Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Ayase Ueda

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 09 augustus 2026 om 10:03:

Voor dat bod moet je hem direct op de eerste vlucht richting Istanbul zetten. Ik geloof er niets van, lijkt me veel te hoog.

Hoop van harte dat onze TD daar anders over denkt. Je hebt het over een Japans international, WK ganger en je topscorer. Ik zou niet weten wie bij ons om in staat is er 25 in te schieten aankomend seizoen. Ja Van persie op termijn maar die moet eerst een hele wedstrijd zien vol te maken en blessurevrij blijven.

* lees net dat Feyenoord de onderhandeling wil ingaan en de vraagprijs op 25 miljoen heeft bepaald. Dat komt meer in de richting.

Dit bericht is gewijzigd op 9 augustus 2026, 11:20:22.

+1/-0

SjaakF schreef op 09 augustus 2026 om 11:04:

Voor dat bod moet je hem direct op de eerste vlucht richting Istanbul zetten. Ik geloof er niets van, lijkt me veel te hoog.

Hoop van harte dat onze TD daar anders over denkt. Je hebt het over een Japans international, WK ganger en je topscorer. Ik zou niet weten wie bij ons om in staat is er 25 in te schieten aankomend seizoen. Ja Van persie op termijn maar die moet eerst een hele wedstrijd zien vol te maken en blessurevrij blijven.

* lees net dat Feyenoord de onderhandeling wil ingaan en de vraagprijs op 25 miljoen heeft bepaald. Dat komt meer in de richting.

Die 25 doelpunten tegen laagvliegers maakt Shaqueel van Persie ook wel, en met Ferri hebben we een ander alternatief met veel potentie.

Voor een bijna 28 jarige spits die zich vrijwel nooit toont in topwedstrijden en nauwelijks levert op CL niveau is 25 mio een geweldige transfersom.

+1/-0

Willykment schreef op 09 augustus 2026 om 11:26:

SjaakF schreef op 09 augustus 2026 om 11:04:

Die 25 doelpunten tegen laagvliegers maakt Shaqueel van Persie ook wel, en met Ferri hebben we een ander alternatief met veel potentie.

Voor een bijna 28 jarige spits die zich vrijwel nooit toont in topwedstrijden en nauwelijks levert op CL niveau is 25 mio een geweldige transfersom.

Ik heb ook veel vertrouwen in SvP, absoluut een mega talent, alleen dat fysieke hè. Vanaf de jeugd al geplaagd door blessures. Maar als Feyenoord en Fenerbahçe elkaar kunnen vinden op 23 miljoen zou dat mooi zijn.

+1/-0

de realist schreef op 09 augustus 2026 om 02:27:

Santigoal29 schreef op 08 augustus 2026 om 23:36:

Ik zou zeggen 20 miljoen plus en dan ook nog paar mooie bonussen, hele mooie grote strik eromheen en veel succes in Turkije!

20 miljoen is wel wat magertjes. Hij schiet er 25 in in een respectabele competitie, en is wel de spits bij Japan, WK gespeeld....
25 M kan ook wel.

Ueda heeft het prima gedaan en hij maakt tegen kleinere tegenstanders makkelijk goals, maar tegen topclubs komt die te kort. Hij is daarom een beperkte spits voor de top, ook op het WK zag je dit duidelijk terug, los van dat hij het voor zijn niveau prima heeft gedaan vorig jaar.

Veel meer ga je niet voor hem vangen gok ik. Maar 25 incl. bonussen of rond dat bedrag is heel netjes.

+1/-0

Strik erom en weg ermee, vandaag weer bewezen te kort te komen. Ferrie is ook het antwoord nog niet.

Er zal een ervaren spits bij moeten.

+1/-0

Als Ueda verkocht wordt zal er zeker nog een spits bij moeten mischien zelfs twee want Tengstedt vertrekt ook.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 09 augustus 2026 om 15:38:

Als Ueda verkocht wordt zal er zeker nog een spits bij moeten mischien zelfs twee want Tengstedt vertrekt ook.

Misschien beter houden want die Ferri kan er helemaal niets van. Tengsted, Ferri allemaal b-garnituur

+1/-0

Ik schrok ook wel van Ferri, op termijn moet het wat worden 9 miljoen hé maar veel tijd is er niet CL komt er al snel aan. Van Persie moet het anders doen maar die heeft nog niet de inhoud voor 90 minuten.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 09 augustus 2026 om 16:47:

Ik schrok ook wel van Ferri, op termijn moet het wat worden 9 miljoen hé maar veel tijd is er niet CL komt er al snel aan. Van Persie moet het anders doen maar die heeft nog niet de inhoud voor 90 minuten.

We kunnen bijna een heel elftal van mislukte aanvallers opstellen met Ferri, Tengsted, Carillo die bij Dordrecht niet kon meekomen en Borges.

+1/-0

SjaakF schreef op 09 augustus 2026 om 16:57:

Marc Acardipane schreef op 09 augustus 2026 om 16:47:

We kunnen bijna een heel elftal van mislukte aanvallers opstellen met Ferri, Tengsted, Carillo die bij Dordrecht niet kon meekomen en Borges.

Klopt weggegooid geld gelukkig hebben we Van Persie de Feyenoord spits vd toekomst.

+1/-0

Nacho kon vandaag niet meekomen en maakte veel verkeerde keuzes. Maar ik wil hem nog niet afschrijven. Als Ueda (en Tengstedt) vertrekken, moet er voorin nog een goede spits bij. Ik neem aan dat daar dan ook de ruimte voor is en Rigaux al iemand op het oog heeft…

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19

Feyenoord Forum » Spelers » Ayase Ueda