Vak: -
Forumreacties: 3.404
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 02 februari 2025 om 16:47:
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 02 februari 2025 om 16:30:
Vond wel echt heel opmerkelijk dat je kans na kans na kans ziet omdat Feyenoord 1 op 1 blijft spelen en je maar zo blijft spelen tot ze eindelijk scoren.
Komt er dan geen enkel iets in je op misschien moet ik dat veranderen?
xG van 0.7, kans op kans is echt zwaar overdreven en ging alleen op voor Ajax (xG van 2.8). Was het maar zo, geen moment iets van succesvolle pressie gezien bij Feyenoord.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 11.067
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.614
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 02 februari 2025 om 21:11:
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 02 februari 2025 om 16:47:
Vond wel echt heel opmerkelijk dat je kans na kans na kans ziet omdat Feyenoord 1 op 1 blijft spelen en je maar zo blijft spelen tot ze eindelijk scoren.
xG van 0.7, kans op kans is echt zwaar overdreven en ging alleen op voor Ajax (xG van 2.8). Was het maar zo, geen moment iets van succesvolle pressie gezien bij Feyenoord.
Ik bedoelde daarmee dat laatste half uur elke hoge bal bij een ajax speler kwam en die er vrij doorheen kon rennen.
Ze lieten iedereen erdoorheen.
Leek wel als ze het expres deden maar ze hadden allang veel meer moeten verdedigen.
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 02 februari 2025 om 23:11:
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 02 februari 2025 om 21:11:
Ik bedoelde daarmee dat laatste half uur elke hoge bal bij een ajax speler kwam en die er vrij doorheen kon rennen.
Ze lieten iedereen erdoorheen.
Leek wel als ze het expres deden maar ze hadden allang veel meer moeten verdedigen.
Je hebt gelijk hoor, ik reageerde ook nog uit emotie. Bizarre vertoning inderdaad. Lijkt ook alsof onze verdediging niet in staat is om hoger te staan (zoals we dat wel konden tijdens de eerste twee jaren onder Arne Slot).
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 11.067
Reg.: 9 oktober 2019
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske