open/sluit de onderstaande quote:Bestlander schreef op 13 december 2022 om 21:14:
Het laatste wat ik schrijf op het forum, ik heb alles bij elkaar gepakt van andere schrijvers scrolt naar boven en je zal de personen die het schreven zien, ik schrijf alleen een reactie.
Het stuk van ik zie hier, dat schreef de De witte hond.
Het beste allemaal.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 10.436
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.880
Reg.: 9 april 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 02 maart 2023 om 01:53:
Nou eerst de aardbevingen en nu de 3 moorden die voorkomen hadden kunnen worden de Staat moet zich schamen.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Favoriete opstelling: geen
Wat Rutte aangaat lijkt mij eerder dat hij de NAM opdracht heeft gegeven om de schades af te wikkelen. De besluiteloosheid van het uitvoeren heeft Rutte een negatief beeld gevormd. De ambtenaren op de betreffende departementen hadden mijns inziens meer de verantwoordelijkheid om achter de NAM aan te zitten. Dito de toeslagen affaires, waar de ambtenaren van de betreffende departement onvoldoende maatregelen hebben getroffen om de afwikkelingen in goede banen te leiden. Het lijkt mij dat die departementen andere partijgezinde rakkers zijn, die Rutte willen onderuit halen. Telkens krijgt Rutte de schuld omdat hij vanwege zijn positie de eindverantwoording heeft, maar de uitvoerenden gaan vrijuit, onder diverse smoesjes.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Forumreacties: 276
Reg.: 6 augustus 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 02 maart 2023 om 01:53:
Nou eerst de aardbevingen en nu de 3 moorden die voorkomen hadden kunnen worden de Staat moet zich schamen.
Forumreacties: 3.126
Reg.: 26 mei 2004
Als Rutte en co bij de vele andere schandalen al niet vertrok waarom denk je dat hij nu gaat vertrekken?
Ook al treden ze af ze komen altijd weer terug.
En ligt eigenlijk niet eens aan hun maar aan de mensen die er maar op blijven stemmen en het enige argument dat ze hebben om op Rutte te stemmen is "ja er is gewoon niemand beter"
Vraag me altijd af als de andere nooit een kans krijgen hoe moeten ze dat laten zien dan..
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 03 maart 2023 om 10:22:
Als Rutte en co bij de vele andere schandalen al niet vertrok waarom denk je dat hij nu gaat vertrekken?
En ligt eigenlijk niet eens aan hun maar aan de mensen die er maar op blijven stemmen en het enige argument dat ze hebben om op Rutte te stemmen is "ja er is gewoon niemand beter"
Vraag me altijd af als de andere nooit een kans krijgen hoe moeten ze dat laten zien dan..
Lees dit net. Moet toch niet gekker worden!
open/sluit de onderstaande quote:Mark Rutte is binnenkort te gast bij Vandaag Inside. De premier schuift op 13 maart aan bij Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp, zo werd donderdag bekend.
Rutte had een videoboodschap opgenomen om het nieuws zelf te bevestigen. "Ha Wilfred, ik hoor nu al een paar keer voorbijkomen dat ik niet bij jullie zou willen zitten. Dat is echt onzin", stelt hij. "Het lijkt me juist heel erg leuk. Ik ben wel heel druk de komende weken, zou het kunnen op maandag de 13e? Heb je dan toevallig een stoeltje vrij? Dan kom ik héél graag langs."
Job Knoester, die donderdag te gast was, denkt dat Rutte "het geweldig gaat doen". "Het wordt mooie tv", zo zei hij in de uitzending. “We zetten hem lekker aan de bar”, besloot René lachend.
Bekijk de videoboodschap van Mark Rutte hieronder.
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 03 maart 2023 om 11:01:
Toch is dat een niet te onderschatten probleem, het ontbreken van een alternatief. Alles is hopeloos verdeeld, zowel ter linker als ter rechterzijde. Om het over de extremen nog maar niet eens te hebben. En kansen om zich te profileren als een voor veel kiezers te accepteren alternatief krijgen je toch genoeg in Nederland?
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 03 maart 2023 om 01:17:
Voor mij hoeft de minister van justitie nu niet aftetreden, het gebeurde onder haar voorganger Grapperhaus. Maar dat de procureur-generaal en hoofdofficieren ook mogen blijven zitten is stuitend. Het OM schroomt zelfs niet om de schuld bij de 3 slachtoffers zelf te leggen.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.442
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:VakkieK schreef op 03 maart 2023 om 11:01:
Toch is dat een niet te onderschatten probleem, het ontbreken van een alternatief. Alles is hopeloos verdeeld, zowel ter linker als ter rechterzijde. Om het over de extremen nog maar niet eens te hebben. En kansen om zich te profileren als een voor veel kiezers te accepteren alternatief krijgen je toch genoeg in Nederland?
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
@Willykment; Wat Pieter Omzigt aangaat zal het een klus voor hem worden om geschikte mensen voor zijn zetels te vinden, want die zijn schaars. Tegenwoordig is het meer een reageren op een actie politiek en minder over beleidszaken. Pieter is daarentegen meer een onderzoeker dan een beleidsvoerder. De conclusies uit zijn rapporten blijken goed te zijn en misschien dat ze ook geschikt zijn als beleids materiaal. Toch wil dat niet alles zeggen dat hij geen groep kan samenstellen die kwalitatief bij hem passen. Het zal een klus voor hem worden. Hetzelfde geldt voor Caroline van der Plas met haar BBB-partij.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 03 maart 2023 om 15:37:
@Willykment; Wat Pieter Omzigt aangaat zal het een klus voor hem worden om geschikte mensen voor zijn zetels te vinden, want die zijn schaars. Tegenwoordig is het meer een reageren op een actie politiek en minder over beleidszaken. Pieter is daarentegen meer een onderzoeker dan een beleidsvoerder. De conclusies uit zijn rapporten blijken goed te zijn en misschien dat ze ook geschikt zijn als beleids materiaal. Toch wil dat niet alles zeggen dat hij geen groep kan samenstellen die kwalitatief bij hem passen. Het zal een klus voor hem worden. Hetzelfde geldt voor Caroline van der Plas met haar BBB-partij.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Er lijkt sprake van een cordon sanitaire tegen de PVV, ondanks dat hun imago niet al tebest is heeft Wilders zich toch al lang bewezen als politieke leider en is het intern al lange tijd rustig geen schandalen (zoals bij andere partijen) daarom gaan ze het nu ook weer goed doen in de provincies.Rutte is ook bang voor Wilders hij is de enige die hem aan kan.
Dit bericht is gewijzigd op 3 maart 2023, 17:19:25.
Willykment
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 03 maart 2023 om 17:14:
Er lijkt sprake van een cordon sanitaire tegen de PVV, ondanks dat hun imago niet al tebest is heeft Wilders zich toch al lang bewezen als politieke leider en is het intern al lange tijd rustig geen schandalen (zoals bij andere partijen) daarom gaan ze het nu ook weer goed doen in de provincies.Rutte is ook bang voor Wilders hij is de enige die hem aan kan.
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 03 maart 2023 om 17:14:
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 03 maart 2023 om 15:37:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Een aantal van hun ideeën gaat tegen de grondwet en internationale verdragen in, dus meeregeren wordt dan lastig, maar netals in België met Vlaams Belang een cordon sanitaire is ondemocratisch maar zowel PVV als Vlaams Belang blijven toch onverminderd populair dus de gevestigde orde krijgt de boemerang nog een keer terug. Zie Zweden en Italië.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 03 maart 2023 om 19:08:
Een aantal van hun ideeën gaat tegen de grondwet en internationale verdragen in, dus meeregeren wordt dan lastig, maar netals in België met Vlaams Belang een cordon sanitaire is ondemocratisch maar zowel PVV als Vlaams Belang blijven toch onverminderd populair dus de gevestigde orde krijgt de boemerang nog een keer terug. Zie Zweden en Italië.
Feyenoord Forum » Overige onderwerpen » Politieke Partijen