Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?

Deze normale topic is open en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 23 24 25 26 27

Wat heeft Bosz dan precies gepresteerd Willy? Finale Europacup bij Ajax was op zich wel knap, maar dat is het wel. En dat was ook nog eens in een seizoen waarin hij geen CL haalde en geen kampioen werd.

+1/-0

+1/-0

Het zal wel lastig zijn ivm samen werken en wie is de baas (1,5 kapiteins op n schip), maar ik zou een combinatie van 2 uit het rijtje Jans, Sipke, Steijn mooi vinden. Maurice was al bijna assistent bij ons een tijdje geleden, maar vond het aanbod te laag. Sipke heeft nu veel invloed en kan de lijn doortrekken. Jans heel goed gedaan bij Twente op 1 slechte periode van een paar weken na. Niemand heeft daar gewonnen dit seizoen, wij hadden uiteraard een pingel moeten hebben in de slotfase bij de hand(s)bal van Propper. Hopelijk wint najax zondag ook niet....

+1/-0

Veel trainers kunnen best wel wat neerzetten, maar een Slot en ook Ten Hag zijn naar buiten uit sterk en zullen hun spelers nooit afvallen.
Ten Hag heeft het ook moeilijk gehad bij ajax de Telegraaf heeft hem afgemaakt vaak, Slot heeft nog niet echte tegenslagen gehad maar die gaan nog wel komen.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ja Van Bronckhorst zou wel een safe keuze zijn is vrij, niet te dominant voor DtK, 6 jaar geleden de titel! Europese ervaring, symphatiek gentleman komt goed over in de media kind vd club.
Nadeel tactisch denkt hij niet zo aanvallend als Slot.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Dick Schreuder vind ik tot nu toe de interessantste optie. Speelt in principe Slot-bal, aanvallend met veel pressend en wordt alom geroemd om zijn innovaties en tactisch inzicht. Heb even een paar portretten van hem gelezen en hij komt hyper professioneel over. In veel landen gewerkt en bij Zwolle goed gedaan tot nu toe.

Samen met Hulshoff, zou best een mooi koppel kunnen zijn.

Krijg alleen geen beeld of hij goed is het team proces enzo.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Ik zou voor Knutsen (Bodo/Glimmt), Bosz, Kees van Wonderen of Dick Schreuder gaan. Als Hulshof blijft (hopelijk ook Marino Pusic), wederom assistenten maken, omdat ze internationaal ervaring missen. Die Knutsen heeft bij mij veel respect gekweekt toen hij tegen ons speelde. Bosz of van Wonderen zou voor mij de logische keuzes zijn.

+1/-0

danall schreef op 24 mei 2023 om 01:26:

Ik zou voor Knutsen (Bodo/Glimmt), Bosz, Kees van Wonderen of Dick Schreuder gaan. Als Hulshof blijft (hopelijk ook Marino Pusic), wederom assistenten maken, omdat ze internationaal ervaring missen. Die Knutsen heeft bij mij veel respect gekweekt toen hij tegen ons speelde. Bosz of van Wonderen zou voor mij de logische keuzes zijn.

Wanneer speelden wij tegen Bodo?

+1/-0

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 24 mei 2023, 18:06:04.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Pascal Jansen wordt veel vergeleken met Slot, maar zijn toch heel andere persoonlijkheden. Deze spelersgroep heeft wel een dominante trainer nodig vind Jansen te timide.

+1/-0

Dick Schreuder komt het dichtst bij het gewenste profiel. Innovatief, aanvallend voetbal, tactisch uitstekend, control freak in alles, oog voor een goede staf, hyper professioneel.

Alleen: eigenlijk net te vroeg. Niet veel vlieguren op hoogste niveau.

+1/-0

Yoda schreef op 24 mei 2023 om 21:07:

Dick Schreuder komt het dichtst bij het gewenste profiel. Innovatief, aanvallend voetbal, tactisch uitstekend, control freak in alles, oog voor een goede staf, hyper professioneel.

Alleen: eigenlijk net te vroeg. Niet veel vlieguren op hoogste niveau.

Eens, zou mijn favoriete Nederlandse kandidaat zijn.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 23 24 25 26 27

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?