Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 859
Reg.: 6 juli 2007
Favoriete opstelling: geen
Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 959
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:Marquis schreef op 09 juni 2025 om 21:38:
De heilig verklaarde prutser Arnesen die steeds met allerlei overjarig puin kwam aanzetten. Je mag je handjes dichtknijpen met ten Kloese. Alles wat na hem komt zal vele gradaties slechter zijn.
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 12 juni 2025 om 09:58:
De heilig verklaarde prutser Arnesen die steeds met allerlei overjarig puin kwam aanzetten. Je mag je handjes dichtknijpen met ten Kloese. Alles wat na hem komt zal vele gradaties slechter zijn.
Noem eens 5 aanwinsten die nu echt succesvol zijn gebleken, die ten Kloese heeft gehaald?
Ik zal beginnen met 5 aankopen noemen die geen succes zijn gebleken:
- Osman
- Nadje
- Gonzalez
- Lotomba
- Mitchell
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 959
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:Marquis schreef op 12 juni 2025 om 13:27:
Noem eens 5 aanwinsten die nu echt succesvol zijn gebleken, die ten Kloese heeft gehaald?
- Osman
- Nadje
- Gonzalez
- Lotomba
- Mitchell
2 zijn er huur. Blijven jeugdigen, die altijd in dip kunnen komen. Minteh was niks in het begin, later wel. Nadje was zo goed als gratis (totaal overbodig voor het 1e daar niet van), Lotomba werd (in mijn ogen onterecht) door velen, ook hier, bejubeld. Mitchell is voor de potentie gekocht. Lukt het om een ruwe diamant te slijpen? Alsof ten Kloese zelf die beslissingen neemt, daar geven meerdere mensen bij Feyenoord hun input aan. Achteraf kijkt men de koe in de kont. Dit soort aankopen doet Feyenoord al 20 jaar.
Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - BB
Forumreacties: 859
Reg.: 6 juli 2007
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 12 juni 2025 om 14:28:
open/sluit de onderstaande quote:Marquis schreef op 12 juni 2025 om 13:27:
- Osman
- Nadje
- Gonzalez
- Lotomba
- Mitchell
2 zijn er huur. Blijven jeugdigen, die altijd in dip kunnen komen. Minteh was niks in het begin, later wel. Nadje was zo goed als gratis (totaal overbodig voor het 1e daar niet van), Lotomba werd (in mijn ogen onterecht) door velen, ook hier, bejubeld. Mitchell is voor de potentie gekocht. Lukt het om een ruwe diamant te slijpen? Alsof ten Kloese zelf die beslissingen neemt, daar geven meerdere mensen bij Feyenoord hun input aan. Achteraf kijkt men de koe in de kont. Dit soort aankopen doet Feyenoord al 20 jaar.
Ik vind het waardeloos. Hij haalt 14 spelers (maakt niet uit of het koop of huur is) waarvan de meeste niets direct toevoegen. Haal dan liever 3 of 4 gerichte aankopen die direct van toegevoegde waarde zijn.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.094
Reg.: 4 juli 2020
Als je de berichtgevingen bij houdt, dan is de onderbouw in de jeugd up tot date met coaches, jeugdspelers worden aangetrokken, dan zijn ze voor de O21 ook versterkingen aan het zoeken, daarbij wordt het eerste of de selectie ook aan bod te komen. Dit vergt allemaal tijd en geld. Heeft Feyenoord voldoende financien om op de markt te kunnen inspelen?
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 14 juni 2025 om 13:05:
Als je de berichtgevingen bij houdt, dan is de onderbouw in de jeugd up tot date met coaches, jeugdspelers worden aangetrokken, dan zijn ze voor de O21 ook versterkingen aan het zoeken, daarbij wordt het eerste of de selectie ook aan bod te komen. Dit vergt allemaal tijd en geld. Heeft Feyenoord voldoende financien om op de markt te kunnen inspelen?
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 14 juni 2025 om 13:46:
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 14 juni 2025 om 13:05:
Snap je punt niet.
Je kan daar voor verschillende mensen aanstellen.
Eerste elftal moet altijd eerst naar gekeken worden.
- Osman
- Nadje
- Gonzalez
- Lotomba
- Mitchell
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1307420/feyenoord-akkoord-over-diarra.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&a
mp;utm_campaign=voetbal
Snap niet waarom Kloese zich nog bemoeid met dit eerlijk gezegd.
Dit is weer zo Kloese transfer.
Hoop voor hem en ons dat het wel weer keer wat is maar snap eerlijk niet waarom hij zich er maar mee blijft bemoeien.
Lijkt ook wel als er een speler is die pas nog amateur was Feyenoord die altijd moet hebben..
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.258
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 23 juni 2025 om 12:20:
Ik heb geen idee of deze 'woordkeuzes' een correcte weergave zijn van hoe deze speler binnen Feyenoord is beoordeeld. Maar het artikel van deze 'knip en plak'-site, als ook het bericht op VI.vl (ik kan het Pro-artikel niet lezen) lijken de technische organisatie van Feyenoord te simplificeren tot één man; Dennis te Kloese.
Te Kloese is nog altijd nauw betrokken bij het technische beleid van Feyenoord. Ik weet niet exact hoe iedereen in de huidige structuur functioneert, maar ik krijg de indruk gekregen dat Mark Ruijl nu vooral veel 'voorwerk' verzamelt en doet: scouting, data-analyses, etc. Dit resulteert in 'lijstjes' met potentiele versterkingen, en gezamenlijk (dus Ruijl, te Kloese, en wellicht ook nog anderen; van Persie natuurlijk) die lijstjes worden besproken en beoordeeld.
Te Kloese onderhoudt het contact met zaakwaarnemers, doet onderhandelingen met andere clubs/partijen, etc.
Dat spelers via Te Kloese worden aangeboden, door bijvoorbeeld zaakwaarnemers; dat klinkt niet onlogisch. Zoals dat ook bij Diarra gebeurd is.
Dat hij zélf ook is gaan kijken naar die speler vind ik opmerkelijk. Maar wellicht was Diarra niet de enige reden voor een bezoek aan Turkije, Feyenoord heeft interesse in meer spelers die daar voetballen. Maar ik mag hopen dat andere medewerkers binnen de Feyenoord organisatie (waaronder Mark Ruijl) Diarra óók (of: eerder) hebben bekeken en beoordeeld.
De indruk wordt gewekt dat Te Kloese bij deze transfer heel zelfstandig gehandeld heeft. Ik vraag me sterk af, of dat een juiste weerspiegeling is van hoe de club op dit moment functioneert. Als dat het geval is, is dat geen goede zaak.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 23 juni 2025 om 15:47:
Maar goed, ik 'verdedig' te Kloese natuurlijk alleen maar...
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 24 juni 2025 om 13:51:
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 23 juni 2025 om 15:47:
Maar goed, ik 'verdedig' te Kloese natuurlijk alleen maar...
Zodra er iets over KLoese word gezegd weet ik al wie gaat reageren en iets positiefs wilt zeggen.
Ondertussen zie ik weinig verschil met al vorige jaren onder KLoese zonder Arnessen
We gaan weer voor spelers die je vooraf al weet die zijn te duur.
En we wachten en wachten en wachten , 2 weken nadat we begonnnen komen er dan nog wat spelers.
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/spits-lijkt-onhaalbaar-voor-ajax-en-feyenoord-derde-bod-van-16-5-miljoen-euro-afgewezen/blt562acab50890b691
Lekker achteraan gaan , zijn genoeg andere spelers die je wel kan halen als je maar scout op wat je werkelijk kan halen.
We blijven voor spelers gaan die we na maanden en maanden achterkomen dat ze toch te duur zijn.
Selectie is niet op orde want tja de transfermarkt is voorbij.
Hoe vaak hebben we dat al niet gehad.
En jij ziet zoveel verschil met de vorige jaren want de Kloese heeft wat afgedragen..
Ondertussen gaat die via zaakwaarnemers naar spelers kijken en halen..
Ik hoop dat het nog allemaal goed komt he, dat ik alles mis had en dat ik moet toegeven dat Middenveldert het wel allemaal goed heeft gezien.
Ik heb dat wel ongelijk maar beste voor Feyenoord.
Ondertussen zie ik 0% verschil.
We zitten alweer bijna in juli.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.558
Reg.: 26 juli 2005
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 24 juni 2025 om 14:47:
Over Diarra gesproken, heb je nog even geluisterd naar Pieter Zwart? Of blijf je liever bij de versie van Voetbalprimeur dat dit een transfer is die Te Kloese volledig zelfstandig heeft gedaan?
open/sluit de onderstaande quote:En ja, ik zie daar ook iets positiefs in; namelijk dat Feyenoord de kwaliteiten van Rômulo wel knap onderkent heeft. Nu nog even wat sneller en overtuigender handelen. Zeker wanneer je als club overtuigd bent van een aanwinst. Al ligt dat ook niet altijd aan Feyenoord.
open/sluit de onderstaande quote:Het is inmiddels alweer bijna juli, dat klopt. Wellicht dat Feyenoord toch moet wachten op een verkoop, alvorens het echt kan handelen op inkomende transfers.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 25 juni 2025, 13:27:51.
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Dennis te Kloese (rol TD)