Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Luka Ivanušec

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 12 februari 2024 om 12:50:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 12 februari 2024 om 12:04:

open/sluit de onderstaande quote:




Zoals ik in het topic van Ueda al aangaf, een speler kan in feite weinig doen aan 'zijn prijskaartje'. Dat prijskaartje lijkt nu wel negatieve invloed te hebben op het krediet dat de speler krijgt. Dat is eigenlijk niet echt fair.

Feyenoord heeft vele miljoenen betaald voor Ivanušec en Ueda, maar je kan het ook anders zien; de sterkhouders van het huidige elftal zijn vele malen méér waard. Mag je van een speler die 8M kost, hetzelfde verwachten als van een speler op dezelfde positie die 50M waard is?

Overigens is Ivanušec volgens TM nog altijd 12M waard, tov zijn aankoopprijs (7.8M) is dat ruim 53% méér. En hij heeft bijna niks gespeeld. Dus eigenlijk valt de club daarin niet veel te verwijten. Of wel?

Achteraf gezien had Feyenoord wellicht betere opties kunnen kopen, voor de bedragen die nu zijn uitgegeven voor Ivanušec en Ueda. En je kunt je ook zeker afvragen of deze spelers goed gescout zijn. Maar hun huidige prestaties zijn van zoveel factoren afhankelijk geweest, die je op voorhand niet kan inschatten.


Misschien is het niet helemaal fair maar aan de andere kant wel weer logisch. Voor Feyenoord is 8 miljoen nog altijd een topbedrag en dan zijn de verwachtingen die daarbij horen altijd hoog. En dat is ook wel weer terecht. Ivanusec had de pech geblesseerd te raken maar dat verklaart niet dat hij zo onder de maat presteert. Datzelfde geldt ook voor Ueda die viel gisteren toch ook weer tegen en greep niet zijn kans.



En toch vind ik dat we spelers even de tijd moeten geven. Timber kostte ook rond de 8 miljoen en als je berichten over hem van vorig seizoen erbij pakt, dan was dat een en al negatief. En nu is het ongeveer onze meest waardevolle speler.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 12 februari 2024 om 13:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 12 februari 2024 om 12:50:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 12 februari 2024 om 12:04:

open/sluit de onderstaande quote:




Zoals ik in het topic van Ueda al aangaf, een speler kan in feite weinig doen aan 'zijn prijskaartje'. Dat prijskaartje lijkt nu wel negatieve invloed te hebben op het krediet dat de speler krijgt. Dat is eigenlijk niet echt fair.

Feyenoord heeft vele miljoenen betaald voor Ivanušec en Ueda, maar je kan het ook anders zien; de sterkhouders van het huidige elftal zijn vele malen méér waard. Mag je van een speler die 8M kost, hetzelfde verwachten als van een speler op dezelfde positie die 50M waard is?

Overigens is Ivanušec volgens TM nog altijd 12M waard, tov zijn aankoopprijs (7.8M) is dat ruim 53% méér. En hij heeft bijna niks gespeeld. Dus eigenlijk valt de club daarin niet veel te verwijten. Of wel?

Achteraf gezien had Feyenoord wellicht betere opties kunnen kopen, voor de bedragen die nu zijn uitgegeven voor Ivanušec en Ueda. En je kunt je ook zeker afvragen of deze spelers goed gescout zijn. Maar hun huidige prestaties zijn van zoveel factoren afhankelijk geweest, die je op voorhand niet kan inschatten.


Misschien is het niet helemaal fair maar aan de andere kant wel weer logisch. Voor Feyenoord is 8 miljoen nog altijd een topbedrag en dan zijn de verwachtingen die daarbij horen altijd hoog. En dat is ook wel weer terecht. Ivanusec had de pech geblesseerd te raken maar dat verklaart niet dat hij zo onder de maat presteert. Datzelfde geldt ook voor Ueda die viel gisteren toch ook weer tegen en greep niet zijn kans.



En toch vind ik dat we spelers even de tijd moeten geven. Timber kostte ook rond de 8 miljoen en als je berichten over hem van vorig seizoen erbij pakt, dan was dat een en al negatief. En nu is het ongeveer onze meest waardevolle speler.


Ja dat is zo maar tijd is altijd zo’n relatief begrip in de top. Tijd krijg je gegarandeerd bij az of Twente maar bij ons is de druk om er meteen te staan en te presteren vele malen hoger. Maar je hebt helemaal gelijk wat betreft Timber. Volgend seizoen dan maar wat had het fijn geweest als ze er nu ook gestaan hadden.

 

+1/-0

Natuurlijk, het liefst zie je dat iedere speler er direct stáát en boven verwachting presteert.

Maar we weten inmiddels ook dat de manier van voetballen en de fysieke conditie die het spel van spelers verlangd, hoger liggen dan wat spelers van buitenaf gewend zijn. Die standaard is de reden dat Feyenoord met beperkte middelen in korte tijd erin geslaagd is weer mee te doen en mee te tellen. Het is 'onze USP'. De ene speler pakt dit sneller en gemakkelijker op dan de ander.

Wat is gepresteerd, heeft het verwachtingspatroon bij het Legioen over de gehele linie flink verhoogd. Terecht ook, 'we' doen het niet meer voor plek 3. Maar nog altijd, en hoeveel miljoenen ze ook kosten, zijn nieuwe spelers de manier van spelen/werken en de fysieke eisen die gesteld worden niet gewend. Ze komen bij clubs vandaan die anders spelen, en trainen. Simpelweg omdat clubs met een aanpak en speelwijze zoals Feyenoord, als ze er al zijn, tot een niveau behoren waar Feyenoord niet in kan 'shoppen'.

En dus moet je ze de tijd geven zich aan te passen, zichzelf dit eigen te maken en aan te haken.

Al is het alleen maar omdat je in dezelfde situatie belandt, wanneer je de spelers die nu al afgeserveerd worden 'doorselecteert' en voor hen vervangers haalt. Die zullen ook een aanpassingsperiode nodig hebben. Wat is de kans dat die er wél direct staan?

 

+2/-0

Ik ben het eens met het idee dat sommige spelers tijd nodig hebben om zich te ontwikkelen. Echter, ik ben ook van mening dat er een onderscheid is tussen jonge spelers die nog moeten groeien en spelers die op een meer gevorderde leeftijd worden gekocht en meteen prestaties moeten leveren.

Santi wordt vaak vergeleken met Ueda. Toen Santi bij Feyenoord kwam, was hij 21 jaar oud. Naar mijn mening waren er al bepaalde kwaliteiten zichtbaar voordat hij in de basis begon te spelen. Het leek alsof hij al klaar stond om zijn kans te grijpen. Dit zie ik bijvoorbeeld niet bij Ueda. Ueda is 25 jaar oud en bevindt zich al in een meer gevorderde fase van zijn ontwikkeling. Hij heeft 8 miljoen gekost en ik vind dat je daarom meer van hem mag verwachten.

Een ander voorbeeld is Sauer. Hij presteert nog niet op zijn best, maar ik ben bereid hem de tijd te gunnen omdat ik geloof dat hij meer potentie heeft. Bovendien is hij voor een lager bedrag aangetrokken en is hij slechts 18 jaar oud. Al deze factoren werken in het nadeel van Ivanusec.

Dus ja, ik ben van mening dat het belangrijk is om spelers de tijd te gunnen om zich te ontwikkelen. Echter, ik zie een duidelijk onderscheid tussen spelers aan wie je meer tijd kunt geven en spelers die (naar mijn mening) sneller op niveau moeten presteren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 12 februari 2024 om 15:11:

Ik ben het eens met het idee dat sommige spelers tijd nodig hebben om zich te ontwikkelen. Echter, ik ben ook van mening dat er een onderscheid is tussen jonge spelers die nog moeten groeien en spelers die op een meer gevorderde leeftijd worden gekocht en meteen prestaties moeten leveren.

Santi wordt vaak vergeleken met Ueda. Toen Santi bij Feyenoord kwam, was hij 21 jaar oud. Naar mijn mening waren er al bepaalde kwaliteiten zichtbaar voordat hij in de basis begon te spelen. Het leek alsof hij al klaar stond om zijn kans te grijpen. Dit zie ik bijvoorbeeld niet bij Ueda. Ueda is 25 jaar oud en bevindt zich al in een meer gevorderde fase van zijn ontwikkeling. Hij heeft 8 miljoen gekost en ik vind dat je daarom meer van hem mag verwachten.

Een ander voorbeeld is Sauer. Hij presteert nog niet op zijn best, maar ik ben bereid hem de tijd te gunnen omdat ik geloof dat hij meer potentie heeft. Bovendien is hij voor een lager bedrag aangetrokken en is hij slechts 18 jaar oud. Al deze factoren werken in het nadeel van Ivanusec.

Dus ja, ik ben van mening dat het belangrijk is om spelers de tijd te gunnen om zich te ontwikkelen. Echter, ik zie een duidelijk onderscheid tussen spelers aan wie je meer tijd kunt geven en spelers die (naar mijn mening) sneller op niveau moeten presteren.



Op zich een terechte verwachting en dus een terechte teleurstelling. Zeker bij Ivanusec, die ook nog eens international en normaalgesproken basisspeler bij Kroatië is. Maar goed, iedereen is anders en niet iedereen is een Hancko die er direct staat. Laten we gewoon hopen dat Ivanusec het uiteindelijk wel gaat laten zien. Ik zie dat zeker nog wel gebeuren.

Ueda vind ik iets anders verhaal. Buiten de basisplaats van gisteren heeft ie echt nog nauwelijks echte kansen gehad. Niet reëel om hem daar op af te rekenen.

Tot slot: wat nu 8 miljoen is was drie seizoenen geleden nog 2/3 miljoen. De markt is in dat opzicht echt aan inflatie onderhevig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Zoals ik het zie, haal jij twee verschillende zaken door elkaar.

Je hebt jonge spelers die nog volop in ontwikkeling zijn, en waar je geduld moet hebben omdat ze nog in alle opzichten kunnen groeien.

En je hebt spelers die nieuw zijn bij Feyenoord, en moeten wennen aan de standaard die bij de nieuwe club bestaat; de manier van spelen en de fysieke norm waaraan je moet voldoen om de speelwijze goed te kunnen uitvoeren. Daar komt dan nog een stuk gewenning bij; aan nieuwe medespelers, een nieuwe competitie met andere tegenstanders, een nieuw land, etc.

Wat het verleden leert, is dat vrijwel iedere speler die sinds de komst van Slot van buitenaf gehaald is met dat laatste meer moeite heeft dan we allemaal gewend waren in de decennia ervoor.

En wellicht, maar dit is mijn eigen theorie, kunnen spelers die het predikaat talent ontgroeid zijn, juist langer nodig hebben voor dat laatste dan spelers van rond de twintig. Die spelers zijn al ‘gewend’ op een bepaalde manier te spelen en hun fysiek is niet meer zo ‘in ontwikkeling’ als wanneer je nog niet volgroeit bent.

Zou kunnen toch? Zou kunnen verklaren waarom we met Ueda en Ivanusec meer geduld moeten hebben…

 

+1/-0

Misschien hebben jullie wel een punt en ben ik te pessimistisch. Ik ben gewoon van nature kritisch, dat is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven.

Als ik op zondag studio sport zit te kijken en ik zie Pepi bij PSV erin komen en 2 minuten later een mooie goal maken, of Myron Boadu die, 2 weken geleden, bij Twente zijn debuut maakt en 30 seconden later een goal maakt. Dan ben ik teleurgesteld dat ik dat bij Ueda niet terugzie.

Deze reservespelers stralen beiden een puur voetbaltalent en een neusje voor de goal uit. Ze zijn net nieuw bij de club en bevinden zich in mijn optiek in dezelfde situatie als Ueda.

Maar goed, laten we het aankijken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 13 februari 2024 om 09:14:

Misschien hebben jullie wel een punt en ben ik te pessimistisch. Ik ben gewoon van nature kritisch, dat is altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven.

Als ik op zondag studio sport zit te kijken en ik zie Pepi bij PSV erin komen en 2 minuten later een mooie goal maken, of Myron Boadu die, 2 weken geleden, bij Twente zijn debuut maakt en 30 seconden later een goal maakt. Dan ben ik teleurgesteld dat ik dat bij Ueda niet terugzie.

Deze reservespelers stralen beiden een puur voetbaltalent en een neusje voor de goal uit. Ze zijn net nieuw bij de club en bevinden zich in mijn optiek in dezelfde situatie als Ueda.

Maar goed, laten we het aankijken.



Kritisch zijn is een hele goede eigenschap, ik zou dat zeker niet overboord gooien. Mijns inziens maak je terecht een punt over de verwachtingen die je mag hebben bij het aantrekken van een Kroatisch international in de mid twintig. Evenals we die ook bij Ueda mogen hebben bij het transferbedrag van 9 miljoen. Van dit soort mid twintigers verwacht je eigenlijk dat ze er direct staan. Natuurlijk zijn bedragen aan inflatie onderhevig, maar je verwacht dat ze geselecteerd zijn op het vermogen fysiek snel aan te haken. Al werd door FTM gesuggereerd dat ze niet door de scouting zijn aanbevolen.

Hoe dan ook, we hoeven niet alles recht te praten wat krom is. In dit geval voldoen deze twee spelers nog niet aan het niveau dat we hadden mogen verwachten. Je kan je afvragen of het verstandig is geweest in te zetten op mid twintigers die fysiek niet zo vormbaar meer zijn en misschien al richting hun plafond gaan qua niveau.

 

+1/-0

Je kunt je inderdaad afvragen of het verstandig is geweest dat Feyenoord zich afgelopen zomer versterkt heeft in de betreffende leeftijdscategorie. Met Ivanušec en Ueda zijn twee spelers aangetrokken in deze categorie, en beiden voldoen niet aan de verwachtingen.

Nu kun je als reden daarvoor tal van factoren en omstandigheden aandragen. Het lijkt er misschien op dat ik daar een soort sport van maak, maar ik probeer vooral iets meer geduld en vertrouwen te bepleiten. Dat het nú nog niet voldoet, komt wellicht gewoon omdat de spelers in kwestie langer nodig hebben om zich aan te passen.

Waar ik voor wil waken is dat spelers straks te vroeg worden afgeschreven. Daar heeft Feyenoord in het verleden weleens een handje van gehad. Dergelijke kapitaalvernietiging moet je toch willen voorkomen. Dan is ietsje meer geduld de investering waard.

Of het tegenvallen van de bijdrage van Ueda en Ivanušec komt door hun leeftijd, dat valt niet uit te sluiten. In de vergelijking tussen Ueda (enerzijds) en Pepi/Boadu (anderzijds) is het verschil in leeftijd evident. Maar we kunnen er ook niet omheen dat die twee anderen méér ervaring hebben in Nederland en met de Nederlandse manier van spelen dan onze Japanner.

Los van leeftijd denk ik dat het vooral een kwestie van karakter en eigenschappen van de speler zélf is. In combinatie met die leeftijd. Trauner kwam als 29-jarige in Rotterdam, en had niet veel tijd nodig. Ik denk dat hij ook meer 'een man van de wereld' is, in de zin dat het voetballen en wonen in een ander land door hem en zijn gezin als nieuwe uitdaging werd gezien.

Misschien dat dit bij Ivanušec meer een noodzakelijk kwaad is; hij wil méér uit zijn loopbaan als voetballer halen, en dan is het buitenland nou eenmaal de volgende stap na Dinamo Zagreb.

Feyenoord was ten tijde van Trauners komst natuurlijk ook net begonnen met 'Project Slot', dus wellicht was het gemakkelijker instappen.

Als leeftijd toch echt meeweegt, kun/moet je daar als club in je transferbeleid iets mee. En kunnen wij ons verwachtingspatroon erop aanpassen. Dan hebben spelers van die leeftijd kennelijk langer nodig. Of je prevaleert jongere spelers, of je neemt bepaalde karaktertrekken mee in de scouting.

 

+1/-0

ben er voorstander van om scherp en kritisch te kijken naar spelers en prestaties. Ook met nuance, duiding en geduld. Volgens mij doen we dat ook in dit forum.

Waar ik me wel aan stoor - en dat gebeurt meer op Twitter, in de fr12-comments of in het stadion - is een soort consumenten gedrag. Alsof we recht hebben op van alles. En wel direct en nu en anders is het ruk. Ik blijf het liever vanuit een supportersbril bekijken. kritisch ja, maar niet direct afbranden en bij het grof vuil zetten.

 

+1/-0

https://x.com/ZS_Voetbal/status/1735033430209958080?s=20link

De hele aanval is nog veel mooier, maar kan ik niet vinden. Hier zag je ook al de klasse van Ivanusec, zowel in de combinatie als de passing. En ja, dat kan prima vanaf links, als de afstemming maar goed is. Laat hem in godsnaam het slot-spelletje snel onder de knie krijgen inclusief de inhoud daarvoor, want dit soort klasse hebben we gewoon nodig.

 

+1/-0

Het lijkt wel alsof we dit soort momenten van klasse gewoon vergeten, en alleen z’n slappe tikkies-terug herinneren na verloop van tijd. Ik was deze pass ook weer vergeten. Het verraadt zijn klasse. Net als die assist op Geertruida zondag.

Het zit er echt in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 13 februari 2024 om 19:45:

Het lijkt wel alsof we dit soort momenten van klasse gewoon vergeten, en alleen z’n slappe tikkies-terug herinneren na verloop van tijd. Ik was deze pass ook weer vergeten. Het verraadt zijn klasse. Net als die assist op Geertruida zondag.

Het zit er echt in.



Dan hadden we net zo goed Haris Medunjanin kunnen halen. Ivanusec zou prima functioneren als de ouderwetse 10 voor wie de rest van het middenveld het vuile werk opknapt. Maar die bestaan niet meer omdat ze worden overlopen in het hedendaagse voetbal. Iedereen ziet de klasse, maar het is ook niet moeilijk om te zien dat hij snelheid, dynamiek en diepte mist. Ik vrees dat hij het daardoor nooit zal redden, maar ik zou graag ongelijk krijgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 13 februari 2024 om 22:50:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 13 februari 2024 om 19:45:

Het lijkt wel alsof we dit soort momenten van klasse gewoon vergeten, en alleen z’n slappe tikkies-terug herinneren na verloop van tijd. Ik was deze pass ook weer vergeten. Het verraadt zijn klasse. Net als die assist op Geertruida zondag.

Het zit er echt in.



Dan hadden we net zo goed Haris Medunjanin kunnen halen. Ivanusec zou prima functioneren als de ouderwetse 10 voor wie de rest van het middenveld het vuile werk opknapt. Maar die bestaan niet meer omdat ze worden overlopen in het hedendaagse voetbal. Iedereen ziet de klasse, maar het is ook niet moeilijk om te zien dat hij snelheid, dynamiek en diepte mist. Ik vrees dat hij het daardoor nooit zal redden, maar ik zou graag ongelijk krijgen.



Ik hoop ook dat je ongelijk krijgt :) Maar het is zo dat tegenwoordig alle topelftallen snelheid en dynamiek op de flanken hebben. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het zo moet, maar het is wel veelzeggend. Roept ook de vraag op wat de scouting (en Slot) dan dachten toen ze hem aantrokken. Want dit was natuurlijk al lang en breed bekend, ze hebben bewust voor hem gekozen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 13 februari 2024 om 22:50:

(...)Dan hadden we net zo goed Haris Medunjanin kunnen halen. Ivanusec zou prima functioneren als de ouderwetse 10 voor wie de rest van het middenveld het vuile werk opknapt. Maar die bestaan niet meer omdat ze worden overlopen in het hedendaagse voetbal. Iedereen ziet de klasse, maar het is ook niet moeilijk om te zien dat hij snelheid, dynamiek en diepte mist. Ik vrees dat hij het daardoor nooit zal redden, maar ik zou graag ongelijk krijgen.



We zien graag buitenspelers met snelheid, dynamiek en diepte. Daarmee kun je het verschil maken.

Maar in de huidige speelwijze van Slot wordt er tot het strafschopgebied van de tegenstander gecombineerd. Het ontbreekt aan ruimte op de flanken waar buitenspelers die kwaliteiten kunnen benutten. Ze kunnen niet gelanceerd worden, en staan als ze zélf aan een actie beginnen tegen een overmacht aan verdedigers in een zeer kleine ruimte.

We hebben eerder een discussie gehad dat het verschil tussen Feyenoord en PSV dit seizoen is dat PSV veel sneller diepte zoekt en hun buitenspelers 'lanceert'. Waardoor er voorin méér ruimte is. Bij Feyenoord wordt er veel meer 'gebouwd' aan een aanval, de tegenstander wordt vastgezet en de bal gaat rond. Op zoek naar een opening.

Eigenlijk zou een speler met de kwaliteiten van Ivanušec in deze speelwijze moeten renderen. Hij hoeft het niet van zijn snelheid en explosiviteit te hebben. Hij is balvast en kan in de kleine ruimte een passeeractie maken. En hij kan tot een voorzet/steekpass komen vanaf praktisch iedere plek op het veld; hij hoeft de achterlijn niet te halen.

Toch?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 14 februari 2024 om 10:06:

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 13 februari 2024 om 22:50:

(...)Dan hadden we net zo goed Haris Medunjanin kunnen halen. Ivanusec zou prima functioneren als de ouderwetse 10 voor wie de rest van het middenveld het vuile werk opknapt. Maar die bestaan niet meer omdat ze worden overlopen in het hedendaagse voetbal. Iedereen ziet de klasse, maar het is ook niet moeilijk om te zien dat hij snelheid, dynamiek en diepte mist. Ik vrees dat hij het daardoor nooit zal redden, maar ik zou graag ongelijk krijgen.



We zien graag buitenspelers met snelheid, dynamiek en diepte. Daarmee kun je het verschil maken.

Maar in de huidige speelwijze van Slot wordt er tot het strafschopgebied van de tegenstander gecombineerd. Het ontbreekt aan ruimte op de flanken waar buitenspelers die kwaliteiten kunnen benutten. Ze kunnen niet gelanceerd worden, en staan als ze zélf aan een actie beginnen tegen een overmacht aan verdedigers in een zeer kleine ruimte.

We hebben eerder een discussie gehad dat het verschil tussen Feyenoord en PSV dit seizoen is dat PSV veel sneller diepte zoekt en hun buitenspelers 'lanceert'. Waardoor er voorin méér ruimte is. Bij Feyenoord wordt er veel meer 'gebouwd' aan een aanval, de tegenstander wordt vastgezet en de bal gaat rond. Op zoek naar een opening.

Eigenlijk zou een speler met de kwaliteiten van Ivanušec in deze speelwijze moeten renderen. Hij hoeft het niet van zijn snelheid en explosiviteit te hebben. Hij is balvast en kan in de kleine ruimte een passeeractie maken. En hij kan tot een voorzet/steekpass komen vanaf praktisch iedere plek op het veld; hij hoeft de achterlijn niet te halen.

Toch?



Ik hoop het. Met Timber zat ik er ook vreselijk naast dus dat zou zomaar weer het geval kunnen zijn.

 

+1/-0

Ik heb zeker vertrouwen in dat Ivanusec een smaakmaker kan zijn!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 14 februari 2024 om 20:25:

Ik heb zeker vertrouwen in dat Ivanusec een smaakmaker kan zijn!



Wellicht voor een andere club of een club met een ander systeem. Nu heeft hij al behoorlijk wat minuten kunnen spelen en heeft mij nog niet weten te overtuigen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 15 februari 2024 om 16:00:

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 14 februari 2024 om 20:25:

Ik heb zeker vertrouwen in dat Ivanusec een smaakmaker kan zijn!



Wellicht voor een andere club of een club met een ander systeem. Nu heeft hij al behoorlijk wat minuten kunnen spelen en heeft mij nog niet weten te overtuigen.



Volgens mij is hierboven al meermaals en uitgebreid onderbouwd dat het soms tijd kost voordat klasse zich etaleert. Een beetje geduld en support is dan wel op zijn plaats.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Feyenoord Forum » Spelers » Luka Ivanušec