Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Stadion nieuw- of toch verbouw

Deze normale topic is open en bestaat uit 31 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 27 28 29 30 31

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 06 oktober 2021 om 21:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 06 oktober 2021 om 21:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 06 oktober 2021 om 07:00:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 05 oktober 2021 om 18:12:

Ik geloof nog steeds dat een meerderheid van de supporters voor een nieuw stadion is. Alleen je hebt te maken met een bijzonder gewelddadige en intimiderende minderheid die zich online en fysiek roert. Eigenlijk precies zoals met de tegenstanders van vaccinatie tegen corona. Een grote meerderheid van de nederlanders staat achter de maatregelen en laat zich gewoon vaccineren..



U spreekt wijze woorden.



De laatste zin is niet van Bestlander, mijn excuus er is iets mis gegaan.



Ik snap je niet?



Ik ging naar dit bericht plaatste wat en met backspace haalde ik het weer weg.
en vervolgens ging ik verver op een ander onderwerp, later zag dat ik dit geplaatst had maar dat was niet zo.

 

+1/-0

Ik ben voorstander van een nieuw stadion, het heeft veel voordelen en daar komt bij dat de kuip verbouwen ook veel geld gaat kosten en dan blijf je met een verbouwd stadion zitten.

Als ik er nuchter naar kijkt heeft de club zelf totaal geen geld en schrijven ze rode cijfers met dacht ik nog een restschuld bij de vrienden van Feyenoord.

Het zou de club naar een hoger niveau kunnen tillen maar er moet wel geld zijn.

En dat was er bij het begin al niet, en nu is het helemaal moeilijk dat de prijzen ontzettend zijn gestegen, en ze hebben nog niet eens een partner om het te financieren.

Alles bij elkaar is het hoe jammer het ook is, niet uitvoerbaar ik denk dat iedereen dit inmiddels wel weet.

Zorgen voor een goede jeugd opleiding, slim kopen of huren voor het eerste elftal en proberen zo verder te komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 04 november 2021 om 14:10:

Ik ben voorstander van een nieuw stadion, het heeft veel voordelen en daar komt bij dat de kuip verbouwen ook veel geld gaat kosten en dan blijf je met een verbouwd stadion zitten.

Als ik er nuchter naar kijkt heeft de club zelf totaal geen geld en schrijven ze rode cijfers met dacht ik nog een restschuld bij de vrienden van Feyenoord.

Het zou de club naar een hoger niveau kunnen tillen maar er moet wel geld zijn.

En dat was er bij het begin al niet, en nu is het helemaal moeilijk dat de prijzen ontzettend zijn gestegen, en ze hebben nog niet eens een partner om het te financieren.

Alles bij elkaar is het hoe jammer het ook is, niet uitvoerbaar ik denk dat iedereen dit inmiddels wel weet.

Zorgen voor een goede jeugd opleiding, slim kopen of huren voor het eerste elftal en proberen zo verder te komen.


Dus rekken en erbij blijven en met pappen en drogen je doel halen?

 

+1/-0

Rijnmond: Feyenoord stopt met Feyenoord City
vandaag, 13:04 38 reacties
Feyenoord-watcher Dennis van Eersel komt met een update over het mogelijke nieuwe stadion van de Rotterdammers. Vanwege de verhoogde bouwprijs is het zo goed als zeker dat Feyenoord City niet doorgaat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 november 2021 om 13:13:

Rijnmond: Feyenoord stopt met Feyenoord City
vandaag, 13:04 38 reacties
Feyenoord-watcher Dennis van Eersel komt met een update over het mogelijke nieuwe stadion van de Rotterdammers. Vanwege de verhoogde bouwprijs is het zo goed als zeker dat Feyenoord City niet doorgaat.


Zat er aan te komen natuurlijk de kosten werden steeds hoger en hoger. Het is zonde want zo blijven we in de marge aankloten

 

+1/-0

Stadion Feijenoord zal failliet gaan en ook de voetbalclub zelf kost het afketsen van dit stadionplan zeker zo'n 2,8 miljoen. Feyenoord zal bekijken hoe het de schulden en het eigenaarschap van Stadion Feijenoord kan overnemen. Pas daarna is er de mogelijkheid om eventueel te kijken naar vernieuwbouw en de alternatieve plannen die er liggen.

 

+1/-0

Dit is een ongelooflijke blunder en als Ton Van Bodegom hier achter zit, dan is het een driedubbele overgehaalde snertvoorzitter RvC en kan hij beter naar een andere werktak gaan zoeken. Lol vak Noord gaat een feest bouwen!!!!!! Op FR12 heeb ik bij het geven van de mening over het niet doorgaan een dikke ontevreden bij gezet en wat bleek, van de 349 reageerders zijn er 39% voor het afketsen van FC en 60% ontevreden. Ze zijn daar ook van lotje getikt. Dat de grondprijzen zijn gestegen, ala, de tand des tijds, dat kan. Prijzen zullen niet lang hoog blijven, omdat bouwwerken dan een gigantische kostenpost gaan worden, dus gaan al die projecten niet door, gevolg, de voorraad grondstoffen prijzen gaan weer dalen. Kwestie van marktwerking, aanbod en levering, dus vaststelling prijzen.

 

+1/-0

Logische beslissing gezien de extreme bouwkosten op dit moment. Door de zure appel bijten en opnieuw gaan plannen, we worden wel teruggeworpen maar je moet ergens de lijn trekken.

 

+1/-0

Van uitstel komt afstel, ik denk dat ze het nooit aangedurfd hebben en nu hebben ze een uitweg waarbij het gezichtsverlies enigszins beperkt blijft. Als het project inmiddels in zijn geheel zo duur geworden is dat zelfs van Bodegom het niet meer aandurft dan moet het wel echt de pan uit reizen.

Ik denk niet dat dit project bepalend was voor de toekomst van Feyenoord. Dat is nog altijd het succes van Feyenoord zelf en dat begint eindelijk een beetje vorm en visie te krijgen met de komst van Arnesen en Slot. Als die te Kloese definitief aan de slag gaat dan zullen er vanzelf nieuwe opties op tafel komen. Het gaan alleen wat langer duren, maardat hiermee de kuip "gered" is is natuurlijk een illusie. De kuip is helaas niet voor de eeuwigheid gebouwd. Men gaat een paar jaartjes bezinnen en dan komt er een nieuw mega project.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 06 november 2021 om 16:25:

Van uitstel komt afstel, ik denk dat ze het nooit aangedurfd hebben en nu hebben ze een uitweg waarbij het gezichtsverlies enigszins beperkt blijft. Als het project inmiddels in zijn geheel zo duur geworden is dat zelfs van Bodegom het niet meer aandurft dan moet het wel echt de pan uit reizen.

Ik denk niet dat dit project bepalend was voor de toekomst van Feyenoord. Dat is nog altijd het succes van Feyenoord zelf en dat begint eindelijk een beetje vorm en visie te krijgen met de komst van Arnesen en Slot. Als die te Kloese definitief aan de slag gaat dan zullen er vanzelf nieuwe opties op tafel komen. Het gaan alleen wat langer duren, maardat hiermee de kuip "gered" is is natuurlijk een illusie. De kuip is helaas niet voor de eeuwigheid gebouwd. Men gaat een paar jaartjes bezinnen en dan komt er een nieuw mega project.



Precies zo denk ik er ook over. Het fundament moet nu gewoon bij de voetbaltak gelegd gaan worden en over een paar jaar komt er een nieuw project. Als dan de communicatie vanaf het begin een keer goed wordt aangepakt kan het wellicht een keer wat sneller gaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 06 november 2021 om 01:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 04 november 2021 om 14:10:

Ik ben voorstander van een nieuw stadion, het heeft veel voordelen en daar komt bij dat de kuip verbouwen ook veel geld gaat kosten en dan blijf je met een verbouwd stadion zitten.

Als ik er nuchter naar kijkt heeft de club zelf totaal geen geld en schrijven ze rode cijfers met dacht ik nog een restschuld bij de vrienden van Feyenoord.

Het zou de club naar een hoger niveau kunnen tillen maar er moet wel geld zijn.

En dat was er bij het begin al niet, en nu is het helemaal moeilijk dat de prijzen ontzettend zijn gestegen, en ze hebben nog niet eens een partner om het te financieren.

Alles bij elkaar is het hoe jammer het ook is, niet uitvoerbaar ik denk dat iedereen dit inmiddels wel weet.

Zorgen voor een goede jeugd opleiding, slim kopen of huren voor het eerste elftal en proberen zo verder te komen.


Dus rekken en erbij blijven en met pappen en drogen je doel halen?



Danall, ik ben net zo een voorstander als jij, maar er is geen euro alleen maar rode cijfers en niemand die er in wil stappen om het de financieren.
Het enige is zorgen dat er geld komt, AZ heeft ook geld ondanks de corona.

Ik vind het ook heel, heel jammer, maar liever voorlopig nog in de kuip als een club die failliet verklaard wordt.

 

+1/-0

ik verwacht niet dat het plan bijvoorbaat wordt afgeschoten. Is alleen weer van Rijnmond. De Telegraaf meldt niets hierover

Dit bericht is gewijzigd op 6 november 2021, 18:52:56.

 

+1/-0

De grote vraag is natuurlijk ‘En wat nu’. Stilstand is per definitie achteruitgang en de concurrentie gaat gewoon door met maximale exploitatie van hun stadions. Dik in de schuld bij die Amerikaanse zakenbank, een Kuip met een vermogen aan achterstallig onderhoud. Pffffff geen idee hoe je hieruit moet komen als dat al mogelijk is.

 

+1/-0

Als je dat filmpje ziet van die paar 100 fanatici die vuurwerk afsteken en vuurtje stoken op het voorplein van de Kuip krijg ik toch het idee dat deze gasten mijlenver afstaan van de ‘normale’ supporter. En wat is dat toch met die fascinatie voor vuurwerk en vuur die Feyenoord al tonnen heeft gekost? En dat van gasten die claimen de ‘echte’ supporters van Feyenoord te zijn, de jongens van het ruwe randje.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 06 november 2021 om 21:31:

Als je dat filmpje ziet van die paar 100 fanatici die vuurwerk afsteken en vuurtje stoken op het voorplein van de Kuip krijg ik toch het idee dat deze gasten mijlenver afstaan van de ‘normale’ supporter. En wat is dat toch met die fascinatie voor vuurwerk en vuur die Feyenoord al tonnen heeft gekost? En dat van gasten die claimen de ‘echte’ supporters van Feyenoord te zijn, de jongens van het ruwe randje.




Snappen die gasten dan ook wat de gevolgen zijn voor Feyenoord? We worden gewoon financieel 15 jaar teruggeworpen. Zonder investeerders gaan we de inhaalslag gewoon niet meer maken komende 10 jaar. Dat zijn gewoon de keiharde gevolgen nu.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 06 november 2021 om 20:54:

De grote vraag is natuurlijk ‘En wat nu’. Stilstand is per definitie achteruitgang en de concurrentie gaat gewoon door met maximale exploitatie van hun stadions. Dik in de schuld bij die Amerikaanse zakenbank, een Kuip met een vermogen aan achterstallig onderhoud. Pffffff geen idee hoe je hieruit moet komen als dat al mogelijk is.



Feyenoord heeft deze beslissing weloverwogen lijkt me maar dat wil niet zeggen dat nieuwbouw van de tafel is alleen duurt het allemaal wat langer.

 

+2/-0

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1004629/stadion-feijenoord-plant-topoverleg-en-wil-hoop-op-nieuw-stadion-niet-opgeven.htmllink
Kijk zo hoort het. Rijnmond is zo voorbarig want zij en het AD zijn altijd al tegenstander geweest

 

+1/-0

Voer dit maar uit.

https://moderne-kuip.nl/actueel/link

 

+1/-0

Afwachten als alleen Rijnmond dit meldt willen ze een scoop dit nog lang niet zeker is. Zelfs de Telegraaf meldt het niet ( het best ingevoerde medium)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:



Een soort Hongkong op de vierkante meter naast een stadion. Doe maar niet, verkrachting van de Kuip. Vond het originele idee wat ze hadden beter dan (maar ook niet ideaal).

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 31 pagina's: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 27 28 29 30 31

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Stadion nieuw- of toch verbouw