Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Ramiz Zerrouki

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 10 oktober 2024 om 22:06:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 oktober 2024 om 20:10:

Hij loopt echt op zijn tenen bij Feyenoord dat was vorig jaar al zo eerst kon hij niet samen met Wieffer maar hij heeft nu vanaf de eerste oefenwedstrijd al zoveel kansen gehad. Het is dat Zechiël gisteren gespeeld had maar kan me niet voorstellen dat hij minder zou zijn.


Zechiel speelde bij Jong Oranje een prima wedstrijd. Goed in de passing en snel spelend. Ook tegen PSV en Groningen maakte hij een goede indruk. Hij is beter dan Timber en Milambo.




Veel potentie ja maar beter?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 10 oktober 2024 om 22:06:

(...)Zechiel speelde bij Jong Oranje een prima wedstrijd. Goed in de passing en snel spelend. Ook tegen PSV en Groningen maakte hij een goede indruk. Hij is beter dan Timber en Milambo.



In het topic van Arne Slot heb ik vanochtend nog op iemand gereageerd die stelde dat Zechiel 'al 20 jaar' is en het hoog tijd wordt dat hij zichzelf als Feyenoord-waardige speler gaat tonen. Grappig, hier worden hem meer kwaliteiten toebedicht dan Timber...

Ik denk dat Zechiel een betere '6' kan worden dan Timber en Milambo, die beiden specifieke andere kwaliteiten als middenvelder bezitten. Timber is een geweldige '8', op dit moment de beste middenvelder in onze selectie. En onze aanvoerder. Milambo vind ik lastiger te typeren, hij zit een beetje tussen een '8' en een '10' in.

Timber en Milambo zijn beide meer lopers, met de bal, waar Zechiel meer een 'passer' is. Zij zijn meer dynamisch en hebben meer diepgang, en scorend vermogen. Zechiel lijkt over meer in-/overzicht te beschikken, ik vind hem beter met het spel vóór zich. Milambo en Timber staan er liever 'middenin'.

 

+1/-0

Ik ben van mening dat echt goede slimme voetballers op meedere posities kunnen spelen die hebben namelijk spelinzicht kunnen het spel lezen. Kijk naar het totaalvoetbal van 74 als beste voorbeeld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 oktober 2024 om 17:29:

Ik ben van mening dat echt goede slimme voetballers op meedere posities kunnen spelen die hebben namelijk spelinzicht kunnen het spel lezen. Kijk naar het totaalvoetbal van 74 als beste voorbeeld.



Zijn anders genoeg echt hele goede voetballers die maar op 1 positie kunnen spelen.

In 1974 was voetbal ook wereld van verschil qua , tempo was heel laag dus dan is het ook wat makkelijker om op andere posities te spelen denk ik.

 

+1/-0

Het hangt altijd af van het team Wieffer zal nu anders spelen bij Brighton.
Gravenberch is door Slot op een andere positie gezet en speelt veel beter nu.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 12 pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12

Feyenoord Forum » Spelers » Ramiz Zerrouki