Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Ayase Ueda

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 12 juni 2024 om 07:33:

Heeft voor nationaal elftal weer iets in net geprikt!

Prima goal. Hij heeft sprongkracht. Na een voorzet op maat scoorde hij. Dat moet bij Feyenoord ook vaker gebeuren. Voorzetten op maat.

+1/-0

Wat was hij weer slecht tegen Cercle afgelopen week...

Enkele reacties op X:
"Poh die Ueda is wel een miskoop van jewelste"

"Ueda & Lopez lekker verkopen heren"

"Ueda is slechter dan categorie Charisteas, Van Beukering, Te Vrede en Kazim. Dit is echt een mispeer van jewelste."

"Ueda en Lopez moeten deze zomer verkocht worden. Man wat valt die Ueda tegen. Verliest werkelijk alles en zie in nog niet 1 wedstrijd dat ie zo’n ‘killer’ zou moeten zijn."

+1/-0

De oefenedstrijden daarvoor vond ik Ueda eveneens behoorlijk zwak spelen, hij lijkt veel moeite te hebben zodra hij mee moet doen aan de bal en hij is bijna volledig afhankelijk van de aanvoer (dat aspect is wel beter verzorgd onder Priske vooralsnog). Terwijl een spits zoals Gimenez tenminste nog in staat is zijn eigen kansen te creëren. Ueda gaat een miskoop worden vrees ik.

+1/-0

Willykment schreef op 22 juli 2024 om 19:54:

De oefenedstrijden daarvoor vond ik Ueda eveneens behoorlijk zwak spelen, hij lijkt veel moeite te hebben zodra hij mee moet doen aan de bal en hij is bijna volledig afhankelijk van de aanvoer (dat aspect is wel beter verzorgd onder Priske vooralsnog). Terwijl een spits zoals Gimenez tenminste nog in staat is zijn eigen kansen te creëren. Ueda gaat een miskoop worden vrees ik.

Hij kan gewoon vrij weinig. Ik snap werkelijk niet hoe men hem heeft kunnen halen, wat voor de scouting ervan?

Verlies nemen en wegdoen.

+1/-0

socrates schreef op 22 juli 2024 om 20:00:

Willykment schreef op 22 juli 2024 om 19:54:

Hij kan gewoon vrij weinig. Ik snap werkelijk niet hoe men hem heeft kunnen halen, wat voor de scouting ervan?

Verlies nemen en wegdoen.

Afgaande op 1908 was het voornamelijk DtK en niet zozeer scouting. Een verschil met Carranza die dan wel weer op basis van scouting schijnt te zijn gehaald (dat is eigenlijk ook mijn enige argument om hem wél het voordeel van de twijfel te geven).

Helemaal eens overigens.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11

Feyenoord Forum » Spelers » Ayase Ueda