Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Favoriete opstelling: geen
Vak: -
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 17 januari 2024 om 16:11:
ENNNN? Wat vinden jullie van die Neco Williams, die Feyenoord van Nottingham wilt huren? Ik zou zeggen, gewoon kopen. Meer info op feyenoord op google. Geen feyenoord.nl, dan krijg je de website.
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 17 januari 2024 om 16:11:
ENNNN? Wat vinden jullie van die Neco Williams, die Feyenoord van Nottingham wilt huren? Ik zou zeggen, gewoon kopen. Meer info op feyenoord op google. Geen feyenoord.nl, dan krijg je de website.
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 2.933
Reg.: 11 januari 2008
Favoriete opstelling: 4-3-3
'Feyenoord werkt aan de komst van aanvaller Rodríguez'
Luciano Rodríguez moet de aanval van Feyenoord versterken. De Rotterdammers hebben zich gemeld in Uruguay om een overstap te bespreken. Volgens journalist Germán García Grova heeft de stadionclub al een formeel bod uitgebracht op de 20-jarige buitenspeler, die ook als spits uit de voeten kan.
Rodríguez staat tot medio 2027 onder contract bij Liverpool FC Montevideo. Feyenoord heeft een eerste bod ingediend voor de rechtspoot van tien miljoen euro, dat door bonussen kan oplopen naar veertien miljoen euro.
Of Liverpool FC Montevideo akkoord gaat met het eerste bod van Feyenoord is nog even afwachten. Volgens de journalist van het doorgaans betrouwbare TyC Sports verlangt de koploper in de Primera Division Uruguay echter een bedrag van vijftien miljoen euro voor zeventig procent van de transferrechten.
Arne Slot heeft er nooit een geheim van gemaakt de selectie dolgraag te willen versterken met een aanvaller en/of een verdediger. Het Algemeen Dagblad bevestigde woensdag dat de Rotterdammers momenteel de markt aan het aftasten zijn. Als verdediger versterking wordt Neco Williams nadrukkelijk genoemd.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 18 januari 2024 om 22:08:
'Feyenoord werkt aan de komst van aanvaller Rodríguez'
Luciano Rodríguez moet de aanval van Feyenoord versterken. De Rotterdammers hebben zich gemeld in Uruguay om een overstap te bespreken. Volgens journalist Germán García Grova heeft de stadionclub al een formeel bod uitgebracht op de 20-jarige buitenspeler, die ook als spits uit de voeten kan.
Rodríguez staat tot medio 2027 onder contract bij Liverpool FC Montevideo. Feyenoord heeft een eerste bod ingediend voor de rechtspoot van tien miljoen euro, dat door bonussen kan oplopen naar veertien miljoen euro.
Of Liverpool FC Montevideo akkoord gaat met het eerste bod van Feyenoord is nog even afwachten. Volgens de journalist van het doorgaans betrouwbare TyC Sports verlangt de koploper in de Primera Division Uruguay echter een bedrag van vijftien miljoen euro voor zeventig procent van de transferrechten.
Arne Slot heeft er nooit een geheim van gemaakt de selectie dolgraag te willen versterken met een aanvaller en/of een verdediger. Het Algemeen Dagblad bevestigde woensdag dat de Rotterdammers momenteel de markt aan het aftasten zijn. Als verdediger versterking wordt Neco Williams nadrukkelijk genoemd.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 19 januari 2024 om 11:36:
Die Rodríguez schijnt goed te zijn, wel vaker voorbij zien komen. Volgens zitten we nu wel weer in zo'n typische transferperiode waarbij FTM/1908 lekker aandacht en clicks wil genereren, dus elke interesse met veel bombarie aandikt.
Zoekend Feyenoord kan stunten met komst van ‘nieuwe Luis Sinisterra’
Feyenoord heeft naar verluidt interesse in Oscar Perea. De achttienjarige vleugelspeler is vorig seizoen uitgegroeid tot vaste waarde bij Atlético Nacional, dat in de Clausura derde werd en in de Apertura op de zevende plek eindigde. In eerstgenoemde competitie wist de club uit Medellín zich nog te plaatsen voor de finale, die na strafschoppen werd verloren van Millonarios. Met de mogelijke komst van Perea zal Feyenoord opnieuw hopen op een ‘Sinisterra-scenario’.
Perea was twee seizoenen geleden nog nauwelijks onderdeel van de selectie van de hoofdmacht van Atlético Nacional en speelde maar één wedstrijd: in het duel met CD La Equidad (1-0 verlies) deed hij een kwartier mee. Vorig seizoen groeide de jongeling echter uit tot basisspeler. De aanvaller beloonde het vertrouwen in hem met prima cijfers: in 2.185 minuten verdeeld over 44 duels, kwam Perea tot 7 goals en 4 assists.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1175427/kraay-tipt-volendam-uitblinker-zeefuik-bij-feyenoord.htmllink
Dit is natuurlijk een bericht van niks, maar ik vind het ook wel een aantrekkelijke gedachte. Deze speler heeft echt bijzondere kwaliteiten. En we hebben nu geen pinchhitter in huis en hij is betaalbaar. Ik vrees dat als hij idd naar WTente gaat dat hij daar gaat uitgroeien tot een topspits. Anyway, zal wel niet gebeuren, want we hebben Ueda, maar een extra optie die ook nog eens goed kan koppen...ik zou het doen :-)
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 24 januari 2024 om 10:25:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1175427/kraay-tipt-volendam-uitblinker-zeefuik-bij-feyenoord.htmllink
Dit is natuurlijk een bericht van niks, maar ik vind het ook wel een aantrekkelijke gedachte. Deze speler heeft echt bijzondere kwaliteiten. En we hebben nu geen pinchhitter in huis en hij is betaalbaar. Ik vrees dat als hij idd naar WTente gaat dat hij daar gaat uitgroeien tot een topspits. Anyway, zal wel niet gebeuren, want we hebben Ueda, maar een extra optie die ook nog eens goed kan koppen...ik zou het doen :-)
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 24 januari 2024 om 10:43:
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 24 januari 2024 om 10:25:
Is hij echt zo goed? Misschien dat ik een verkeerd beeld bij deze speler heb, wat zijn z'n kwaliteiten? Wat wel problematisch is, voordat Zeefuik fit genoeg is voor ons spel zijn we een seizoen verder. Daar moet eerst een laag vet vanaf. Die komt momenteel niet door de medische test lijkt me.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Zeefuik is een talent. Hij heeft op zijn 19de al een aardig fysiek, maar moet voetbaltechnisch nog flink wat stappen maken. Hij zou op den duur een heel interessante spits voor een topclub kunnen worden, maar hij is dat nú nog niet.
Als Feyenoord hem haalt als derde spits en/of pinch-hitter, zal hij zich flink kunnen ontwikkelen door de manier van trainen en de begeleiding op 1908. Maar ik denk dat hij er méér bij gebaat is, als je hem een traject biedt waarin hij wedstrijden kan blijven spelen. Terugverhuren aan Volendam, een huur-constructie met Excelsior waarin je als Feyenoord zijnde hem fysiek begeleidt en één dag per week laat meetrainen; zoiets.
Misschien nog een kinderachtig iets, hij is de jongere broer van Género die fysiek niet altijd even fit wist te blijven. Wellicht is dat een 'familiekwaal' die extra aandacht vraagt, of clubs doet twijfelen...
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 24 januari 2024 om 12:00:
Zeefuik is een talent. Hij heeft op zijn 19de al een aardig fysiek, maar moet voetbaltechnisch nog flink wat stappen maken. Hij zou op den duur een heel interessante spits voor een topclub kunnen worden, maar hij is dat nú nog niet.
Als Feyenoord hem haalt als derde spits en/of pinch-hitter, zal hij zich flink kunnen ontwikkelen door de manier van trainen en de begeleiding op 1908. Maar ik denk dat hij er méér bij gebaat is, als je hem een traject biedt waarin hij wedstrijden kan blijven spelen. Terugverhuren aan Volendam, een huur-constructie met Excelsior waarin je als Feyenoord zijnde hem fysiek begeleidt en één dag per week laat meetrainen; zoiets.
Misschien nog een kinderachtig iets, hij is de jongere broer van Género die fysiek niet altijd even fit wist te blijven. Wellicht is dat een 'familiekwaal' die extra aandacht vraagt, of clubs doet twijfelen...
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 24 januari 2024 om 13:18:
open/sluit de onderstaande quote:
Bij mij is niets bekend over problemen met gewicht en vetpercentage bij Lequincio Zeefuik. Ik had het over zijn broer Género, die af en toe wat zwaarlijvig was tijdens zijn actieve carriere:
Ik weet niet of de gehele familie daar last van heeft, en of het eerlijk is om Lequincio daarmee in verbang te brengen. Vandaar mijn omslachtige manier van omschrijven. Als hij dezelfde genen/aanleg heeft als zijn broer, heeft dat wel extra aandacht nodig...
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 24 januari 2024 om 14:07:
(...)Waarom zou je het niet gewoon exact beschrijven zoals het is? Je hoeft hem er ook niet mee in verband te brengen, je kan gewoon naar zijn fysiek kijken en dan hoef je geen geleerde te zijn om direct te zien dat die jongen kampt met wat overgewicht. Gelukkig wel in mindere mate dan z'n broer zo te zien, dit lijkt me nog te fixen in een jaartje bij de Breakfast club van Feyenoord.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 24 januari 2024 om 15:01:
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 24 januari 2024 om 14:07:
(...)Waarom zou je het niet gewoon exact beschrijven zoals het is? Je hoeft hem er ook niet mee in verband te brengen, je kan gewoon naar zijn fysiek kijken en dan hoef je geen geleerde te zijn om direct te zien dat die jongen kampt met wat overgewicht. Gelukkig wel in mindere mate dan z'n broer zo te zien, dit lijkt me nog te fixen in een jaartje bij de Breakfast club van Feyenoord.
Dit is Genero. Lequincio valt nog mee toch?
Ik vrees dat Feyenoord niet de financiele ruimte heeft om hem vast te leggen en uit te lenen. Prioriteiten liggen elders. Dus het zal wel FC Twente worden voor die jongen. Als hij het daar redt, kan Feyenoord hem niet meer betalen. En redt hij het niet, dan is hij voor Feyenoord ook niet goed genoeg...
‘Volgende verdediger gelinkt aan Feyenoord: Assignon een optie'
Feyenoord blijft gelinkt worden aan defensieve versterkingen. Lorenz Assignon staat volgens 1908.nl in de belangstelling van de Rotterdammers. De 23-jarige rechtsback staat tot medio 2027 onder contract bij Stade Rennes en is ontevreden over zijn rol in het elftal. Feyenoord hoopt hiervan te profiteren en zich te versterken met de rechtspoot.
De komst van Kevin Mbabu lijkt een lastig verhaal te gaan worden. Feyenoord werd de laatste dagen gelinkt aan de Zwitser, maar zijn huidige club FC Augsburg staat niet te springen om een winters vertrek van de ervaren rechtsback. Mbabu staat onder contract bij Fulham FC en wordt verhuurd tot het einde van het seizoen aan de Duitse club. De Rotterdammers moeten met drie partijen een akkoord bereiken, maar de nummer tien uit de Bundesliga werkt voorlopig nog niet mee.
Feyenoord heeft nog tot en met 1 februari 2024 de tijd om de selectie tijdens de wintertransferperiode te versterken met een nieuwe speler. De Rotterdammers zijn de laatste weken vooral bezig geweest met enkele huuropties. Zo werd het huurvoorstel van Bryan Gil en Neco Williams respectievelijk door Tottenham Hotspur en Nottingham Forest FC geweigerd. Nu hoopt Feyenoord wel succes te boeken met Lorenz Assignon, die dit seizoen veertien wedstrijden speelde in de Ligue 1.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 882
Reg.: 7 december 2020
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.434
Reg.: 9 oktober 2019
Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten