Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?

Deze normale topic is open en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27

Kevin Muscat schijnt ook in beeld te zijn. Als je de analyses leest lijkt hij meer op Slot dan Priske. Meer hoge druk en dezelfde opbouw patronen (was assistent van Postecoglou). Ook wel wat berichten gelezen dat Muscat een verschrikkelijke eikel is als persoon.

https://x.com/johnwalker_1986/status/1795420156635521245link

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 29 mei 2024 om 08:03:

Kevin Muscat schijnt ook in beeld te zijn. Als je de analyses leest lijkt hij meer op Slot dan Priske. Meer hoge druk en dezelfde opbouw patronen (was assistent van Postecoglou). Ook wel wat berichten gelezen dat Muscat een verschrikkelijke eikel is als persoon.

https://x.com/johnwalker_1986/status/1795420156635521245link



Als dat laatste echt klopt...dan wordt het hem niet. Mijn indruk is dat DtK zich laat leiden door zowel data als de zogenaamde 'human factor'. Lijkt me sowieso wel lastig om talenten te ontwikkelen (dat is een voorwaarde geloof ik) als je eigenlijk niet goed met mensen kunt omgaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 29 mei 2024 om 09:40:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 29 mei 2024 om 08:03:

Kevin Muscat schijnt ook in beeld te zijn. Als je de analyses leest lijkt hij meer op Slot dan Priske. Meer hoge druk en dezelfde opbouw patronen (was assistent van Postecoglou). Ook wel wat berichten gelezen dat Muscat een verschrikkelijke eikel is als persoon.

https://x.com/johnwalker_1986/status/1795420156635521245link



Als dat laatste echt klopt...dan wordt het hem niet. Mijn indruk is dat DtK zich laat leiden door zowel data als de zogenaamde 'human factor'. Lijkt me sowieso wel lastig om talenten te ontwikkelen (dat is een voorwaarde geloof ik) als je eigenlijk niet goed met mensen kunt omgaan.



Wat verder verdiept. Die kwalificatie lijkt vooral te slaan op zijn tijd als speler. Zoek maar eens wat filpmjes op, John de Wolf was een koorknaap vergeleken bij Muscat. Als trainer lijkt hij wel erg de menselijke kant voorop te zetten. Heeft ook eerder grote schoenen moeten vullen toen Pstecoglou naar Celtic vertrok en hij hem opvolgde. Heeft ook een kaal glimmend bolletje en dat is toch wat we zoeken. Qua type spel meer een Slot dan Priske, maar Priske is wel even 3 keer kampioen geworden in Europa. Beiden hebben het in Belgie niet goed gedaan.

 

+1/-0

Lees dat Feyenoord een miljoen geboden heeft en dat Sparta Praag meer verlangt. Leg dan verdomme wat meer geld neer en ga niet - zoals DtK met spelers vaak doet - wekenlang onderhandelen. Nu telt iedere minuut, want me moeten ook de spelersmarkt op en dan is het noodzakelijk dat je een trainer hebt. Dat straalt immers af op spelers en die trainer zal zijn invloed moeten hebben.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 29 mei 2024 om 16:10:

Lees dat Feyenoord een miljoen geboden heeft en dat Sparta Praag meer verlangt. Leg dan verdomme wat meer geld neer en ga niet - zoals DtK met spelers vaak doet - wekenlang onderhandelen. Nu telt iedere minuut, want me moeten ook de spelersmarkt op en dan is het noodzakelijk dat je een trainer hebt. Dat straalt immers af op spelers en die trainer zal zijn invloed moeten hebben.



Ik weet het niet hoor. Hij heeft een interessant profiel maar ook nog van alles te bewijzen. Is ook gewoon ontslagen in Antwerpen. Als je hoogtepunten van Praag bekijkt (genoeg te vinden op youtube) dan is het echt wel opportunistisch spel met veel minder druk dan we gewend zijn. Dan is 1 miljoen heel veel geld voor een trainer. Ik zou dan toch even verder kijken geloof ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 29 mei 2024 om 16:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 29 mei 2024 om 16:10:

Lees dat Feyenoord een miljoen geboden heeft en dat Sparta Praag meer verlangt. Leg dan verdomme wat meer geld neer en ga niet - zoals DtK met spelers vaak doet - wekenlang onderhandelen. Nu telt iedere minuut, want me moeten ook de spelersmarkt op en dan is het noodzakelijk dat je een trainer hebt. Dat straalt immers af op spelers en die trainer zal zijn invloed moeten hebben.



Ik weet het niet hoor. Hij heeft een interessant profiel maar ook nog van alles te bewijzen. Is ook gewoon ontslagen in Antwerpen. Als je hoogtepunten van Praag bekijkt (genoeg te vinden op youtube) dan is het echt wel opportunistisch spel met veel minder druk dan we gewend zijn. Dan is 1 miljoen heel veel geld voor een trainer. Ik zou dan toch even verder kijken geloof ik.



Als ik de analyses en portretten van de afgelopen dagen lees krijg ik toch echt een ander beeld dan jij nu schetst.

Maar bedoel meer los daarvan: als dit kennelijk dé kandidaat is dan moet je doorpakken en snelheid maken. De voorbereiding is al begonnen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 29 mei 2024 om 17:25:

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 29 mei 2024 om 16:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 29 mei 2024 om 16:10:

Lees dat Feyenoord een miljoen geboden heeft en dat Sparta Praag meer verlangt. Leg dan verdomme wat meer geld neer en ga niet - zoals DtK met spelers vaak doet - wekenlang onderhandelen. Nu telt iedere minuut, want me moeten ook de spelersmarkt op en dan is het noodzakelijk dat je een trainer hebt. Dat straalt immers af op spelers en die trainer zal zijn invloed moeten hebben.



Ik weet het niet hoor. Hij heeft een interessant profiel maar ook nog van alles te bewijzen. Is ook gewoon ontslagen in Antwerpen. Als je hoogtepunten van Praag bekijkt (genoeg te vinden op youtube) dan is het echt wel opportunistisch spel met veel minder druk dan we gewend zijn. Dan is 1 miljoen heel veel geld voor een trainer. Ik zou dan toch even verder kijken geloof ik.



Als ik de analyses en portretten van de afgelopen dagen lees krijg ik toch echt een ander beeld dan jij nu schetst.

Maar bedoel meer los daarvan: als dit kennelijk dé kandidaat is dan moet je doorpakken en snelheid maken. De voorbereiding is al begonnen.



-Opbouw echt heel anders. Minder lokken en Brighton achtig
-Druk veel meer op de middenlijn ipv over het hele veld
-en het belangrijkste: geen kaal glimmend bolletje

De verschillen hoeven uiteraard niet slecht te zijn, er zijn meer wegen die naar Rome leiden. Maar echt Slotball hoef je niet te verwachten. Dan zou Muscat een meer vergelijkbare kandidaat zijn (inclusief het kale bolletje).

https://x.com/KuipTalk/status/1795772366917681470/photo/1link

Dit bericht is gewijzigd op 29 mei 2024, 22:35:56.

 

+1/-0

Valentijn en ook anderen zjn kritisch over een buitenlander als trainer. Ik snap het wel een beetje maar Denemarken en Nederland daar zit echt niet veel verschil tussen beiden 1 keer EK gewonnen en cultureel zijn we gewoon hetzelfde daarbij spreekt Priske echt goed een woordje Nederlands is voor hun ook makkelijk teleren.

 

+1/-0

'Loyale' en 'vriendelijke' Priske klaar voor Feyenoord: 'Juiste stap voor hem'

https://m.voetbalzone.nl/nieuws/loyale-en-vriendelijke-priske-klaar-voor-feyenoord-juiste-stap-voor-hem/435457link

 

+1/-0

Dit weekend zal het eindelijk bekend worden wie het wordt hoewel Priske de kandidaat lijkt zou er ook beweging zijn rond een tot nu toe onbekende trainer ook een buitenlander.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 mei 2024 om 13:39:

Dit weekend zal het eindelijk bekend worden wie het wordt hoewel Priske de kandidaat lijkt zou er ook beweging zijn rond een tot nu toe onbekende trainer ook een buitenlander.


Zal dit niet eerder een strategische zet van Te Kloese om Spartak Praag in een gedwongen positie te brengen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 01 juni 2024 om 00:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 31 mei 2024 om 13:39:

Dit weekend zal het eindelijk bekend worden wie het wordt hoewel Priske de kandidaat lijkt zou er ook beweging zijn rond een tot nu toe onbekende trainer ook een buitenlander.


Zal dit niet eerder een strategische zet van Te Kloese om Spartak Praag in een gedwongen positie te brengen?



Dat gevoel heb ik ook. Zal die Priske wel worden, laat het dan ook maar bekend worden

 

+1/-0

Het duurt nu wel vrij lang, als Priske niet losgeweekt kan worden dit weekend zou ik doorschakelen naar het eerstvolgende alternatief.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 01 juni 2024 om 12:21:

Het duurt nu wel vrij lang, als Priske niet losgeweekt kan worden dit weekend zou ik doorschakelen naar het eerstvolgende alternatief.



Dat hele eerst "orienteren en analyseren" zoals recent door DtK uitgeproken is bizar risicovol. De interesse van Liverpool voor Slot dateerde al van 10 april. Dan lijkt me dat je dat orienteren tenminste toen al moet zijn gestart (en eigenlijk eeder, want de kans dat Slot zou vertrekken was al groot). Als je nog langer orienteert en analyseert vind je ongetwijfeld een geweldige kandidaat, maar wel een die al elders heeft getekend.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 01 juni 2024 om 12:46:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 01 juni 2024 om 12:21:

Het duurt nu wel vrij lang, als Priske niet losgeweekt kan worden dit weekend zou ik doorschakelen naar het eerstvolgende alternatief.



Dat hele eerst "orienteren en analyseren" zoals recent door DtK uitgeproken is bizar risicovol. De interesse van Liverpool voor Slot dateerde al van 10 april. Dan lijkt me dat je dat orienteren tenminste toen al moet zijn gestart (en eigenlijk eeder, want de kans dat Slot zou vertrekken was al groot). Als je nog langer orienteert en analyseert vind je ongetwijfeld een geweldige kandidaat, maar wel een die al elders heeft getekend.


Eens, Feyenoord moet nu wat daadkracht gaan vertonen.

 

+1/-0

En wie zegt dat ze dat niet gedaan hebben? Eerder hadden ze toch helemaal niets kunnen doen, want je kan geen officiële contacten hebben, zolang er nog niets zeker was m.b.t. Slot. Dan ondergraaf je je eigen onderhandelingspositie. Dit soort processen vergen nu eenmaal (lange) tijd.
Ikzelf ben uitermate tevreden hoe ten Kloese dit aanpakt en het tot nu toe doet.

 

+1/-0

Volgens mij is aangegeven dat het dit weekend rond is(of niet).
Kan ervoor, tijdens of net erna zijn.

open/sluit de onderstaande quote:

Tegenover Voetbal International liet de Feyenoord-directeur weten dat hij geen commentaar geeft. Eerder liet hij weten dat er voor, na of tijdens het weekend nieuws zou komen. Het zou logistiek wel kunnen kloppen aangezien Te Kloese zaterdagavond namens de ECA de Champions League-finale zal bijwonen.

 

+1/-0

Las dat hij bij Antwerp nog vierde werd, niet goed natuurlijk maar hij is wel erg snel eruitgeschopt daarbij ook een duur geintje. Het was Overmars die hem ontsloeg lol

Brian Priske wint juridische slag: Antwerp moet zijn ex-trainer half miljoen betalen na ontslag. Brian Priske heeft gelijk gekregen in zijn ontslagsaga bij Antwerp. Het Arbeidshof heeft de club verplicht om zijn ex-trainer een verbrekingsvergoeding van 500.000 euro te betalen.

 

+1/-0

Heb toch het gevoel dat Sahin morgen als opvolger van Slot wordt gepresenteerd. Priske had al lang vastgelegd kunnen worden. DtK zit dar op de tribune en kan Sahin gelijk vastleggen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 01 juni 2024 om 21:25:

Heb toch het gevoel dat Sahin morgen als opvolger van Slot wordt gepresenteerd. Priske had al lang vastgelegd kunnen worden. DtK zit dar op de tribune en kan Sahin gelijk vastleggen.



Haha, even na afloop met een contractje langs de kleedkamer

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 27 pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?