Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 123 124 125 126 127 128 129 130 131 ... 179 180 181 182 183

'Feyenoord grijpt definitief naast verdediger Piatkowski'

Kamil Piatkowski wordt niet de vervanger van Gernot Trauner bij Feyenoord. De Poolse verdediger stond naar verluidt hoog op de verlanglijst van de Rotterdammers, maar zal een andere stap gaan maken. Dat meldt Twitter-account Feyenoord Transfermarkt, eigenaar van 1908.nl.

Feyenoord had Piatkowski, nu nog speler van Red Bull Salzburg, wel degelijk hoog zitten. Zowel beide clubs als de speler zelf voelden iets voor een huurtransfer met mogelijke koopoptie, maar omdat Feyenoord te lang geen verdere toenadering zocht, bleef een transfer uiteindelijk uit.

 

+1/-0

Nou het gaat lekker allemaal. :denk

 

+1/-0

Zal er nog wel een speler zijn van enig niveau die wel wil?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Met de miljoenen op zak ging Feyenoord terug naar de tekentafel. Een nieuwe middenvelder huren of kopen? Een nieuwe centrumverdediger huren of kopen? De beleidsbepalers wisten het zelf ook niet meer.

De scenario's -waar Feyenoord zich al sinds WK al op kon voorbereiden-, lijken in de praktijk niet uitgevoerd te worden. Enkele beleidsbepalers gingen zelfs op vakantie, in periodes wanneer de club hen het hardst nodig heeft.

Feyenoord koos er eerder voor om vooralsnog géén nieuwe technisch manager aan te stellen. En dus staat Feyenoord in de aanloop naar de Klassieker nog altijd zonder directe versterking op het trainingsveld van Sportcomplex 1908.



Aldus FTM op Twitter.
Helaas blijkt wanbeleid structureel bij onze club. Het leek de goede kant op te gaan maar met het eruit flikkeren van Arnesen is het snel bergafwaarts gegaan. Nu zitten we met een lading zuid-Amerikanen die geen van allen voldoen.

 

+1/-0

Laat het maar over aan Arnesen o nee die is er niet meer..

 

+1/-0

Denis weet met dit soort gevallen om te gaan. Zal ergens een reden zijn, dat ze niet doorpakken. Pecunia's?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 14 januari 2023 om 00:17:

Denis weet met dit soort gevallen om te gaan. Zal ergens een reden zijn, dat ze niet doorpakken. Pecunia's?



Was ook sarcastisch van mij Te Kloese is ook een voetbaljongen alleen met twee petten op (TD en AD) kan het wel erg druk voor hem zijn we moeten na Arnesen niet nog iemand hebben die thuis komt tezitten met een burnout.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 januari 2023 om 01:56:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 14 januari 2023 om 00:17:

Denis weet met dit soort gevallen om te gaan. Zal ergens een reden zijn, dat ze niet doorpakken. Pecunia's?



Was ook sarcastisch van mij Te Kloese is ook een voetbaljongen alleen met twee petten op (TD en AD) kan het wel erg druk voor hem zijn we moeten na Arnesen niet nog iemand hebben die thuis komt tezitten met een burnout.


Ik heb meer het idee, dat Dennis wat handelen betreft het hier maar saai vindt. Hij was in Mexico en in de USA veel intensievere taken uittevoeren gewend. Hij pakt telkens door dus heeft de markt in de gaten. Als die salzburger Pool niet kan, dan zal er wel iets zijn wat hem weerhoudt door te pakken. Je kan ook overhaastig handelen. Trouwens, Idrissi is toch geleend?

 

+1/-0

De club heeft bij FK Rostov een bod neergelegd voor de 24-jarige Dennis Hadzikadunic. Hij is een 24-jarige, rechtsbenige verdediger. Hij werd geboren in Zweden, maar heeft een dubbele nationaliteit en is negentienvoudig international namens Bosnië-Herzegovina. Hij werd opgeleid door Malmö FF en maakte in 2018 de overstap naar Rostov. Na het uitbreken van de oorlog tussen Rusland en Oekraïne keerde hij op huurbasis terug naar zijn oude club, maar sinds deze maand zit die huurperiode erop. Zijn contract loopt deze zomer af.

 

+1/-0

Weet niet veel over Schouten en of het concreet is of gewoon een gerucht. Lijkt me nu teduur voor Feyenoord, hadden hem veel eerder moeten halen dan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 januari 2023 om 23:41:

Weet niet veel over Schouten en of het concreet is of gewoon een gerucht. Lijkt me nu teduur voor Feyenoord, hadden hem veel eerder moeten halen dan.



Zat laatst nog in de (voor) selectie voor Oranje. Had paar jaar terug al van Excelsior gehaald moeten worden, maar waren te laat...


Het is heel serieus, hij heeft al met Slot contact gehad.

Huur + koop optie.

 

+1/-0

Schouten lijkt mij een acceptabel alternatief, beste Nederlandse optie. Kanttekening: vaak geblesseerd en regelmatig wissel bij Italiaanse middenmoter Bologna. Die vraagprijs van Bologna is absurd.

 

+1/-0

Is ook zo werd door Van Gaal dus wel vrij hoog ingeschat.

 

+1/-0

Ik had niet gedacht dat de komst van Jerdy Schouten mogelijk zou zijn. Ik vind het een goede speler, en had gedacht dat hij een gepasseerd station zou zijn in die zin dat hij uiteindelijk in Italië een stap zou maken naar de (sub)-top of naar een andere Europese topcompetitie.

Hij is een goede optie om het gemis van Timber tijdelijk op te vangen, en een optie tot koop zou helemaal briljant zijn. Ik lees een bedrag van 15M, dat gaat/kan Feyenoord nooit betalen. Maar als Feyenoord hem kan huren voor de rest van het seizoen zitten we niet verkeerd.

 

+1/-0

Dennis Hadzikadunic zat op een vlucht naar NL, zijn zaakwaarnemer: "Hij tekent deze week bij een club".

 

+1/-0

Te Kloese sluit komst Schouten naar Feyenoord uit

Supporters van Feyenoord hoeven geen rekening meer te houden met een mogelijke komst van Jerdy Schouten. De Rotterdammers hebben een poging gewaagd om de middenvelder aan de selectie toe te voegen, maar zijn komst is niet haalbaar.

Algemeen directeur Dennis te Kloese bevestigt in gesprek met Voetbal International dat Schouten financieel niet haalbaar is. Feyenoord heeft diverse gesprekken gevoerd met Bologna, maar de Italianen zijn niet van plan om mee te werken aan een transfer.

Of Feyenoord de komende weken een middenvelder gaat toevoegen aan de selectie is de vraag. Sivert Mannsverk staat nog altijd op het lijstje, maar de Rotterdamse club pakt niet door. Met de stormachtige ontwikkeling van Mats Wieffer vraagt men zich intern af of versterking wel echt nodig is.

Centrale verdediger
Feyenoord speurt momenteel wel de transfermarkt af naar een vervanger voor de geblesseerde Gernot Trauner. Dennis Hadzikadunic wordt momenteel gelinkt aan een overstap naar Feyenoord. De Rotterdammers kunnen de Bosnisch international huren. Alleen het probleem is dat Hadzikadunic niet direct inzetbaar is. Feyenoord heeft naast de 24-jarige verdediger diverse andere namen op het lijstje staan.

 

+1/-0

Als men zich intern echt afvraagt of versterking op het middenveld wel noodzakelijk is, zou ik dat echt absurd vinden. Je hebt geen enkele back-up en moet je halve elftal omgooien als er een middenvelder wegvalt.

Datzelfde geldt nu voor het centrum/rechterflank. Dus twee versterkingen zijn echt geen overbodige luxe.

Te Kloese kan de boel in de pers een beetje de-escaleren, maar ik hoop dat dit alleen maar is om de onderhandelingspositie van Feyenoord wat te versterken. Urgentie/noodzaak heeft voor Feyenoord geen positief effect op de transfersommen die verkopende clubs verlangen.

Ik hoop dat in het Maasgebouw er wel degelijk enige urgentie is om snel met versterkingen op de proppen te komen…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 januari 2023 om 18:56:

Dennis Hadzikadunic zat op een vlucht naar NL, zijn zaakwaarnemer: "Hij tekent deze week bij een club".



Wederom een miskleun. Gaat tekenen bij Real Mallorca. Loopt lekker soepel die transferwindow. Je kan niet zeggen dat we erg in trek zijn bij de buitenlandse spelers om wat voor reden dan ook.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 17 januari 2023 om 15:36:

Als men zich intern echt afvraagt of versterking op het middenveld wel noodzakelijk is, zou ik dat echt absurd vinden. Je hebt geen enkele back-up en moet je halve elftal omgooien als er een middenvelder wegvalt.

Datzelfde geldt nu voor het centrum/rechterflank. Dus twee versterkingen zijn echt geen overbodige luxe.

Te Kloese kan de boel in de pers een beetje de-escaleren, maar ik hoop dat dit alleen maar is om de onderhandelingspositie van Feyenoord wat te versterken. Urgentie/noodzaak heeft voor Feyenoord geen positief effect op de transfersommen die verkopende clubs verlangen.

Ik hoop dat in het Maasgebouw er wel degelijk enige urgentie is om snel met versterkingen op de proppen te komen…



Heb Feyenoord nu 2 wedstrijden zien spelen die er toe deden en zag de oplossingen die Slot gekozen heeft goed renderen.
Achterin kan er altijd wat bij maar of die er dan gelijk staan en inpasbaar zijn moet nog blijken.

Met of zonder verdere aankopen/versterkingen zal Feyenoord zeker nog wedstrijden gaan verliezen dus noodzaak…..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 17 januari 2023 om 16:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 januari 2023 om 18:56:

Dennis Hadzikadunic zat op een vlucht naar NL, zijn zaakwaarnemer: "Hij tekent deze week bij een club".



Wederom een miskleun. Gaat tekenen bij Real Mallorca. Loopt lekker soepel die transferwindow. Je kan niet zeggen dat we erg in trek zijn bij de buitenlandse spelers om wat voor reden dan ook.



Hoezo miskleun? We horen FTM/1908 zeggen dat Feyenoord interesse heeft, meer niet. Allemaal van-horen-zeggen. En nu blijkt dat die niet komt. Niemand weet waarom wel/niet, behalve Feyenoord zelf. je kunt niet bij alle geruchten die niet doorgaan roepen dat we misgrijpen of miskleunen. Slaat nergens op.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 123 124 125 126 127 128 129 130 131 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten