Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Ayase Ueda

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 januari 2026 om 12:40:

Feyenoord overweegt om Tengstedt en Larin al weer telaten gaan dat zegt genoeg Borges komt er wel.

Larin was sowieso een tijdelijk noodverband. Althans, zo zie ik het. Tengstedt is gewoon een miskleun van aanzienlijke proportie.

Hij zal best wel kunnen voetballen, en wellicht ook scoren; maar het komt er niet uit in de speeltijd die hij krijgt. Misschien dat hij beter presteert bij een club waar hij wél eerste keus is, hij is in ieder geval voor de rol die hij bij Feyenoord heeft niet geschikt.

En ik krijg ook niet de indruk dat hij de mentaliteit heeft, om zich daar overheen te zetten en de strijd aan te gaan. Het is allemaal heel 'bleu' en het oogt gelaten.

Ik geloof eigenlijk nog altijd in Borges. Zijn prijskaartje hangt als een molensteen om zijn nek, maar hij kan echt wel aardig ballen. In de Nederlandse competitie, waar de ruimtes groter zijn dan in Portugal en er anders wordt verdedigd; geloof ik dat hij best tot een respectabel aantal assists en doelpunten moet kunnen komen als hij voldoende kansen krijgt.

Hij is in ieder geval in staat een man uit te spelen en vervolgens tot een voorzet te komen. Hij heeft méér oog voor tegenstanders dan bijvoorbeeld Hadj Moussa.

+1/-0

Tengstedt kon weer naar Italië Pisa geloof ik verlies moet je maar pakken goede leer voor de volgende keer.

Larin werd op de laatste dag gehuurd maar kwam ook uit een slechte periode in Spanje nu is hij niet gelukkig met zijn speeltijd ivm WK in eigen land Dan kan hij beter een andere club zoeken.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18

Feyenoord Forum » Spelers » Ayase Ueda