Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Ramiz Zerrouki

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

En deze troep ook gewoon laten staan he.

Wat een slechte speler zeg.
Denk zelf dat hij de grote dirigent is ofzo.
Je ziet hem de hele tijd wijzen en het liefst terug zodat hij niets hoeft te doen lijkt het wel.
Wandelt overal naar toe.

En waarom moet hij steeds achterblijven bij dode spel situaties van Feyenoord.
Doodsbange situaties.

Ben heel erg bang dat als we een Nederlandse trainer krijgen deze man basis is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 mei 2024 om 21:15:

Denk dat je best wel meer als 10 kan krijgen hoor gewoon omdat hij bij Feyenoord speelt.
De club moet ook geen handelshuis worden wat te koste gaat van de ambities maar elke speler mag je van mij verkopen bij een goed bedrag.



Lijkt me inmiddels wel duidelijk dat Zerrouki echt wel een goede speler is, maar niet zo goed past in ons spel. En dan moet je hem laten gaan, ook al is het met licht verlies wat mij betreft.
Maar ben wel me je eens dat we á la Ajax gewoon duur moeten verkopen, omdat ze nu eenmaal hier spelen.

 

+1/-0

Kan Arne Slot, Zerrouki aub meenemen?

 

+1/-0

Zerrouki retour FC Twente,4 miljoen bijleggen en Sem Steijn oppikken!Heeft wel die potentie en scoort vrij makkelijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 13 mei 2024 om 09:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 mei 2024 om 21:15:

Denk dat je best wel meer als 10 kan krijgen hoor gewoon omdat hij bij Feyenoord speelt.
De club moet ook geen handelshuis worden wat te koste gaat van de ambities maar elke speler mag je van mij verkopen bij een goed bedrag.



Lijkt me inmiddels wel duidelijk dat Zerrouki echt wel een goede speler is, maar niet zo goed past in ons spel. En dan moet je hem laten gaan, ook al is het met licht verlies wat mij betreft.
Maar ben wel me je eens dat we á la Ajax gewoon duur moeten verkopen, omdat ze nu eenmaal hier spelen.



Dat weet hij dan goed verborgen te houden.
Hij staat zo ver ik begreep nu op zijn eigen positie.
Buiten dat het lijkt alsof hij voor het eerst voetbalt wil hij ook de dirigent zijn ofzo, en het liefst alles vanuit een wandeltempo.
Lekker wijzen en zelf gedekt staan.
En als je dan een keer wat kan doen zijn 9/10 de ballen te ver achter of te ver voor je.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 13 mei 2024 om 18:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 13 mei 2024 om 09:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 mei 2024 om 21:15:

Denk dat je best wel meer als 10 kan krijgen hoor gewoon omdat hij bij Feyenoord speelt.
De club moet ook geen handelshuis worden wat te koste gaat van de ambities maar elke speler mag je van mij verkopen bij een goed bedrag.



Lijkt me inmiddels wel duidelijk dat Zerrouki echt wel een goede speler is, maar niet zo goed past in ons spel. En dan moet je hem laten gaan, ook al is het met licht verlies wat mij betreft.
Maar ben wel me je eens dat we á la Ajax gewoon duur moeten verkopen, omdat ze nu eenmaal hier spelen.



Dat weet hij dan goed verborgen te houden.
Hij staat zo ver ik begreep nu op zijn eigen positie.
Buiten dat het lijkt alsof hij voor het eerst voetbalt wil hij ook de dirigent zijn ofzo, en het liefst alles vanuit een wandeltempo.
Lekker wijzen en zelf gedekt staan.
En als je dan een keer wat kan doen zijn 9/10 de ballen te ver achter of te ver voor je.



Of je had beter moeten kijken.

In wedstrijden waar het compacter stond (bijvoorbeeld CL) kwam hij goed tot zijn recht en speelde hij zelfs meesterlijk (atletico uit).

Maar in de meeste wedstrijden spelen we zo niet en dan blijkt Zerrouki die rol niet goed in te kunnen vullen. Dan gaat ie zwemmen en dan ziet het er niet uit, zoals gisteren.

Conclusie is overigens hetzelfde: geen aankoop voor de basis gebleken, voor te veel geld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 13 mei 2024 om 19:16:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 13 mei 2024 om 18:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 13 mei 2024 om 09:10:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 mei 2024 om 21:15:

Denk dat je best wel meer als 10 kan krijgen hoor gewoon omdat hij bij Feyenoord speelt.
De club moet ook geen handelshuis worden wat te koste gaat van de ambities maar elke speler mag je van mij verkopen bij een goed bedrag.



Lijkt me inmiddels wel duidelijk dat Zerrouki echt wel een goede speler is, maar niet zo goed past in ons spel. En dan moet je hem laten gaan, ook al is het met licht verlies wat mij betreft.
Maar ben wel me je eens dat we á la Ajax gewoon duur moeten verkopen, omdat ze nu eenmaal hier spelen.



Dat weet hij dan goed verborgen te houden.
Hij staat zo ver ik begreep nu op zijn eigen positie.
Buiten dat het lijkt alsof hij voor het eerst voetbalt wil hij ook de dirigent zijn ofzo, en het liefst alles vanuit een wandeltempo.
Lekker wijzen en zelf gedekt staan.
En als je dan een keer wat kan doen zijn 9/10 de ballen te ver achter of te ver voor je.



Of je had beter moeten kijken.

In wedstrijden waar het compacter stond (bijvoorbeeld CL) kwam hij goed tot zijn recht en speelde hij zelfs meesterlijk (atletico uit).

Maar in de meeste wedstrijden spelen we zo niet en dan blijkt Zerrouki die rol niet goed in te kunnen vullen. Dan gaat ie zwemmen en dan ziet het er niet uit, zoals gisteren.

Conclusie is overigens hetzelfde: geen aankoop voor de basis gebleken, voor te veel geld.



Nou nou meesterlijk is wel geschiedevervalsing. Ik heb recent Lazio nog eens teruggekeken en dan wordt het achteraf allemaal een beetje overdreven. Verdienstelijk is een beter woord.

Met deze speelstijl kan Zerrouki in ieder geval niet mee. Is overal een stap te laat en schakelt echt heel slecht om. Groot verschil met Wieffer is ook de duelkracht. Die laatste kan enorm stevig duels aangaan als we druk zetten na balverlies, zonder een overtreding te maken. Zerrouki kan dat absoluut niet.

Echt verrassend is dat niet. Bij Twente zag je al dat hij alles in een oude mannen tempo deed. Ik heb deze aankoop nooit begrepen.

 

+1/-0

Zie het ook niet goed komen bij Feyenoord, maar sluit niet uit dat hij bij een andere club wel weer opbloeit. Slot wilde hem zo graag dus zijn data zou best goed zijn geweest. Helaas vind ik het nu een twijfelaar geworden en hij heeft niet de gunfactor dat voelt een speler.

 

+1/-0

Als ik eerlijk ben ziet het er niet goed uit voor Slot aankopen Zerrouki en vd Belt ze zijn het gewoon niet voor een topclub. Plus nieuwe trainer dus nieuwe wind.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 9 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Feyenoord Forum » Spelers » Ramiz Zerrouki