Vak: -
Forumreacties: 34
Reg.: 12 juli 2026
Favoriete opstelling: geen
Voorspel nu Feyenoord-Go Ahead Eagles
Man van de Wedstrijd Sparta Rotterdam-Feyenoord: -
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 09 augustus 2026 om 10:03:
Voor dat bod moet je hem direct op de eerste vlucht richting Istanbul zetten. Ik geloof er niets van, lijkt me veel te hoog.
Dit bericht is gewijzigd op 9 augustus 2026, 11:20:22.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 5.132
Reg.: 30 januari 2014
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:SjaakF schreef op 09 augustus 2026 om 11:04:
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 09 augustus 2026 om 10:03:
Voor dat bod moet je hem direct op de eerste vlucht richting Istanbul zetten. Ik geloof er niets van, lijkt me veel te hoog.
Hoop van harte dat onze TD daar anders over denkt. Je hebt het over een Japans international, WK ganger en je topscorer. Ik zou niet weten wie bij ons om in staat is er 25 in te schieten aankomend seizoen. Ja Van persie op termijn maar die moet eerst een hele wedstrijd zien vol te maken en blessurevrij blijven.
* lees net dat Feyenoord de onderhandeling wil ingaan en de vraagprijs op 25 miljoen heeft bepaald. Dat komt meer in de richting.
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 09 augustus 2026 om 11:26:
open/sluit de onderstaande quote:SjaakF schreef op 09 augustus 2026 om 11:04:
Hoop van harte dat onze TD daar anders over denkt. Je hebt het over een Japans international, WK ganger en je topscorer. Ik zou niet weten wie bij ons om in staat is er 25 in te schieten aankomend seizoen. Ja Van persie op termijn maar die moet eerst een hele wedstrijd zien vol te maken en blessurevrij blijven.
* lees net dat Feyenoord de onderhandeling wil ingaan en de vraagprijs op 25 miljoen heeft bepaald. Dat komt meer in de richting.
Die 25 doelpunten tegen laagvliegers maakt Shaqueel van Persie ook wel, en met Ferri hebben we een ander alternatief met veel potentie.
Voor een bijna 28 jarige spits die zich vrijwel nooit toont in topwedstrijden en nauwelijks levert op CL niveau is 25 mio een geweldige transfersom.
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.592
Reg.: 17 november 2024
open/sluit de onderstaande quote:de realist schreef op 09 augustus 2026 om 02:27:
open/sluit de onderstaande quote:Santigoal29 schreef op 08 augustus 2026 om 23:36:
Ik zou zeggen 20 miljoen plus en dan ook nog paar mooie bonussen, hele mooie grote strik eromheen en veel succes in Turkije!
20 miljoen is wel wat magertjes. Hij schiet er 25 in in een respectabele competitie, en is wel de spits bij Japan, WK gespeeld....
25 M kan ook wel.
Santigoal29
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.592
Reg.: 17 november 2024
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 16.020
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 09 augustus 2026 om 15:38:
Als Ueda verkocht wordt zal er zeker nog een spits bij moeten mischien zelfs twee want Tengstedt vertrekt ook.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 09 augustus 2026 om 16:47:
Ik schrok ook wel van Ferri, op termijn moet het wat worden 9 miljoen hé maar veel tijd is er niet CL komt er al snel aan. Van Persie moet het anders doen maar die heeft nog niet de inhoud voor 90 minuten.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:SjaakF schreef op 09 augustus 2026 om 16:57:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 09 augustus 2026 om 16:47:
Ik schrok ook wel van Ferri, op termijn moet het wat worden 9 miljoen hé maar veel tijd is er niet CL komt er al snel aan. Van Persie moet het anders doen maar die heeft nog niet de inhoud voor 90 minuten.
We kunnen bijna een heel elftal van mislukte aanvallers opstellen met Ferri, Tengsted, Carillo die bij Dordrecht niet kon meekomen en Borges.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.912
Reg.: 9 april 2019
Feyenoord Forum » Spelers » Ayase Ueda