Uit: Middelburg
Vak: -
Forumreacties: 3.793
Reg.: 6 november 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 04 oktober 2023 om 22:01:
Prima wedstrijd hoor gaan we nog veel plezier aanbeleven en discussie dat Wieffer niet met Zerrouki kan spelen blijkt dus ook onzin !
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.721
Reg.: 1 juni 2003
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:hassel schreef op 05 oktober 2023 om 07:56:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 04 oktober 2023 om 22:01:
Prima wedstrijd hoor gaan we nog veel plezier aanbeleven en discussie dat Wieffer niet met Zerrouki kan spelen blijkt dus ook onzin !
Was een tactische keuze, ik denk eerder dat Wieffer moet gaan vrezen voor zijn plekkie, Zerrouki speelde als een baas, terwijl Wieffer weer veel onnodig balverlies had.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.878
Reg.: 9 april 2019
Het was een prima beslissing om met Zerrouki in de basis te starten, eigenlijk als vervanger van Ivanušec. Paixão schoof daarom naar de andere flank en Stengs een linie naar voren. Het middenveld was daardoor minder aanvallend, en de verdediging werd eigenlijk extra verstevigd.
Als Giménez en Ivanušec voor de duels tegen Lazio weer fit zijn, moet Slot keuzes maken. Enerzijds zou je op deze wijze kunnen blijven spelen, en extra defensieve zekerheid inbouwen. Maar wie gaat er dan uit het elftal. Dat Ueda wijkt voor onze Mexicaanse held vind ik logisch. Maar dan?
Anderzijds denk ik dat je tegen Lazio misschien wel gewoon je 'vaste' basiself moet opstellen, je moet de Romeinen niet te groot maken.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.433
Reg.: 9 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 05 oktober 2023 om 10:10:
Het was een prima beslissing om met Zerrouki in de basis te starten, eigenlijk als vervanger van Ivanušec. Paixão schoof daarom naar de andere flank en Stengs een linie naar voren. Het middenveld was daardoor minder aanvallend, en de verdediging werd eigenlijk extra verstevigd.
Als Giménez en Ivanušec voor de duels tegen Lazio weer fit zijn, moet Slot keuzes maken. Enerzijds zou je op deze wijze kunnen blijven spelen, en extra defensieve zekerheid inbouwen. Maar wie gaat er dan uit het elftal. Dat Ueda wijkt voor onze Mexicaanse held vind ik logisch. Maar dan?
Anderzijds denk ik dat je tegen Lazio misschien wel gewoon je 'vaste' basiself moet opstellen, je moet de Romeinen niet te groot maken.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 05 oktober 2023 om 20:33:
Las een zin waar ik het wel mee eens ben Mats Wieffer en Quinten Timber hebben fysiek en technisch enorme mogelijkheden, maar missen vaak nog de rust in hun hoofd. Zerrouki heeft wel die rust.
Uit: Julianadorp
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.991
Reg.: 4 juli 2020
Het was een domme pech dat we niet konden scoren, na de 3-2. De kansen die we kregen, waren net niet genoeg om te scoren. Het vertrouwen dat ik in ons elftal heb, werd niet geloogenstraft, integendeel ik heb genoten van onze jongens, want ga daar maar aan staan, om in zo'n heksenketel dwingend te zijn. Grote klasse, helaas niet in doelpunten uitgedrukt. Als ze zo weten door te gaan, eindigen ze als eerste in de poule. Lazio wordt in de Kuip opgevreten, want die weten niet hoe goed onze jongens zijn. En als AM in de Kuip komt gan ze met hangende poten weer terug naar Madrid, vanwege de oorwassing die ze zullen oplopen.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 25 oktober 2023 om 19:28:
Speelt sterk maar hele middenveld verzet zoveel werk !
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Kuijt007 schreef op 25 oktober 2023 om 19:31:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 25 oktober 2023 om 19:28:
Speelt sterk maar hele middenveld verzet zoveel werk !
Klopt, iets zuiverder in de passing en dan komt het wel goed met hem, hij heeft het inzicht zeker.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Speelde ijzersterk. Opnieuw.
Zerrouki krijgt in de Champions League meer ruimte om te spelen naar zijn kwaliteiten. Tegen ploegen uit het rechterrijtje van de Eredivisie, lijkt Feyenoord meer baat te hebben bij spelers met méér offensieve kwaliteiten. Ik zag hem gisteren overigens ook aanvallende acties maken, waarmee hij ook tegen ploegen die niet willen voetballen iets kan forceren.
Het gebrek aan aanvallende kwaliteiten was toch zijn grootste tekortkoming, waardoor er rond zijn komst bedenkingen waren. Eén zwaluw maakt nog geen zomer, maar zijn doelpunt gisteren was heel goed. Met zijn actie in de middencirkel voorafgaande aan de 3-0 creeerde hij een overtal door twee Italianen zijn hielen te laten zien, én versnelde hij de aanval. Dat waren twee beslissende momenten.
Kon hij dit altijd al, of heeft hij de afgelopen maanden onder Slot een ontwikkeling op dit vlak gemaakt? Mij maakt het niet veel uit, als Zerrouki zo speelt is hij gewoon een hele goede kracht voor het team.
Lekker hoor.
Forumreacties: 1.310
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 26 oktober 2023 om 10:17:
Speelde ijzersterk. Opnieuw.
Zerrouki krijgt in de Champions League meer ruimte om te spelen naar zijn kwaliteiten. Tegen ploegen uit het rechterrijtje van de Eredivisie, lijkt Feyenoord meer baat te hebben bij spelers met méér offensieve kwaliteiten. Ik zag hem gisteren overigens ook aanvallende acties maken, waarmee hij ook tegen ploegen die niet willen voetballen iets kan forceren.
Het gebrek aan aanvallende kwaliteiten was toch zijn grootste tekortkoming, waardoor er rond zijn komst bedenkingen waren. Eén zwaluw maakt nog geen zomer, maar zijn doelpunt gisteren was heel goed. Met zijn actie in de middencirkel voorafgaande aan de 3-0 creeerde hij een overtal door twee Italianen zijn hielen te laten zien, én versnelde hij de aanval. Dat waren twee beslissende momenten.
Kon hij dit altijd al, of heeft hij de afgelopen maanden onder Slot een ontwikkeling op dit vlak gemaakt? Mij maakt het niet veel uit, als Zerrouki zo speelt is hij gewoon een hele goede kracht voor het team.
Lekker hoor.
Forumreacties: 189
Reg.: 3 september 2023
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:
Tegen Twente moet het geen probleem zijn om Beelen als rechtsachter op te stellen. Ramiz moet zeker in de basis. Hij kent zijn tegenstanders. Luka laten invallen, maar nu na 50 min., Paixao op links, Calvin rechts, Mats Quentin en Ramiz op het midden. Santi een helft, Ayase de andere. Achterste linie Hartman, Hancko, Geertruida en Beelen. Bijlow onbetwist op doel. Twente krijgt geen kans.
Forumreacties: 3.124
Reg.: 26 mei 2004
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 26 oktober 2023 om 17:09:
Tegen Twente moet het geen probleem zijn om Beelen als rechtsachter op te stellen. Ramiz moet zeker in de basis. Hij kent zijn tegenstanders. Luka laten invallen, maar nu na 50 min., Paixao op links, Calvin rechts, Mats Quentin en Ramiz op het midden. Santi een helft, Ayase de andere. Achterste linie Hartman, Hancko, Geertruida en Beelen. Bijlow onbetwist op doel. Twente krijgt geen kans.
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 26 oktober 2023 om 18:51:
open/sluit de onderstaande quote:danall schreef op 26 oktober 2023 om 17:09:
BART Nieuwkoop geblesseerd?
Feyenoord Forum » Spelers » Ramiz Zerrouki