Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 267 pagina's: 1 2 3 4 ... 171 172 173 174 175 176 177 178 179 ... 263 264 265 266 267

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Mannen, Summerville is een maatje te klein voor wat wij op de grasmat willen brengen.

+1/-0

+1/-0

Nu las ik over Jorrel Hato, die bij de amateurtak speelde. Zo onder onze neus, valllen we weer in herhaling. Moeten we weer een Feyenoord opgeleide binnen halen? Wanneer gaan die luiken open? We moeten in onze gelederen echte spelerskenners in huis hebben, jongens die weten hoe de spelers in elkaar steken en of er toekomst in zit. Jan Boskamp is zo eentje, de Kromme dito.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 27 december 2023 om 00:03:

Nu las ik over Jorrel Hato, die bij de amateurtak speelde. Zo onder onze neus, valllen we weer in herhaling. Moeten we weer een Feyenoord opgeleide binnen halen? Wanneer gaan die luiken open? We moeten in onze gelederen echte spelerskenners in huis hebben, jongens die weten hoe de spelers in elkaar steken en of er toekomst in zit. Jan Boskamp is zo eentje, de Kromme dito.

Dan had hij wel nog minstens 3 jaar moeten wachten op een kans.

+1/-0

wehave schreef op 27 december 2023 om 00:25:

Dan had hij wel nog minstens 3 jaar moeten wachten op een kans.

Dat had toch ontdekt gemoeten? Waarom hebben we dan een Academy technische staf, die ook bij de amateurs kijkt?

+1/-0

Zo onder onze neus,

Nice

+1/-0

Is er ooit een speler van SC Feyenoord doorgebroken in De Kuip? Bijlow geloof ik wel..

+1/-0

Ik zou wel graag als opvolger van Timber ,Sem Steijn in de Kuip willen zien een echte goaltjes dief op 10 lijkt mij wel wat

+1/-0

Welnee, is een kruising tussen Bilal en Slory sr. Die bakt er niets van tegen een gesloten verdediging.

We hoeven gelukkig niet meer in die categorie te shoppen.

+1/-0

Slot was duidelijk een nieuwe speler moet er nu direct staan dan kom je toch uit bij spelers die al op europese (sub) top niveau spelen maar bij de club buiten de boot vallen of bij hun club echt al het verschil maken. Is wel lastig hoor vooral als je aanvallers zoekt.

+1/-0

Het is nog stil. Ik ben benieuwd waar ze mee komen

+1/-0

KasperK schreef op 02 januari 2024 om 18:07:

Het is nog stil. Ik ben benieuwd waar ze mee komen

Het is vandaag de eerste dag dat de clubs in de Eredivisie en de Keuken Kampioen Divisie spelers kunnen kopen en verkopen. Ben zelf niet zo'n fan om nu heel veel zaken tedoen zeker geen mega transfers maar hier en daar zal er wel wat gebeuren.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 267 pagina's: 1 2 3 4 ... 171 172 173 174 175 176 177 178 179 ... 263 264 265 266 267

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten