Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?

Deze normale topic is open en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 20 mei 2024 om 21:11:

1. Dick Schreuder
2. Marino Pusic

Wat mij betreft de twee topkandidaten. Kunnen beide op hun eigen manier de huidige werkwijze voortzetten en hun eigen accent eraan geven. De combi zou perfect zijn overigens, innovatie en lef gecombineerd met ervaring en mensgerichtheid. Maar dat gaat niet gebeuren



Van de Nederlandse opties is Schreuder wat mij betreft de beste optie. Ik zou het wel aandurven met Schreuder, hij lijkt me net zoals Slot een natuurtalent. Bovendien is dat iemand waarvan je ook zeker weet dat de spelprincipes van het Slotbal en de intensiteit behouden blijven. Ik denk dat iets van vernieuwing daarnaast geen slechte zaak hoeft te zijn, zeker in aanvallend opzicht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 20 mei 2024 om 21:11:

1. Dick Schreuder
2. Marino Pusic

Wat mij betreft de twee topkandidaten. Kunnen beide op hun eigen manier de huidige werkwijze voortzetten en hun eigen accent eraan geven. De combi zou perfect zijn overigens, innovatie en lef gecombineerd met ervaring en mensgerichtheid. Maar dat gaat niet gebeuren


Volgens Twente-watcher van Wissing is Twente ondanks Pusic kampioen geworden in de KKD en niet dankzij Pusic.

 

+1/-0

Marino gaat geen nee zeggen als Te Kloese hem wil halen.

Pusic reageert op ‘terugkeer bij Feyenoord als hoofdtrainer’
author image
SN Redactie
18:48
18 mei 2024

Marino Pusic is één van de namen die genoemd wordt als potentiële opvolger van Arne Slot. Pusic vertrok vorig kalenderjaar bij Feyenoord voor de job als hoofdtrainer bij Shakhtar Donetsk en verrichtte daar puik werk.


Marino Pusic reageert op speculaties over terugkeer bij Feyenoord
“Het is uiterst eervol dat mijn naam wordt genoemd. Dat laat wel zien dat er waardering is voor wat ik heb neergezet bij Feyenoord”, reageert Pusic op de speculaties, in De Telegraaf. “Laat ik allereerst zeggen dat het een fantastische stap is die Arne gaat maken. En die heeft hij ook dik verdiend, want hij heeft het geweldig gedaan bij Feyenoord. Natuurlijk streelt het dat mijn naam genoemd wordt bij zo’n grote club.”

Hoe kijkt Pusic naar een mogelijke comeback in De Kuip? “Dat laat wel zien dat ik als assistent-trainer iets heb neergezet bij Feyenoord. Meer kan ik er op dit moment niet over zeggen. Mijn contract bij Shakhtar loopt nog twee jaar door en ondanks de zware omstandigheden heb ik het hier naar mijn zin. We zullen zien wat de toekomst gaat brengen.”


Bij Shakhtar won Pusic drie hoofdprijzen in zijn eerste twee seizoenen. “Dit had ik niet kunnen voorzien toen ik in oktober aan deze klus begon. Op dat moment was Dinamo Kiev de koploper, maar mijn eerste wedstrijd in de competitie was de topper tegen Kiev en die hebben we gewonnen waardoor we de koppositie hebben overgenomen.”

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 20 mei 2024 om 22:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 20 mei 2024 om 21:11:

1. Dick Schreuder
2. Marino Pusic

Wat mij betreft de twee topkandidaten. Kunnen beide op hun eigen manier de huidige werkwijze voortzetten en hun eigen accent eraan geven. De combi zou perfect zijn overigens, innovatie en lef gecombineerd met ervaring en mensgerichtheid. Maar dat gaat niet gebeuren


Volgens Twente-watcher van Wissing is Twente ondanks Pusic kampioen geworden in de KKD en niet dankzij Pusic.



Ja, ze hebben in Twente nogal de pik op hem, weet daar ook het fijne niet van. Andere clubs, de huidige selectie en Slot zijn wel enthousiast. En in die podcast Open Vizier (interview van ruim een uur) kwam hij op mij heel intelligent en menselijk over. Misschien heeft ie na Twente geleerd, geen idee.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 20 mei 2024 om 22:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 20 mei 2024 om 21:11:

1. Dick Schreuder
2. Marino Pusic

Wat mij betreft de twee topkandidaten. Kunnen beide op hun eigen manier de huidige werkwijze voortzetten en hun eigen accent eraan geven. De combi zou perfect zijn overigens, innovatie en lef gecombineerd met ervaring en mensgerichtheid. Maar dat gaat niet gebeuren


Volgens Twente-watcher van Wissing is Twente ondanks Pusic kampioen geworden in de KKD en niet dankzij Pusic.



De aversie tegen Pusic is groot in tukkerland snap niet zo goed waarom.
De vijf jaar daarna met Slot heeft hem natuurlijk wel ontwikkeld.

 

+1/-0

Pusic lijkt me een capabele people manager, maar ik vraag me af of Pusic de tactische vaardigheden heeft om te slagen. Hij is natuurlijk bekend met Slotbal, maar tegelijkertijd is ook algemeen bekend dat hij meer van de defensieve organisatie uit gaat en wat defensiever is ingesteld. Willen we zo'n afgepelde versie van Slotbal volgend jaar? Dat verhaal in Twente vind ik ook niet echt een aanbeveling, al kan hij natuurlijk wel geleerd hebben hiervan.

 

+1/-0

Als ik geld moet inzetten nu zal ik toch voor Sahin gaan.

Ik ben het niet eens met Mario de Eredivisie is voor beginnende coaches uitermate geschikt hij kan ook niet gelijk in top van de Bundesliga aan de gang. Feyenoord zou een mooie tussenstap kunnen zijn.

 

+1/-0

Ik denk dat Feyenoord voor een goede beginnende coach een mooie tussenstap is. Slot was ook nog niet zover om de hemel te bestormen. Nu wel.
Of het nu Schreuder of Sahin wordt, het is mij om het even, ik weet gewoon niet genoeg van deze mannen. Een topper kan je vergeten, een coach met ambities moet er komen. Net als Slot drie jaar geleden.

Ik bedoel wat kan Feyenoord bieden?
CL
Een redelijk goede selectie (tuurlijk nog even afwachten wat er allemaal staat te gebeuren)
Een verdienstelijk salaris naar eredivisie maatstaven.

Daarnaast zal er nog een staf omheen 'gebouwd' moeten worden.
Enfin, het wordt moeilijk zat...

 

+1/-0

Mario ziet liever een Nederlander, maar als er geen echte Nederlandse toppers zijn moet je wel over de grenzen kijken.
Mario zit nog steeds met die ouderwetse ideeën, natuurlijk moet ie wel wat hebben met het Nederlandse voetbal maar een buitenlander is echt niet minder in Engeland zijn ze dat allemaal.

Vergeet ook niet Sahin staat zometeen gewoon in de Champions League finale op Wembley Mario!
Hoezo weinig ervaring?

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 21 mei 2024, 02:06:03.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 mei 2024 om 01:43:

Mario ziet liever een Nederlander, maar als er geen echte Nederlandse toppers zijn moet je wel over de grenzen kijken.
Mario zit nog steeds met die ouderwetse ideeën, natuurlijk moet ie wel wat hebben met het Nederlandse voetbal maar een buitenlander is echt niet minder in Engeland zijn ze dat allemaal.

Vergeet ook niet Sahin staat zometeen gewoon in de Champions League finale op Wembley Mario!
Hoezo weinig ervaring?



Sahin wordt een beetje gehyped vind ik. Dan had je net zo goed Pepijn Lijnders kunnen pitchen, heeft nog veel meer ervaring als assistent (ik weet dat die naar Salzburg gaat).

Maar maar Mario is inderdaad wel heel erg van de oude stempel. Die ziet jet liefst Gio en Fräser als duo. Wordt ook wel moe van dit soort analisten. Leuke babbel hoor, maar je steekt er nooit wat van op.

 

+1/-0

Gokje van mijn kant. De overgang van Sahin is allang in kannen en kruiken. De officiële bekendmaking na 1 juni, Borussia moet nog een wedstrijdje spelen eerst.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 21 mei 2024 om 11:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 mei 2024 om 01:43:

Mario ziet liever een Nederlander, maar als er geen echte Nederlandse toppers zijn moet je wel over de grenzen kijken.
Mario zit nog steeds met die ouderwetse ideeën, natuurlijk moet ie wel wat hebben met het Nederlandse voetbal maar een buitenlander is echt niet minder in Engeland zijn ze dat allemaal.

Vergeet ook niet Sahin staat zometeen gewoon in de Champions League finale op Wembley Mario!
Hoezo weinig ervaring?



Sahin wordt een beetje gehyped vind ik. Dan had je net zo goed Pepijn Lijnders kunnen pitchen, heeft nog veel meer ervaring als assistent (ik weet dat die naar Salzburg gaat).

Maar maar Mario is inderdaad wel heel erg van de oude stempel. Die ziet jet liefst Gio en Fräser als duo. Wordt ook wel moe van dit soort analisten. Leuke babbel hoor, maar je steekt er nooit wat van op.



Eens, als je echte analyses wil moet je bij VI (Pieter Zwart en Ozturk) zijn. Sinds zij zich roeren zie je goed hoe mager de analyses zijn van Been, Advocaat, Van Basten, Sneijder, Derksen etc. Die zeggen louter dingen die je zelf ook wel kan bedenken, maar verdiepen zich nergens in. Roepen over Farioli dat het een keeper is, weinig ervaring heeft en het dus nooit wat kan worden. Bij VI zie je gelijk een analyse van zijn werkwijze. En eerlijk gezegd: als je dat leest dan mag Te Kloese die kerel best voor de neus van onze Duivendrechtse vrienden weghalen.

Ook eens over Sahin. Iedere trainer die roept dat hij fan van Guardiola en Klopp is, lijkt hot te zijn. Maar de waarheid is ook dat de door Sahin getrainde teams meer op een ploeg van Van Marwijk lijken dan op een ploeg van Guardiola of Klopp. Defensief voetbal, zekerheid voor alles en laat ze het voorin maar uitzoeken. Dat werkt in toernooien, maar niet in de competitie over langere tijd. Ik ben op basis van wat ik heb gelezen niet zo gecharmeerd van Sahin. Maar slag om de arm, ik heb het net als die analisten ook niet zelf uitgezocht.

 

+1/-0

DtK zegt dat ze al een tijd achter de schermen bezig zijn met de vervanging van Slot, wat de analisten erover te zeggen hebben is leuk voor de Bühne. De organisatie is inmiddels zo geprofessionaliseerd dat de naam van de topkandidaat vooralsnog netjes binnenboord blijft.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 21 mei 2024 om 12:43:

DtK zegt dat ze al een tijd achter de schermen bezig zijn met de vervanging van Slot, wat de analisten erover te zeggen hebben is leuk voor de Bühne. De organisatie is inmiddels zo geprofessionaliseerd dat de naam van de topkandidaat vooralsnog netjes binnenboord blijft.



En dat is al geweldig nieuws op zichzelf. Daar waar de Arena nog een vergiet is en alles uitlekt, blijft dit vooralsnog binnenskamers. Zou toch mooi zijn als Feyenoord binnen een week gewoon een trainer aanstelt en dat bijv. Gouka pas 10 min eerder het nieuws weet te brengen.

Ook goed dat ze de route naar FTM volledig lijken te hebben doorgesneden. Die krijgt alleen nieuws via zaakwaarnemers

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 21 mei 2024 om 11:24:

Gokje van mijn kant. De overgang van Sahin is allang in kannen en kruiken. De officiële bekendmaking na 1 juni, Borussia moet nog een wedstrijdje spelen eerst.



Zou heel goed kunnen en ik zou daar prima mee kunnen leven. Dat wedstrijdje is ook de grootste vh jaar haha. Wel benieuwd hoe de rest vd staf er dan uit gaat zien.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 mei 2024 om 14:46:

(...)Zou heel goed kunnen en ik zou daar prima mee kunnen leven. Dat wedstrijdje is ook de grootste vh jaar haha. Wel benieuwd hoe de rest vd staf er dan uit gaat zien.



John de Wolf blijft, als bewaker van de club-cultuur. Je kunt je als Feyenoord hard maken voor nóg een ervaren assistent ernaast, maar Sahin zal zélf ook een vertrouweling mee willen nemen. Ik ben benieuwd.

Hij heeft in zijn jaar bij Feyenoord met een aantal grote namen gespeeld, maar geen kandidaat die ik nu volledig geintegreerd zie in de huidige werkwijze/visie van Feyenoord.

Van Bronckhorst is frequent op 1908 te vinden geweest, en lijkt zich afgelopen seizoenen wel verdiept te hebben in de werkwijze van Slot. Ook door persoonlijk met hem in gesprek te gaan. Maar die gaat geen rol van assistent meer vervullen denk ik. Tomasson zelfde verhaal, of kwam die een seizoen later? Misschien moet je er juist een 'theoreticus' naast neerzetten, maar wie dat dan moet zijn?

 

+1/-0

Gio en Sahin liggen elkaar wel, als Van Bronkhorst zich niet tegroot voelt voor assistent zou dat prima kunnen daarnaast moet er een analyst bijkomen Stuivenberg?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 mei 2024 om 15:22:

Gio en Sahin liggen elkaar wel, als Van Bronkhorst zich niet tegroot voelt voor assistent zou dat prima kunnen daarnaast moet er een analyst bijkomen Stuivenberg?



Nogmaals, mocht Sahin de nieuwe hoofdtrainer worden dan zal hij minimaal één assistent 'meenemen'. Dat zal niet van Bronckhorst zijn. Of een Stuivenberg. Maar iemand waarmee hij al gewend is te werken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 mei 2024 om 15:22:

Gio en Sahin liggen elkaar wel, als Van Bronkhorst zich niet tegroot voelt voor assistent zou dat prima kunnen daarnaast moet er een analyst bijkomen Stuivenberg?



Heb jij soms aandelen in Stuivenberg :B

Gio gaat toch geen assistent meer zijn. Zou ik ook niet willen zien, ik gun hem nog een paar mooie hoofdtrainer klussen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?