Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 ... 179 180 181 182 183

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 09 januari 2023 om 11:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 09 januari 2023 om 09:14:

Ik snap de interesse voor Vilhena niet zo, is toch niet echt een typische zes? Meer een Timber, maar dan wat ouder.

Zerrouki heb ik een paar keer zien spelen, je kunt zien dat hij het spel leest en goed kan verplaatsen (Wieffer kan dat ook wel, maar moet maar eens goed fit worden). Mannsverk echt geen idee, nooit gezien.



Ik ben Vilhena wel echt uit het oog verloren sinds hij bij Feyenoord vertrokken is. Ik weet dus niet hoe hij nu speelt. Het was inderdaad nooit een échte verdedigende/controlerende middenvelder, zijn drive naar voren is daarvoor te groot.

Ik denk dat je komend seizoen Kökçü kwijtraakt en het definitief overnemen van Szymański kennelijk ook niet tot de mogelijkheden behoort. Vilhena wordt misschien overwogen zodat hij na dit seizoen het 'gat' van één van de spelers hierboven kan opvullen. Maar ik vind hem qua type ook veel op Timber lijken, en zou op zoek gaan naar een middenvelder met andere kwaliteiten.

Van Hooijdonk noemde gisteren van Hecke als mogelijke tijdelijke vervanger van Trauner. Dat vind ik geen gekke gedachte. Is denk ik een haalbare huurspeler.


Van Hecke zeker interessant, liever had hij een kennis bij Feyenoord ff geappt ipv openbaar op TV.... ;) Voor NAC toch niet haalbaar waar hij in de RvC zit, dan wil hij ons wel helpen.

Niet vergeten dat Geertruida nog maar 1,5 jaar contract heeft (hoe is het mogelijk). Dat is enorm kut want is veel geld waard, kan op 3 plekken. Die moet je dus eigenlijk al gaan vervangen, want gaat denk ik niet meer bijtekenen, dus verkopen helaas dan met nog maar 1 jaar contract (Oa Dortmund interesse).

 

+1/-0

Zerrouki lijkt te komen voor 10 miljoen. Zelfs de voorstanders moeten toch inzien dat dit krankzinnig is? Dit is de grootste transfervernedering van Feyenoord die ik mij kan herinneren, zeer slechte deal!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 09 januari 2023 om 12:06:

Zerrouki lijkt te komen voor 10 miljoen. Zelfs de voorstanders moeten toch inzien dat dit krankzinnig is? Dit is de grootste transfervernedering van Feyenoord die ik mij kan herinneren, zeer slechte deal!



Die 10 miljoen klopt niet, het is 6,5 miljoen plus bonussen.
Hooguit 8,5 miljoen, daar legt Feyenoord de grens.

Wel ben ik het met je eens dat het te krankzinnig is voor woorden om voor zo'n beperkte speler zoveel neer te leggen.

3,5 miljoen plus bonussen dat je op 5-6 miljoen uitkomt is echt de max.

 

+1/-0

Jeetje wat een geld. Ik begrijp dat Feyenoord op dit moment 'iets' moet, maar dit heeft wel een beetje iets weg van paniekvoetbal. Vooral de bedragen die nu de revue passeren. Ik kan alleen maar hopen dat de club dit ook echt kan opbrengen, dat de mogelijkheden van Feyenoord hierdoor niet beperkt. Al dan niet op de langere termijn.

Zeroukki is echt dé speler die Slot erbij wil hebben. Ik hoop dat de staf en de club zich niet blind staart en de speler onder druk van Slot teveel kwaliteiten toedicht. Tot nu toe vind ik dat Slot het veelal bij het rechte eind gehad heeft, hij heeft wat betreft nieuwe speler goed het oog op. Ik kan alleen maar hopen dat dit voor Zeroukki ook geldt.

 

+1/-0

Belachelijk veel geld voor een speler met minder kwaliteit dan Aursnes. We hebben een slechte reputatie uit het verleden als het neerkomt op veel geld uitgeven voor een gooi naar het kampioensschap. Zo hebben we onszelf vaker naar de klote geholpen. Ze verwachten dus timber de komende 3 maanden nog niet en ook over wieffer hebben ze twijfels met zijn blessuregevoeligheid. Dat is de enige manier waarop ik deze gok kan verklaren, god zegene de greep dan maar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 09 januari 2023 om 14:20:

Belachelijk veel geld voor een speler met minder kwaliteit dan Aursnes. We hebben een slechte reputatie uit het verleden als het neerkomt op veel geld uitgeven voor een gooi naar het kampioensschap. Zo hebben we onszelf vaker naar de klote geholpen. Ze verwachten dus timber de komende 3 maanden nog niet en ook over wieffer hebben ze twijfels met zijn blessuregevoeligheid. Dat is de enige manier waarop ik deze gok kan verklaren, god zegene de greep dan maar.



Timber is geen 3 maanden uitgeschakeld, verwachting is dat die sneller terug is.
Probleem is dat we een heel druk programma hebben vanaf heden en dan is de huidige spoeling te dun.

Daar gaat het om.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 09 januari 2023 om 14:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 09 januari 2023 om 14:20:

Belachelijk veel geld voor een speler met minder kwaliteit dan Aursnes. We hebben een slechte reputatie uit het verleden als het neerkomt op veel geld uitgeven voor een gooi naar het kampioensschap. Zo hebben we onszelf vaker naar de klote geholpen. Ze verwachten dus timber de komende 3 maanden nog niet en ook over wieffer hebben ze twijfels met zijn blessuregevoeligheid. Dat is de enige manier waarop ik deze gok kan verklaren, god zegene de greep dan maar.



Timber is geen 3 maanden uitgeschakeld, verwachting is dat die sneller terug is.
Probleem is dat we een heel druk programma hebben vanaf heden en dan is de huidige spoeling te dun.

Daar gaat het om.



Precies. De komst van een extra middenvelder betekent ook dat je geen noodgrepen hoeft toe te passen en Geertruida en/of Hancko naar het middenveld hoeft te halen. Dus de opties achterin worden hierdoor ook minder smal.

Ik blijf het een verstandige beslissing vinden dat de club zich wenst te versterken met een middenvelder. Welke speler dat is en tegen welke prijs, daar valt over te discussieren.

Ik ben niet overtuigd van Zeroukki, en dat maakt de bedragen die nu genoemd worden 'extra' hoog. Anderzijds, Feyenoord heeft tot nu toe nooit de bedragen betaald die in de media voorbij kwamen. Volgens sommige berichten was Paixão 7 miljoen en Bullaude 8 miljoen; dat heeft Feyenoord niet betaald.

Ik wacht wel af...

 

+1/-0

Gaat allemaal weer super traag en wachten op een speler die niet gaat komen.
Als we gewoon gaan voor spelers die haalbaar zijn had die persoon al 2 / 3 weken mee kunnen spelen/trainen.
Dit weer typisch Feyenoord.
Mocht er wel iemand komen die geen Zeroukki heet duurt het weer maand voor hij mag spelen van Slot.

 

+1/-0

Bij Pec Zwolle speelt ook een nummer 6, Thomas van den Belt. Laat de scouts eens gaan kijken en hem beoordelen. Hij is jong en betaalbaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 09 januari 2023 om 22:24:

Bij Pec Zwolle speelt ook een nummer 6, Thomas van den Belt. Laat de scouts eens gaan kijken en hem beoordelen. Hij is jong en betaalbaar.



Ze kunnen hem donderdag zelf live bekijken, aangezien ze op de koffie komen voor de beker ;)

 

+1/-0

Schijnt dat Feyenoord voor een RCV aan het kijken is bij onze zuiderburen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Slot had onderhoud met Van Hecke

Jan Paul van Hecke wordt in ieder geval niet de (tijdelijke) vervanger van Gernot Trauner bij Feyenoord. Volgens 1908 sprak trainer Arne Slot weliswaar met de verdediger over een eventuele transfer, maar Brighton & Hove Albion zit al aan het maximale aantal spelers dat aan buitenlandse clubs mag worden uitgeleend: acht. Voor Van Hecke, die een verleden bij NAC Breda en sc Heerenveen heeft, zat er dus geen verhuur aan de Rotterdammers in.



Apart verhaal dit als het klopt. Volgens dit bericht is er door de scouting van Feyenoord tijd in gestoken, zelfs Slot heeft al met de speler gesproken, om er vervolgens achter te komen dat een huurdeal niet haalbaar is omdat UEFA regels dit niet toestaan. Dat klinkt allemaal bijzonder onprofessioneel, zeker met in het achterhoofd de uitspraak van Te Kloese dat het niet nodig is al voor deze transfer window een nieuwe TD aan te stellen omdat er toch weinig te gebeuren staat.

 

+1/-0

Tja dat is pech, maar dat Slot iig hem benadert is toch niet gek persoonlijk contact niks mis mee dat het dan niet mogelijk is is een tweede.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 10 januari 2023 om 13:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Slot had onderhoud met Van Hecke

Jan Paul van Hecke wordt in ieder geval niet de (tijdelijke) vervanger van Gernot Trauner bij Feyenoord. Volgens 1908 sprak trainer Arne Slot weliswaar met de verdediger over een eventuele transfer, maar Brighton & Hove Albion zit al aan het maximale aantal spelers dat aan buitenlandse clubs mag worden uitgeleend: acht. Voor Van Hecke, die een verleden bij NAC Breda en sc Heerenveen heeft, zat er dus geen verhuur aan de Rotterdammers in.



Apart verhaal dit als het klopt. Volgens dit bericht is er door de scouting van Feyenoord tijd in gestoken, zelfs Slot heeft al met de speler gesproken, om er vervolgens achter te komen dat een huurdeal niet haalbaar is omdat UEFA regels dit niet toestaan. Dat klinkt allemaal bijzonder onprofessioneel, zeker met in het achterhoofd de uitspraak van Te Kloese dat het niet nodig is al voor deze transfer window een nieuwe TD aan te stellen omdat er toch weinig te gebeuren staat.



Heeft gelijk(sarcastisch) want er gebeurt echt geen moer.
Zitten alleen maar achter spelers aan die niet haalbaar zijn..

 

+1/-0

Als Slot en Feyenoord met een speler van een andere club spreken, heeft die betreffende club daar toestemming voor gegeven. Het ligt niet aan Te Kloese of aan Feyenoord dat vervolgens blijkt dat Brighton de speler niet meer kan/mag verhuren vanwege lokale regels omtrent het maximum aantal spelers dat aan buitenlandse clubs verhuurd mag worden.

Als Feyenoord een Technisch Directeur of Technisch Manager had gehad op dit moment, was dat niet voorkomen. Het is aan Brighton om dat te melden, als Feyenoord vraagt of er met een speler gesproken mag worden over verhuur…

 

+1/-0

het is alweer een halve dag stil rond Zerrouki, beter zo. Laat Streuer/Jans en te Kloese hun mond houden en het regelen of niet. Geen gelul in de media, voor niemand goed.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 10 januari 2023 om 15:12:

Als Slot en Feyenoord met een speler van een andere club spreken, heeft die betreffende club daar toestemming voor gegeven. Het ligt niet aan Te Kloese of aan Feyenoord dat vervolgens blijkt dat Brighton de speler niet meer kan/mag verhuren vanwege lokale regels omtrent het maximum aantal spelers dat aan buitenlandse clubs verhuurd mag worden.

Als Feyenoord een Technisch Directeur of Technisch Manager had gehad op dit moment, was dat niet voorkomen. Het is aan Brighton om dat te melden, als Feyenoord vraagt of er met een speler gesproken mag worden over verhuur…



Het komt iig super knullig over ook als het niet aan Te Kloese ligt. Ik begrijp uit het bericht dat het geen lokale FA regel is maar een UEFA regel, maar dit terzijde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 10 januari 2023 om 15:26:

het is alweer een halve dag stil rond Zerrouki, beter zo. Laat Streuer/Jans en te Kloese hun mond houden en het regelen of niet. Geen gelul in de media, voor niemand goed.




Ik moet ineens denken aan die ongelooflijke soap toentertijd met die Pool, Tomec Iwan of zoiets. Toen die eindel8jk speelgerechtigd was voor ons bleek ie er helemaal niets van te kunnen :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 10 januari 2023 om 16:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 10 januari 2023 om 15:26:

het is alweer een halve dag stil rond Zerrouki, beter zo. Laat Streuer/Jans en te Kloese hun mond houden en het regelen of niet. Geen gelul in de media, voor niemand goed.




Ik moet ineens denken aan die ongelooflijke soap toentertijd met die Pool, Tomec Iwan of zoiets. Toen die eindel8jk speelgerechtigd was voor ons bleek ie er helemaal niets van te kunnen :D



Of Tymoschuk, die uiteindelijk niet kwam en er heel veel van bleek te kunnen :I

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 10 januari 2023 om 16:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 10 januari 2023 om 15:26:

het is alweer een halve dag stil rond Zerrouki, beter zo. Laat Streuer/Jans en te Kloese hun mond houden en het regelen of niet. Geen gelul in de media, voor niemand goed.




Ik moet ineens denken aan die ongelooflijke soap toentertijd met die Pool, Tomec Iwan of zoiets. Toen die eindel8jk speelgerechtigd was voor ons bleek ie er helemaal niets van te kunnen :D



Iwan was een prima speler, maar kwam net te kort voor het niveau waar Feyenoord, maar was gewoon een prima 12e man.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten