Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske

Deze normale topic is open en bestaat uit 46 pagina's: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 02 februari 2025 om 16:47:

wehave schreef op 02 februari 2025 om 16:30:

Vond wel echt heel opmerkelijk dat je kans na kans na kans ziet omdat Feyenoord 1 op 1 blijft spelen en je maar zo blijft spelen tot ze eindelijk scoren.
Komt er dan geen enkel iets in je op misschien moet ik dat veranderen?

xG van 0.7, kans op kans is echt zwaar overdreven en ging alleen op voor Ajax (xG van 2.8). Was het maar zo, geen moment iets van succesvolle pressie gezien bij Feyenoord.

Ik bedoelde daarmee dat laatste half uur elke hoge bal bij een ajax speler kwam en die er vrij doorheen kon rennen.
Ze lieten iedereen erdoorheen.
Leek wel als ze het expres deden maar ze hadden allang veel meer moeten verdedigen.

+1/-0

Ach je weet hoe laat het is als bestuur zegt dat ze vertrouwen hebben in je. Zitten wel overeenkomsten in met Ten Hag en Steijn.

+1/-0

wehave schreef op 02 februari 2025 om 21:11:

Vond wel echt heel opmerkelijk dat je kans na kans na kans ziet omdat Feyenoord 1 op 1 blijft spelen en je maar zo blijft spelen tot ze eindelijk scoren.

xG van 0.7, kans op kans is echt zwaar overdreven en ging alleen op voor Ajax (xG van 2.8). Was het maar zo, geen moment iets van succesvolle pressie gezien bij Feyenoord.

Ik bedoelde daarmee dat laatste half uur elke hoge bal bij een ajax speler kwam en die er vrij doorheen kon rennen.
Leek wel als ze het expres deden maar ze hadden allang veel meer moeten verdedigen.

Je hebt gelijk hoor, ik reageerde ook nog uit emotie. Bizarre vertoning inderdaad. Lijkt ook alsof onze verdediging niet in staat is om hoger te staan (zoals we dat wel konden tijdens de eerste twee jaren onder Arne Slot).

+1/-0

Willykment schreef op 02 februari 2025 om 23:11:

wehave schreef op 02 februari 2025 om 21:11:

Je hebt gelijk hoor, ik reageerde ook nog uit emotie. Bizarre vertoning inderdaad. Lijkt ook alsof onze verdediging niet in staat is om hoger te staan (zoals we dat wel konden tijdens de eerste twee jaren onder Arne Slot).

Eens het viel mij ook heel erg op, maar wat ook erg opviel is dat we gewoon de mogelijkheden hadden op het middenveld om ze onder druk te zetten en met paar goede passes de winnende te maken.
Je zag zovaak de bal terug gaan ipv naar voren, terwijl er gewoon ruimte was.

Dat laat gewoon zien dat er geen enkel idee achter zit en er geen enkel vertrouwen in de ploeg zit.

Het zoveelste voorbeeld helaas...

+1/-0

6 keer gelijk en 4x verliezen in 20 wedstrijden maar het gekke is dat ze de wedstrijden tegen Utrecht Twente en AZ wel weten tewinnen.

+1/-0

Klaar met deze man, tactisch onbenul.

+1/-0

hassel schreef op 05 februari 2025 om 21:01:

Dick Schreuder zit weer thuis. Verlos Priske uit zijn lijden.

+1/-0

Sympathieke man, maar niet de juiste man voor Feyenoord.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 05 februari 2025 om 21:27:

Hoe meer namen je noemt, hoe lager het niveau wordt ;)

+1/-0

Santigoal29 schreef op 05 februari 2025 om 21:46:

Schreuder Oosting Lukkien zouden het echt niet minder doen als Priske. :)

+1/-0

Nu ontslaan. Dan heeft de nieuwe trainer enkele maanden om het team op de rit te krijgen. Dit seizoen is verloren.

+1/-0

Ik heb een sterk onderbuik gevoel, gezien de woorden van Te Kloesse, dat er morgen een persbericht naar buiten komt. Dit kan ook gewoon niet langer zo.

Er is nu precies gebeurd waar iedereen al bang voor was, waarbij ik mij ook hele grote zorgen maak om volgende week tegen Milan.

Maar ik hoop/denk dat ze nu voor Sparta een schok effect willen hebben om weer de goede lijn te pakken te krijgen, want volgende week kun je zo niet tegen Milan aantreden.
Net zoals vandaag kun je die dan beter op een briefje afdoen...

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 05 februari 2025 om 21:52:

True, maar ze helpen ons niet verder. Werken voor een topclub is wat anders dan werken voor een subtopper of middenmoot.

+1/-0

Santigoal29 schreef op 05 februari 2025 om 23:19:

Ik heb een sterk onderbuik gevoel, gezien de woorden van Te Kloesse, dat er morgen een persbericht naar buiten komt. Dit kan ook gewoon niet langer zo.

Er is nu precies gebeurd waar iedereen al bang voor was, waarbij ik mij ook hele grote zorgen maak om volgende week tegen Milan.

Maar ik hoop/denk dat ze nu voor Sparta een schok effect willen hebben om weer de goede lijn te pakken te krijgen, want volgende week kun je zo niet tegen Milan aantreden.
Net zoals vandaag kun je die dan beter op een briefje afdoen...

Wel of geen Priske bij Milan, die tweeluik kan je in principe al op papier af doen. Milan was al sterk en hebben zich deze transferperiode onwijs goed versterkt.

Als Priske er wel nog zit en we doen het per ongeluk nog goed krijg je misschien nog het Bayern-effect. Dat hij dan weer enkele weken mag aanmodderen...

+1/-0

Santigoal29 schreef op 05 februari 2025 om 23:20:

Marc Acardipane schreef op 05 februari 2025 om 21:52:

True, maar ze helpen ons niet verder. Werken voor een topclub is wat anders dan werken voor een subtopper of middenmoot.

Dat weet je niet Slot kwam ook van Cambuur en AZ.

+1/-0

Als dit klopt is dat wel erg pijnlijk, beter nu maar een andere trainer nemen dit gaat niet meer werken.

'Ergenis binnen spelersgroep over te globale voorbereiding op wedstrijden'

Feyenoord leek ook woensdagavond in Eindhoven machteloos op het veld. De ploeg van Brian Priske wist amper iets in te brengen op het spel van PSV en aanvallend kon er bijzonder weinig gecreeerd worden. Tegelijkertijd zag de verdediging er bij de tegendoelpunten zwak uit. De positie van de trainer lijkt wederom onder druk te komen na de afgelopen nederlagen.

"Slechte resultaten in de Eredivisie, onvoldoende ontwikkeling, maar ook verstoorde verhoudingen", zo schetst Voetbal International over de problemen na afloop van de kwartfinale in de KNVB Beker. "Al lange tijd pruimt een deel van de groep de Deense en Zweedse assistenten van Priske niet. De trainer in wie ze wel geloven, Etienne Reijnen, houdt zich bezig met de standaardsituaties."

"De grootste ergernis gaat schuil in de voorbereiding", schrijft Martijn Krabbendam verder op de site van het weekblad. "Die is vooral globaal, zo ervaren ze: wat doet de tegenstander en wat zetten wij hier tegenover? De spelers missen diepgang op detailniveau, een opbouwvorm, of waar zetten we druk dat de tegenstander het niet verwacht? Hoe gaan we dat doen? De instructie die ze waren gewend, is verdwenen en daarmee alles waarmee Feyenoord zich drie jaar lang wist te onderscheiden."

Crisisoverleg
Ook Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad ziet wederom ontwikkelingen rondom de hoofdtrainer. "De positie van Priske is natuurlijk een gevoelig onderwerp. Als de trainer het moest hebben van resultaten om zichzelf in het zadel te houden, dan heeft hij zichzelf een slechte dienst bewezen. Het zijn drie gevoelige nederlagen en ook dit zijn geen makkelijke wedstrijden. Excelsior heeft eigenlijk meer kans gehad dan Feyenoord hier, want het was zeker niet genoeg om een resultaat te halen."

"Als je aan Te Kloese vraagt of Priske het seizoen afmaakt, dan klinkt er geen volmondige ja op", doelt de Feyenoord-watcher op de mediaoptredens van de algemeen directeur in Eindhoven. "Het is natuurlijk ook moeilijk, maar bij PSV, Ajax en FC Utrecht zeggen ze allemaal ja. Het zegt alles over hoe de situatie is. Het gefluister intern heeft wel wat weg van de situatie voor Bayern München. Er volgt nu crisisoverleg op crisisoverleg. Het is afwachten of hij het dit keer wel overleefd."

+1/-0

Ergenis binnen spelersgroep over te globale voorbereiding op wedstrijden'
vandaag, 23:31 2 reacties
Feyenoord leek ook woensdagavond in Eindhoven machteloos op het veld. De ploeg van Brian Priske wist amper iets in te brengen op het spel van PSV en aanvallend kon er bijzonder weinig gecreeerd worden. Tegelijkertijd zag de verdediging er bij de tegendoelpunten zwak uit. De positie van de trainer lijkt wederom onder druk te komen na de afgelopen nederlagen.
"Slechte resultaten in de Eredivisie, onvoldoende ontwikkeling, maar ook verstoorde verhoudingen", zo schetst Voetbal International over de problemen na afloop van de kwartfinale in de KNVB Beker. "Al lange tijd pruimt een deel van de groep de Deense en Zweedse assistenten van Priske niet. De trainer in wie ze wel geloven, Etienne Reijnen, houdt zich bezig met de standaardsituaties."

"De grootste ergernis gaat schuil in de voorbereiding", schrijft Martijn Krabbendam verder op de site van het weekblad. "Die is vooral globaal, zo ervaren ze: wat doet de tegenstander en wat zetten wij hier tegenover? De spelers missen diepgang op detailniveau, een opbouwvorm, of waar zetten we druk dat de tegenstander het niet verwacht? Hoe gaan we dat doen? De instructie die ze waren gewend, is verdwenen en daarmee alles waarmee Feyenoord zich drie jaar lang wist te onderscheiden."

Crisisoverleg
Ook Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad ziet wederom ontwikkelingen rondom de hoofdtrainer. "De positie van Priske is natuurlijk een gevoelig onderwerp. Als de trainer het moest hebben van resultaten om zichzelf in het zadel te houden, dan heeft hij zichzelf een slechte dienst bewezen. Het zijn drie gevoelige nederlagen en ook dit zijn geen makkelijke wedstrijden. Excelsior heeft eigenlijk meer kans gehad dan Feyenoord hier, want het was zeker niet genoeg om een resultaat te halen."

"Als je aan Te Kloese vraagt of Priske het seizoen afmaakt, dan klinkt er geen volmondige ja op", doelt de Feyenoord-watcher op de mediaoptredens van de algemeen directeur in Eindhoven. "Het is natuurlijk ook moeilijk, maar bij PSV, Ajax en FC Utrecht zeggen ze allemaal ja. Het zegt alles over hoe de situatie is. Het gefluister intern heeft wel wat weg van de situatie voor Bayern München. Er volgt nu crisisoverleg op crisisoverleg. Het is afwachten of hij het dit keer wel overleefd."

Vooral hdt eerste gedeelte roep ik al het hele seizoen.

Fijn dat we nu ook bevestiging hebben.

+1/-0

Te Kloese heeft een dillema haal je een Nederlander of buitenlander genoeg Nederlandse trainers maar de club is nu internationaal netals de stad Rotterdam.

+1/-0

Het is beter om afscheid te nemen en wellicht voor de rest van het seizoen van Bronckhorst voor de groep te zetten, tenzij er betere opties beschikbaar zijn.

Priske is, denk ik, een hele aardige en kundige man. maar ik denk dat dit niveau iets te hoog voor hem is (denk aan Slot-bal). Dat stukje knijst hij niet/mist hij in ieder geval.

No hard feelings, maar het werkt gewoon niet. En als dit consequenties heeft voor DtK, so be it. Er dient NU ingegrepen worden en snel ook.

Oftewel: CRISIS!

+1/-0

"Priske heeft nu al meer verloren dan Arne Slot in drie seizoenen"

:C

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 46 pagina's: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Brian Priske