Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?

Deze normale topic is open en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 23 24 25 26 27

In het kader van name dropping: John Dahl Tomasson. Bondscoach van Zweden dat zich niet geplaatst heeft voor het EK. Hij zit daar natuurlijk pas een paar maanden dus zal wel niet aan de orde zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 12 mei 2024 om 12:36:

Over Deense trainers gesproken. Ik vond 2 jaar geleden FC Midtjylland tegen ons in Europa geweldig en vergelijkbaar voetballen met ons. De trainer die daar destijds zat, wellicht nog steeds, zou perfect de Slot speelstijl voort kunnen zetten.



Dat was volgens mij de oude assistent van Peter Bosz, de Catalaan Albert Capellas. Die heeft destijds ook een aantal jaar bij Vitesse gezeten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 12 mei 2024 om 10:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 mei 2024 om 00:40:

Heb liever wel iemand vd Hollandse school, buitenlander kan ook maar wel iemand die past bij ons voetbal.





Er zijn niet veel Nederlandse trainers die volgens de Hollandse school spelen. Bosz en Slot, dan ben je er wel.



Dick Schreuder wordt nu opnieuw genoemd door van der Kraan blijkbaar hebben ze bij hem wel een goed gevoel. Hij speelt natuurlijk ook wel op de Nederlandse manier al heeft hij nog minder bewezen als de twee genoemde coaches.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 12 mei 2024 om 13:19:

In het kader van name dropping: John Dahl Tomasson. Bondscoach van Zweden dat zich niet geplaatst heeft voor het EK. Hij zit daar natuurlijk pas een paar maanden dus zal wel niet aan de orde zijn.



Dat hoop ik niet nee. Er is geen enkele reden om hem aan te stellen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 12 mei 2024 om 19:00:

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 12 mei 2024 om 13:19:

In het kader van name dropping: John Dahl Tomasson. Bondscoach van Zweden dat zich niet geplaatst heeft voor het EK. Hij zit daar natuurlijk pas een paar maanden dus zal wel niet aan de orde zijn.



Dat hoop ik niet nee. Er is geen enkele reden om hem aan te stellen.



Volgens mij twee keer kampioen met Malmö maar met wat voor soort voetbal weet ik ook niet.

 

+1/-0

'Oud-Feyenoorder Sahin één van de kandidaten om Slot op te volgen'

De huidige assistent trainer van Borussia Dortmund, Nuri Sahin, staat op de radar van Feyenoord om Arne Slot op te volgen vanaf volgend seizoen, zo meldt het Algemeen Dagblad. De 35-jarige oud-Feyenoorder zal op 1 juni in Wembley op de bank zitten als zijn club het in de Champions League-finale opneemt tegen Real Madrid. Sahin werkte in zijn carrière samen met de beste trainers uit het voetbal.
Als middenvelder speelde Sahin voor Borussia Dortmund, Liverpool, Real Madrid, Werder Bremen, Feyenoord en Antalyaspor. Bij laatstgenoemde club begon hij in Turkije ook zijn trainerscarrière. Gedurende zijn spelerscarrière kon Sahin leren van trainers als Jürgen Klopp, Thomas Tuchel, José Mourinho, Bert van Marwijk, Peter Bosz en Peter Stöger.
In de zoektocht naar een nieuwe trainer maakt Dennis te Kloese vooral gebruik van data. Uit die data is gebleken dat Sahin goed in het plaatje van de Rotterdammers past, ook al is hij pas een beginnende trainer en had hij alleen in Turkije de leiding over een elftal. Toch is het nog geen zekerheid dat de huidige assistent trainer van Die Borussen de nieuwe trainer wordt. "De hoofdtrainer is de belangrijkste man binnen de club. Daarom nemen we de komende weken onze tijd en zullen we ons intern goed oriënteren en overleg voeren", vertelt Te Kloese tegenover Voetbal International.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 13 mei 2024 om 23:31:

'Oud-Feyenoorder Sahin één van de kandidaten om Slot op te volgen'

De huidige assistent trainer van Borussia Dortmund, Nuri Sahin, staat op de radar van Feyenoord om Arne Slot op te volgen vanaf volgend seizoen, zo meldt het Algemeen Dagblad. De 35-jarige oud-Feyenoorder zal op 1 juni in Wembley op de bank zitten als zijn club het in de Champions League-finale opneemt tegen Real Madrid. Sahin werkte in zijn carrière samen met de beste trainers uit het voetbal.
Als middenvelder speelde Sahin voor Borussia Dortmund, Liverpool, Real Madrid, Werder Bremen, Feyenoord en Antalyaspor. Bij laatstgenoemde club begon hij in Turkije ook zijn trainerscarrière. Gedurende zijn spelerscarrière kon Sahin leren van trainers als Jürgen Klopp, Thomas Tuchel, José Mourinho, Bert van Marwijk, Peter Bosz en Peter Stöger.
In de zoektocht naar een nieuwe trainer maakt Dennis te Kloese vooral gebruik van data. Uit die data is gebleken dat Sahin goed in het plaatje van de Rotterdammers past, ook al is hij pas een beginnende trainer en had hij alleen in Turkije de leiding over een elftal. Toch is het nog geen zekerheid dat de huidige assistent trainer van Die Borussen de nieuwe trainer wordt. "De hoofdtrainer is de belangrijkste man binnen de club. Daarom nemen we de komende weken onze tijd en zullen we ons intern goed oriënteren en overleg voeren", vertelt Te Kloese tegenover Voetbal International.



Interessante naam en ik geloof wel dat hij talentvol is, maar dan kan je net zo goed voor Schreuder gaan mijns inziens.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 14 mei 2024 om 09:54:

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 13 mei 2024 om 23:31:

'Oud-Feyenoorder Sahin één van de kandidaten om Slot op te volgen'

De huidige assistent trainer van Borussia Dortmund, Nuri Sahin, staat op de radar van Feyenoord om Arne Slot op te volgen vanaf volgend seizoen, zo meldt het Algemeen Dagblad. De 35-jarige oud-Feyenoorder zal op 1 juni in Wembley op de bank zitten als zijn club het in de Champions League-finale opneemt tegen Real Madrid. Sahin werkte in zijn carrière samen met de beste trainers uit het voetbal.
Als middenvelder speelde Sahin voor Borussia Dortmund, Liverpool, Real Madrid, Werder Bremen, Feyenoord en Antalyaspor. Bij laatstgenoemde club begon hij in Turkije ook zijn trainerscarrière. Gedurende zijn spelerscarrière kon Sahin leren van trainers als Jürgen Klopp, Thomas Tuchel, José Mourinho, Bert van Marwijk, Peter Bosz en Peter Stöger.
In de zoektocht naar een nieuwe trainer maakt Dennis te Kloese vooral gebruik van data. Uit die data is gebleken dat Sahin goed in het plaatje van de Rotterdammers past, ook al is hij pas een beginnende trainer en had hij alleen in Turkije de leiding over een elftal. Toch is het nog geen zekerheid dat de huidige assistent trainer van Die Borussen de nieuwe trainer wordt. "De hoofdtrainer is de belangrijkste man binnen de club. Daarom nemen we de komende weken onze tijd en zullen we ons intern goed oriënteren en overleg voeren", vertelt Te Kloese tegenover Voetbal International.



Interessante naam en ik geloof wel dat hij talentvol is, maar dan kan je net zo goed voor Schreuder gaan mijns inziens.



Als het spel van Dortmund zijn filosofie is, dan is hij in niets een vervanger van Slot. Dat is vooral tegenhouden met twee controleurs en alle ballen op Sancho.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 14 mei 2024 om 09:57:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 14 mei 2024 om 09:54:

open/sluit de onderstaande quote:

John Part schreef op 13 mei 2024 om 23:31:

'Oud-Feyenoorder Sahin één van de kandidaten om Slot op te volgen'

De huidige assistent trainer van Borussia Dortmund, Nuri Sahin, staat op de radar van Feyenoord om Arne Slot op te volgen vanaf volgend seizoen, zo meldt het Algemeen Dagblad. De 35-jarige oud-Feyenoorder zal op 1 juni in Wembley op de bank zitten als zijn club het in de Champions League-finale opneemt tegen Real Madrid. Sahin werkte in zijn carrière samen met de beste trainers uit het voetbal.
Als middenvelder speelde Sahin voor Borussia Dortmund, Liverpool, Real Madrid, Werder Bremen, Feyenoord en Antalyaspor. Bij laatstgenoemde club begon hij in Turkije ook zijn trainerscarrière. Gedurende zijn spelerscarrière kon Sahin leren van trainers als Jürgen Klopp, Thomas Tuchel, José Mourinho, Bert van Marwijk, Peter Bosz en Peter Stöger.
In de zoektocht naar een nieuwe trainer maakt Dennis te Kloese vooral gebruik van data. Uit die data is gebleken dat Sahin goed in het plaatje van de Rotterdammers past, ook al is hij pas een beginnende trainer en had hij alleen in Turkije de leiding over een elftal. Toch is het nog geen zekerheid dat de huidige assistent trainer van Die Borussen de nieuwe trainer wordt. "De hoofdtrainer is de belangrijkste man binnen de club. Daarom nemen we de komende weken onze tijd en zullen we ons intern goed oriënteren en overleg voeren", vertelt Te Kloese tegenover Voetbal International.



Interessante naam en ik geloof wel dat hij talentvol is, maar dan kan je net zo goed voor Schreuder gaan mijns inziens.



Als het spel van Dortmund zijn filosofie is, dan is hij in niets een vervanger van Slot. Dat is vooral tegenhouden met twee controleurs en alle ballen op Sancho.



Net zoals elke nieuwe trainer is Guardiola zijn voorbeeld en het schijnt ook iemand te zijn met goede veldtrainingen en een voorliefde voor tactiek. Maar inderdaad, hopelijk wordt het geen Terzic ball.

https://www.coachesvoice.com/cv/nuri-sahin-borussia-dortmund-antalyaspor-klopp/link
https://www.skysports.com/football/news/11095/13106013/nuri-sahin-interview-borussia-dortmund-assistant-on-jurgen-klopp-jose-mourinho-and-his-own-coaching-dreamlink


open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord zoekt ‘de best mogelijke opvolger’ voor Arne Slot. Vanuit Turkije wordt nu een interessante kandidaat naar voren geschoven: Nuri Sahin.

Wat voor nieuwe trainer Feyenoord zal gaan halen? Een kopie van Arne Slot? Een totaal ander type dan de succescoach die naar Liverpool vertrekt? Een Nederlander? Een buitenlander. Feyenoords algemeen en technisch directeur Dennis te Kloese, heeft slechts één type in zijn hoofd zitten: ‘De best mogelijke.’

Vandaar dat er niet op korte termijn witte rook uit de schoorsteen van De Kuip zal kringelen. Dennis te Kloese beseft dat hij is begonnen aan zijn grootste sportieve uitdaging sinds hij directie voert in Rotterdam. Het aanstellen van een nieuwe hoofdtrainer is niet zomaar een klus. ‘De hoofdtrainer is de belangrijkste man binnen de club’, weet hij. ‘Daarom nemen we de komende weken onze tijd en zullen we ons intern goed oriënteren en overleg voeren.’

Het lijstje mogelijke kanshebbers is wel geslonken, weet men intern. Tal van namen gingen al over tafel. Marino Pusic ligt goed bij de commissarissen, hij is likeable en kan na de titel met Shakhtar Donetsk als hoofdtrainer een rendement van honderd procent overleggen, want tijdens zijn eerste klus op eigen benen leidde hij FC Twente naar het kampioenschap van de keuken Kampioen Divisie. Dick Schreuder werd kampioen met Castellón op het derde niveau van Spanje. Hij heeft een andere visie dan Arne Slot, maar de overeenkomst is wel avontuur en energie. Tegelijkertijd hebben deze twee coaches weliswaar veel ervaring, maar niet als hoofdtrainer op het hoogste niveau.

Graham Potter kwam vorig jaar al even voorbij, toen Arne Slot in de slag was met Tottenham Hotspur. Maar als Ajax al niet akkoord wenst te gaan met zijn voorwaarden, wil Feyenoord het dan wel? Potter is in Rotterdam verzekerd van Champions League-voetbal, alleen weet hij dat zijn naam ook rondgaat als de mogelijke vervanger van Erik ten Hag bij Manchester United. Potter staat bekend als een goede trainer, daaraan doet een mislukt avontuur bij Chelsea niks af, maar ook als niet al te empathische coach. Daarbij zal hij volgens het Engelse model zijn eigen staf meenemen en ook wat te zeggen willen hebben over het aan- en verkoopbeleid.

Intussen lijkt zich een Dark Horse in de race te hebben gemeld, zo bevestigen bronnen in Turkije, terwijl zijn naam ook rondzingt op social media. Het gaat om een trainer die voldoet aan het profiel dat Feyenoord zoekt: Nuri Sahin. Op zijn 33ste verruilde hij van de ene op de andere dag zijn tenue van Antalyaspor voor het trainingspak van hoofdtrainer. Als speler was hij tegen het einde van zijn loopbaan al begonnen met het nadenken over een leven na het voetbal en begon hij zich te verdiepen in tactiek en data. ‘Ik werd verliefd op het tactiekbord’, vertelde hij dit jaar tegen The Coaches Voice.

Sahin slaagde erin spelers voor zich te winnen met wie hij zelf een paar dagen voor zijn benoeming nog in de kleedkamer had gezeten. Hij nam Alfons Groenendijk aan als assistent, zonder hem te kennen, maar de oud-coach van Willem II en ADO Den Haag viel voor het enthousiasme van de jonge Turk en zag in Antalya een coach aan het werk die nadacht over voetbal en een systeem ontwikkelde, 5-2-3, waarop de tegenstanders geen antwoord hadden. Later ging hij terug naar een speelwijze met vier verdedigers.

De jonge Turkse coach maakte een voortreffelijke indruk op Groenendijk, vertelde hij twee jaar geleden in VI. ‘Die man is 24 uur per dag met het spel bezig. Hij is tactisch ontzettend sterk. Ik weet dat het gevaarlijk is om te zeggen, maar hij wordt een absolute toptrainer. Geef hem nog een jaar of drie. We hebben het over de nieuwe generatie Duitse trainers zoals Tuchel en Nagelsmann, maar Nuri hoort daar ook bij. Hoe hij bezig is met data en analyses. Het is gewoon indrukwekkend. En als hij op de training meedoet, dan zie je nog altijd zijn klasse.’
Sahin werkte in zijn rijke loopbaan, die hem langs Borussia Dortmund, Feyenoord, Liverpool en Real Madrid voerde, met toptrainers zoals Bert van Marwijk, José Mourinho en Thomas Tuchel. Maar de beste was Jürgen Klopp, omdat die volgens Sahin eerst de mens zag en daarna pas de speler. Hij bewondert hoe de Duitse teambuilder zijn elftallen met energie en intensiteit laat voetballen, maar is net zo gecharmeerd van Josep Guardiola, die hij een groot influencer noemt voor jonge trainers. Tegen The Coaches Voice: ‘Elke keer dat Klopp en Guardiola tegen elkaar speelde, voelde als een examen. Na afloop had je steeds het idee: Oké, weer wat nieuws geleerd.’

Momenteel is Sahin assistent-trainer van Edin Terzic bij Champions League-finalist Borussia Dortmund, maar dat is vooral een vriendendienst. Sahin wil hoofdtrainer worden en dan vooral bij een club die uitkomt in de Champions League. Feyenoord kan hem dat bieden. Navraag leert dat ze Nuri Sahin bij Feyenoord een zeer interessante jonge trainer vinden, met heel veel potentie. Er zou ook nog best een mooie symboliek in zitten, dat Sahin de man opvolgt die Klopp opvolgt. Maar zoals dat dan gaat, zijn er ook kanttekeningen te bedenken. Nuri Sahin is pas 35 jaar, is dat niet wat jong voor een van de moeilijkste jobs in het Nederlandse voetbal?

Zo vergaderen ze bij Feyenoord verder, niet op zoek naar jong, oud, Nederlands, of buitenlands, maar naar de best mogelijke trainer voor de erfenis van Arne Slot.

 

+1/-0

Ik ken het artikel ja. Ik las ergens (weet niet meer waar) hij ook in Turkije vrij verdedigend speelde. Zijn stijl lijkt dan meer weg te hebben van die van Van Marwijk. Doet het goed in toernooien, vaak minder in de competitie. Zeker de Nederlandse waar je met defensief spel niet zo ver komt.

 

+1/-0

35 jaar; hij zou zelfs nog mee kunnen doen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 14 mei 2024 om 10:11:

35 jaar; hij zou zelfs nog mee kunnen doen.




Kan nooit langzamer zijn dan Zerrouki

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 14 mei 2024 om 10:09:

Ik ken het artikel ja. Ik las ergens (weet niet meer waar) hij ook in Turkije vrij verdedigend speelde. Zijn stijl lijkt dan meer weg te hebben van die van Van Marwijk. Doet het goed in toernooien, vaak minder in de competitie. Zeker de Nederlandse waar je met defensief spel niet zo ver komt.



Als dat zo is dan komt hij hier inderdaad niet zo ver, volgens mij zijn er betere en meer ervaren (buitenlandse) opties. Sahin doet mij een beetje denken aan de keuze die Ajax nu maakt voor Farioli. Ook zo'n laptop trainer die vooral uitblinkt in opbouwpatronen en de defensieve organisatie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 14 mei 2024 om 10:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 14 mei 2024 om 10:09:

Ik ken het artikel ja. Ik las ergens (weet niet meer waar) hij ook in Turkije vrij verdedigend speelde. Zijn stijl lijkt dan meer weg te hebben van die van Van Marwijk. Doet het goed in toernooien, vaak minder in de competitie. Zeker de Nederlandse waar je met defensief spel niet zo ver komt.



Als dat zo is dan komt hij hier inderdaad niet zo ver, volgens mij zijn er betere en meer ervaren (buitenlandse) opties. Sahin doet mij een beetje denken aan de keuze die Ajax nu maakt voor Farioli. Ook zo'n laptop trainer die vooral uitblinkt in opbouwpatronen en de defensieve organisatie.



Fazioli wordt nu door een aantal analitici naar beneden gepraat, maar ik krijg de indruk dat ze dat doen zonder dat ze ooit één wedstrijd hebben gezien.

Je hoort ook andere geluiden, bijvoorbeeld deze:

https://twitter.com/SpoelStan/status/1790280566585049431link

 

+1/-0

Wat ik gelezen heb, past Nuri Şahin in het profiel waar Feyenoord naar op zoek is. Er zullen ook andere (meer ervaren) kandidaten in dat profiel passen, ik vind de optie wel interessant.

Hij heeft al op eigen benen gestaan, in Turkije. Een gekkenhuis is hij wel gewend. Nu als assistent bij Dortmund kan hij meekijken in de keuken van een club die Europees gezien hoger aansla dan Feyenoord, en die telkens weer met bijzondere jonge talenten op de proppen komt; dan wel uit de (eigen) jeugd, dan wel goed gescout. Maar voor dat laatste is Mislintat natuurlijk verantwoordelijk.

Ik ken zijn werkwijze en spelopvatting niet, maar daarop is het profiel van Feyenoord volgens mij gebaseerd.

Hij doet mij denken aan van Persie. Ik vind hem dezelfde fijne, rustige uitstraling hebben. Als trainer is hij denk ik nét een stap verder.

 

+1/-0

Lijnders zou naar Salzburg kunnen.

Ze zullen hem waarschijnlijk bij ons niet nemen, want bij NEC heeft hij er een vreselijke puinhoop van gemaakt. Maar ergens had ik het ook wel een spannende optie gevonden. In Liverpool zijn ze lyrisch over hem. Slot is dat overigens ook. Maar het risico dat hij een geweldige assistent maar een waardeloze hoofdtrainer is, lijkt me vrij groot.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 14 mei 2024 om 10:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 14 mei 2024 om 10:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 14 mei 2024 om 10:09:

Ik ken het artikel ja. Ik las ergens (weet niet meer waar) hij ook in Turkije vrij verdedigend speelde. Zijn stijl lijkt dan meer weg te hebben van die van Van Marwijk. Doet het goed in toernooien, vaak minder in de competitie. Zeker de Nederlandse waar je met defensief spel niet zo ver komt.



Als dat zo is dan komt hij hier inderdaad niet zo ver, volgens mij zijn er betere en meer ervaren (buitenlandse) opties. Sahin doet mij een beetje denken aan de keuze die Ajax nu maakt voor Farioli. Ook zo'n laptop trainer die vooral uitblinkt in opbouwpatronen en de defensieve organisatie.



Fazioli wordt nu door een aantal analitici naar beneden gepraat, maar ik krijg de indruk dat ze dat doen zonder dat ze ooit één wedstrijd hebben gezien.

Je hoort ook andere geluiden, bijvoorbeeld deze:

https://twitter.com/SpoelStan/status/1790280566585049431link



Ik ken Farioli verder niet zo goed, maar in de analyses die ik heb gelezen worden zijn opbouwpatronen en defensieve organisatie enorm geprezen. Je ziet de invloed van de Zerbi. Tegelijkertijd staat er ook vaak dat Nice tot niet al te veel grote kansen komt en een beetje steriel oogt vanwege de beperkte autonomie voor zijn spelers. Dat is nou precies waarop je niet hoopt in de Eredivisie, waarin je doorgaans als topclub tegen een defensievere tegenstander staat. Eigenlijk is het dan gewoon een soort Frank de Boer trainer met een laptop en een wat innovatievere insteek.

Ik zie bij ons liever iemand die goede ideeën heeft over het verbeteren van het aanvallende spel, de intensiteit erin houdt en de hoge druk weer herintroduceert.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 14 mei 2024 om 10:49:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 14 mei 2024 om 10:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 14 mei 2024 om 10:13:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 14 mei 2024 om 10:09:

Ik ken het artikel ja. Ik las ergens (weet niet meer waar) hij ook in Turkije vrij verdedigend speelde. Zijn stijl lijkt dan meer weg te hebben van die van Van Marwijk. Doet het goed in toernooien, vaak minder in de competitie. Zeker de Nederlandse waar je met defensief spel niet zo ver komt.



Als dat zo is dan komt hij hier inderdaad niet zo ver, volgens mij zijn er betere en meer ervaren (buitenlandse) opties. Sahin doet mij een beetje denken aan de keuze die Ajax nu maakt voor Farioli. Ook zo'n laptop trainer die vooral uitblinkt in opbouwpatronen en de defensieve organisatie.



Fazioli wordt nu door een aantal analitici naar beneden gepraat, maar ik krijg de indruk dat ze dat doen zonder dat ze ooit één wedstrijd hebben gezien.

Je hoort ook andere geluiden, bijvoorbeeld deze:

https://twitter.com/SpoelStan/status/1790280566585049431link



Ik ken Farioli verder niet zo goed, maar in de analyses die ik heb gelezen worden zijn opbouwpatronen en defensieve organisatie enorm geprezen. Je ziet de invloed van de Zerbi. Tegelijkertijd staat er ook vaak dat Nice tot niet al te veel grote kansen komt en een beetje steriel oogt vanwege de beperkte autonomie voor zijn spelers. Dat is nou precies waarop je niet hoopt in de Eredivisie, waarin je doorgaans als topclub tegen een defensievere tegenstander staat. Eigenlijk is het dan gewoon een soort Frank de Boer trainer met een laptop en een wat innovatievere insteek.

Ik zie bij ons liever iemand die goede ideeën heeft over het verbeteren van het aanvallende spel, de intensiteit erin houdt en de hoge druk weer herintroduceert.



Eens hoor, dat is ook de indruk die ik krijg. Ook uit de commentaren van Pieter Zwart van gisteren. Ze zullen het daar defensief en in de opbouw wel stukken beter gaan doen dan dit seizoen en dat waren wel hun zwakke plekken. Of het publiek er blij van wordt is twee. Nice scoort hel weinig en doet het in de tweede seizoenshelft volgens mij ook veel minder dan de eerste.

 

+1/-0

Weet het niet hoor met die Italiaan wel erg jong en het voetbalwereldje in NL met bv De Telegraaf is behoorlijk conservatief en niet makkelijk voor buitenlanders.

 

+1/-0

Die Italiaan is inderdaad erg jong. Zie liever iemand komen met wat meer ervaring.

Duurt trouwens wel lang met Slot. Hoe sneller het rond is, hoe gunstiger voor Feyenoord.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 23 24 25 26 27

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?