Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Ayase Ueda

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Topspits. Altijd al gezegd.

 

+1/-0

Zijn inzet is vandaag voor een verandering een keer beloond!

 

+1/-0

Hij is los 🙂

Klote wedstrijd om spits te zijn, ook voor Santi. Heel fijn dat hij deze dan toch gewoon goed afmaakt. Soms is een opgelegde kans juist heel moeilijk, omdat je het niet fout mag doen

 

+1/-0

Het was een kadootje maar hoe hij hem koel afmaakt laat wel zien dat het erin zit. Zijn genoeg spelers die hem op de keeper of naast schieten.

 

+1/-0

Ja echt een aanwinst voor de selectie! Wereldaankoop!

 

+1/-0

Helaas weer een faal wedstrijd met een 100% erbij nog.
2 Nieuwe spitsen nodig?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 21 april 2024 om 20:36:

Helaas weer een faal wedstrijd met een 100% erbij nog.
2 Nieuwe spitsen nodig?


Lijkt me wel, je kan niet vertrouwen op een spits die dit jaar niets heeft laten zien. Het is topclub onwaardig.

 

+1/-0

Wat een verschrikking. Sjokt een beetje mee, laat zich in vrijwel ieder duel opzij zetten en als hij een keer een kans krijgt, gaat hij niet tussen de palen. Je moet er niet aan denken dat je met hem als eerste spits het seizoen begint. Weg 10 miljoen.

 

+1/-0

Slot klinkt nog altijd heel overtuigd over Ueda. Ik zag het vandaag ook niet, en vond vooral zijn arbeid met 10 man tegenvallen. Dan loop jezelf als invallende centrumspits toch helemaal leeg om zoveel mogelijk tegenstanders achterin op te houden?!

 

+1/-0

Hij moet is een goede opticien opzoeken. Wat een opgelegde kans die hij mist en het was niet zo’n beetje naast hè. Hij eet inmiddels kansen genoeg gehad en heeft niets laten zien. Een dure miskoop.

 

+1/-0

Wat een draak van een voetballer. Ik roep dit echt al maanden, gelukkig beginnen steeds meer mensen het te zien.

 

+1/-0

Goede wedstrijd al die Japanse spelers in de Eredivisie zijn echt een verrijking goede mentaliteit strijd techniek.

KANPAI🍺

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 22 april 2024 om 08:36:

Wat een draak van een voetballer. Ik roep dit echt al maanden, gelukkig beginnen steeds meer mensen het te zien.



Beginnen wat te zien?

 

+1/-0

1e helft heel matig. Elke combi liep mis.

2e helft gewoon goed! Paar goede kansen gecreëerd en die goal was goed voorbereid (sprong torenhoog) en heel knap afgemaakt.

 

+1/-0

Keeper mag die bal natuurlijk nooit vanuit die hoek om zijn oren krijgen, maar wel fijn voor hem.

Zelfs Arne Slot leek verbaasd te reageren dat die een goal maakte.

 

+1/-0

Ik vond het eerder een soort opluchting, dan verbazing. Slot heeft Ueda het gehele jaar tijdens trainingen gezien, en ik denk dat zijn goal gisteren een bevestiging was van wat hij op 1908 getoond heeft.

Laten we hopen dat de ban gebroken is nu. Maar dat hebben we eerder gezegd.

 

+1/-0

Ergens zag ik tijdens de wedstrijd een klein omslagje. Alsof er mer pit in kwam. Vanaf het moment dat hij met zijn rug naar de goal werd aagespeeld en in de draai schoot. In die beweging en in de acties daarna zat veel meer venijn dan in alles wat hij daarvoor deed. Het is een strohalm, ik weet het maar het laatste deel van de wedstrijd zag ik iets van een speler die het hier wellicht zou kunnen redden. Dat zijn heel veel voorbehouden voor zo'n dure speler.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 26 april 2024 om 09:42:

Ik vond het eerder een soort opluchting, dan verbazing. Slot heeft Ueda het gehele jaar tijdens trainingen gezien, en ik denk dat zijn goal gisteren een bevestiging was van wat hij op 1908 getoond heeft.

Laten we hopen dat de ban gebroken is nu. Maar dat hebben we eerder gezegd.



Als Slot het niet in hem ziet zitten had hij dat wel fijntjes door laten schemeren het is wel een grote aankoop dus er ligt best druk op bij die jongen maar in de basis zie je dat hij wel kan ballen hoor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Frank Arneslot schreef op 26 april 2024 om 10:01:

Ergens zag ik tijdens de wedstrijd een klein omslagje. Alsof er mer pit in kwam. Vanaf het moment dat hij met zijn rug naar de goal werd aagespeeld en in de draai schoot. In die beweging en in de acties daarna zat veel meer venijn dan in alles wat hij daarvoor deed. Het is een strohalm, ik weet het maar het laatste deel van de wedstrijd zag ik iets van een speler die het hier wellicht zou kunnen redden. Dat zijn heel veel voorbehouden voor zo'n dure speler.



Mee eens hoor. Alsof Ueda ineens, zoals in een computerspelletje, extra powers kreeg in de 2e helft. De kaatsen waren goed, hij won vrijwel alle duels, en hij schoot vrij scherp. Knappe goal ook. Gimenez in huidige vorm had hem niet gemaakt.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Feyenoord Forum » Spelers » Ayase Ueda