Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 191 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 187 188 189 190 191

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 08 juni 2020 om 22:02:

Gaat gewoon ( gelukkig) naar FC Groningen.

Die wil daar niet meer heen...

+1/-0

Volgens het AD nemen we Christian Conteh over van FC St. Pauli, transfervrij:

Ondertussen is ook duidelijk dat Feyenoord de 20-jarige Christian Conteh weg gaat plukken bij FC St. Pauli, dat gisteren als veertiende eindigde in de Tweede Bundesliga. Conteh, die uit de voeten kan als aanvallende middenvelder en linksbuiten, is transfervrij. Hij begon afgelopen seizoen goed met twee goals in negen duels voor de cultclub uit zijn geboortestad Hamburg, maar Conteh kwam sinds oktober niet meer in actie.

+1/-0

Als hij op de linksbuitenpositie kan spelen, dan kan hij een toegevoegde waarde zijn.

+1/-0

Eerst een paar maandjes optrainen tot hij weer wedstrijdfit is, maar het lijkt mij best een aardige speler.

+1/-0

Hm ja, Linssen zal wel op 600 tot 750k per jaar met 250k tekengeld afgeslagen worden. Veel te veel als je het mij vraagt. Als je geen geld hebt dan kom je bij Linssen en Diemers uit. Niet goed, niet slecht, bovengemiddeld eredivisie. We moeten het er maar mee doen.

+1/-0

Senesi gaat. Daar kon je natuurlijk op wachten.

+1/-0

Voor niet minder dan 40 miljoen, omdat er nog 25% betaald moert worden aan zijn oude club. Ik denk zelf dat hij wel graag één vol seioen wilt (uit) spelen

+1/-0

willem van Hanegem schreef op 02 juli 2020 om 07:41:

Voor niet minder dan 40 miljoen, omdat er nog 25% betaald moert worden aan zijn oude club. Ik denk zelf dat hij wel graag één vol seioen wilt (uit) spelen

Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik denk dat we onze handen dicht mogen knijpen met 25 miljoen.
Ik zou hem echter niet verkopen, we hebben niets wat er direct achter zit en niemand zit op een centraal duo van Beek en Ie te wachten... :nee

+1/-0

Er wordt gesproken over 20 miljoen. Dan hou je als Feyenoord dus...wat...5 miljoen over als je alle bijkomende kosten meerekent? Lijkt me niet dat dat de winst is waarvoor je een speler als Senesi laat lopen, en al helemaal niet als er nog zoveel upside is én hij van essentieel belang is.

+1/-0

Ramesoe schreef op 02 juli 2020 om 11:58:

Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik denk dat we onze handen dicht mogen knijpen met 25 miljoen.
Ik zou hem echter niet verkopen, we hebben niets wat er direct achter zit en niemand zit op een centraal duo van Beek en Ie te wachten... :nee

Als hij ook Europees zijn gezicht laat zien en doorbreekt als speler van het Argentijnse elftal, gaat zijn prijs echt omhoog hoor.

+1/-0

willem van Hanegem schreef op 02 juli 2020 om 12:56:

Ramesoe schreef op 02 juli 2020 om 11:58:

Als hij ook Europees zijn gezicht laat zien en doorbreekt als speler van het Argentijnse elftal, gaat zijn prijs echt omhoog hoor.

Natuurlijk, maar daar hebben we nu niks aan.

+1/-0

daarom is het goed dat Feyenoord nee verkoopt en hem eerst een heel seizoen laat voetballen bij de club.

+1/-0

Ie
Gyamfi

en iemand achter Senesi dus?

+1/-0

Volgens Mikos Gouka is de kan groot dat Linssen maandag alsnog tekent.

+1/-0

Frank Arnesen wordt al net zo'n fenomeen als Van Geel met aankopen als Diemers en Linssen. Dit is nog een niveau lager dan bord-op-schoot-scouting.

+1/-0

Wij gaan het zien, hij heeft denk ik het uiterste eruit gehaald om Cocku, en Fer vast te leggen,
ik denk dat hij wel geprobeerd heeft niet met euro's te smijten.

Wat Diemers en Linssen betreft wij gaan het zien, het zal blijken of hij het beter heeft gedaan en gaat doen dan van Geel, ik wacht nog met mijn oordeel.

En beste supporters, met een lege portefeuille kan je weinig doen hoor dat is en blijf gewoon toch moeilijk.

Voor Feyenoord is het belangrijk om meer scouts aan te stellen om gericht te zoeken naar talenten en spelers die Feyenoord zou kunnen halen, en er ook naar luisteren, dat zou voor Feyenoord een goede zet zijn heb ik het idéé. :feyenoord

+1/-0

Nee het is zoals ik al eerder zei... Gewoon 1 pot nat alle td's.

Je hebt er geen fluit aan!

Of het nu van Geel is, troost, arnesen ze doen op hier en daar een accent verschil na allemaal het zelfde... De een smijt met nog meer geld dan de andere.

Bij VI op youtube hebben onderzoeksjournalisten al eens uitgepluist welke van de top 3 clubs nu verdient aan transfers de afgelopen 10 jaar na het afhalen van alle koste verdient enkel 020 er goed aan, PSV maakt verlies en Feyenoord verdient er 1 miljoen per jaar aan. En dat is met eigen getransfereerde opgeleide jeugd erbij. Dat wil zeggen dat je structureel belachelijk veel verlies hebt geleden aan zelf aangekochte spelers. Daar moet je dus gewoon mee stoppen! En wel direct!

Zeker niet aan een td beginnen als je zelf een goeie jeugd opleiding hebt. Veelal wil een td vooral zelf aankopen voor zijn eigen cariere of het leuk vind spelers te ontdekken en dan moet de opleiding het ontgelden. Scouten moet je verder ook alleen in nederland doen! Dan hebben de talenten nog binding met de club. Wees niet naief! In de huidige tijd zijn buitenlandse talenten allang gescout door andere top clubs. De nederlandse getalenteerde oudere jeugd moet je vroeg aankopen voor jong feyenoord in de voetbal pyramide of vroeg scouten dan aan je club laten binden hier goed begeleiden met een ontwikkelingsplan, persoonlijke aandacht en trainingen om zich te verbeteren, ze beter betalen in bonussen en een hoger salaris als ze targets halen of de beste zijn in hun generatie. En laten rijpen in een jong Feyenoord in de voetbal pyramide.

Je moet de hele td functie ontmantelen en herstructureren in de organisatie want die functie heeft gewoon veel te veel macht wat desastreus is voor een club met een langdurige visie of beleid want dat veranderd dan per td.

Je moet de huidige td functie schrappen!

Zo moet je je bestuursorganisatie herstructureren:

Een team manager aannemen, die alles regelt aan top faciliteiten voor het eerste. Zoals medische begeleiding/verzorging en alle aspecten om ze optimaal te laten presteren zowel staf als spelers. En de samenhang en de prestaties in de gaten houd van alle werkzame personen onder zijn hoede. En beoordeeld en kijkt waar dat beter kan.

Een hoofd spelers beleid aannemen, Die de scouting regelt en goeie contacten onderhoud met andere clubs en netwerk in de voetbalwereld en voetbal makelaars. En ook word afgerekend als spelers die hij voorstelt de club geen geld opleveren of sportief niet beter maken.

Een professional in huis halen die goed kan onderhandelen met contracten aan en verkopen. Die vooral verdient aan bonussen als die minder weet te betalen voor transfers en contracten dan eerder vooraf gedacht.

De hoofd spelers beleid, team manager en hoofd jeugdopleidingen bepalen dan of er in het eerste spelers nodig zijn om aan te kopen. En welke je beter kan verkopen omdat ze niet renderen er mss betere op de markt zijn die goed koop zijn te halen of talenten aan komen in de jeugd.

Ook met het beleidsdoel om nederlandse toppers op te leiden. Aangezien die ook nog wel eens terug keren naar hun oude club aan het eind van hun cariere wat de club geen wind eieren legt. Zie terug komst Kuyt en van Persie en Feyenoord toen weer prijzen ging pakken.

Zo creëer je steeds een gebalanceerd team met aanstormende jeugd, met gearriveerde kern (oudere eigen jeugd een paar structurele versterkende aankopen of gehuurde spelers of gehaalde transfervrije spelers met ervaring) en aangevuld met oude wereld toppers.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 4 juli 2020, 08:10:58.

+1/-0

Feyenoordopnummer1 schreef op 04 juli 2020 om 07:59:

Nee het is zoals ik al eerder zei... Gewoon 1 pot nat alle td's.

Je hebt er geen fluit aan!

Of het nu van Geel is, troost, arnesen ze doen op hier en daar een accent verschil na allemaal het zelfde... De een smijt met nog meer geld dan de andere.

Bij VI op youtube hebben onderzoeksjournalisten al eens uitgepluist welke van de top 3 clubs nu verdient aan transfers de afgelopen 10 jaar na het afhalen van alle koste verdient enkel 020 er goed aan, PSV maakt verlies en Feyenoord verdient er 1 miljoen per jaar aan. En dat is met eigen getransfereerde opgeleide jeugd erbij. Dat wil zeggen dat je structureel belachelijk veel verlies hebt geleden aan zelf aangekochte spelers. Daar moet je dus gewoon mee stoppen! En wel direct!

Zeker niet aan een td beginnen als je zelf een goeie jeugd opleiding hebt. Veelal wil een td vooral zelf aankopen voor zijn eigen cariere of het leuk vind spelers te ontdekken en dan moet de opleiding het ontgelden. Scouten moet je verder ook alleen in nederland doen! Dan hebben de talenten nog binding met de club. Wees niet naief! In de huidige tijd zijn buitenlandse talenten allang gescout door andere top clubs. De nederlandse getalenteerde oudere jeugd moet je vroeg aankopen voor jong feyenoord in de voetbal pyramide of vroeg scouten dan aan je club laten binden hier goed begeleiden met een ontwikkelingsplan, persoonlijke aandacht en trainingen om zich te verbeteren, ze beter betalen in bonussen en een hoger salaris als ze targets halen of de beste zijn in hun generatie. En laten rijpen in een jong Feyenoord in de voetbal pyramide.

Je moet de hele td functie ontmantelen en herstructureren in de organisatie want die functie heeft gewoon veel te veel macht wat desastreus is voor een club met een langdurige visie of beleid want dat veranderd dan per td.

Je moet de huidige td functie schrappen!

Zo moet je je bestuursorganisatie herstructureren:

Een team manager aannemen, die alles regelt aan top faciliteiten voor het eerste. Zoals medische begeleiding/verzorging en alle aspecten om ze optimaal te laten presteren zowel staf als spelers. En de samenhang en de prestaties in de gaten houd van alle werkzame personen onder zijn hoede. En beoordeeld en kijkt waar dat beter kan.

Een hoofd spelers beleid aannemen, Die de scouting regelt en goeie contacten onderhoud met andere clubs en netwerk in de voetbalwereld en voetbal makelaars. En ook word afgerekend als spelers die hij voorstelt de club geen geld opleveren of sportief niet beter maken.

Een professional in huis halen die goed kan onderhandelen met contracten aan en verkopen. Die vooral verdient aan bonussen als die minder weet te betalen voor transfers en contracten dan eerder vooraf gedacht.

De hoofd spelers beleid, team manager en hoofd jeugdopleidingen bepalen dan of er in het eerste spelers nodig zijn om aan te kopen. En welke je beter kan verkopen omdat ze niet renderen er mss betere op de markt zijn die goed koop zijn te halen of talenten aan komen in de jeugd.

Ook met het beleidsdoel om nederlandse toppers op te leiden. Aangezien die ook nog wel eens terug keren naar hun oude club aan het eind van hun cariere wat de club geen wind eieren legt. Zie terug komst Kuyt en van Persie en Feyenoord toen weer prijzen ging pakken.

Zo creëer je steeds een gebalanceerd team met aanstormende jeugd, met gearriveerde kern (oudere eigen jeugd een paar structurele versterkende aankopen of gehuurde spelers of gehaalde transfervrije spelers met ervaring) en aangevuld met oude wereld toppers.

In de voetbalwereld heeft een club als Feyenoord natuurlijk een goede technisch directeur nodig. Als je de club niet goed bestuurt ben je volledig overgeleverd aan de makelaars en wolven van deze wereld. Waar dat toe leidt hebben we met Troost gezien. Wat een goed technisch directeur precies is kun je over discussiëren. Een goede bestuurder zorgt voor sportief succes binnen de financiële mogelijkheden. Het is iemand met verstand van voetbal en een breed netwerk. Bovenal iemand die de hand op de knip kan houden en geen onverantwoorde financiële ricico’s neemt. Niet perse iemand die sympathiek is.

+1/-0

Ach Frank heeft u al een voorsprong op zijn voorgangers. Hij zorgt tenminste wel dat de selectie rond is als de eerste training weer begint

+1/-0

socrates schreef op 03 juli 2020 om 23:19:

Frank Arnesen wordt al net zo'n fenomeen als Van Geel met aankopen als Diemers en Linssen. Dit is nog een niveau lager dan bord-op-schoot-scouting.

Het wordt er niet eenvoudiger op als mensen al worden afgebrand voordat ze een kans hebben gehad. De club wordt ook onbestuurbaar en valt ten prooi aan de Rob Janssens van deze wereld.

(Edit: tenzij je er van geniet om Kelly en Narsingh in een Feyenoord-shirt rond te zien spartelen voor een buitensporig hoge beloning. Om met Boskamp te spreken: ‘Gek word ik van’.)

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 5 juli 2020, 10:13:46.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 191 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 187 188 189 190 191

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten