Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske

Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 10 11 12 13 14

'Feyenoord bereikt ook akkoord met Hamberg'

Feyenoord heeft een akkoord bereikt met Björn Hamberg. De 39-jarige Zweed wordt toegevoegd aan de technische staf van Brian Priske. Hamberg was de rechterhand van Graham Potter en kon transfervrij worden opgepikt door de Rotterdamse club. Dit meldt 1908.nl.
Hamberg begon zijn carrière in 2010 bij Frösö IF in Zweden. Potter ontdekte al snel zijn kwaliteiten en voegde hem toe aan zijn technische staf bij Östersunds FK. Het duo bracht de Zweedse club van het vierde niveau naar de Allsvenskan. Uiteindelijk werd Europa League-voetbal behaald en de beker gewonnen.

Het succes bracht hen naar Swansea City, Brighton & Hove Albion en Chelsea FC. Bij laatstgenoemde club werden Potter en de staf ontslagen vanwege tegenvallende prestaties. Sindsdien is de Zweed transfervrij en wachtte hij op een nieuwe uitdaging, die er nu komt bij Feyenoord.

Hamberg kreeg onder leiding van Potter veel vrijheid en werd nauw betrokken bij het maken van een wedstrijdplan, analyses en het bedenken van nieuwe trainingsvormen. Daarnaast staat Hamberg erom bekend uitstekend de visie van de hoofdtrainer over te brengen op spelers. Ook de individuele gesprekken met spelers aan de hand van videobeelden zijn een sterk onderdeel van zijn werk.

Met de komst van Hamberg en Lukas Babalola is de technische staf van Feyenoord rond. Priske beschikt daarnaast ook over John de Wolf en Etiënne Reijnen. Laatstgenoemde stond op de nominatie om Arne Slot te volgen naar Liverpool FC, maar kreeg zijn werkvergunning in Engeland niet rond.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 27 juni 2024 om 16:09:

'Feyenoord bereikt ook akkoord met Hamberg'

Feyenoord heeft een akkoord bereikt met Björn Hamberg. De 39-jarige Zweed wordt toegevoegd aan de technische staf van Brian Priske. Hamberg was de rechterhand van Graham Potter en kon transfervrij worden opgepikt door de Rotterdamse club. Dit meldt 1908.nl.
Hamberg begon zijn carrière in 2010 bij Frösö IF in Zweden. Potter ontdekte al snel zijn kwaliteiten en voegde hem toe aan zijn technische staf bij Östersunds FK. Het duo bracht de Zweedse club van het vierde niveau naar de Allsvenskan. Uiteindelijk werd Europa League-voetbal behaald en de beker gewonnen.

Het succes bracht hen naar Swansea City, Brighton & Hove Albion en Chelsea FC. Bij laatstgenoemde club werden Potter en de staf ontslagen vanwege tegenvallende prestaties. Sindsdien is de Zweed transfervrij en wachtte hij op een nieuwe uitdaging, die er nu komt bij Feyenoord.

Hamberg kreeg onder leiding van Potter veel vrijheid en werd nauw betrokken bij het maken van een wedstrijdplan, analyses en het bedenken van nieuwe trainingsvormen. Daarnaast staat Hamberg erom bekend uitstekend de visie van de hoofdtrainer over te brengen op spelers. Ook de individuele gesprekken met spelers aan de hand van videobeelden zijn een sterk onderdeel van zijn werk.

Met de komst van Hamberg en Lukas Babalola is de technische staf van Feyenoord rond. Priske beschikt daarnaast ook over John de Wolf en Etiënne Reijnen. Laatstgenoemde stond op de nominatie om Arne Slot te volgen naar Liverpool FC, maar kreeg zijn werkvergunning in Engeland niet rond.



Klinkt allemaal veel belovend.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 27 juni 2024 om 19:11:

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 27 juni 2024 om 16:09:

'Feyenoord bereikt ook akkoord met Hamberg'

Feyenoord heeft een akkoord bereikt met Björn Hamberg. De 39-jarige Zweed wordt toegevoegd aan de technische staf van Brian Priske. Hamberg was de rechterhand van Graham Potter en kon transfervrij worden opgepikt door de Rotterdamse club. Dit meldt 1908.nl.
Hamberg begon zijn carrière in 2010 bij Frösö IF in Zweden. Potter ontdekte al snel zijn kwaliteiten en voegde hem toe aan zijn technische staf bij Östersunds FK. Het duo bracht de Zweedse club van het vierde niveau naar de Allsvenskan. Uiteindelijk werd Europa League-voetbal behaald en de beker gewonnen.

Het succes bracht hen naar Swansea City, Brighton & Hove Albion en Chelsea FC. Bij laatstgenoemde club werden Potter en de staf ontslagen vanwege tegenvallende prestaties. Sindsdien is de Zweed transfervrij en wachtte hij op een nieuwe uitdaging, die er nu komt bij Feyenoord.

Hamberg kreeg onder leiding van Potter veel vrijheid en werd nauw betrokken bij het maken van een wedstrijdplan, analyses en het bedenken van nieuwe trainingsvormen. Daarnaast staat Hamberg erom bekend uitstekend de visie van de hoofdtrainer over te brengen op spelers. Ook de individuele gesprekken met spelers aan de hand van videobeelden zijn een sterk onderdeel van zijn werk.

Met de komst van Hamberg en Lukas Babalola is de technische staf van Feyenoord rond. Priske beschikt daarnaast ook over John de Wolf en Etiënne Reijnen. Laatstgenoemde stond op de nominatie om Arne Slot te volgen naar Liverpool FC, maar kreeg zijn werkvergunning in Engeland niet rond.



Klinkt allemaal veel belovend.



De planning is dat Priske, Babalola en Hamberg deze week nog officieel aan de fans worden voorgesteld. De komst van de hoofdtrainer werd wel al aangekondigd, maar hij verscheen nog niet als trainer van Feyenoord op de clubkanalen.

 

+1/-0

Maakt een meer dan uitstekende indruk in het interview met hem. Geen Advocaat achtige cliché praatjes, of nietszeggende oneliners zoals Been die had, maar een doordachte visie en sterke persoonlijkheid. Ik heb de indruk dat hij graag aanvallend voetbal speelt met veel energie, maar de accenten zullen misschien wat verschuiven naar een iets directer speltype met meer vaart in het spel. Persoonlijk ben ik daar meer fan van, we gaan dan hopelijk terug naar het spel van de eerste twee seizoenen. Zou ook best eens goed kunnen uitpakken voor een paar spelers die onder Slot wat minder uit de verf kwamen, maar het blijft natuurlijk afwachten.

 

+1/-0

Poeh, hij maakt echt een geweldige indruk op mij in dit interview. Goed mens, professional, serieus, geen effect bejag, gewoon goed willen voetballen.

Ik weet het, er is nog niets gepresteerd. En we zullen vast zijn onvolkomenheden leren kennen, net als bij Slot. Maar het lijkt er in alles op dat te Kloese een top prestatie heeft geleverd door hem binnen te halen.

 

+1/-0

Ik sluit me aan bij de vorige posters. Hij maakt een prima indruk, iemand die precies weet wat hij wil en dat ook duidelijk kan verwoorden. Ben heel benieuwd hoe het in de praktijk gaat uitpakken, het zou wel eens een schot in de roos kunnen zijn van DtK cs. Wat me ook opviel is dat hij heel veel jeuk had onder zijn oor, vooral aan zijn linkerkant. Maar dit terzijde :B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 28 juni 2024 om 20:58:

Ik sluit me aan bij de vorige posters. Hij maakt een prima indruk, iemand die precies weet wat hij wil en dat ook duidelijk kan verwoorden. Ben heel benieuwd hoe het in de praktijk gaat uitpakken, het zou wel eens een schot in de roos kunnen zijn van DtK cs. Wat me ook opviel is dat hij heel veel jeuk had onder zijn oor, vooral aan zijn linkerkant. Maar dit terzijde :B



Dat laatste is waarschijnlijk gewoon wat zenuwen haha. Je wilt toch een goede eerste indruk maken. Daarin is hij zeker geslaagd hij praat netzo makkelijk als Slot hij wist mij wel teboeien de 20 minuten slimme man lijkt me.
Hamberg moeten we ook niet onderschatten denk ik die gaat ook zeker zijn inbreng hebben en kan best doorgroeien naar de volgende hoofdcoach over 3 jaar.

 

+1/-0

In zijn presentatie een Slot met haar. Wat mij betreft duidelijk wat hij wil en hopen dat hij ook zo duidelijk is naar de selectie (hoe die er ook mag uit zien voor 2024/2025).

 

+1/-0

Slot had zeker nog een paar jaar succesvol kunnen zijn maar na 3 jaar is iemand met frisse ideeën mischien juist wel beter hopelijk lukt het hem ook wel 3 jaar vol temaken maar bij succes zal de Europese top ook weer snel op de stoep staan.
Priske is al goed op de hoogte van de club en stad. Mischien dat Hij eerst nog Engels blijft praten maar die spreekt met De Wolf in no time Rotterdams.

 

+1/-0

Hier gaat hij heel uitgebreid in op zijn filosofie denk dat hij netals Slot ook veel seminars and optredens voor sponsors en bedrijven gaat doen. Dat is tegenwoordig netzo belangrijk.

 

+1/-0

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2024/07/brian-priske-deelt-meteen-al-een-gigantisch-compliment-uit-aan-feyenoord?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&
;utm_campaign=Headliner.nl


Zie je hoe Feyenoord voorruit is gegaan en we weinig angst hoeven te hebben dat bv een Fraser ofzo opeens trainer word.
Die fase zijn we gelukkig voorbij.

 

+1/-0

Interview met Perez is ook de moeite waard. Hij wil anders druk gaan zetten (meer vanuit vleugels, minder vanuit nr 10) en meer rendement halen uit de standaardsituaties.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 05 juli 2024 om 09:26:

Interview met Perez is ook de moeite waard. Hij wil anders druk gaan zetten (meer vanuit vleugels, minder vanuit nr 10) en meer rendement halen uit de standaardsituaties.



Moet zeggen dat mij ook meer ligt.
Hopen dat hij het voor elkaar krijgt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 05 juli 2024 om 09:26:

Interview met Perez is ook de moeite waard. Hij wil anders druk gaan zetten (meer vanuit vleugels, minder vanuit nr 10) en meer rendement halen uit de standaardsituaties.


Via de vleugels voetballen is beter. Onder Slot ging het te vaak door het midden. Daar had de spits niks aan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 05 juli 2024 om 09:26:

Interview met Perez is ook de moeite waard. Hij wil anders druk gaan zetten (meer vanuit vleugels, minder vanuit nr 10) en meer rendement halen uit de standaardsituaties.



Vooral standaardsituaties kan zoveel beter ook met hulp van AI.

 

+1/-0

Perez vertelde ook dat Brian Priske prima traptechniek bij standaardsituaties had. Als hij deze meegeeft dan kan het nog beter gaan.

 

+1/-0

Ik begrijp dat er wat onbegrip was over 3-4-3, maar dan hebben ze niet goed naar Slot gekeken want als het nodig was wisselde hij ook vaak zo dat ze niet meer in 4-3-3 stonden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 juli 2024 om 15:48:

Ik begrijp dat er wat onbegrip was over 3-4-3, maar dan hebben ze niet goed naar Slot gekeken want als het nodig was wisselde hij ook vaak zo dat ze niet meer in 4-3-3 stonden.


Om te beginnen is 4-3-3 het beste. Twee centrale verdedigers, een linksback en een rechtsback.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 juli 2024 om 15:48:

Ik begrijp dat er wat onbegrip was over 3-4-3, maar dan hebben ze niet goed naar Slot gekeken want als het nodig was wisselde hij ook vaak zo dat ze niet meer in 4-3-3 stonden.



Welk onbegrip heb jij het over?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 08 juli 2024 om 22:44:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 juli 2024 om 15:48:

Ik begrijp dat er wat onbegrip was over 3-4-3, maar dan hebben ze niet goed naar Slot gekeken want als het nodig was wisselde hij ook vaak zo dat ze niet meer in 4-3-3 stonden.



Welk onbegrip heb jij het over?



Op Fr12.nl intern lijken ze wel enthousiaster Priske had het ook over twee nummers 10 geloof ik worden dat dan Stengs en Ivanusec of Ueda?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 10 11 12 13 14

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske