Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Stadion nieuw- of toch verbouw

Deze normale topic is open en bestaat uit 31 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 27 28 29 30 31

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 08 april 2021 om 11:15:

Deze soap is zo Rotterdamsonwaardig...

klopt. De eerste steen had allang gemetseld moeten worden.

+1/-0

Ik ben nog steeds een voorstander, ondanks ik vroeger veel naar de kuip ging heb ik geen hechting aan de kuip.

Er zit wel een voorwaarde aan het nieuwe stadion bouwen en dat is of het financieel haalbaar is, er moeten mensen binnen of buiten de club die goed kunnen overzien of het haalbaar is.

Als het zou lukken is het een vooruitgang, de club is wel toe aan een nieuw stadion, ik hoop dat het gaat lukken.

+2/-0

Hier ook eentje hoor. Ik stel wat comfort zeer zeker op prijs in een nieuw stadion

+1/-0

Ik ben overduidelijk voor de progressie van Feyenoord in sportief en financieel opzicht. Dat houdt in dat ik voor de bouw van een update stadion bouw ben, waarin de faciliteiten een comfort voor de supporter en bezoekers vormen. Om het stadion zijn rendement te behouden heeft de UEFA formaliteiten voor een UEFA waardig stadion uitgevaardigd. Zij zullen ook de stadions indelen voor het spelen van diverse finales.
Dit draagt bij aan het rendement van het stadion, in economisch opzicht alleen al.

+1/-0

Altijd medelijden en natuurlijk ook algemene hilariteit als we, veilig hoog op de 1e ring van vak K, weer is tijdens een stevige bui van die watervallen uit kapotte dakgoten over de supporters op vakkie W of de andere parterre vakken zagen uitstorten. En dan zijn er supporters die dat er bij vinden horen.....

+1/-0

knakkie schreef op 08 april 2021 om 20:29:

Altijd medelijden en natuurlijk ook algemene hilariteit als we, veilig hoog op de 1e ring van vak K, weer is tijdens een stevige bui van die watervallen uit kapotte dakgoten over de supporters op vakkie W of de andere parterre vakken zagen uitstorten. En dan zijn er supporters die dat er bij vinden horen.....

Zo'n situatie maakte ik ook mee, en dat was tegen Rosenborg en dat onze Braziliaan de 1-0 maakte het stadion uit zijn voegen barstte en de stromende regen bleven komen. Mijn vrouw, van Ajax huize, was toen ook mee. :B

+1/-0

Ik was nog in de Kuip tot the Spurs de tent afbraken. Dronken suppoorters werden van de 2e ring gegooid

+1/-0

Ik ben niet automatisch voor of tegen het verlaten van de Kuip, de club moet doen wat het beste voor haar is. Sportief en financieel. Voorlopig ben ik er niet van overtuigd dat Feyenoord er echt direct financieel enorm op vooruit gaat met nieuwbouw. Dat is de vereiste voor sportief succes.

+1/-0

willem van Hanegem schreef op 09 april 2021 om 07:37:

Ik was nog in de Kuip tot the Spurs de tent afbraken. Dronken suppoorters werden van de 2e ring gegooid

Was toen dat gelazer met Ajax niet begonnen, omdat de Spurs met hun banden had, als je die Danny nog wat uit het programma hooligans moet geloven?

+1/-0

Valentijn Driessen is niet te spreken over Arnesen, maar verwacht snel een positief JA over het nieuwe stadion ( aldus de column van deze pik)

+1/-0

willem van Hanegem schreef op 12 april 2021 om 07:18:

Valentijn Driessen is niet te spreken over Arnesen, maar verwacht snel een positief JA over het nieuwe stadion ( aldus de column van deze pik)

Hij verwacht dat het snel rond komt omdat er veel leeg staat, dat zegt nog niet zoveel natuurlijk. Beetje krabbegelul eigenlijk.

+1/-0

Super nieuws!!!! Kan niet wachten om eindelijk weer een seizoenkaart te nemen.

+1/-0

Ik geloof het pas als er volgend jaar daadwerkelijk met de bouw begonnen wordt. Ik hoop het van harte.

+1/-0

Kermit, bedankt voor het plaatsen van de YouTube Feyenoord City Stadion nieuws. Na al dat geharrewar wordt er dan toch een nieuw modern ingericht bouwwerk gebouwd. Jammer dat er supporters zijn die zo tegen de bouw van dit stadion zijn en waarvoor? Als we een aantal seizoenen in dat stadion spelen, dan merken we financieel eindelijk dat Feyenoord wat kan doen met het aantrekken van In the picture vallende spelers.

+2/-0

mooi gesproken danall!

+1/-0

danall schreef op 28 april 2021 om 23:32:

Kermit, bedankt voor het plaatsen van de YouTube Feyenoord City Stadion nieuws. Na al dat geharrewar wordt er dan toch een nieuw modern ingericht bouwwerk gebouwd. Jammer dat er supporters zijn die zo tegen de bouw van dit stadion zijn en waarvoor? Als we een aantal seizoenen in dat stadion spelen, dan merken we financieel eindelijk dat Feyenoord wat kan doen met het aantrekken van In the picture vallende spelers.

Met je eens! :feyenoord :pul

+2/-0

Wat ik wel hoop is dat Feyenoord niet de fout maakt om de plaatsen langs het veld aan de sponsoren te geven. Ik ben niet tegen een nieuw stadion maar ik hoop wel dat de zelfde fans de dichtsbijzijnste plaatsen hebben. Dat is mede waarom de sfeer in de Kuip zo uniek is. Als je daar alleen maar stropdassen en dagjesmensen neerzet gaat dat niks worden!

+1/-0

ik neem dan wel weer een seizoenskaart

+1/-0

Beer schreef op 30 april 2021 om 09:18:

Wat ik wel hoop is dat Feyenoord niet de fout maakt om de plaatsen langs het veld aan de sponsoren te geven. Ik ben niet tegen een nieuw stadion maar ik hoop wel dat de zelfde fans de dichtsbijzijnste plaatsen hebben. Dat is mede waarom de sfeer in de Kuip zo uniek is. Als je daar alleen maar stropdassen en dagjesmensen neerzet gaat dat niks worden!

Ik denk dat de mensen op de veldtribunes daar niet terug komen. Die plaatsen hebben nu slechte zichtlijnen. Straks hebben die dat wel en dat maakt dat ze daar veel hogere prijzen voor kunnen vragen. Dat zullen straks wel de duurste plaatsen worden. Het seatingplan zal straks veel duidelijk maken.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 31 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 27 28 29 30 31

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Stadion nieuw- of toch verbouw