Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Ayase Ueda

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Goed punt de manier van werken alles er uit halen op fysiek en mentaal gebied is voor elke speler die nieuw is een grote omschakeling. Gold bv ook voor Kokcu en Gimenez dat kost tijd maar dan heb je daarna wel een veel betere speler.

 

+1/-0

Levert af en toe de bal wel erg makkelijk in.🤷🏼‍♂️

 

+1/-0

Die jongen kan wel wat Celtic en Atletico zijn gewaarschuwd.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 03 september 2023 om 14:19:

Levert af en toe de bal wel erg makkelijk in.🤷🏼‍♂️



Eens, maar hij verdient enige tijd om zich aan te passen en te wennen aan de manier van spelen. Z’n loopacties en werklust geven meer dan voldoende vertrouwen dat er een goede spits is aangekocht!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 03 september 2023 om 14:36:

open/sluit de onderstaande quote:

KasperK schreef op 03 september 2023 om 14:19:

Levert af en toe de bal wel erg makkelijk in.🤷🏼‍♂️



Eens, maar hij verdient enige tijd om zich aan te passen en te wennen aan de manier van spelen. Z’n loopacties en werklust geven meer dan voldoende vertrouwen dat er een goede spits is aangekocht!



Mooie goal na een fantastische aanval de beste die ik dit seizoen gezien heb van Feyenoord.

Dit bericht is gewijzigd op 3 september 2023, 15:23:59.

 

+2/-0

Die komt met een goed gevoel terug bij de club doelpunt en 4-1 winnen van Duitsland.

 

+1/-0

Heerlijk toch dat interlandvoetbal. Onze beoogde spits voor de eerste twee cl duels komt ook geblesseerd terug.

'Ayase Ueda verlaat Japans elftal met blessure'
10 sep. 2023 21:47
35 reacties
Van de redactie
Ayase Ueda heeft zondag het trainingskamp van het Japans elftal verlaten met een blessure, dat meldt Japans medium Hochi News. Ueda heeft een blessure opgelopen aan zijn linkervoet. De ernst van de blessure is nog onbekend. Ueda zal de wedstrijd tegen Turkije van komende dinsdag missen en zal spoedig terugkeren in Rotterdam.

 

+1/-0

Zou behoorlijk kut zijn ja. Paixao of Minteh in de spits in de CL....Nog een geluk dat je tegen Celtic start

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 11 september 2023 om 10:00:

Zou behoorlijk kut zijn ja. Paixao of Minteh in de spits in de CL....Nog een geluk dat je tegen Celtic start



Je gaat Ueda gewoon nodig hebben om tegen Celtic een resultaat te halen. Ik ben er niet gerust op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 11 september 2023 om 10:00:

Zou behoorlijk kut zijn ja. Paixao of Minteh in de spits in de CL....Nog een geluk dat je tegen Celtic start


Spelen zonder spits is ook een mogelijkheid. Tegen Atletico uit zeker. Een middenveld met Lingr, Wieffer, Timber en Stengs als meest aanvallende middenvelder. En met Ivanusec en Paixao voorin in een vrije rol.

 

+1/-0

Laten we maar gewoon hopen dat Ueda binnen een week fit is, en kan spelen tegen Celtic. En dat, indien dit niet het geval is, zijn blessure niet zodanig is dat we hem ook 4 oktober nog moeten missen.

Je kunt allerlei varianten bedenken, en zeker in de uitwedstrijd tegen Atletico zou je kunnen opteren voor 'komende spelers' in plaats van een spits in het centrum die er stáát.

Tegen het verdedigende geweld van de Atletico-centrum is het lastig opboksen, dat is vergelijkbaar met AS Roma afgelopen seizoen.

Maar ik denk dat ook een Ueda (of een Giménez, in een later stadium in de Champions League) tegen dergelijke ploegen 'anders' moeten spelen. Proberen uit de (fysieke) duels te blijven, ruimte zoeken en constant in beweging blijven. En dat beide spelers als 'komende spits' net zo gevaarlijk kunnen zijn.

Ik zou zo'n spelletje in ieder geval liever spelen mét hen, dan met zo'n strijdplan voor de dag komen zonder.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 11 september 2023 om 13:14:

Laten we maar gewoon hopen dat Ueda binnen een week fit is, en kan spelen tegen Celtic. En dat, indien dit niet het geval is, zijn blessure niet zodanig is dat we hem ook 4 oktober nog moeten missen.

Je kunt allerlei varianten bedenken, en zeker in de uitwedstrijd tegen Atletico zou je kunnen opteren voor 'komende spelers' in plaats van een spits in het centrum die er stáát.

Tegen het verdedigende geweld van de Atletico-centrum is het lastig opboksen, dat is vergelijkbaar met AS Roma afgelopen seizoen.

Maar ik denk dat ook een Ueda (of een Giménez, in een later stadium in de Champions League) tegen dergelijke ploegen 'anders' moeten spelen. Proberen uit de (fysieke) duels te blijven, ruimte zoeken en constant in beweging blijven. En dat beide spelers als 'komende spits' net zo gevaarlijk kunnen zijn.

Ik zou zo'n spelletje in ieder geval liever spelen mét hen, dan met zo'n strijdplan voor de dag komen zonder.


Atletico Madrid uit wordt een moeilijke wedstrijd. Als Feyenoord daar een resultaat wil halen, dan moet Slot met een goed plan komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 11 september 2023 om 10:36:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 11 september 2023 om 10:00:

Zou behoorlijk kut zijn ja. Paixao of Minteh in de spits in de CL....Nog een geluk dat je tegen Celtic start



Je gaat Ueda gewoon nodig hebben om tegen Celtic een resultaat te halen. Ik ben er niet gerust op.



Dit denk ik ook, voor ons spel is zo'n afmaker in de spits tegen een tegenstander als Celtic essentieel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ueda weken uitgeschakeld door spierblessure
18 minuten geleden
28 reacties
Moreno
Ayase Ueda heeft een spierblessure opgelopen. De 25-jarige aanvaller is hierdoor naar verwachting de komende weken niet inzetbaar voor Feyenoord.

Ueda liep de blessure op tijdens de interlandperiode met Japan. Kort na de eerste oefenwedstrijd tegen Duitsland, waarin hij één van de vier doelpunten voor zijn rekening nam, keerde hij daardoor vervroegd terug naar Rotterdam. Ueda is inmiddels op trainingscomplex 1908 begonnen aan zijn herstelprogramma.

Tekst: Feyenoord.nl



Zo dan, wat fijn toch die interlands en dat heen en weer gereis tussen de continenten. Krijg meteen Ono vibes die daardoor ook nooit er uit gehaald heeft wat erin zat. Enfin voorlopig krijgen we een kreupele speler terug en gaan spitsloos de eerste twee cl duels in.

 

+1/-0

Nou dat is lekker geen Ueda geen Gimenez moet je met Minteh of Paixao in de spits.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 september 2023 om 17:24:

Nou dat is lekker geen Ueda geen Gimenez moet je met Minteh of Paixao in de spits.


Kansloos.

 

+1/-0

Oei, da’s een flinke tegenvaller. Hopelijk heeft Slot een goede oplossing in gedachten. Ik begrijp dat iedereen (en ook Slot) neigt naar Paixao in het centrum. Zou je daar Jahanbakhsh niet ook kunnen overwegen?

 

+1/-0

Zou tegen die Friezen wel een gedeelte met die nood spits spelen een topclub moet het gemis wel op kunnen vangen, maar een spits blijft een moeilijke positie daar moet je echt wel wat ervaring mee hebben.

Ik zou voor Minteh gaan.

Dit bericht is gewijzigd op 12 september 2023, 20:02:07.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 12 september 2023 om 19:44:

Oei, da’s een flinke tegenvaller. Hopelijk heeft Slot een goede oplossing in gedachten. Ik begrijp dat iedereen (en ook Slot) neigt naar Paixao in het centrum. Zou je daar Jahanbakhsh niet ook kunnen overwegen?


Paixao zou een redelijke optie zijn, zeker omdat hij heel sterk is in de lucht met zijn sprongvermogen en timing. Al zal je tegen een Schotse verdediging vermoedelijk weinig uithalen met voorzetten uit de lucht. Alireza lijkt me echter ook geen gekke gedachte, volgens mij heeft Alireza bij zijn land wel eens als spits gespeeld.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Feyenoord Forum » Spelers » Ayase Ueda