Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Ramiz Zerrouki

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 oktober 2023 om 22:01:

Prima wedstrijd hoor gaan we nog veel plezier aanbeleven en discussie dat Wieffer niet met Zerrouki kan spelen blijkt dus ook onzin !




Was een tactische keuze, ik denk eerder dat Wieffer moet gaan vrezen voor zijn plekkie, Zerrouki speelde als een baas, terwijl Wieffer weer veel onnodig balverlies had.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 05 oktober 2023 om 07:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 04 oktober 2023 om 22:01:

Prima wedstrijd hoor gaan we nog veel plezier aanbeleven en discussie dat Wieffer niet met Zerrouki kan spelen blijkt dus ook onzin !




Was een tactische keuze, ik denk eerder dat Wieffer moet gaan vrezen voor zijn plekkie, Zerrouki speelde als een baas, terwijl Wieffer weer veel onnodig balverlies had.



Wieffer vond ik ook goed spelen, zeker in de 1e helft. En hij stond op een positie dat ie minder ruimte had, Zerrouki had die ruimte wel. Dat verklaart ook af en toe balverlies.

Maar alle credits voor Zerrouki, gewoon een hele goede speler. Nooit aan getwijfeld ook, heb me altijd verzet tegen die kritiek op hem

 

+1/-0

Het was een prima beslissing om met Zerrouki in de basis te starten, eigenlijk als vervanger van Ivanušec. Paixão schoof daarom naar de andere flank en Stengs een linie naar voren. Het middenveld was daardoor minder aanvallend, en de verdediging werd eigenlijk extra verstevigd.

Als Giménez en Ivanušec voor de duels tegen Lazio weer fit zijn, moet Slot keuzes maken. Enerzijds zou je op deze wijze kunnen blijven spelen, en extra defensieve zekerheid inbouwen. Maar wie gaat er dan uit het elftal. Dat Ueda wijkt voor onze Mexicaanse held vind ik logisch. Maar dan?

Anderzijds denk ik dat je tegen Lazio misschien wel gewoon je 'vaste' basiself moet opstellen, je moet de Romeinen niet te groot maken.

 

+1/-0

Zonder Zerrouki was het middenveld wss overlopen en Slot zag dat hij het tweede deel tegen ajax ook al zijn draai begon tevinden. Spelers gaan het Slot steeds moeilijker maken dat is alleen maar mooi.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 oktober 2023 om 10:10:

Het was een prima beslissing om met Zerrouki in de basis te starten, eigenlijk als vervanger van Ivanušec. Paixão schoof daarom naar de andere flank en Stengs een linie naar voren. Het middenveld was daardoor minder aanvallend, en de verdediging werd eigenlijk extra verstevigd.

Als Giménez en Ivanušec voor de duels tegen Lazio weer fit zijn, moet Slot keuzes maken. Enerzijds zou je op deze wijze kunnen blijven spelen, en extra defensieve zekerheid inbouwen. Maar wie gaat er dan uit het elftal. Dat Ueda wijkt voor onze Mexicaanse held vind ik logisch. Maar dan?

Anderzijds denk ik dat je tegen Lazio misschien wel gewoon je 'vaste' basiself moet opstellen, je moet de Romeinen niet te groot maken.



Dan gaat Stengs naar rechts en verdwijnt Paixao naar de bank. Maar de ervaring leert dat dit soort keuzes helemaal niet vaak genomen hoeven worden, er zijn altijd wel blessures of schorsingen

 

+1/-0

Las een zin waar ik het wel mee eens ben Mats Wieffer en Quinten Timber hebben fysiek en technisch enorme mogelijkheden, maar missen vaak nog de rust in hun hoofd. Zerrouki heeft wel die rust.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 05 oktober 2023 om 20:33:

Las een zin waar ik het wel mee eens ben Mats Wieffer en Quinten Timber hebben fysiek en technisch enorme mogelijkheden, maar missen vaak nog de rust in hun hoofd. Zerrouki heeft wel die rust.


Mats Wieffer is verder dan Timber. Hij weet wat gevraagd wordt in een wedstrijd. Dat was tegen een moeilijke tegenstander als Atletico Madrid te zien. Behalve een sterk moment in de 8e minuut hebben we Timber niet gezien. Zerrouki zou de nummer 6 moeten worden. Wieffer kan dan rechts op het middenveld en links op het middenveld zou een linksbenige voetballer moeten spelen. Timber wordt dan reserve achter Wieffer. Of het iets te maken heeft met rust in het hoofd valt te betwijfelen.

 

+1/-0

Het was een domme pech dat we niet konden scoren, na de 3-2. De kansen die we kregen, waren net niet genoeg om te scoren. Het vertrouwen dat ik in ons elftal heb, werd niet geloogenstraft, integendeel ik heb genoten van onze jongens, want ga daar maar aan staan, om in zo'n heksenketel dwingend te zijn. Grote klasse, helaas niet in doelpunten uitgedrukt. Als ze zo weten door te gaan, eindigen ze als eerste in de poule. Lazio wordt in de Kuip opgevreten, want die weten niet hoe goed onze jongens zijn. En als AM in de Kuip komt gan ze met hangende poten weer terug naar Madrid, vanwege de oorwassing die ze zullen oplopen.

 

+1/-0

Basis tegen Lazio??

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 oktober 2023 om 13:49:

Basis tegen Lazio??



lijkt me wel. Minteh misschien geblesseerd en anders is dat een goede invaller voor dit soort wedstrijden. Dat schept ruimte voor Zerrouki en dan Stengs vanaf rechts

 

+1/-0

Speelt sterk maar hele middenveld verzet zoveel werk !

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 oktober 2023 om 19:28:

Speelt sterk maar hele middenveld verzet zoveel werk !



Klopt, iets zuiverder in de passing en dan komt het wel goed met hem, hij heeft het inzicht zeker.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 25 oktober 2023 om 19:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 oktober 2023 om 19:28:

Speelt sterk maar hele middenveld verzet zoveel werk !



Klopt, iets zuiverder in de passing en dan komt het wel goed met hem, hij heeft het inzicht zeker.



Wat een soap was het om hem tekrijgen maar de laatste wedstrijden laat hij zien dat hij elke cent waard is. :cool

 

+1/-0

Speelde ijzersterk. Opnieuw.

Zerrouki krijgt in de Champions League meer ruimte om te spelen naar zijn kwaliteiten. Tegen ploegen uit het rechterrijtje van de Eredivisie, lijkt Feyenoord meer baat te hebben bij spelers met méér offensieve kwaliteiten. Ik zag hem gisteren overigens ook aanvallende acties maken, waarmee hij ook tegen ploegen die niet willen voetballen iets kan forceren.

Het gebrek aan aanvallende kwaliteiten was toch zijn grootste tekortkoming, waardoor er rond zijn komst bedenkingen waren. Eén zwaluw maakt nog geen zomer, maar zijn doelpunt gisteren was heel goed. Met zijn actie in de middencirkel voorafgaande aan de 3-0 creeerde hij een overtal door twee Italianen zijn hielen te laten zien, én versnelde hij de aanval. Dat waren twee beslissende momenten.

Kon hij dit altijd al, of heeft hij de afgelopen maanden onder Slot een ontwikkeling op dit vlak gemaakt? Mij maakt het niet veel uit, als Zerrouki zo speelt is hij gewoon een hele goede kracht voor het team.

Lekker hoor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 26 oktober 2023 om 10:17:

Speelde ijzersterk. Opnieuw.

Zerrouki krijgt in de Champions League meer ruimte om te spelen naar zijn kwaliteiten. Tegen ploegen uit het rechterrijtje van de Eredivisie, lijkt Feyenoord meer baat te hebben bij spelers met méér offensieve kwaliteiten. Ik zag hem gisteren overigens ook aanvallende acties maken, waarmee hij ook tegen ploegen die niet willen voetballen iets kan forceren.

Het gebrek aan aanvallende kwaliteiten was toch zijn grootste tekortkoming, waardoor er rond zijn komst bedenkingen waren. Eén zwaluw maakt nog geen zomer, maar zijn doelpunt gisteren was heel goed. Met zijn actie in de middencirkel voorafgaande aan de 3-0 creeerde hij een overtal door twee Italianen zijn hielen te laten zien, én versnelde hij de aanval. Dat waren twee beslissende momenten.

Kon hij dit altijd al, of heeft hij de afgelopen maanden onder Slot een ontwikkeling op dit vlak gemaakt? Mij maakt het niet veel uit, als Zerrouki zo speelt is hij gewoon een hele goede kracht voor het team.

Lekker hoor.


Zerrouki zondag in de basis en Stengs op rechts.

 

+1/-0

Lekkere goal, goed erin geschoten

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 26 oktober 2023 om 11:57:

(...)Zerrouki zondag in de basis en Stengs op rechts.



De vraag is dan toch een beetje 'welke kant je op wil wisselen gedurende wedstrijd'. Ik weet te weinig van hoe Twente nu speelt, en waar de zwakke punten van dat elftal zitten. En ook niet of Ivanušec al fit genoeg is om te starten.

Begin met hem en Paixão op de flanken, dan zal dat ten koste gaan van Zerrouki. En dan kun je bij een voorsprong Zerrouki inbrengen om de wedstrijd over de streep te trekken. Maar je kunt ook met Zerrouki beginnen, en als het nodig is aanvallend wisselen door Ivanušec in te brengen.

Ik denk dat Slot dat laatste gaat doen. Ook en misschien vooral omdat Ivanušec nog op de weg terug is en een basisplaats nog te vroeg komt.

 

+1/-0

Tegen Twente moet het geen probleem zijn om Beelen als rechtsachter op te stellen. Ramiz moet zeker in de basis. Hij kent zijn tegenstanders. Luka laten invallen, maar nu na 50 min., Paixao op links, Calvin rechts, Mats Quentin en Ramiz op het midden. Santi een helft, Ayase de andere. Achterste linie Hartman, Hancko, Geertruida en Beelen. Bijlow onbetwist op doel. Twente krijgt geen kans.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 26 oktober 2023 om 17:09:

Tegen Twente moet het geen probleem zijn om Beelen als rechtsachter op te stellen. Ramiz moet zeker in de basis. Hij kent zijn tegenstanders. Luka laten invallen, maar nu na 50 min., Paixao op links, Calvin rechts, Mats Quentin en Ramiz op het midden. Santi een helft, Ayase de andere. Achterste linie Hartman, Hancko, Geertruida en Beelen. Bijlow onbetwist op doel. Twente krijgt geen kans.



BART Nieuwkoop geblesseerd?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 26 oktober 2023 om 18:51:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 26 oktober 2023 om 17:09:

Tegen Twente moet het geen probleem zijn om Beelen als rechtsachter op te stellen. Ramiz moet zeker in de basis. Hij kent zijn tegenstanders. Luka laten invallen, maar nu na 50 min., Paixao op links, Calvin rechts, Mats Quentin en Ramiz op het midden. Santi een helft, Ayase de andere. Achterste linie Hartman, Hancko, Geertruida en Beelen. Bijlow onbetwist op doel. Twente krijgt geen kans.



BART Nieuwkoop geblesseerd?


Hij had een tik opgelopen en werd vervangen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Feyenoord Forum » Spelers » Ramiz Zerrouki