Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 267 pagina's: 1 2 3 4 ... 113 114 115 116 117 118 119 120 121 ... 263 264 265 266 267

Ik hoop eigenlijk een beetje dat het aankloppen bij Twente voor Zerrouki voor de vorm is. Dat Feyenoord allang een andere speler op het oog heeft om Aursnes te vervangen en de boel in Enschede nog een keer op scherp zet. Dat de club voor het weekend naar buiten brengt met een aantal zeer goede, marktconforme biedingen te zijn gekomen en dat Twente haar speler de overstap misgunt.

En dan zoeken ze het maar uit in Enschede.

Feyenoord moet niet zoveel geld willen betalen voor deze speler.

+1/-0

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mijn inziens werkt de pikorde op het middenveld niet alleen op basis van het aantal middenvelders en op welke plek je daar terechtkomt. Ik denk dat het ook met verschillende type middenvelders te maken heeft, in welke rol je het beste tot je recht komt en welke spelers er allemaal in diezelfde rol boven je in de pikorde zitten.

Anyway, Toornstra zag zijn kans op speeltijd verminderen en wilde daarom weg. Of de interesse in Grillitsch bij Toornstra bekend was, betwijfel ik. Ik denk dus dat de interesse in Grillitsch specifiek juist ontstaan is omdat Slot:

a. een directe vervanger zoekt voor de rol die Aursnes invulde afgelopen seizoen.
b. daar nog eens bijkwam dat door het vertrek van Toornstra er steeds minder ervaring in de spelersgroep zat.

Ik blijf er trouwens bij dat leeftijd wel degelijk invloed heeft op de hoogte van een mogelijke transfersom bij doorverkoop. Jongere spelers die daarna nog stappen kunnen zetten, zijn gewoonweg meer waard. Ik zeg niet dat dit oudere spelers minder interessant maakt voor Feyenoord, maar het gaat om de verwachting die je van een speler hebt.

Een Grillitsch heeft de leeftijd waarop je hem nog kan doorverkopen tzt, maar bijvoorbeeld een Trauner heb je ooit gekocht met een totaal ander doel. Mocht hij komend seizoen of daarna nog een keer een stap kunnen maken, zal zijn marktwaarde lager liggen dan voor een speler met dezelfde kwaliteiten die begin twintig is. En wellicht zeg je zelfs tegen die tijd tegen Trauner hetzelfde als Toornstra; gun je hem een transfervrije status. Immers, het doel om hem door te verkopen is er nooit geweest en de investering in zijn komst is op een andere manier terugverdient. Met hem in de gelederen zijn andere spelers zoveel meer waard geworden.

+2/-0

Zeroukki hoeft voor mij niet en zeker niet voor 6, 7 miljoen.

+1/-0

willem van Hanegem schreef op 26 augustus 2022 om 08:04:

Precies, liever een paar van die miljoenen reserveren voor het tekengeld voor de transfervrije Grillitsch.

+2/-0

Willykment schreef op 26 augustus 2022 om 09:36:

willem van Hanegem schreef op 26 augustus 2022 om 08:04:

Precies, liever een paar van die miljoenen reserveren voor het tekengeld voor de transfervrije Grillitsch.

Daar ga ik helemaal in mee!!

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Verdedigend ook een beest hopelijk lukt het Trauner Hancko en Grillitch in de as lekker.

+1/-0

'Feyenoord meldt zich opnieuw bij FC Twente voor Zerrouki'

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 29 augustus 2022 om 15:54:

Sorry, maar dit bericht door VI de wereld in geholpen is al ontkracht door 1908.nl ( de site met de allerbeste info)

Het gaat Mansverk of Grillitsch worden

+1/-0

willem van Hanegem schreef op 29 augustus 2022 om 16:29:

Sorry, maar dit bericht door VI de wereld in geholpen is al ontkracht door 1908.nl ( de site met de allerbeste info)

Precies, de beste opties. Normaliter zie ik graag iemand komen met veel restwaarde, maar gezien daar nu al veel op is ingezet mag het ook Grillitsch worden van mij.

Hoop trouwens ook dat Bergvall (16) komt, is een zeer groot Zweeds talent die ook als 6 uit de voeten kan. Dan heeft Jong Feyenoord ook een gigantische kwaliteitsimpuls, want dat team moet nu gewoon naar de tweede klasse.

+1/-0

Willykment schreef op 29 augustus 2022 om 18:27:

willem van Hanegem schreef op 29 augustus 2022 om 16:29:

Precies, de beste opties. Normaliter zie ik graag iemand komen met veel restwaarde, maar gezien daar nu al veel op is ingezet mag het ook Grillitsch worden van mij.

Hoop trouwens ook dat Bergvall (16) komt, is een zeer groot Zweeds talent die ook als 6 uit de voeten kan. Dan heeft Jong Feyenoord ook een gigantische kwaliteitsimpuls, want dat team moet nu gewoon naar de tweede klasse.

Een 16-jarige is geen directe versterking voor Jong Feyenoord, die zal eerder instromen in een jeugdteam.

+1/-0

Zolang hij geen club heeft wordt hij niet meer geselecteerd voor nationaal team en hij moet ook spelen dan dus tijd dringt.

Nominating a clubless person is not possible!
Rangnick met Grillisch in June on the fringes of the home game against France , the Lower Austrian missed the last course due to injury.

At the time, it seemed unthinkable that the 27-year-old would still be without an employer at the end of August.

"Of course, I hope that his advisors will now find a club, and one that is as good as possible. He hasn't played for a long time. He's missing both the complete preparation and the first games of the season," explains Rangnick.

That's why a club is now needed where Grillitsch also comes to playtime: "If that's not the case, it's difficult. It's impossible to nominate a player who is without a club! And if he finds a club, he has to too to play."

+1/-0

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 267 pagina's: 1 2 3 4 ... 113 114 115 116 117 118 119 120 121 ... 263 264 265 266 267

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten