Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Luka Ivanušec

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 15 februari 2024 om 16:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 15 februari 2024 om 16:00:

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 14 februari 2024 om 20:25:

Ik heb zeker vertrouwen in dat Ivanusec een smaakmaker kan zijn!



Wellicht voor een andere club of een club met een ander systeem. Nu heeft hij al behoorlijk wat minuten kunnen spelen en heeft mij nog niet weten te overtuigen.



Volgens mij is hierboven al meermaals en uitgebreid onderbouwd dat het soms tijd kost voordat klasse zich etaleert. Een beetje geduld en support is dan wel op zijn plaats.



Alsof Ivanusec dit forum leest, schei uit zeg.

Iedereen hoopt dat Ivanusec slaagt, maar niet elke speler is een Timber.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 15 februari 2024 om 16:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 15 februari 2024 om 16:00:

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 14 februari 2024 om 20:25:

Ik heb zeker vertrouwen in dat Ivanusec een smaakmaker kan zijn!



Wellicht voor een andere club of een club met een ander systeem. Nu heeft hij al behoorlijk wat minuten kunnen spelen en heeft mij nog niet weten te overtuigen.



Volgens mij is hierboven al meermaals en uitgebreid onderbouwd dat het soms tijd kost voordat klasse zich etaleert. Een beetje geduld en support is dan wel op zijn plaats.



Klopt, en ik heb ook al meermaals en uitgebreid aangegeven dat ik het daar niet altijd mee eens ben.

Deze jongen is niet sinds gister bij Feyenoord. Hij komt niet van een ander continent en is geen 18 of 19 meer. Daarnaast, als je zijn geschiedenis terugkijkt, zit er eigenlijk geen groei meer in sinds 2021.

Het is niet zo dat hij bij Dinamo Zagreb de pannen van het dak speelde.

22/23 --- 12 goals in 33 wedstrijden
21/22 --- 3 goals in 27 wedstrijden
20/21 --- 7 goals in 30 wedstrijden
19/20 --- 5 goals in 27 wedstrijden

Dat kom je uit op 27 goals in 4 volledige seizoenen. Dat is niet heel veel. Dat is een gemiddelde van onder de 7 per seizoen.

Weet niet hoelang men iemand een kans wil geven, maar voor een aanvaller zijn dat geen geweldige statistieken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 15 februari 2024 om 17:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 15 februari 2024 om 16:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 15 februari 2024 om 16:00:

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 14 februari 2024 om 20:25:

Ik heb zeker vertrouwen in dat Ivanusec een smaakmaker kan zijn!



Wellicht voor een andere club of een club met een ander systeem. Nu heeft hij al behoorlijk wat minuten kunnen spelen en heeft mij nog niet weten te overtuigen.



Volgens mij is hierboven al meermaals en uitgebreid onderbouwd dat het soms tijd kost voordat klasse zich etaleert. Een beetje geduld en support is dan wel op zijn plaats.



Klopt, en ik heb ook al meermaals en uitgebreid aangegeven dat ik het daar niet altijd mee eens ben.

Deze jongen is niet sinds gister bij Feyenoord. Hij komt niet van een ander continent en is geen 18 of 19 meer. Daarnaast, als je zijn geschiedenis terugkijkt, zit er eigenlijk geen groei meer in sinds 2021.

Het is niet zo dat hij bij Dinamo Zagreb de pannen van het dak speelde.

22/23 --- 12 goals in 33 wedstrijden
21/22 --- 3 goals in 27 wedstrijden
20/21 --- 7 goals in 30 wedstrijden
19/20 --- 5 goals in 27 wedstrijden

Dat kom je uit op 27 goals in 4 volledige seizoenen. Dat is niet heel veel. Dat is een gemiddelde van onder de 7 per seizoen.

Weet niet hoelang men iemand een kans wil geven, maar voor een aanvaller zijn dat geen geweldige statistieken.



Hij is ook meer van de voorzetten en de acties...

 

+1/-0

20 assists in 4 volledige seizoenen ... Zo bijzonder zijn de voorzetten dan ook niet

 

+1/-0

Goede invalbeurt vandaag

 

+1/-0

Lekkere invalbeurt weer. Beste technische voetballer van de selectie.

 

+1/-0

Had een goede invalbeurt! Ik hoop dat dit de eerste stapjes zijn naar volledige herstel! Dat hij weer lekker in vorm mag zijn!

 

+1/-0

Puike invalbeurt. Hij was gelijk betrokken bij aardig wat gevaarlijke situaties, maar als je ziet hoe hij beweegt dan moet je hem toch centraal gaan neerzetten? Zo'n speler heeft meer vrijheid nodig dan de flanken waar hij beperkt wordt door z'n snelheid en gebrek aan explosiviteit. Laat hem op 10 starten, ik heb het gevoel dat hij tot een hoger rendement kan komen dan Stengs. Hij oogt ook veel creatiever qua handelingssnelheid en inzicht.

 

+1/-0

https://x.com/dykao15/status/1758464830095184185?s=46&t=H8ONdgrlwDl1cSQ95X_xFAlink


Korte samenvatting van zijn invalbeurt. Dreigend en betrokken bij alle gevaar.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 16 februari 2024 om 14:27:

https://x.com/dykao15/status/1758464830095184185?s=46&t=H8ONdgrlwDl1cSQ95X_xFAlink


Korte samenvatting van zijn invalbeurt. Dreigend en betrokken bij alle gevaar.



Ja, leuk zo'n samenvatting, maar die kan je soms zelfs van Kramer maken, terwijl dat een ontzettend beperkte spits is.

Maar zijn invalsbeurt was best ok. Maar één zwaluw maakt nog geen zomer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 16 februari 2024 om 16:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 16 februari 2024 om 14:27:

https://x.com/dykao15/status/1758464830095184185?s=46&t=H8ONdgrlwDl1cSQ95X_xFAlink


Korte samenvatting van zijn invalbeurt. Dreigend en betrokken bij alle gevaar.



Ja, leuk zo'n samenvatting, maar die kan je soms zelfs van Kramer maken, terwijl dat een ontzettend beperkte spits is.

Maar zijn invalsbeurt was best ok. Maar één zwaluw maakt nog geen zomer.



pfff, ok, dan wil je het dus gewoon niet zien. Agreed to disagree.

 

+1/-0

Nogmaals: Hij viel ok in, maar de lat mag echt hoger in mijn ogen. Ik ga een speler na 1 slechte wedstrijd niet de grond in praten, maar ik ga hem na 1 ok invalbeurt ook niet de lucht in prijzen.

Als hij dit een seizoen laat zien, zal ik echt niet de laatste zijn die zal zeggen dat hij het goed gedaan heeft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 16 februari 2024 om 16:29:

Nogmaals: Hij viel ok in, maar de lat mag echt hoger in mijn ogen. Ik ga een speler na 1 slechte wedstrijd niet de grond in praten, maar ik ga hem na 1 ok invalbeurt ook niet de lucht in prijzen.

Als hij dit een seizoen laat zien, zal ik echt niet de laatste zijn die zal zeggen dat hij het goed gedaan heeft.



Hij mag van mij meer minuten krijgen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Er lijkt afgelopen wedstrijd iets meer ‘kleur’ in zijn spel te komen. Het is veel minder flets. Wat mij betreft biedt dat hoop, en smaakt het naar meer.

Hij zal echter nog flink wat stappen moeten zetten, en vooral zijn ‘flitsen’ van klasse moeten constanter en frequenter. Één of twee momenten per wedstrijd is niet genoeg.

 

+1/-0

Dit is wel een speler die volgens mij wel wat doelpunten kan maken uit vrije trappen.
Dat zien we echt nooit meer.

Pax op rechts en deze op links heeft nog steeds mijn voorkeur.
Dan zo ik Sauer als eerste reserve op links hebben.
Maar ja Slot kennende geeft hij eerder een kans aan Lopes ofzo.

Blijf toch wel apart vinden dat je 1 van de uitblinkers bent op winterstop en dan totaal 30 min ofzo krijgt en vaak niet eens word meegenomen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 18 februari 2024 om 12:49:

Dit is wel een speler die volgens mij wel wat doelpunten kan maken uit vrije trappen.
Dat zien we echt nooit meer.

Pax op rechts en deze op links heeft nog steeds mijn voorkeur.
Dan zo ik Sauer als eerste reserve op links hebben.
Maar ja Slot kennende geeft hij eerder een kans aan Lopes ofzo.

Blijf toch wel apart vinden dat je 1 van de uitblinkers bent op winterstop en dan totaal 30 min ofzo krijgt en vaak niet eens word meegenomen.


Op 10 kan hij een sensatie worden denk ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 18 februari 2024 om 13:04:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 18 februari 2024 om 12:49:

Dit is wel een speler die volgens mij wel wat doelpunten kan maken uit vrije trappen.
Dat zien we echt nooit meer.

Pax op rechts en deze op links heeft nog steeds mijn voorkeur.
Dan zo ik Sauer als eerste reserve op links hebben.
Maar ja Slot kennende geeft hij eerder een kans aan Lopes ofzo.

Blijf toch wel apart vinden dat je 1 van de uitblinkers bent op winterstop en dan totaal 30 min ofzo krijgt en vaak niet eens word meegenomen.


Op 10 kan hij een sensatie worden denk ik.



Aan die laatste corner te zien heeft hij niet bepaald de intelligentie om op 10 te spelen.

Bij Zagbreb scheen hij op 10 niet al te goed te zijn en hij hij daarom naar links verhuisd.

 

+1/-0

Ben benieuwd of iemand een overzicht heeft van zijn acties van vandaag

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 18 februari 2024 om 18:30:

Ben benieuwd of iemand een overzicht heeft van zijn acties van vandaag



Heeft uiteindelijk wel aardig gespeeld maar moet niet als een wijf afmaken.

 

+1/-0

Prima wedstrijd gespeeld, paar keer pech gehad, maar verder zit er echt een stijgende lijn in:pul

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15

Feyenoord Forum » Spelers » Luka Ivanušec