Uit: Rotterdam
Vak: -
Forumreacties: 917
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Frank Arneslot schreef op 24 april 2024 om 14:46:
Wie ik in ieder geval niet wil zien als opvolger:
-Pascal Jansen (kleurloos, kraak noch smaak, zit te vaak in de Arena)
-Kees van Wonderen: held als speler, sympathieke kerel maar flink tegengevallen bij Heerenveen.
-Gio: destijds heel aardig gepresteerd, maar amper een visie en na ons ook niets bijzondere laten zien.
-Jonk: vond ik ooit een interessante kandidaat, maar hij heeft nu zowel bij Volendam als bij Ajax flinke stennis gehad. Geen idee of het aan hem lag maar ik vind het geen aanbeveling.
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 24 april 2024 om 15:02:
open/sluit de onderstaande quote:Frank Arneslot schreef op 24 april 2024 om 14:46:
Wie ik in ieder geval niet wil zien als opvolger:
-Pascal Jansen (kleurloos, kraak noch smaak, zit te vaak in de Arena)
-Kees van Wonderen: held als speler, sympathieke kerel maar flink tegengevallen bij Heerenveen.
-Gio: destijds heel aardig gepresteerd, maar amper een visie en na ons ook niets bijzondere laten zien.
-Jonk: vond ik ooit een interessante kandidaat, maar hij heeft nu zowel bij Volendam als bij Ajax flinke stennis gehad. Geen idee of het aan hem lag maar ik vind het geen aanbeveling.
Dit is inderdaad allemaal niks. Maar we moeten ook wel beseffen dat je er waarschijnlijk altijd op achteruit gaat.
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 24 april 2024 om 15:07:
Dus: kandidaten uit Nederland alleen Dick Schreuder en Oosting. Rest lijkt me af te vallen.
Buitenlanders: geen idee.
Forumreacties: 1.644
Reg.: 28 juli 2015
Dus: kandidaten uit Nederland alleen Dick Schreuder en Oosting. Rest lijkt me af te vallen.
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 24 april 2024 om 15:38:
Dick Lukkien is ook wel een interessante trainer. Hij heeft het zeer goed gedaan bij Emmen en nu heeft hij Groningen op de rit. Groningen is het Feyenoord van de KKD. Hoog druk zetten en veel energie in de wedstrijd stoppen. Onder alle omstandigheden een rustige man. Een goede eigenschap voor een trainer.
open/sluit de onderstaande quote:Frank Arneslot schreef op 24 april 2024 om 15:20:
Stiekem hoop ik dat RvP de volgende Xavi Alonso is.
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 24 april 2024 om 16:33:
open/sluit de onderstaande quote:Frank Arneslot schreef op 24 april 2024 om 15:20:
Stiekem hoop ik dat RvP de volgende Xavi Alonso is.
Hij heeft wel de uitstraling van een veldheer langs de lijn en is bezeten van het spelletje, maar het lijkt me toch beter dat hij eerst wat vlieguren elders gaat maken en leert vallen en opstaan.
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 1.142
Reg.: 7 december 2020
Ik weet het niet hoor maar die Oosting vind ik meer een coach voor woonwagenelftallen o.i.d. Het lijkt mij niks. Ik hoop dat ze met een verrassende buitenlander komen want de Oostingetjes en schreudertjes van deze wereld wil ik niet bij Feyenoord zien. Als die Schreuder echt zo goed is waarom zit ie dan ergens diep in de krochten van d lagere Spaanse divisies?
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 24 april 2024 om 19:37:
Ik weet het niet hoor maar die Oosting vind ik meer een coach voor woonwagenelftallen o.i.d. Het lijkt mij niks. Ik hoop dat ze met een verrassende buitenlander komen want de Oostingetjes en schreudertjes van deze wereld wil ik niet bij Feyenoord zien. Als die Schreuder echt zo goed is waarom zit ie dan ergens diep in de krochten van d lagere Spaanse divisies?
Forumreacties: 267
Reg.: 19 juli 2009
Robin van Persie met adviseur Ron Jans. Die laatste stond al op het punt van stoppen. Zo kan hij mooi afbouwen. Presteert altijd goed, dus deskundig man. Weliswaar bij oostelijke clubs. Totaal niet controversieel en kan zijn ego opzij zetten. Als Robin zich bewijzen kan, hebben wij een mooi plaatje naar de toekomst toe qua trainertransfer. Topvoetballers worden zelden goede trainers. Hopelijk is van Persie een uitzondering en daar heb ik wel een goed gevoel bij.
open/sluit de onderstaande quote:Marquis schreef op 25 april 2024 om 03:40:
Robin van Persie met adviseur Ron Jans. Die laatste stond al op het punt van stoppen. Zo kan hij mooi afbouwen. Presteert altijd goed, dus deskundig man. Weliswaar bij oostelijke clubs. Totaal niet controversieel en kan zijn ego opzij zetten. Als Robin zich bewijzen kan, hebben wij een mooi plaatje naar de toekomst toe qua trainertransfer. Topvoetballers worden zelden goede trainers. Hopelijk is van Persie een uitzondering en daar heb ik wel een goed gevoel bij.
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 25 april 2024 om 10:59:
Aub niet. Laten we niet dezelfde fout maken als andere clubs in het verleden. Om bekende/ goede oud-spelers, zonder veel ervaring hoofdcoach van het 1e te maken. Recente voorbeelden zijn nog: John Heitinga, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij.
Ron Jans, is een leuke kerel. Moet stand-up comedy gaan doen. Leuke gast voor PEC, Heerenveen, Utrecht, NEC, Go Ahead. Maar dat is toch niet het niveau dat je als topclub moet nastreven...
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 25 april 2024 om 12:21:
Aub niet. Laten we niet dezelfde fout maken als andere clubs in het verleden. Om bekende/ goede oud-spelers, zonder veel ervaring hoofdcoach van het 1e te maken. Recente voorbeelden zijn nog: John Heitinga, Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij.
Ron Jans, is een leuke kerel. Moet stand-up comedy gaan doen. Leuke gast voor PEC, Heerenveen, Utrecht, NEC, Go Ahead. Maar dat is toch niet het niveau dat je als topclub moet nastreven...
Ik ben het wel met je eens hoor zeker wat betreft Robin van Persie en ook eigenlijk wel wat Jans betreft.
Xabi Alonso is een van de weinige uitzonderingen die de regel bevestigt.
open/sluit de onderstaande quote:Yoda schreef op 25 april 2024 om 12:51:
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 25 april 2024 om 12:21:
Ik ben het wel met je eens hoor zeker wat betreft Robin van Persie en ook eigenlijk wel wat Jans betreft.
Xabi Alonso is een van de weinige uitzonderingen die de regel bevestigt.
Guardiola ook. Heel even Barcelona B, tijdje assistent en toen hop voor de leeuwen.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.177
Reg.: 9 april 2019
Van Persie heeft weinig ervaring als hoofdverantwoordelijke. Ik vind het heel sterk dat hij er zélf expliciet voor lijkt te kiezen de geleidelijke weg te bewandelen. Hij lijkt zich stap voor stap te willen ontwikkelen, hij zal onderweg fouten maken en tegen problemen aanlopen. Hoe hij dáár mee omgaat, zal uiteindelijk gaan bepalen of hij een goeie trainer gaat worden.
Ik zie en lees nu overal de naam van Joseph Oosting. Hij is ouder en veel meer ervaren. Maar zijn ervaring als hoofdtrainer in het betaald voetbal beperkt zich tot 'slechts' twee seizoenen en een korte periode als interim-coach bij Vitesse.
Hij heeft daarnaast wel een gigantische hoeveelheid verschillende rollen bekleedt binnen de voetballerij, en het lijkt mij een heel evenwichtige vent die náást de voetballerij ook genoeg 'bagage' heeft.
Maar als hoofdtrainer, zit hij in een bepaalde flow. Het heeft hem nog niet bepaald tegen gezeten bij RKC en Twente. Hoe gaat hij daarmee om? Kan hij dat?
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.698
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 25 april 2024 om 16:01:
‘Joseph, laat Feyenoord toch lekker zitten en ga met FC Twente Europa in’
PODCASTFC Twente gaat Europa in, maar wie gaan er met de club mee volgend seizoen? En dan kijkt iedereen opeens naar de trainer, die er lekker in zit in Enschede, maar nu opeens wordt genoemd als de opvolger van Arne Slot bij Feyenoord. Fardau zag het interview van Joseph Oosting na de 3-1 zege op Almere City op tv en kreeg daar niet bepaald een goed gevoel bij.
Fardau Wagenaar, Leon ten Voorde 25-04-24, 13:00
Laatste update: 13:28
„Joseph, laat Feyenoord toch lekker zitten en ga met FC Twente Europa in”, zo is haar oproep aan de trainer van FC Twente. Lee Towers in plaats van Jannes? Leon wel een duidelijke voorkeur. In De Ballen Verstand verder uiteraard alle lof voor de Europese kwalificatie van FC Twente, die tot stand kwam na een moeizame wedstrijd tegen Almere City. Hoe kwam dat en waarom verlopen de laatste thuisduels sowieso wat stroever?
Joseph Oosting moet bij FC Twente blijven, vindt Fardau. Inzet: Leon en Fardau.
http://www.google.com%2Flink' target='_blank'>https://www.tubantia.nl/fc-twente/joseph-laat-feyenoord-toch-lekker-zitten-en-ga-met-fc-twente-europa-in~a48c35d0/?referrer=https%3A%2F%2Fhttp://www.google.com%2Flinklink
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?