Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 119 120 121 122 123 124 125 126 127 ... 179 180 181 182 183

Slot is blijkbaar overtuigd dat hij past in zijn visie en hij wil iemand die er direct staat.

 

+1/-0

Zou deze Rotterdammert van nog maar 31 jaar iets kunnen zijn voor de RCV positie?
VI: In Turkije gaan geruchten dat het contract van Jeffrey Bruma bij Kasimpasa is ontbonden, maar navraag bij zijn zaakwaarnemer leert dat de verdediger 'gewoon' nog onder contract staat bij de Turkse club. Omdat zijn verbintenis in de zomer afloopt, is een winterse transfer wel een realistisch scenario.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 05 januari 2023 om 08:52:

Zou deze Rotterdammert van nog maar 31 jaar iets kunnen zijn voor de RCV positie?
VI: In Turkije gaan geruchten dat het contract van Jeffrey Bruma bij Kasimpasa is ontbonden, maar navraag bij zijn zaakwaarnemer leert dat de verdediger 'gewoon' nog onder contract staat bij de Turkse club. Omdat zijn verbintenis in de zomer afloopt, is een winterse transfer wel een realistisch scenario.



Geen restwaarde dus gaat hem niet worden past niet in het huidige beleid van begin/midden twintigers halen.

 

+1/-0

Twente en Feyenoord zijn aan het onderhandelen over Zerrouki bevestigd door Streuer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 januari 2023 om 12:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 05 januari 2023 om 08:52:

Zou deze Rotterdammert van nog maar 31 jaar iets kunnen zijn voor de RCV positie?
VI: In Turkije gaan geruchten dat het contract van Jeffrey Bruma bij Kasimpasa is ontbonden, maar navraag bij zijn zaakwaarnemer leert dat de verdediger 'gewoon' nog onder contract staat bij de Turkse club. Omdat zijn verbintenis in de zomer afloopt, is een winterse transfer wel een realistisch scenario.



Geen restwaarde dus gaat hem niet worden past niet in het huidige beleid van begin/midden twintigers halen.


Als ervaren directe korte termijn oplossing voor Trauner bedoel ik uiteraard de komende maanden obv huur. Daarna kun je beiden verder kijken obv hoeveelste je bent geworden (financieel) en wie er weg gaan.

Ik zou niet te ver gaan voor Zerrouki, of ze moeten een JHB bijvoorbeeld erin kunnen betrekken. Ik heb nl vertrouwen in Wiefer.

 

+1/-0

Geen idee hoever Feyenoord kan/wil gaan maar Twente moet nu ook wel rekening houden met wat Zerrouki zelf wil anders heb je zo een arbeidsconflict.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 januari 2023 om 18:33:

Nou doorpakken met Zerrouki twente kan hem nu niet weer teleurstellen lijkt me hij wil dolgraag naar Rotterdam en Arne!



Prijs veel te hoog voor een speler die niet eens goed genoeg is.

2,5 miljoen is het maximum wat je er aan moet besteden en anders door naar de volgende.
Ik heb hem meerdere malen zien spelen, maar heel bijzonder is het niet en zeker geen 7,5 miljoen waard.

 

+1/-0

'Feyenoord hoort vraagprijs FC Twente voor Zerrouki'

Het gaan wederom een aantal spannende dagen worden voor Ramiz Zerrouki. De 24-jarige middenvelder staat concreet in de belangstelling van Feyenoord. De Rotterdammers hebben zich officieel gemeld bij FC Twente om Zerrouki over te nemen. Het is alleen de vraag of de Tukkers wel willen meewerken aan een vertrek van een van de sleutelspelers in de selectie.

Volgens het Algemeen Dagblad valt er voor FC Twente pas te praten over een vertrek als er een transfersom van minimaal 7.5 miljoen euro wordt overgemaakt. Arne Slot is al maanden enorm gecharmeerd van Zerrouki. De clubleiding wil er alles aan doen om de droomkandidaat van de trainer naar Rotterdam te halen. In de ogen van de trainer is Zerrouki het missende puzzelstukje in de huidige selectie.

Als Feyenoord de komende weken wederom geen akkoord weet te bereiken met FC Twente, dan gaat de deur definitief dicht. De Rotterdammers gaan zich in de zomer namelijk niet melden voor Zerrouki. ''Met pijn in het hart, maar in Rotterdam oordelen ze zo: Zerrouki moet ooit nog worden doorverkocht en wat is de groeimarge in marktwaarde als FC Twente nu al zo hoog in de boom blijft zitten? Marginaal'', schrijft de krant.

Mannsverk
De krant weet ook te melden dat Sivert Mannsverk nog altijd als alternatief geldt. De twintigjarige middenvelder staat echter ook op de radar van verschillende clubs uit de Premier League, al zijn er geluiden dat de Noor een voorkeur heeft voor een tussenstap naar een competitie waar hij zich verder kan ontwikkelen. Het nadeel van Mannsverk is dat hij geen Nederlands spreekt. Intern bij Feyenoord zijn ze van mening dat de Nederlandse kern in de selectie wel erg smal is geworden.

Gouka benoemt mogelijk alternatief voor Zerrouki

Volgens Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad is Sivert Mannsverk een alternatief voor Ramiz Zerrouki, zo schrijft hij in zijn analyse in het Algemeen Dagblad. Technisch directeur Jan Streuer bevestigde aan RTV Oost journalist Tijmen van Wissing, die het op Twitter plaatste, dat Feyenoord inderdaad wederom interesse heeft in Zerrouki.

Volgens Gouka is een stroming in De Kuip al geruime tijd zeer enthousiast over Mannsverk. Momenteel speelt de middenvelder bij Molde FK, waar hij al een tijd goed speelt. Dat is ook opgevallen bij clubs uit de Premier League. Dat Mannsverk geen Nederlander is, spreekt volgens Gouka in zijn nadeel. De 20-jarige Mannsverk heeft bij Molde FK nog een contract tot medio 2025. De marktwaarde voor Mannsverk is volgens Transfermarkt.nl momenteel zo'n 4,5 miljoen euro.

Ook Gouka weet dat Arne Slot graag ziet dat Zerrouki de overstap maakt van Enschede naar Rotterdam. Afgelopen zomer wimpelde Streuer de belangstelling van Feyenoord af, weet Gouka. De journalist van het Algemeen Dagblad bevestigt dat Feyenoord opnieuw in de markt is voor Zerrouki. 'Dat zou je gerust kunnen bestempelen als een wanhoopspoging', aldus Gouka in het Algemeen Dagblad. De middenvelder zou zelf naar Feyenoord willen, maar Feyenoord lijkt minder te willen betalen dan dat FC Twente wenst te krijgen. 'Daar in Enschede lijkt een transfersom lager dan 7,5 miljoen euro simpelweg onbespreekbaar.'

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 05 januari 2023 om 20:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 januari 2023 om 18:33:

Nou doorpakken met Zerrouki twente kan hem nu niet weer teleurstellen lijkt me hij wil dolgraag naar Rotterdam en Arne!



Prijs veel te hoog voor een speler die niet eens goed genoeg is.

2,5 miljoen is het maximum wat je er aan moet besteden en anders door naar de volgende.
Ik heb hem meerdere malen zien spelen, maar heel bijzonder is het niet en zeker geen 7,5 miljoen waard.



Het is wel apart dat we geen andere clubs horen, maar die kunnen nog komen.
Die Mannsverk bv wordt wel gevolgd door Arsenal en ajax lijkt me dus ook een moeilijke zaak die tehalen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 januari 2023 om 20:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 05 januari 2023 om 20:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 januari 2023 om 18:33:

Nou doorpakken met Zerrouki twente kan hem nu niet weer teleurstellen lijkt me hij wil dolgraag naar Rotterdam en Arne!



Prijs veel te hoog voor een speler die niet eens goed genoeg is.

2,5 miljoen is het maximum wat je er aan moet besteden en anders door naar de volgende.
Ik heb hem meerdere malen zien spelen, maar heel bijzonder is het niet en zeker geen 7,5 miljoen waard.



Het is wel apart dat we geen andere clubs horen, maar die kunnen nog komen.
Die Mannsverk bv wordt wel gevolgd door Arsenal en ajax lijkt me dus ook een moeilijke zaak die tehalen.



In mijn ogen ook een (veel) betere optie, werkt hard en heeft meer weg van Aursness.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 05 januari 2023 om 20:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 januari 2023 om 20:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 05 januari 2023 om 20:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 januari 2023 om 18:33:

Nou doorpakken met Zerrouki twente kan hem nu niet weer teleurstellen lijkt me hij wil dolgraag naar Rotterdam en Arne!



Prijs veel te hoog voor een speler die niet eens goed genoeg is.

2,5 miljoen is het maximum wat je er aan moet besteden en anders door naar de volgende.
Ik heb hem meerdere malen zien spelen, maar heel bijzonder is het niet en zeker geen 7,5 miljoen waard.



Het is wel apart dat we geen andere clubs horen, maar die kunnen nog komen.
Die Mannsverk bv wordt wel gevolgd door Arsenal en ajax lijkt me dus ook een moeilijke zaak die tehalen.



In mijn ogen ook een (veel) betere optie, werkt hard en heeft meer weg van Aursness.



Zolang Twente zo hoog in de boom blijft zitten is het onmogelijk 4-5 miljoen is het maximale wat je voor hem moet geven. Maar zie hem graag komen omdat Ramiz wel potentie heeft om onder Slot tegroeien zie Kokcu en dat hij ook Nederlander is is weer een voordeel.

 

+1/-0

De Televaag schreef dat de vraagprijs voor Zerrouki 10 miljoen is. Dat is voor Feyenoord een kansloze missie, tenzij we ons hele budget (en misschien een lening) opblazen aan deze speler. Ik sluit me volledig aan bij Kuijt007, Mannsverk is de betere en veel logischere optie. Mannsverk heeft meer Europese ervaring, meer potentie, meer restwaarde (wordt gevolgd door de Europese top) en mijns inziens ook meer kwaliteit voor ons type spel. Dat Nederlandse aspect vind ik overdreven, komen genoeg Nederlandstalige spelers uit de eigen jeugd aan die onze selectie "Nederlands" zullen maken. De voertaal is toch al Engels en Mannsverk is als Noor praktisch een Nederlander, zit weinig cultuurverschil. Als voetballer is Zerrouki trouwens geen Nederlander, maar een Algerijn. Dat betekent dat hij in de winter vaak voor die Afrikacup weg zal zijn, lijkt me geen voordeel.

 

+1/-0

Afgelopen zomer was Zerrouki al in beeld bij Feyenoord. Na weken getouwtrek ging het uiteindelijk niet door. Dan ga je voor een ander, maar dat gebeurde niet. Niet logisch. Op deze manier wordt Zerrouki wel heel bijzonder gemaakt. Tijdens Feyenoord-Twente viel hij niet op. Mannsverk is een goede optie. Dat hij niet Nederlands spreekt is niet belangrijk.

 

+1/-0

Ik heb vertrouwen in Te Kloese. Hij zal geen onverantwoorde risico’s nemen om de komst van Zeroukki te realiseren. Tot welk bedrag Feyenoord kan gaan weet ik niet, dat hangt af van het beschikbare budget maar ook hoe hoog de waarde is die men intern aan Zeroukki toeschrijft.

Daar moet Te Kloese in beide gevallen niet overheen. En ik geloof niet dat dit zal gebeuren.

 

+1/-0

Naderen een akkoord las ik net.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 januari 2023 om 15:58:

Naderen een akkoord las ik net.



Met Driessen is het maar afwachten...

Vind het veel te veel geld voor een hele matige speler...

 

+1/-0

Als Feyenoord een transfer van Euro 5 miljoen met een doorverkoopbedrag van Euro 2,5 miljoen, dan zijn ze er toch ook uit? Toch zou ik eerder Mansverk aantrekken, omdat hij nu al goed en gedreven is en hij ook liever een competitie in wilt gaan die als een tussenstop werkt. Taalbarrierre zal niet onoverkomenlijk worden, lijkt mij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 06 januari 2023 om 23:42:

Als Feyenoord een transfer van Euro 5 miljoen met een doorverkoopbedrag van Euro 2,5 miljoen, dan zijn ze er toch ook uit? Toch zou ik eerder Mansverk aantrekken, omdat hij nu al goed en gedreven is en hij ook liever een competitie in wilt gaan die als een tussenstop werkt. Taalbarrierre zal niet onoverkomenlijk worden, lijkt mij.



Volgens mij hebben Pedersen en Aursness het ook prima gedaan ondanks de taalbarrière.
Die Mansswerk is gewoon een groeitbrilliant en moet je zowiezo halen.
Gaat nog hele goede worden volgens mij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 januari 2023 om 00:27:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 06 januari 2023 om 23:42:

Als Feyenoord een transfer van Euro 5 miljoen met een doorverkoopbedrag van Euro 2,5 miljoen, dan zijn ze er toch ook uit? Toch zou ik eerder Mansverk aantrekken, omdat hij nu al goed en gedreven is en hij ook liever een competitie in wilt gaan die als een tussenstop werkt. Taalbarrierre zal niet onoverkomenlijk worden, lijkt mij.



Volgens mij hebben Pedersen en Aursness het ook prima gedaan ondanks de taalbarrière.
Die Mansswerk is gewoon een groeitbrilliant en moet je zowiezo halen.
Gaat nog hele goede worden volgens mij.



Als Kokcu vertrekt in de zomer mischien?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 januari 2023 om 13:08:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 januari 2023 om 00:27:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 06 januari 2023 om 23:42:

Als Feyenoord een transfer van Euro 5 miljoen met een doorverkoopbedrag van Euro 2,5 miljoen, dan zijn ze er toch ook uit? Toch zou ik eerder Mansverk aantrekken, omdat hij nu al goed en gedreven is en hij ook liever een competitie in wilt gaan die als een tussenstop werkt. Taalbarrierre zal niet onoverkomenlijk worden, lijkt mij.



Volgens mij hebben Pedersen en Aursness het ook prima gedaan ondanks de taalbarrière.
Die Mansswerk is gewoon een groeitbrilliant en moet je zowiezo halen.
Gaat nog hele goede worden volgens mij.



Als Kokcu vertrekt in de zomer mischien?


Ander type speler, Mannsverk is een defensieve middenvelder en Kokcu veel meer een offensieve 8. Mannsverk moet je nu halen, deze zomer is hij sowieso weg en onhaalbaar. Als het niet Arsenal is, dan kaapt een slimme PL club zoals Brentford hem wel. Deze speler is eigenlijk nu al klaar voor een stap vooruit, een tussenstap naar ons zou voor beide partijen perfect zijn. Wordt in Nederland echt totaal onderschat, vanwege die absurde focus op Zerrouki, maar dit is gewoon in potentie een betere versie van Aursnes. Krankzinnig dat we die laten lopen voor een gehypte subtopper van Twente.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 183 pagina's: 1 2 3 4 ... 119 120 121 122 123 124 125 126 127 ... 179 180 181 182 183

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten