Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Luka Ivanušec

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 13 14 15

Nu weet ik niet hoe en waar ik Utreg kan inpassen. In vorige seizoenen waren zij fanatiek, nu vind ik dat minder. Af en toe geklungel ook bij ons, maar de 3 punten zijn binnen. Als we nu alles winnen zal ik daar niet om rouwen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 augustus 2023 om 01:50:

De vrouwen van onze twee aanwinsten mogen er ook wezen !

forumillustratie




Hé dat is leuk! Twee tweelingbroers die met twee tweelingzusjes zijn getrouwd….
Maarre ligt dat nou aan mij? Het lijken twee foto’s van hetzelfde paar :B

Dit bericht is gewijzigd op 4 september 2023, 17:09:36.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 04 september 2023 om 16:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 26 augustus 2023 om 01:50:

De vrouwen van onze twee aanwinsten mogen er ook wezen !

forumillustratie




Hé dat is leuk! Twee tweelingbroers die met twee tweelingzusjes zijn getrouwd….
Maarre ligt dat nou aan mij? Het lijken twee foto’s van hetzelfde paar :B



lol kon die andere meid van Lingr zo snel niet vinden hou me aanbevolen schijnt dat ze al ergens staat met Feyenoord shirt !

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 september 2023 om 20:55:

(...)lol kon die andere meid van Lingr zo snel niet vinden hou me aanbevolen schijnt dat ze al ergens staat met Feyenoord shirt !



Op de socials zie ik dat Lingr een fraaie brunette aan zijn zijde heeft.

forumillustratie

 

+1/-0

Thanks ! :pul

 

+1/-0

Ziet er lelijk uit. Zou Idrissi al getekend hebben in Mexico?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 20 september 2023 om 00:16:

Ziet er lelijk uit. Zou Idrissi al getekend hebben in Mexico?



Nee man LEO SAUER ! ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 20 september 2023 om 00:36:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 20 september 2023 om 00:16:

Ziet er lelijk uit. Zou Idrissi al getekend hebben in Mexico?



Nee man LEO SAUER ! ;)



Niet als Ivanusec er lang uit ligt, dan is Sauer te weinig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 20 september 2023 om 08:39:

(...)Niet als Ivanusec er lang uit ligt, dan is Sauer te weinig.



Feyenoord heeft opties te over: Minteh, Sauer, Paixão en Stengs kunnen allevier óók vanaf de linkerflank spelen. En Jahanbakhsh viel ook goed in gisteren. Dat zijn vijf spelers voor twee flanken. Zelfs wanneer je Stengs alleen als '10' beschouwt, houd je dubbele dekking.

Met Dilrosun houd ik geen rekening meer, maar wellicht weet hij ons te verrassen als hij door deze blessure tóch een kans krijgt. De één z'n dood, ...

Overigens vond ik Ivanušec gisteren erg tegenvallen, hij kwam niet goed uit de verf. Hij was onnauwkeurig in zijn passing en zijn acties waren ook niet succesvol. Hij kwam niet 'los', zijn directe tegenstander kon er voortdurend nog een voetje tussen krijgen.

De tweede helft herstelde hij zich enigszins. Wellicht was zijn blessure gewoon pure pech. Maar ik geloof niet in toeval, ik vond het allemaal erg geforceerd en kan me gewoon niet aan de indruk onttrekken dat de wedstrijd van gisteren voor Ivanušec net even teveel was.

Hij is echt pas een paar weken in Nederland; nieuw land, nieuwe club en nieuwe teamgenoten. Feyenoord werkt en traint op een andere manier en met een andere intensiteit. Ik kan me voorstellen dat hij daarom afgelopen weken op zijn tenen moet lopen, en dan kan zo'n midweekse wedstrijd waar zoveel spanning op staat misschien iets teveel van het goede zijn.

Ik riep al voor zijn blessure in het stadion, dat ik hem eraf gehaald had. Ik begrijp dat het een speler is die in staat is om 'zomaar' een wedstrijd te beslissen. Maar dat is geen excuus om hem langer te laten staan dan nodig. Hij had wellicht eerder (tegen zichzelf) in bescherming genomen moeten worden.

Maar het is achteraf gemakkelijk praten.

Je had hem komende weken goed kunnen gebruiken. Zijn start was veelbelovend, en hij had zijn transfersom al dubbel en dwars kunnen rechtvaardigen. Ik heb er nog steeds alle vertrouwen in dat het goedkomt met Ivanušec, maar dit is wel balen!

 

+1/-0

Ik ben het eens met Middenveldert over Ivanusec, dat was tevens mijn gevoel tijdens de wedstrijd. Ik denk dat het overbelasting kan zijn geweest, want hij zat er überhaupt niet goed in.

We hebben kwantitatief genoeg opties voorin, maar kwalitatief vraag ik me af of het allemaal goed genoeg is voor het niveau van een topclub. Op links zou ik tegen Ajax met Sauer gaan spelen en de vastigheid op rechts behouden met Paixao.

De alternatieven spreken mij minder aan:

-Minteh speelt enthousiast, maar ik vind hem qua rendement nog tekort komen voor het niveau dat wij nastreven. Bovendien is hij het best vanaf rechts.

-Stengs beschouw ik niet echt als buitenspeler, hij zou er in geval van nood kunnen spelen, maar hij mist de snelheid en explosiviteit voor een buitenspeler. Net zoals Berghuis is hij meer middenvelder dan buitenspeler, gelukkig voor Stengs is dat tijdig ingezien door van Bommel.

-Alireza viel slecht in, op z'n doelpunt na mislukte ongeveer elke voorzet. Daarnaast is het problematisch dat hij amper z'n tegenstander voorbij komt. Voor mij geen optie.

-Dilrosun heb ik afgeschreven, komt tekort.

Eigenlijk is Sauer het enige echt goede alternatief als je niet wil schuiven met Paixao. Ik ben groot fan van Sauer en ik hoop dat hij doorbreekt, maar voor een topclub is het wat aan de magere kant qua kwalitatieve bezetting. Slot kennende zal Paixao naar links verhuizen en dan zal Minteh vanaf rechts komen vermoed ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 20 september 2023 om 09:11:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 20 september 2023 om 08:39:

(...)Niet als Ivanusec er lang uit ligt, dan is Sauer te weinig.



Feyenoord heeft opties te over: Minteh, Sauer, Paixão en Stengs kunnen allevier óók vanaf de linkerflank spelen. En Jahanbakhsh viel ook goed in gisteren. Dat zijn vijf spelers voor twee flanken. Zelfs wanneer je Stengs alleen als '10' beschouwt, houd je dubbele dekking.

Met Dilrosun houd ik geen rekening meer, maar wellicht weet hij ons te verrassen als hij door deze blessure tóch een kans krijgt. De één z'n dood, ...

Overigens vond ik Ivanušec gisteren erg tegenvallen, hij kwam niet goed uit de verf. Hij was onnauwkeurig in zijn passing en zijn acties waren ook niet succesvol. Hij kwam niet 'los', zijn directe tegenstander kon er voortdurend nog een voetje tussen krijgen.

De tweede helft herstelde hij zich enigszins. Wellicht was zijn blessure gewoon pure pech. Maar ik geloof niet in toeval, ik vond het allemaal erg geforceerd en kan me gewoon niet aan de indruk onttrekken dat de wedstrijd van gisteren voor Ivanušec net even teveel was.

Hij is echt pas een paar weken in Nederland; nieuw land, nieuwe club en nieuwe teamgenoten. Feyenoord werkt en traint op een andere manier en met een andere intensiteit. Ik kan me voorstellen dat hij daarom afgelopen weken op zijn tenen moet lopen, en dan kan zo'n midweekse wedstrijd waar zoveel spanning op staat misschien iets teveel van het goede zijn.

Ik riep al voor zijn blessure in het stadion, dat ik hem eraf gehaald had. Ik begrijp dat het een speler is die in staat is om 'zomaar' een wedstrijd te beslissen. Maar dat is geen excuus om hem langer te laten staan dan nodig. Hij had wellicht eerder (tegen zichzelf) in bescherming genomen moeten worden.

Maar het is achteraf gemakkelijk praten.

Je had hem komende weken goed kunnen gebruiken. Zijn start was veelbelovend, en hij had zijn transfersom al dubbel en dwars kunnen rechtvaardigen. Ik heb er nog steeds alle vertrouwen in dat het goedkomt met Ivanušec, maar dit is wel balen!



ja, helemaal mee eens. Speelde niet goed, zijn directe tegenstander vond ik trouwens ook een van de beteren bij Celtic. Maar ik baal behoorlijk van die blessure. Je merkte in het stadion ook de teleurstelling bij iedereen. Het was al een rare wedstrijd en de sfeer liep na zijn blessure als een ballon leeg op het eind. Toch jammer, want we zijn natuurlijk gewoon prima gestart in deze poule

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Ik ben het niet eens met je oordeel over Jahanbakhsh. Hij blijft voor mij een goede optie voor op de flank, nu hij toch bij Feyenoord gebleven is deze zomer.

Hij komt zijn man misschien niet voorbij, maar dat hoeft hij ook niet. Hij kan (vanaf rechts) z'n voorzet 'om de back heen draaien', zoals hij bijvoorbeeld deed bij de 2-2 vorig jaar in de Arena van Szymański.

Jahanbakhsh was ook vorig jaar één van de best renderende flankspelers bij Feyenoord, en is heel waardevol geweest voor de manier waarop Slot speelt. Dat hij mocht vertrekken bij de club, heeft slechts deels te maken gehad met zijn kwaliteiten en prestaties. Hij (en ook Dilrosun) drukken met hun salaris flink op het budget, en ook daarom waren zij 'slachtoffer van het doorselecteren' wat de club deze zomer wilde doen.


Maar goed, nu Ivanušec geblesseerd is geraakt en er wellicht voor langere tijd uit ligt; denk ik dat je Jahanbakhsh afhankelijk van de wedstrijd en tegenstander nog best kan gebruiken. Slot kan alle kanten op. Sauer kan Ivanušec 1-op-1 vervangen op de linkerflank. Paixão kan naar de links worden gehaald, waardoor op rechts ruimte ontstaat voor Minteh of Jahanbakhsh. En Stengs kan op links geposteerd worden, waardoor Lingr in het elftal komt. Je kan desnoods per wedstrijd hierin varieren.

 

+1/-0

Ik zeg al sinds hij transfervrij is haal Idrissi met het salaris van Dilrosun. Okay die hebben we niet weten te slijten, maar dat lukt waarschijnlijk wel in de winterstop. Idrissi gewoon topspeler, perfecte leeftijd 27, kent ons al goed, transfervrij (terwijl de deal om hem voor veel te kopen net niet doorging), direct inpasbaar en op dit moment beter dan Sauer, Minteh, JHB, etc. Maar goed helaas helaas. In Mexico trouwens veel publiek en sfeer en hoge salarissen, dus die vindt zijn plek wel.

Ik bedoelde eigenlijk haal hem extra en eventueel voor het geval dat Luka geschorst of geblesseerd is, en jahoor...... :\(

Ik vond JHB echt goed inallen, prima optie. Ook altijd wel goed/belangrijk in topwedstrijden. Paixiao op links.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 20 september 2023 om 11:40:

open/sluit de onderstaande quote:




Ik ben het niet eens met je oordeel over Jahanbakhsh. Hij blijft voor mij een goede optie voor op de flank, nu hij toch bij Feyenoord gebleven is deze zomer.

Hij komt zijn man misschien niet voorbij, maar dat hoeft hij ook niet. Hij kan (vanaf rechts) z'n voorzet 'om de back heen draaien', zoals hij bijvoorbeeld deed bij de 2-2 vorig jaar in de Arena van Szymański.

Jahanbakhsh was ook vorig jaar één van de best renderende flankspelers bij Feyenoord, en is heel waardevol geweest voor de manier waarop Slot speelt. Dat hij mocht vertrekken bij de club, heeft slechts deels te maken gehad met zijn kwaliteiten en prestaties. Hij (en ook Dilrosun) drukken met hun salaris flink op het budget, en ook daarom waren zij 'slachtoffer van het doorselecteren' wat de club deze zomer wilde doen.


Maar goed, nu Ivanušec geblesseerd is geraakt en er wellicht voor langere tijd uit ligt; denk ik dat je Jahanbakhsh afhankelijk van de wedstrijd en tegenstander nog best kan gebruiken. Slot kan alle kanten op. Sauer kan Ivanušec 1-op-1 vervangen op de linkerflank. Paixão kan naar de links worden gehaald, waardoor op rechts ruimte ontstaat voor Minteh of Jahanbakhsh. En Stengs kan op links geposteerd worden, waardoor Lingr in het elftal komt. Je kan desnoods per wedstrijd hierin varieren.


Toch zou ik de lat wat hoger plaatsen met betrekking tot je oordeel over Alireza.

Ik ben het met je eens dat Alireza cijfermatig geen heel slecht seizoen heeft gedraaid, maar je geeft het eigenlijk zelf al aan in het daaropvolgende wat je schrijft. Hij zou doorgeselecteerd mogen worden. Bij een speler die kwalitatief en qua prestaties voldoet speelt de factor 'salaris' normaliter geen rol, dan mag je blijven. Dat het bij Alireza wel een factor is, komt juist omdat hij onvoldoende presteert en te weinig laat zien in de ogen van Slot en de technische staf.

Zijn vroege voorzet leidt in mijn optiek veel te vaak tot balverlies, het is simpel te verdedigen. Gisteren heb ik minstens 6 vroege voorzetten zien afketsen op de Celtic verdedigers (waarna Feyenoord weer enorm veel energie moest stoppen in het her veroveren van de bal of het opnieuw opzetten van een aanval). Als je dan verder te weinig gevaar sticht met een individuele actie, zeker in de kleine ruimtes, dan is je inbreng als vleugelspeler iets te mager in mijn ogen.

Alireza is een fantastische persoonlijkheid, en alleen al voor zijn inbreng in de groep zou ik hem misschien houden, maar als je objectief kijkt naar wat hij levert tijdens een wedstrijd is het onvoldoende voor het beoogde niveau van een topclub. Ik zou hem daarom minder vaak opstellen dan vorig jaar. Voor mij is hij daarom geen optie tegen Ajax.

Het enige dat ik bij Alireza nog wel eens zou willen zien is een invalbeurt in de spits, omdat ik denk dat hij specifieke kwaliteiten heeft als klinische afmaker die hem op die plek tot z'n recht kunnen laten komen.

Overigens zou ik Stengs ook niet op links proberen, daar heeft hij bijna nog nooit gestaan en ik denk dat ons spel zich minder leent voor de 'klassieke linksbenige vleugelspeler met het krijt aan de schoenen'.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Volgens mij zitten we op één lijn hoor, over Jahanbakhsh en Stengs. Eerstgenoemde mocht niet voor niets vertrekken deze zomer, de ander vind ik aan dynamiek en 'dreiging vooruit' missen om de rol van flankspeler in het spel van Slot te vervullen.

Beiden zijn overduidelijk niet eerste keus op links, en ook niet de ideale vervanger voor de geblesseerde Ivanušec. Denk ik. Maar mocht de wedstrijd zich ervoor lenen/erom vragen of (godverhoede) er vallen nog meer voorhoede spelers, zijn het wel 'opties'. En in dat opzicht ben ik blij dat Jahanbakhsh toch niet vertrokken is afgelopen zomer, en dat Lingr zich al zo manifesteert bij Feyenoord dat in geval van nood het schuiven met Stengs niet direct tot problemen leidt voor de invulling van de '10'-positie.

Het biedt Slot opties.

Maar laten we vooral hopen dat Ivanušec weer snel kan aansluiten. Dat is voor hem persoonlijk, en voor Feyenoord het allerbeste scenario.

 

+1/-0

zou al opgelucht zijn met 3/4 weken out. Vrees toch wel maandenlange revalidatie. Zal toch wel snel een update komen denk ik? Of moeten ze wachten tot de zwelling weg is, voordat ze een scherpe foto kunnen maken?

 

+1/-0

Goed punt Middenveldert hij maakte op mij ook een vermoeide indruk, dat de blessure zo laat gebeurde kan daarmee temaken hebben vergeet niet hij heeft met Dinamo ook veel CL voorrondes gespeeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

'Feyenoord moet Ivanušec 'enkele weken' missen'
vandaag, 17:36 1337 reacties 1908.nl

Feyenoord moet het de komende wedstrijd stellen zonder Luka Ivanušec, zo valt te lezen in een update van 1908.nl nadat de resultaten van de MRI-scan binnen zijn. De 24-jarige aanwinst heeft zijn enkelband licht verrekt en de schade lijkt tijdens de eerste scans mee te vallen.

Ivanušec mist daardoor Ajax-uit, Go Ahead Eagles-thuis, Atlético Madrid-uit en PEC Zwolle-uit. De verwachtingen zijn nu dat de international van Kroatië rond de interlandperiode van 12 oktober weer kan aansluiten bij de groepstraining. Ivanušec wordt over enkele dagen opnieuw onderzocht, waarna een nauwkeurigere prognose volgt.

Voor Feyenoord is het opnieuw puzzelen in aanloop naar de eerstvolgende wedstrijd. Tegenover de waarschijnlijke afwezigheid van Ivanušec staat wel de terugkeer van Santiago Gimenez in de wedstrijdselectie van Feyenoord voor de uitwedstrijd tegen Ajax. Zondag is een aanval met Igor Paixão - Santiago Gimenez - Yankuba Minteh het meest aannemelijk.

 

+1/-0

Bij verrekte enkelbanden krijgt u een drukverband en is het advies een dag of vijf rustig aan te doen. De enkel kan voor normale dagelijkse bezigheden worden belast. Het is verstandig om twee tot drie weken niet te sporten. Na deze periode kunt u de sport of de trainingen hervatten als u geen pijnklachten meer heeft.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 11 12 13 14 15

Feyenoord Forum » Spelers » Luka Ivanušec