Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Ramiz Zerrouki

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 9 10 11 12 13

+1/-0

+1/-0

Heel mooi Welkom!

Slot heeft VDB en Zerrouki dus eindelijk binnen en heeft natuurlijk al lang in zijn hoofd zitten wat hij met hun van plan is.

+1/-0

+1/-0

Het is altijd afwachten hoe hij op een hoger podium acteert, maar als Feyenoord 8 miljoen neerlegt is het vertrouwen heel groot dat hij in de toekomst veel meer waarde vertegenwoordigt.

+1/-0

"Voormalig Ajax-trainer Alfred Schreuder wilde de Algerijns international graag naar Amsterdam halen. Algemeen directeur Edwin van der Sar, financieel directeur Susan Lenderink, voormalig technisch directeur Gerry Hamstra en Klaas-Jan Huntelaar gingen hiervoor liggen."

+1/-0

+1/-0

Schandalig veel geld voor een controlerende middenvelder die ik veel minder goed vind dan Wieffer (zie ook deze vergelijking: https://twitter.com/DupperMelvin/status/1654415250471411712link), maar ik hoop ten zeerste dat hij mijn ongelijk zal bewijzen nu hij Feyenoorder wordt. Ik hoopte op een jongere en kwalitatief betere speler met meer potentie en restwaarde, maar ik hoop ook dat deze transfer ervoor zorgt dat Arne Slot loyaal blijft aan de club komend seizoen. Dat zou de veel te hoge transfersom flink verzachten.

Ik vind de hele gang van zaken rondom deze transfer ronduit amateuristisch (bizar slecht onderhandeld) en een teken dat we nog een zeer lange weg hebben af te leggen naar het verder professionaliseren van de club op beleidsmatig (technisch) gebied. In elk geval wel goed dat er duidelijkheid is, dat is nog het meest positieve aan deze transfer.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 5 mei 2023, 15:03:04.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+2/-0

Ik heb Zerrouki vaak zien spelen dit seizoen. Die is gewoon erg goed en ik verwacht daar veel van met betere spelers eromheen. De alternatieven die je noemt: daar zou ik eerde twijfels bij hebben

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 05 mei 2023 om 20:12:

Ik heb Zerrouki vaak zien spelen dit seizoen. Die is gewoon erg goed en ik verwacht daar veel van met betere spelers eromheen. De alternatieven die je noemt: daar zou ik eerde twijfels bij hebben

De Zerrouki van Twente is straks ook een andere speler onder Slot natuurlijk in het begin zal het behoorlijk aanpoten worden vooral fysiek/conditioneel.

+1/-0

De keren dat ik Zerrouki zag spelen nadat zijn transfer was afgeketst vond ik hem erg goed, was zelfs onder de indruk.
Daarna vond ik wat minder indrukwekkend dus twijfel bij deze transfer.
Vind 8 miljoen wel echt veel , net zoals ik dat voor Timber vond en vind.

Heb er wel een beter gevoel bij.
Dus hopen maar dat hij gelijk goed aansluit.

+1/-0

+1/-0

En weer een international erbij ongekend zoveel internationals dat zegt ook veel over de kwaliteit imo.

+1/-0

Zoveel geld geef je alleen uit voor een basisspeler. Slot zal dan gaan spelen met hem en Wieffer in de basis. Timber zal de 3e worden tenzij Szymanski nog blijft.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Welkom Ramiz, het heeft even geduurd, maar nu mag je opmaken voor de mooiste club van Nederland ;):feyenoord:pul

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 ... 9 10 11 12 13

Feyenoord Forum » Spelers » Ramiz Zerrouki