Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 116 117 118 119 120 121 122 123 124 ... 178 179 180 181 182

'Laïdouni op de radar van Feyenoord'

Feyenoord volgt de ontwikkelingen van Aïssa Laïdouni nadrukkelijk, zo meldt de NOS zojuist. De 25-jarige middenvelder staat onder contract bij Ferencvárosi TC en speelt op dit moment de wedstrijd met Tunesië tegen Australië.

Jeroen Grueter liet tijdens de wedstrijd van Tunesië op het WK in Qatar weten dat Laïdouni in de belangstelling staat van Feyenoord. De commentator baseert zich op een Tunesische voetbalmakelaar die in Australië woont en goed in zijn contacten zit.

Laïdouni is een belangrijke schakel in het team van Ferencvárosi TC. Feyenoord is altijd nog op zoek naar een nummer zes en de Tunesiër wordt gezien als één van de opties. De rechtspoot heeft nog een contract tot medio 2023 en een marktwaarde van vier miljoen euro.

 

+1/-0

Klopt niet.

 

+1/-0

Feyenoord Scouts zijn wel aan het kijken bij de kleine landen lopen best aardige spelers. Zo'n Japan of Canada bv.

 

+1/-0

'Feyenoord aast op Uruguayaans talent Pacífico'

Feyenoord heeft de talentvolle verdediger Patricio Pacífico in het vizier. Volgens 1908.nl is het de bedoeling dat de 16-jarige verdediger op korte termijn stage gaat lopen in de jeugdopleiding van de Rotterdamse club. Pacífico staat op dit moment onder contract bij Defensor Sporting Club.

Pacífico heeft begin november zijn eerste profcontract getekend bij de Uruguayaanse voetbalclub. De centrale verdediger speelde tot nu toe veertien wedstrijden in het Uruguayaans voetbalelftal onder 17. Hij kan zowel links als rechts centraal achterin uit de voeten.

#TT | Feyenoord geïnteresseerd in Mohamed

Ali Mohamed staat in de belangstelling van Feyenoord, dat weet het buitenlandse medium Sport5 woensdagochtend te melden. De Rotterdammers hebben naar verluidt een bedrag van drie miljoen euro over voor de 27-jarige verdedigende middenvelder.

Feyenoord is Mohamed blijven volgen na de ontmoeting in de UEFA Europa Conference League. In de groepsfase van het Europese toernooi troffen de Rotterdammers en zijn huidige club Maccabi Haifa elkaar. De rechtspoot kwam in beide wedstrijden in actie.

Mohamed heeft een contract tot medio 2024 in Israël en heeft een marktwaarde van rond de twee miljoen euro. Dit seizoen kwam hij 22 wedstrijden uit voor Maccabi Haifa waarvan vijf in de UEFA Champions League. Mohamed, die 39 interlands speelde voor Niger, is een vaste waarde bij de koploper van de Ligat ha'Al.

 

+1/-0

Panathinaikos FC heeft zich gemeld bij Feyenoord om een overstap van Alireza Jahanbakhsh te bespreken, zo meldt 1908.nl. De Griekse topclub hoopt de komende weken zaken tedoen met de clubleiding van de Rotterdammers.

 

+1/-0

Ik vind die nummer 9 van Zuid-Korea wel een aardige speler. Volgens mij ook een behoorlijk goed marketing-object, als je leest dat hij miljoenen TikTok tieners achter zich aan heeft.

Wat ik ook al hem kwam waarderen, hij haalt het bloed onder de nagels vandaan bij de Cristiano Ronaldo’s en Neymars van de wereld. Heeft schijt aan status en schopt ze ondersteboven, om ze vervolgens ook verbaal van repliek te voorzien.

En hij scoort makkelijk.

 

+1/-0

Bassett over zijn tijd in Nederland: ''Hopelijk kan ik er ooit terugkeren''

Het avontuur van Cole Bassett in Europa is alles behalve verlopen zoals hij gehoopt had. Na minder dan een jaar keert hij alweer terug naar Amerika omdat zowel zijn tijd bij Feyenoord als Fortuna Sittard geen succes bleken te zijn. De eenmalig international van Team USA kijkt terug op zijn korte tijd in Nederland.

"Het was niet het gemakkelijkste om mee te maken, maar dat is voetbal", aldus Bassett tegen Burgundy Wave, die ook nog aangeeft dat het ontslag van trainer Sjors Ultee bij Fortuna Sittard niet bepaald gelegen kwam voor hem. "Die trainer maakte zich hard voor een basisplaats voor mij. Toen dat eindelijk gelukt was werd hij na drie dagen ontslagen, dat was heel teleurstellend. Het was pech dat ik me zoveel moest aanpassen op een plek waar ik dacht altijd te zullen spelen. Het was een ongelukkige overstap. We wisten niet zoveel over de club als dat we dachten."

Bassett kan niet helemaal open zijn over wat er allemaal met hem gebeurd is bij die club. "Mensen die niet weten hoe het er achter de schermen werkt zullen niet snappen hoe het daar is. Het is nu verleden tijd en ik wil niet zo veel terugkijken op mijn periode bij Sittard dat het mijn carrière aan zou kunnen tasten." Toch sluit hij een terugkeer naar Nederland niet uit. "Ik ben echt blij dat ik daar naartoe ben gegaan. Hopelijk kan ik er ooit terugkeren, of dat nou over een paar jaar of al snel weer is."

FK Bodø/Glimt aast opnieuw op Bjørkan'

Fredrik André Bjørkan en Feyenoord gaan zo goed als zeker uit elkaar. De linksback heeft geen moment indruk gemaakt in Rotterdam en eerder werd al duidelijk dat de Noor de komende transferwindow De Kuip gaat verlaten.

FK Bodø/Glimt kan wel eens uitkomst bieden voor Bjørkan, Feyenoord en Hertha BSC. De 24-jarige linkspoot staat onder contract bij de Duitse club en FK Bodø/Glimt hoopt hem op huurbasis over te nemen voor de rest van het seizoen, zo weet NettavisenSport.

Bjørkan speelde tot nu toe slechts 69 minuten in het shirt van Feyenoord. Dat was in de uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles begin september. Met concurrenten als David Hancko, Marcos López en Quilindschy Hartman lijkt een vertrek dan ook een goede optie. Bjørkan stond eerder onder contract bij de Noorse club.

'Feyenoord wil Taabouni voorlopig behouden'

Feyenoord werkt voorlopig niet mee aan een tijdelijke transfer van Mohamed Taabouni, zo meldt 1908.nl. De Rotterdammers willen de 20-jarige middenvelder de komende maanden bij de eerste selectie houden. Taabouni moest de eerste maanden bij Feyenoord vooral genoegen nemen met speelminuten bij Onder 21.

Taabouni heeft bij Feyenoord nog een contract tot medio 2024. De Rotterdammers hebben ook nog een optie om zijn verbintenis met één seizoen te verlengen. De Marokkaan heeft onlangs een verzoek ingediend om op huurbasis te vertrekken, maar ondanks voldoende belangstelling werkt Feyenoord nog niet mee.

Taabouni speelde de eerste seizoenhelft slechts dertien minuten in het eerste van Feyenoord. De aanvallende middenvelder kwam in de gewonnen uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk als wisselspeler het veld in. Verder kwam Taabouni tot vijf wedstrijden bij de beloften.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 december 2022 om 20:14:

Ik vind die nummer 9 van Zuid-Korea wel een aardige speler. Volgens mij ook een behoorlijk goed marketing-object, als je leest dat hij miljoenen TikTok tieners achter zich aan heeft.

Wat ik ook al hem kwam waarderen, hij haalt het bloed onder de nagels vandaan bij de Cristiano Ronaldo’s en Neymars van de wereld. Heeft schijt aan status en schopt ze ondersteboven, om ze vervolgens ook verbaal van repliek te voorzien.

En hij scoort makkelijk.



Azië en met name Zuid-Korea en Japan zijn interessante markten, geloof dat Feyenoord er al mee bezig was paar maanden geleden was er bericht over. Las net dat Ono mischien ook kan helpen.

open/sluit de onderstaande quote:

Misschien kan ik iets voor de club betekenen. Iedereen ziet nu weer dat Japan veel interessante spelers heeft, jongens ook die graag naar Europa gaan om hun carrière op te bouwen. Dat aanpassen van die spelers zal makkelijker gaan dan in mijn tijd. De taal is vaak geen probleem mee.''

Ono laat weten dat Feyenoord nog regelmatig contact opzoekt. ''Van Dennis te Kloese, de nieuwe directeur van Feyenoord, kreeg ik een shirt opgestuurd met de handtekeningen van de spelers die de finale van de Conference League hebben gespeeld. Als teken dat zij mij nog waarderen. Een mooi gebaar, een teken dat ze mij in Rotterdam niet zijn vergeten. Het hangt in mijn huis, Feyenoord was ook voor mij onvergetelijk.''

 

+1/-0

Mooie reactie van Ono. Wij zijn hem ook niet vergeten!

 

+1/-0

Ook mooi dat te Kloese dat shirt opgestuurd heeft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 06 december 2022 om 13:37:

Ook mooi dat te Kloese dat shirt opgestuurd heeft.



Inderdaad alle spelers van 2002 waarschijnlijk een shirt gekregen.
43 en nog lekker voetballen op het hoogste nivo en werkt tegenwoordig ook voor de Japanse televisie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 december 2022 om 14:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 06 december 2022 om 13:37:

Ook mooi dat te Kloese dat shirt opgestuurd heeft.



Inderdaad alle spelers van 2002 waarschijnlijk een shirt gekregen.
43 en nog lekker voetballen op het hoogste nivo en werkt tegenwoordig ook voor de Japanse televisie.



43... Talent slijt niet. Ono is samen met van Persie denk ik de meest talentvolle speler die ik ooit in een Feyenoord-shirt heb zien spelen (ik ben van ná 1970); die trapt op z'n 80ste de bal over 45 meter nog in een emmer als hij wil. Met links en rechts.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 06 december 2022 om 16:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 december 2022 om 14:09:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 06 december 2022 om 13:37:

Ook mooi dat te Kloese dat shirt opgestuurd heeft.



Inderdaad alle spelers van 2002 waarschijnlijk een shirt gekregen.
43 en nog lekker voetballen op het hoogste nivo en werkt tegenwoordig ook voor de Japanse televisie.



43... Talent slijt niet. Ono is samen met van Persie denk ik de meest talentvolle speler die ik ooit in een Feyenoord-shirt heb zien spelen (ik ben van ná 1970); die trapt op z'n 80ste de bal over 45 meter nog in een emmer als hij wil. Met links en rechts.



Puur talent staat hij bij mij ook top 3.

1 Gullit
2 Van Persie
3 Ono

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 december 2022 om 01:34:

1 Gullit
2 Van Persie
3 Ono



Ik heb geen ranking, daarvoor zijn de spelers te verschillend.

Als power, dynamiek, postuur en uitstraling ook talent is, behoort Gullit er wel tussen. Het zijn in ieder geval kwaliteiten, en hij had ze als speler in surplus.

Als ik echter de vergelijking maak met van Persie en Ono, en hún talent. Daar heb ik persoonlijk meer gevoel bij. Dat fijnbesnaarde, die techniek. Ono was echt exceptioneel, zo'n gevoel in beide benen heb ik nog nooit gezien. Van Persie kon met links minstens net zoveel, maar bij Ono maakte het been niet uit. Absolute controle.

Dat had Ruud Gullit niet. Die nam een bal niet aan, die liep er tegenaan.
(Overdreven, maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel)

 

+1/-0

Eens met Middenveldert. Gullit had op het laatst van zijn carrière last van een knieblessure. Toen hij daarvan hersteld was, is hij nooit meer op topniveau terugkomen. Toen Gullit nog de kracht had was het een fantastische speler. Toen dat wegviel, was hij slechts ietsjes beter dan de modale speler. Van Persie en Ono zijn ook voor mij met afstand de besten die we gehad hebben. Voor Ono waren die blessures en vele reizen niet geschikt. Jammer, want ik had hem wel als centrale middenvelder bij Real o.i.d. zien eindigen.

 

+1/-0

In zijn nadagen bij Chelsea was hij toch nog wel van een hoog nivo hoor.

 

+1/-0

#TT | Ook Uruguayaan Araújo gelinkt aan Feyenoord

César Araújo kan worden toegevoegd aan het rijtje spelers dat in verband wordt gebracht met een mogelijke overstap naar Feyenoord. De Rotterdammers willen de selectie het liefst versterken met onder meer een nummer zes. De 21-jarige middenvelder uit Uruguay wordt door buitenlandse media gelinkt aan Feyenoord.

De Braziliaanse journalist Venê Casagrande meldt dat Araújo in de gaten wordt gehouden door Feyenoord. De rechtspoot Araújo heeft een contract tot medio 2024 bij Orlando City SC en een geschatte transferwaarde van rond de twee miljoen euro. De Amerikaanse club heeft een optie om zijn contract met één jaar te verlengen.

Araújo speelde afgelopen seizoen 32 wedstrijden in de MLS. Naast Araújo werd Feyenoord de afgelopen weken gelinkt aan Sivert Mannsverk, Ramiz Zerrouki, Nicolas Raskin, Ladislav Krejčí, Máximo Perrone en Ali Mohamed. Daarmee lijkt Feyenoord nadrukkelijk op zoek naar een verdedigende middenvelder. De winterse window opent drie januari.

#TT: Tabloid Transfers, de rubriek met het laatste nieuws uit de buitenlandse roddelpers

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 07 december 2022 om 17:37:

Eens met Middenveldert. Gullit had op het laatst van zijn carrière last van een knieblessure. Toen hij daarvan hersteld was, is hij nooit meer op topniveau terugkomen. Toen Gullit nog de kracht had was het een fantastische speler. Toen dat wegviel, was hij slechts ietsjes beter dan de modale speler. Van Persie en Ono zijn ook voor mij met afstand de besten die we gehad hebben. Voor Ono waren die blessures en vele reizen niet geschikt. Jammer, want ik had hem wel als centrale middenvelder bij Real o.i.d. zien eindigen.



Het zijn juist de nadagen van Gullit die mij het meeste bijstaan, ik heb zijn periode bij Feyenoord bijvoorbeeld ook niet bewust meegemaakt. In '88 hield ik het ook nog niet vol om een hele wedstrijd op televisie te kijken, ik liep door de buurt om in iedere straat te kijken hoe groot het feest er was. Onvergetelijk.

Ik zie hem wel nog voor me tijdens zijn periode in Milaan, bij Sampdoria en bij Chelsea. En ook toen was het een absolute grootheid. Groots in de letterlijke zin van het woord, met Gullit in je team stond je eigenlijk aan de aftrap al met 1-0 voor.

Het is een kwestie van smaak en van wat ik bewust meegemaakt heb, waarom ik Ono en Van Persie benoem. Dat doet niets af aan Gullit of de Feyenoord iconen van nog verder terug. Ono en van Persie zijn voor mij de personificatie van techniek, van balcontrole en -gevoel.

Iedereen die met Ono gespeeld heeft bij Feyenoord, noemt hem als één van de beste waar ze ooit mee hebben gespeeld. Ik heb van Hooijdonk ooit horen vertellen dat hij tijdens de eerste training met Ono een balletje met hem over en weer passte; ik kan het fragment niet meer terugvinden waar hij sprak met een mix van verbazing en bewondering. Iedere bal was perfect; de goede snelheid, de juiste richting, de juiste rotatie die hij aan de bal meegaf. Volgens van Hooijdonk (en laten we wel zijn, die is niet scheutig met complimenten) de speler met de allerbeste (trap)techniek, waar hij ooit mee samen heeft gespeeld.

Waarom hij nooit een absolute wereldster is geworden laat zich raden, het was de roofbouw die de Japanse bond op hem pleegde. Eeuwig zonde.

 

+1/-0

Overigens vind ik het wel karig bij Feyenoord wat betreft echt talentvolle voetballers vergeleken met psv (romario, ronaldo, van nistelrooy) en ajax (bergkamp, kluivert, sneijder)

 

+1/-0

César Araújo, Sivert Mannsverk, Ramiz Zerrouki, Nicolas Raskin, Ladislav Krejčí, Máximo Perrone en Ali Mohamed.

Dat zijn veel kandidaten voor 1 positie lol. Wens de leiding veel wijsheid toe zou het niet weten wie de beste keus is, al heeft Zerrouki wel voordeel dat hij al in Nederland speelt.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 ... 116 117 118 119 120 121 122 123 124 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten