Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 127 128 129 130 131 132 133 134 135 ... 179 180 181 182 183

Als Slot nog een speler wilt moet hij maar in de jeugd kijken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 30 januari 2023 om 13:47:

Als Slot nog een speler wilt moet hij maar in de jeugd kijken.



Dat dus.

(...)
Verder wel het toppunt van idioterie dat een Eerste Divisie club één van zijn spelers ervan weerhoudt een overstap te maken naar de koploper van de Eredivisie. Prima, Zwolle wilt promoveren en van den Belt kan daar een flinke bijdrage aan leveren. Maar hij kan zich in alle opzichten verbeteren, door naar Feyenoord toe te gaan. En dat dwarboomt de club.

Toen na het Bosman-arrest werd gesteld dat spelers alle macht hadden, maar dat geldt kennelijk niet voor de transferperiode in de wintermaanden.

Bij Kasanwirjo en bij van den Belt heb ik ook wel de indruk dat Feyenoord ze ook wil halen met het oog op volgend seizoen. Nu om in de breedte wat te versterken, als een noodverband. Een halfjaar meetrainen en aanpassen, en dan volgend seizoen een serieuze kans krijgen.

 

+1/-0

Waarom is Bullaude gehaald in de zomer?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 30 januari 2023 om 16:10:

Waarom is Bullaude gehaald in de zomer?


Goede vraag, bij AZ waren ze helemaal lyrisch over deze speler. Vonden ze beter dan die Amerikaanse aanwinst en Mijnans. Dus vraag me af waar het mis gaat bij ons.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 30 januari 2023 om 16:10:

Waarom is Bullaude gehaald in de zomer?



In theorie heb je met Bullaude een verbeterde versie van het type'Til': diepgaande middenvelder met scorend vermogen. Ander type dan Szymanski, dan heb je wat te kiezen. Kenners waren inderdaad lovend. En ik moet zeggen: in de korte invalbeurten beviel hij me wel.

Weet niet zo goed wat Slot van hem vindt. Bij Paixao, Gimenez en Hartman duurde het ook even voordat ze echt op de radar kwamen. Dus misschien komt het nog wel.

 

+1/-0

Feyenoord laat Zerrouki niet los en is bereid transferrecord te breken

Martijn Krabbendam
23.08,
Vandaag

22 Reacties
Na twee mislukte pogingen zal Feyenoord zich opnieuw gaan melden bij FC Twente voor Ramiz Zerrouki. De Rotterdammers zijn bereid acht miljoen euro te betalen als vaste transfersom. Daarmee hopen ze aan tafel te komen.

De vraag is hoe Twente zal reageren op deze move van Feyenoord, dat zich met dit bod bereid toont om zijn eigen transferrecord te breken. Technisch directeur Jan Streuer zei herhaaldelijk Zerrouki niet te willen verkopen, maar wat nu hij acht miljoen euro vast kan krijgen voor een speler met nog maar een contract voor anderhalf jaar?

Feyenoord-trainer Arne Slot vertelde zondag nog, na de wedstrijd tegen FC Twente, dat de speler die hij het liefste wil hebben 'vandaag op het veld stond bij de tegenstander'. Het duel, dat in 1-1 eindigde, versterkte bij Zerrouki het gevoel dat hij met Feyenoord kampioen kan worden.
Bovendien zijn de Rotterdammers ook nog actief in de Europa League. Zerrouki ziet Feyenoord als een sportieve verbetering. Hij hoopt dat zijn club FC Twente dit keer wel in gesprek zal gaan met de koploper in de Eredivisie.

 

+1/-0

De soap gaat nog effe verder :D

 

+1/-0

Transfer Deadline Day: Dit is wat er momenteel speelt
20 minuten geleden
14 reacties
FTM
Dinsdag 31 januari 2023: Transfer Deadline Day is aangebroken.

De laatste 24 uur van de transferwindow zijn daarmee ingegaan. Het wordt mogelijk nog een heet dagje voor Feyenoord.

Feyenoord doet mogelijk nog (een) enige speler(s) van de hand. Ook is de club nog opzoek naar een nieuwe middenvelder en/of een eventuele versterking in de aanvalslinie. 1908.nl praat jullie bij over de huidige stand van zaken.

Dermane Karim

Wat jullie nog niet eerder lazen: Drie Eredivisieclubs en een club uit de Keuken Kampioen Divisie meldden zich eerder voor de huur van de 19-jarige middenvelder uit Togo, maar pakten vooralsnog niet door. Meer nieuws volgt bij concrete(re) toenadering.

Mohamed Taabouni

Kreeg een duidelijke nee van Feyenoord toen er een verzoek tot verhuur werd ingediend bij de clubleiding, later informeerde Willem II nog. De Tricolores pakte vooralsnog niet door.

Patrik Wålemark

Maandag werd duidelijk dat de deur op een kier staat om de Zweed te verhuren. Daarvoor moet dan wel de juiste club concreet komen, wat nog niet gebeurde.

Thomas van den Belt

Feyenoord zit nog altijd op het vinkentouw om Thomas van den Belt te kopen. De speler zelf wil de stap dan ook graag maken. KKD-koploper PEC Zwolle stelt zich mogelijk wat soepeler op nadat het maandag de volle mep pakte op bezoek bij Roda JC. De Zwollenaren staan nu, met één duel meer dan de rest, viertien punten boven de promotiestreep. Feyenoord en Zwolle hebben dinsdag weer een contactmoment.

Ramiz Zerrouki

Ingewijden verbazen zich over de berichtgeving van VI van maandagavond, maar sluiten niets uit. Dennis te Kloese heeft de zelfde zaakwaarnemer als de middenvelder van FC Twente en dus is een één-tweetje zo gemaakt. Feyenoord, en met name de technische staf, ziet de komst van de 24-jarige Algerijn al langer zitten.

Alireza Jahanbakhsh

Blijft Feyenoord trouw en wil volop meestrijden om de titel in Rotterdam. Er is dan ook geen club concreet voor de 29-jarige Iraans international.

Aliou Balde

Nadert een akkoord met het Zwitserse FC Lausanne-Sport, maar kogeltjerond is het nog niet. Feyenoord, FC Lausanne-Sport en FC Dordrecht zijn de laatste 24 uur ingegaan om alles rond te maken.

Youssef Amyn

Kan de overstap naar FC Dordrecht nog altijd maken. De oefenwedstrijd (Excelsior - FC Dordrecht) is maandag afgeblazen, waardoor Amyn zich nog niet in het shirt van De Schapenkoppen kon laten gelden. Mocht Amyn het niet worden voor de Dordtenaren, kijkt Feyenoord of er een ander jeugdproduct tijdelijk gestald kan worden ter vervanging van Balde. Hiervoor heeft Balde dan wel een volledig akkoord nodig met FC Lausanne-Sport.

Een nieuwe aanvaller

Op het moment van schrijven speelt er niets concreets rond namen van mogelijke versterkingen in de aanvalslinie. Wél vallen er verschillende namen in het Maasgebouw. Enige namen daarvan hebben op Transfermarkt 'een extreem hoge marktwaarde'. Feyenoord heeft namen klaarstaan om te huren, bij voorkeur 1.5 jaar met een koopoptie.

 

+1/-0

Dermane Karim
Krijgt weinig tot geen kansen bij Slot, een verhuur lijkt mij de beste oplossing. Hij is 19 jaar, laten we hem nog niet afschrijven.

Mohamed Taabouni
Had waarschijnlijk méér verwacht van zijn overgang naar Rotterdam en een hernieuwde samenwerking met Slot, die veel geloof had in de speler tijdens zijn tijd in Alkmaar. Heeft mij echter niet kunnen overtuigen tijdens zijn invalbeurten. Omdat hij óók op het middenveld kan spelen, snap ik dat Feyenoord hem nog liever niet laat gaan. Mocht er vandaag nog een middenvelder bij komen, verandert dat wellicht.

Patrik Wålemark
Het verbaast mij zéér dat een verhuur van Wålemark bespreekbaar is. Het lijkt er toch op dat hij op dit moment de laatste stap niet kan zetten. Hij is van basisklant naar laatste keus op de flank gegaan, zo lijkt het. Wellicht is hij een interessante kandidaat om bij Heerenveen het gat op te vullen wat Sarr achterlaat?

Thomas van den Belt
Zou een aankoop zijn die nu voor de breedte wordt gehaald en de tijd wordt gegund te wennen aan het niveau en de speelwijze. Dan kan hij komend seizoen met volledig meedraaien tijdens de voorbereiding. Er zullen op het middenveld aardig wat mutaties gaan plaatsvinden, dus wellicht niet gek om zo'n veelbelovend talent alvast in huis te hebben.

Ramiz Zerrouki
De ultieme poging die kennelijk vandaag wordt ondernomen om hem alsnog naar de Kuip te halen, zegt veel. Intern is kennelijk iedereen van zijn kwaliteiten en meerwaarde overtuigd. Zo veel, dat men zelfs bereid is het transferrecord te verbreken. Ik ben benieuwd.

Alireza Jahanbakhsh
Veelal basisspeler in de laatste wedstrijden. Blijft een omstreden speler, maar Slot houdt vertrouwen in hem. Ik zie hem niet vertrekken.

Aliou Balde en Youssef Amyn komen niet in aanmerking voor speeltijd bij het eerste. Die kun je al dan niet tijdelijk laten vertrekken.

Het worden nog een paar leuke uren zo.

 

+1/-0

Overigens zat ik tekijken naar de breedte vd selectie met nog 1 of 2 erbij vandaag, dan kan je echt op 3 fronten mee blijven doen dat hebben psv en ajax momenteel niet. Feyenoord lijkt ook het fitste team op dit moment.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 30 januari 2023 om 13:47:

Als Slot nog een speler wilt moet hij maar in de jeugd kijken.



De jeugd is blijkbaar niet goed genoeg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 31 januari 2023 om 10:43:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 30 januari 2023 om 13:47:

Als Slot nog een speler wilt moet hij maar in de jeugd kijken.



De jeugd is blijkbaar niet goed genoeg.




Daar lijkt het op ja in de ogen van Slot.
Misschien ook nog een extra linksback halen..

 

+1/-0

Eerste deal vd dag is rond.

Officieel: Feyenoord verhuurt Tidjany Touré aan FC Dordrecht

Tidjany Touré maakt op huurbasis de overstap naar FC Dordrecht. De 20-jarige middenvelder is actief in de jeugdopleiding van Feyenoord en speelde zijn wedstrijden in de Onder 21.

Touré werd afgelopen zomer door Feyenoord overgenomen van Paris Saint-Germain en tekende tot medio 2023 met een optie voor nog twee jaar.

 

+1/-0

10 miljoen is de vraagprijs voor Zerrouki zou een recordbedrag zijn voor zowel Feyenoord als Twente lijkt me.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 januari 2023 om 11:05:

10 miljoen is de vraagprijs voor Zerrouki zou een recordbedrag zijn voor zowel Feyenoord als Twente lijkt me.



Dan is het over en sluiten denk ik.

Ik denk dat 8M écht de grens is tot waar Feyenoord bereid is te gaan. 10 miljoen is van de gekke, waar vorig jaar augustus die 8M Zerrouki genoeg was geweest. Wat een inflatie!

Als Twente zich zo opstelt, moet Feyenoord Zerroukki maar helemaal uit het hoofd zetten. Jammer maar helaas.

 

+1/-0

Totale waanzin. Laten we die 10 miljoen lekker op zak houden en besteden aan een kwalitatieve impuls voorin op de vleugels en de talentvolle van den Belt.

 

+1/-0

De prijzen op de transfermarkt zijn nu eenmaal in de afgelopen jaren flink gestegen.
Ziyech was voor twente dus het record.

forumillustratie

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 31 januari 2023, 12:03:24.

 

+1/-0

Om mee te doen en spelers te kunnen halen die echt het verschil maken is 10 miljoen helemaal zo gek niet in de huidige verhoudingen. Feyenoord heeft dat niet en kan zich financieel (nog) niet meten met de grote jongens maar dat wisten we al. Dus doorschakelen op de van de beltjes van deze wereld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 januari 2023 om 11:57:

De prijzen op de transfermarkt zijn nu eenmaal in de afgelopen jaren flink gestegen.


forumillustratie


Timber vond ik al aan de hoge kant, maar was wel enigszins te begrijpen gezien zijn leeftijd (21), potentie, positie (kan ook aanvalleder spelen op het middenveld) en restwaarde. Zerrouki is dat natuurlijk allemaal niet, voor een controlerende middenvelder zonder al te hoge restwaarde is dit een onverantwoord hoog bedrag. Zeker als je daarmee de ontwikkeling van Wieffer, mijns inziens een betere speler dan Zerrouki, blokkeert.

Niet voor niets dat de meeste namen op jouw lijstje ofwel jong waren met veel potentie en restwaarde, of aanvaller (en jong met restwaarde) waren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 januari 2023 om 11:57:

De prijzen op de transfermarkt zijn nu eenmaal in de afgelopen jaren flink gestegen.
Ziyech was voor twente dus het record.



Dat de transfersommen gestegen zijn, is volkomen duidelijk. Waar in dit geval de schoen wringt is, is de toename in nog geen halfjaar: 25%!

Die 8 miljoen was afgelopen zomer écht genoeg geweest om hem vast te leggen. Zoveel is er sindsdien niet veranderd, zou me zelfs niets verbazen als Feyenoord met dit bod de vraagprijs van begin deze maand 'matcht'. Twente flikkert de vraagprijs gewoon wéér omhoog.

Prima, dat is hun recht. Maar daarmee toon je jezelf niet als betrouwbare, geloofwaardige onderhandelingspartner. En dat zou reden moeten zijn voor Feyenoord om er de stekker uit te trekken. En nooit meer terug te komen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 127 128 129 130 131 132 133 134 135 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten