Nog een paar weken en we hebben nog heel veel nodig
-linksback, we hebben daar alleen Smal en dat is veel te weinig. Groot risico met het oog op de voorronde. Hij zal maar geblesseerd zijn
-centrale verdediger links, we hebben alleen Hancko die mentaal al is vertrokken. Ook een enorm risico
- spits: gaan we met Ueda de voorronde in? Ik begin het geloof wel te verliezen. Carranza is als optie helemaal niet serieus te nemen. Ook een groot risico voor de voorronde
-rechts en linksbuiten. Als je de jeugdspelers meetelt zijn de aantallen op orde, maar we hebben maar twee spelers die het niveau echt aankunnen, Paixao en Moussa en zelfs over de laatste kan je best twijfelen. Ze zullen maar geblesseerd zijn. Enorm risico ook weer. Diarra zit een jaar op voetbal, dus daar kan je voorlopig weinig van verwachten.
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 29 juni 2025 om 22:29:
Nog een paar weken en we hebben nog heel veel nodig
-linksback, we hebben daar alleen Smal en dat is veel te weinig. Groot risico met het oog op de voorronde. Hij zal maar geblesseerd zijn
-centrale verdediger links, we hebben alleen Hancko die mentaal al is vertrokken. Ook een enorm risico
- spits: gaan we met Ueda de voorronde in? Ik begin het geloof wel te verliezen. Carranza is als optie helemaal niet serieus te nemen. Ook een groot risico voor de voorronde
-rechts en linksbuiten. Als je de jeugdspelers meetelt zijn de aantallen op orde, maar we hebben maar twee spelers die het niveau echt aankunnen, Paixao en Moussa en zelfs over de laatste kan je best twijfelen. Ze zullen maar geblesseerd zijn. Enorm risico ook weer. Diarra zit een jaar op voetbal, dus daar kan je voorlopig weinig van verwachten.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 3.270
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Van Persie lijkt goede hoop te hebben dat zowel Paixão als Hancko nog een seizoen blijven. Ze hoeven (gezien hun contract) ook niet te vertrekken.
Als beide spelers blijven, zou ik graag alsnog een back-up voor Hancko zien komen. Voor de flanken voorin is versterking minder noodzakelijk, als Paixão blijft. Dan heb je ook Hadj-Moussa, Diarra en Sauer. En Stengs en Valente zouden ook op de flank uit de voeten kunnen.
Dan ligt voor mij de linksback positie, en de spits-positie, als grootste prioriteiten 'open'. Samen met die linksbenige centrale verdediger. Daar moet nu wel een beetje gas op worden gegeven, wat mij betreft.
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Dennis te Kloese (rol TD)