Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 267 pagina's: 1 2 3 4 ... 115 116 117 118 119 120 121 122 123 ... 263 264 265 266 267

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Perrone wel een mooie Italiaanse naam gewoon goed dat Feyenoord door blijft scouten. We kunnen wel zeuren over teweinig nederlanders, maar het internationaal voetbal is veranderd meeste topclubs zijn vreemdelingenlegioenen.

+1/-0

Geertruida vind ik op die positie niet zo uit de verf komen, wat temeer ik van Hancko meer kwaliteiten in zie.

+1/-0

Maar 'for the time being' misschien? Straks als de transferwindow weer open gaat wellicht een nieuwe optie???

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 21 september 2022 om 01:07:

Maar 'for the time being' misschien? Straks als de transferwindow weer open gaat wellicht een nieuwe optie???

Tja, wie het weet, mag het zeggen!

+1/-0

Komt mischien in de winter aflopend contract.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 18 oktober 2022 om 13:21:

Heerlijk talent, speelt volwassen voor zijn leeftijd en hij heeft heel veel restwaarde als hij zich zo blijft ontwikkelen. Enige nadeel is dat hij moet wennen, maar bij types als Gimenez zie je ook dat het niet al te lang hoeft te duren. Ik zie hier veel meer in dan zo'n Zerrouki waar je teveel voor betaalt en die kwalitatief minder goed is.

+1/-0

Voertaal wordt dan spaans haha.

+1/-0

Ik heb eerlijk gezegd geen nieuwe berichtgeving omtrent de interesse van Feyenoord in Perrone gevonden. Laatste dateert van een maand geleden. Zou nog steeds een geweldige aankoop zijn, maar gezien zijn ontwikkeling denk ik niet dat hij met een contract van 1 jaar (tot 31-12-2023) in de winterstop voor een geringe transfersom zal verkassen.

En als dat al het geval is, zullen er nog veel meer kapers op de kust zijn.

+1/-0

Willykment schreef op 18 oktober 2022 om 13:28:

Marc Acardipane schreef op 18 oktober 2022 om 13:21:

Heerlijk talent, speelt volwassen voor zijn leeftijd en hij heeft heel veel restwaarde als hij zich zo blijft ontwikkelen. Enige nadeel is dat hij moet wennen, maar bij types als Gimenez zie je ook dat het niet al te lang hoeft te duren. Ik zie hier veel meer in dan zo'n Zerrouki waar je teveel voor betaalt en die kwalitatief minder goed is.

Ik hoop dat je oordeel dat Zerrouki kwalitatief minder is dan deze jongen niet alleen op dat YouTube filmpje gebaseerd is.
Ik ben van mening dat je met Zerrouki een zekerheidje binnenhaalt en met een Zuid-Amerikaanse speler moet je het toch maar afwachten, we hebben van de zomer al genoeg jonge spelers uit andere culturen binnengehaald die nog moeten wennen. We hebben nu behoefte aan een speler die meteen vanaf beging januari er staat, om te beginnen met de wedstrijd tegen Utrecht.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+2/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 267 pagina's: 1 2 3 4 ... 115 116 117 118 119 120 121 122 123 ... 263 264 265 266 267

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten