MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Vak: -
Forumreacties: 3.078
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 13 februari 2025 om 09:01:
(...)We staan bekend door onze goede spitsen in de laatste jaren. Guidetti, Pelle, Hooijdonk, Kuijt, Gimenez, enz, enz
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 11.330
Reg.: 9 oktober 2019
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.520
Reg.: 26 juli 2005
Favoriete opstelling: geen
Ueda is gewoon middelmaat. Dat is geen verwijt, maar het is gewoon zo. We hebben om de een of andere reden wel vaak wat bijzondere spelers gehad, ook in de voorhoede. Ik moet zeggen dat er bij waren die 't best goed deden: Guidetti, Pellè. Maar gek genoeg waren de meesten ook weer relatief snel verdwenen. Sommige blijven op je netvlies geplakt: Cruz. Je kon met 'm lachen, huilen, boos zijn, maar zulke types komen echt wel zelden nog voor.
Forumreacties: 1.552
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:arrow1 schreef op 13 februari 2025 om 09:29:
Ueda is gewoon middelmaat. Dat is geen verwijt, maar het is gewoon zo. We hebben om de een of andere reden wel vaak wat bijzondere spelers gehad, ook in de voorhoede. Ik moet zeggen dat er bij waren die 't best goed deden: Guidetti, Pellè. Maar gek genoeg waren de meesten ook weer relatief snel verdwenen. Sommige blijven op je netvlies geplakt: Cruz. Je kon met 'm lachen, huilen, boos zijn, maar zulke types komen echt wel zelden nog voor.
Uit: Lommel
Forumreacties: 3.520
Reg.: 26 juli 2005
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 879
Reg.: 31 augustus 2023
Weet ik niet. Ook in Spanje wordt er nog gewoon met centrum spitsen gespeeld. Real - Mbappe, Barcelona - Lewandowski, Atletico - Griezmann, Sociedad - Oskarsson, Valencia - Duro...Girona - Ruiz...en ga zo maar door...
Ik ben het er wel mee eens dat het voetbal meer van de zijkanten moet komen en dat de spits meer een afronder is dan in het verleden was. Vroeger zag je meer voetballende spitsen.
Maar het belangrijkste is dat er een keuze gemaakt wordt en dat daar een visie achter zit. Als je kiest voor je buitenspelers dan moet je een spits hebben die kan afronden. Als je minder over de buitenkanten wil spelen, heb je een spits nodig die door het centrum kan kaatsen of weg kan draaien, etc.
In mijn ogen is beide goed, maar op dit moment passen de spitsen niet in het plaatje.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 11.330
Reg.: 9 oktober 2019
Feyenoord Forum » Spelers » Ayase Ueda