MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 17 januari 2024 om 11:48:
(...)In jouw betoog zeg je dat de spelers zich moeten aanpassen aan de ideeen van Slot, maar dat werkt niet. De trainer moet een manier van spelen ontwikkelen die past bij het spelersmateriaal. Ivanusec was een goede voetballer bij Zagreb. Als voetballer kan je niet van hem vragen dat hij verandert. Als Slot van hem een andere voetballer wil maken is dat verspilde energie en had de club hem niet moeten halen.
Forumreacties: 16.715
Reg.: 2 januari 2007
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 17 januari 2024 om 21:23:
De derde linksbuiten van PSV laat meer zien dan onze topaankoop. Dat heeft ook met het spelsysteem te maken. PSV zet de vleugelspelers in veel grotere ruimten dan wij dat doen, vaak in een echte 1-1.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 16 januari 2024 om 13:59:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 16 januari 2024 om 03:35:
Hij kwam binnen met veel zelfvertrouwen en bravoure, maar zijn lichaamshouding, uitstraling is nu heel anders vreemd.
Dat is toch niet gek, gezien de situatie waarin hij nu zit? Ik denk dat het aan Ivanušec vreet dat hij niet kan laten zien wat in zijn eerste wedstrijden wél lukte. Hij was bij Dinamo Zagreb een grote meneer, en moet nu een 18-jarige voor zich dulden.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Forumreacties: 3.126
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 18 januari 2024 om 08:56:
Ik verwacht dat Ivanusec zondag gewoon weer in de basis staat. Paixao deed het dramatisch op links en Slot kennende wil hij Sauer nog liever als invaller blijven gebruiken.
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 18 januari 2024 om 11:49:
Ik verwacht dat Ivanusec zondag gewoon weer in de basis staat. Paixao deed het dramatisch op links en Slot kennende wil hij Sauer nog liever als invaller blijven gebruiken.
Ook weer zo aparte keuze.
Pax is uit vorm en hoort op rechts.
Waar zet Slot hem , op links voor...
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 18 januari 2024 om 12:42:
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 18 januari 2024 om 11:49:
Ook weer zo aparte keuze.
Pax is uit vorm en hoort op rechts.
Waar zet Slot hem , op links voor...
Mwah, Paixao heeft ook hele goede wedstrijden vanaf links gespeeld. En prachtige goals gemaakt, door naar binnen te trekken, denk aan Ajax-thuis en Benfica in de voorbereiding
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 18 januari 2024 om 02:09:
(...)Dat is dan pech als hij het niet laat zien hij heeft kansen genoeg gehad, dan zou ik Sauer ook de voorkeur geven die laat goede dingen zien.
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 28 januari 2024 om 20:01:
Zelfs met een geblesseerde Stengs is hij geen optie. Ook niet als invaller. 8,5 miljoen down the drain. Ik zou toch graag willen weten hoe deze transfer tot stand is gekomen. Waarom er iemand was die dacht dat dit een goede buitenspeler zou zijn.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Misschien wordt hij bewust even in de luwte gehouden. Mijn gevoel is dat hij niet alleen fysiek nog niet volledig voldoet aan de standaard en het niveau waar op 1908 gewerkt wordt, maar dat er ook iets in mentaal opzicht aan de hand is.
Ik wil niets suggereren, maar ik denk dat hij niet lekker in zijn vel zit.
Binnen de voetballerij is het vaak zo dat je als geblesseerde speler 'er niet meer bij hoort'. Je revalideert alleen, je behandelingen doe je alleen; je werkt je eigen programma af. Dat hij geblesseerd is geraakt op het moment dat 'de trein' (de ontwikkeling van het team, in fysiek/conditioneel opzicht) begon te acceleren naar volle vaart, heeft hem op flinke achterstand gezet in dat opzicht. Maar ik denk ook dat hij daardoor aansluiting bij de groep gemist heeft, op een essentieel moment in het vormingsproces in de groep.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 28 januari 2024 om 20:10:
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 28 januari 2024 om 20:01:
Zelfs met een geblesseerde Stengs is hij geen optie. Ook niet als invaller. 8,5 miljoen down the drain. Ik zou toch graag willen weten hoe deze transfer tot stand is gekomen. Waarom er iemand was die dacht dat dit een goede buitenspeler zou zijn.
Het is een goede buitenspeler. Heb ik genoeg van gezien. Niet eentje die buitenom gaat of op snelheid, maar in de combinatie, ruimte zoeken en schieten. Het kwam er nog niet helemaal uit, maar tegen het einde werd het wel steeds beter. Geen idee waarom hij nu ineens verdwenen is. Alsof Paixao het wel brengt? En Dilrosun? Zonder logische toelichting, vind ik het echt onbegrijpelijk.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 29 januari 2024 om 15:14:
Minteh had gisteren z'n schoenen verkeerd om aan. Die raakte echt iedere bal verkeerd. Dat weet je misschien van tevoren ook niet als je hem in brengt, maar achteraf heeft het niet geholpen.
Terwijl ik persoonlijk toch opveer als hij erin komt, en wordt aangespeeld. Je verwacht 'iets'.
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 29 januari 2024 om 15:14:
Minteh had gisteren z'n schoenen verkeerd om aan. Die raakte echt iedere bal verkeerd. Dat weet je misschien van tevoren ook niet als je hem in brengt, maar achteraf heeft het niet geholpen.
Terwijl ik persoonlijk toch opveer als hij erin komt, en wordt aangespeeld. Je verwacht 'iets'.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 29 januari 2024 om 14:12:
Misschien wordt hij bewust even in de luwte gehouden. Mijn gevoel is dat hij niet alleen fysiek nog niet volledig voldoet aan de standaard en het niveau waar op 1908 gewerkt wordt, maar dat er ook iets in mentaal opzicht aan de hand is.
Ik wil niets suggereren, maar ik denk dat hij niet lekker in zijn vel zit.
Binnen de voetballerij is het vaak zo dat je als geblesseerde speler 'er niet meer bij hoort'. Je revalideert alleen, je behandelingen doe je alleen; je werkt je eigen programma af. Dat hij geblesseerd is geraakt op het moment dat 'de trein' (de ontwikkeling van het team, in fysiek/conditioneel opzicht) begon te acceleren naar volle vaart, heeft hem op flinke achterstand gezet in dat opzicht. Maar ik denk ook dat hij daardoor aansluiting bij de groep gemist heeft, op een essentieel moment in het vormingsproces in de groep.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 30 januari 2024 om 11:56:
(...)Zou goed kunnen denk dat Luka even over een drempel heen moet speelt hij een keer een topwedstrijd met 1 of 2 goals kan hij er ook overheen zijn het is niet zo dat hij niet kan voetballen.
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 30 januari 2024 om 14:07:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 30 januari 2024 om 11:56:
(...)Zou goed kunnen denk dat Luka even over een drempel heen moet speelt hij een keer een topwedstrijd met 1 of 2 goals kan hij er ook overheen zijn het is niet zo dat hij niet kan voetballen.
Dat denk ik ook.
Feyenoord Forum » Spelers » Luka Ivanušec