Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Ramiz Zerrouki

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Zerrouki is geen Wieffer. Ik heb hem gisteren meer zien wijzen, en minder zichzelf zien aanbieden dan Wieffer gedurende een wedstrijd doet. Hij is aan de bal veel minder slecht dan ik op basis van zijn eerste optredens vreesde. Zijn spel bij balverlies is ook prima.

Maar ik vind dat wanneer Feyenoord in balbezit is, Zerrouki nog teveel het spel aan zich voorbij wil laten gaan, waar Wieffer de schakel is in het spel…

Daar moet hij echt aan werken.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 november 2023 om 16:00:

Zerrouki is geen Wieffer. Ik heb hem gisteren meer zien wijzen, en minder zichzelf zien aanbieden dan Wieffer gedurende een wedstrijd doet. Hij is aan de bal veel minder slecht dan ik op basis van zijn eerste optredens vreesde. Zijn spel bij balverlies is ook prima.

Maar ik vind dat wanneer Feyenoord in balbezit is, Zerrouki nog teveel het spel aan zich voorbij wil laten gaan, waar Wieffer de schakel is in het spel…

Daar moet hij echt aan werken.



Vind hem nog erg matig in alle andere wedstrijden dan in de CL.
Geen basis meer aub in de eredivisie.

 

+1/-0

Ben het eens met beiden hierboven.
Het is natuurlijk altijd lastig een stroperige wedstrijd aan één speler op te hangen, dus laat ik het dan aan twee doen: zonder Trauner en Wieffer gaat de opbouw bij Feyenoord trager. Trauner met zijn strakke en vlotte inspeelpasses, Wieffer met z'n één keer raken en het spel verleggen, en Lutsharel op de back met op middenveld inschuiven, waar Nieuwkoop meer een traditionele back is die opkomt, wat dus minder verrassend is.

Voeg daarbij nog dat ook Ivanusec minder dreigend was dan voor z'n blessure en je mag nog blij zijn met het rode kaartje van RKC.

 

+1/-0

Feyenoord was vier klassen beter in Waalwijk, zelfs zonder Wieffer en Trauner; die essentieel zijn in het offensieve spel. De kracht van dit Feyenoord is dat het niet afhankelijk is van de bovengenoemde spelers. Omdat ook Timber en Stengs zonder hen voldoende creëren en daarmee een overwinning over de streep kunnen trekken.

Ik vond de flanken zaterdag slap, achterin stond het behoorlijk maar niet meer dan dat. Hancko werd eruit gelopen bij de 1-0 maar was daarna gewoon weer goed. Zerrouki speelde teveel verstoppertje in balbezit.

Maar gelukkig zijn er dan andere spelers die wel ‘gewoon’ hun wedstrijd spelen en dankzij hen wint Feyenoord.

Op zaterdagavond. In de stromende regen. In een klein stadionnetje waar de wind zijn gang kan gaan. Gemiste pingel. Alle voorwaarden voor puntverlies waren aanwezig. Toch 3 punten.

Streep onder zetten en weer door.

 

+1/-0

Hij heeft een geweldige wedstrijd gespeeld tegen Atletico waar hij ook terecht de lof kreeg, maar hij speelt vooral goed als hij als hangende 6 alle ruimte en tijd krijgt om het spel te maken. Qua dynamiek, snelheid, beweging, loopvermogen, etc vind ik Wieffer in alles beter als 6. En met Wieffer kan je tenminste een 10 opstellen zodat Gimenez niet op een eiland staat. In de meeste eredivisiewedstrijden heb je niets aan Zerrouki, wat Zerrouki doet kan Wieffer ook en die brengt dan tenminste nog wat dynamiek. Tegen Lazio vond ik Zerrouki overigens niet de minste, maar ik zie weinig toegevoegde waarde.

Ik denk zelfs dat Milambo meer zou kunnen brengen. Milambo is misschien weer wat aanvallender ingesteld dan Wieffer en Zerrouki, maar heeft in de voorbereiding uitstekende wedstrijden als 6 gespeeld en zoals gisteren weer te zien is zijn dieptepass en dynamiek van (potentieel) hoog niveau.

 

+1/-0

Feyenoorder: “Bij Ajax was er geen perspectief voor mij”
author image
SN Redactie
17:18
11 nov 2023

Ramiz Zerrouki speelt tegenwoordig bij Feyenoord, terwijl hij in het verleden nog in de jeugdopleiding van rivaal Ajax rondliep. Uiteindelijk verkaste hij in 2016 van Amsterdam naar FC Twente.

Ramiz Zerrouki wist in Amsterdam niet door te breken
“Bij Ajax was er toen echt geen perspectief voor mij”, opent Zerrouki in Kick ‘t Met van Ziggo Sport. “Bij Twente kon ik gewoon wekelijks spelen, ook met leeftijdsgenoten. Dat was het belangrijkste. Ik wist niet wat ik moest verwachten daar en kende de stad niet. Maar ik had in Enschede al wel snel een gevoel van thuiskomen.”

‘Wilde al langer weg bij FC Twente, maar toen kwam Ron Jans’
Toch wilde Zerrouki eigenlijk al eerder dan afgelopen zomer weg bij Twente. “Tijdens corona werd het erger, maar ik wilde al langer weg daar. Ik kreeg geen kansen en wilde in het eerste spelen ergens, maar toen kwam Ron Jans. Die was vanaf het eerste moment eerlijk. Hij was heel positief en liet me de eerste wedstrijd al spelen. Papa Ron Jans is heel belangrijk voor mij geweest.”

 

+1/-0

Tering wat speelt hij slecht.

 

+2/-0

Zwakste speler op het veld, levensgevaarlijk veel balverlies en veel te statisch. Onbegrijpelijke keuze van Slot.

 

+1/-0

Hebben we hier nou twee seizoenen als een verliefde puber achteraan gelopen? En nog zwaar overbetaald ook. Josti Hendrix was niet veel minder.

 

+2/-0

Hij en die Kroaat, de twee grootste miskopen. Misschien moeten we ueda daar ook bijrekenen.

 

+1/-0

Schandalig domme speler

 

+2/-0

Kost je de wedstrijd, hoe dom kan je zijn?
Speelde bovendien zeer onzuiver.

 

+2/-0

Slot heeft hier twee jaar als een verliefde puber achteraan gelopen. En waarom in vredesnaam. Hobbelde bij Twente aardig mee, maar veel meer ook niet. En wij leggen er de hoofdprijs voor neer. Zonder geld kwam de scouting met Aursnes aan. Dat waren nog eens tijden.

 

+1/-0

Gewogen en te licht bevonden...

 

+1/-0

Slot krijgt hem wel aan de praat....

 

+1/-0

In mijn ogen hebben we toch wel een paar miskopen gedaan afgelopen zomer. Zowel van Zerrouki, Ivanusec als Ueda komt in mijn ogen veelste weinig uit. Dan praten we over een totaal van €24 miljoen!! Ze brengen te weinig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dn_Kraaij schreef op 14 december 2023 om 11:39:

In mijn ogen hebben we toch wel een paar miskopen gedaan afgelopen zomer. Zowel van Zerrouki, Ivanusec als Ueda komt in mijn ogen veelste weinig uit. Dan praten we over een totaal van €24 miljoen!! Ze brengen te weinig.



I.t.t die andere twee heeft zerrouki wel een paar overtuigende wedstrijden gespeeld. Die krijgt van mij voorlopig nog het voordeel van de twijfel.

 

+1/-0

Misschien is er een zandbak club die nog een paar miljoen voor hem wil betalen. Ik zou hem dan gelijk laten gaan. Dit is echt helemaal niets. De handelingssnelheid van Diemers en kan echt niet tegen druk spelen. Komt ook overal te laat en corrigeert vrijwel niets in de verdediging.

Dat moment dat hij in de eerste helft op de rand zestien kwam en met links moest schieten maar hij dat niet kon was behoorlijk gênant.

Jans zei vorig jaar dat Zerrouki te goed zou zijn voor ons. Ik denk dat hij nooit goed genoeg zal worden. Ook niet nat een jaartje Slot. Er zit gewoon niets in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 04 februari 2024 om 18:09:

Misschien is er een zandbak club die nog een paar miljoen voor hem wil betalen. Ik zou hem dan gelijk laten gaan. Dit is echt helemaal niets. De handelingssnelheid van Diemers en kan echt niet tegen druk spelen. Komt ook overal te laat en corrigeert vrijwel niets in de verdediging.

Dat moment dat hij in de eerste helft op de rand zestien kwam en met links moest schieten maar hij dat niet kon was behoorlijk gênant.

Jans zei vorig jaar dat Zerrouki te goed zou zijn voor ons. Ik denk dat hij nooit goed genoeg zal worden. Ook niet nat een jaartje Slot. Er zit gewoon niets in.




Ik dacht die gaat eruit na 20 min maar blijft gewoon hele wedstrijd staan he.
Dit is wel erg tekent voor mij dat Slot dat niet doet ,ziet en durft.
Ik hoop nog op een Timber scenario maar waar je bij Timber wel vaker zag dat hij potentie had is bij bij Zerrouki ver te zoeken op 1 wedstrijd na.
Net zoals die fantastische huur speler van ons.

 

+1/-0

Pijnlijk om te zien, hij komt kwalitatief en fysiek tekort.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Feyenoord Forum » Spelers » Ramiz Zerrouki