Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 266 pagina's: 1 2 3 4 ... 262 263 264 265 266

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 februari 2026 om 09:23:

Is Lingaard het type speler dat de rest 'wakkerschudt'? Ik betwijfel het.

Hij speelt op posities (rechtsbuiten, middenveld) waar de nood bij Feyenoord niet zit.

Ik zie niet in waarom deze gozert zou moeten komen.

Ik neem het gerucht ook niet echt serieus probleem zijn ook niet de spelers maar hoe er gespeeld wordt.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 05 februari 2026 om 14:25:

Feyenoord greep bij FC Dordrecht naast een koopje van een half miljoen

Als we nooit meer wat horen van deze jongen, zouden we kunnen zeggen dat Feyenoord hier gelukkig geen buil aan gevallen is.

Iets zegt mij echter dat het nog weleens een geweldige mispeer kan gaan blijken.

Kreeg bij Dordt de voorkeur boven dat andere gokje van 2.5 miljoen. Benieuwd hoe hij zich zal ontwikkelen in Duitsland, goed gescout door Ruijl.

+1/-0

Knakkie schreef op 04 februari 2026 om 15:36:

wehave schreef op 04 februari 2026 om 12:25:

John Part schreef op 04 februari 2026 om 00:10:

Nee ze hebben hem bij Millwall terug gestuurd naar Fulham, dat is niet hoopvol. Hoe komen ze bij deze keeper, echt weer zo'n vage deal. Is hij aangeboden door makelaars. Geloof nooit dat deze van de scouting komt.

Wil toch weleens weten hoe ze dit doen, dit gaat zeker niet goed. Veel onlogische aanwinsten die je ook niet kan door kan verkopen.

Zeg al vaker er moet een onderzoek komen , dit ruikt niet goed.
We zien het allemaal voor onze ogen gebeuren toch?
Je betaald niet rond de 10 miljoen voor een Borges, die je waarschijnlijk voor 2 ook had gehad.
Niemand wilde hem, statistieken waardeloos, en je bied ver over marktwaarde. alle supporters werden opeens weer gelovig want er moet wel een god bestaan als je dat bied voor zo een speler.
En dan hebben we nog spelers zoals Casper Tengstedt, Gaoussou Diarra, Jeremiah St. Juste,Cyle Larin(deze gehuurd maar wilde toch ff openoemen).
Ik zou wel is weten als er niet een draadje loopt tussen al die spelers en Kloese.

Je kan wel van alles roepen zonder een greintje bewijs. Lekker makkelijk om DtK als malafide af te schilderen met als enige bron je onderbuikgevoelens.
Ik ga daar niet in mee. Dat zijn aankoopbeleid waardeloos is daar is iedereen het wel over eens en dat zijn zelf gecreëerde dubbelfunctie onhoudbaar is ook. Maar herhaaldelijk roepen dat hij fraudeert en zichzelf ten koste van de club verrijkt slaat ook nergens op.

Nog even hierop terug komen

Van Eersel velt nu al een hard oordeel over Benda. ''Als je de naam van de keeper door de zoekmachine heen haalt, dan schrik je daar wel van. Bij Millwall wordt hij omschreven als één van de slechtste keepers die ze ooit hebben gehad.''

Je zou bijna willen dat dit juist wel malafide is want anders betekend dit dat de hele organisatie rot is.
Bijna elke transfer die we doen zijn de supporters/clubs super blij dat iemand de speler wilt hebben.
Ze zijn bijna allemaal mislukt ook.
Als het alleen aan Kloese ligt is dit makkelijk op te lossen maar zo niet dat zijn we niets minder dan een degradatie clubje qua staf.

+1/-0

Los van Benda weer even snel vlak voor het sluiten vd markt terwijl de kans groot was dat Bijlow zou vertrekken had je al veel eerder echt kunnen scouten naar een goede keeper.

+1/-0

:B

Jesse Lingard werd meermaals gelinkt aan een stap naar Feyenoord. De Engelse middenvelder zit zonder club en kan daardoor nog vastgelegd worden door de Rotterdammers. Diverse media in Engeland melden dat Lingard snel een beslissing neemt over zijn toekomst, waardoor Feyenoord duidelijkheid krijgt of er nog een stunttransfer in de maak is.

Voor Feyenoord-trainer Robin van Persie zou een belangrijke rol zijn weggelegd. Hij kent Lingard nog uit zijn tijd bij Manchester United. Verwacht wordt dan ook dat de oefenmeester een grote vinger in de pap heeft en dat de interesse in de middenvelder op die manier op gang is gekomen. Gemeld werd dat er zelfs al gesprekken werden gevoerd met Feyenoord.

+1/-0

Lingard volgt nu ook Van Persie op instagram.

+1/-0

Jesse Lingard kan je ook makkelijker voor langere tijd vastleggen en twee England players zou wel heel cool zijn ook voor hun zelf.

+1/-0

Luuk de Jong (momenteel nog herstellende van een kruisbandblessure) ziet een terugkeer naar PSV zitten. Maar wellicht kan Feyenoord met Robin van Persie en Dennis te Kloese deze transfer kapen?

Daarnaast zou ik Anton Gaaei en Olivier Edvardsen uit Amsterdam wegplukken. Zij zijn twee spelers die bij de verkeerde club zitten en bij Feyenoord veel beter tot wasdom zullen komen.

+1/-0

'Komst Sterling naar Feyenoord heeft mogelijk positieve gevolgen voor Lingard'
Vandaag om 10:59
51
Reacties
Jesse Lingard wil zo snel mogelijk aan de slag bij een nieuwe club. De aanvallende middenvelder is nog altijd transfervrij na zijn vertrek uit Zuid-Korea en naar verluidt heeft Feyenoord interesse in de komst van de international. Mogelijk speelt kersverse aanwinst Raheem Sterling een belangrijke rol.

Na de transferperiode kwam er een verrassend gerucht naar buiten dat Lingard op de radar zou zijn verschenen van Feyenoord. De trainer van de Rotterdammers werd er al eens naar gevraagd naar de interesse in de Engelse international. "Daar speel ik een rol in, maar die is vooral achter de schermen", zo zei Van Persie.

Nadat Feyenoord uit het niets donderdag de transfer van Sterling naar Feyenoord wereldkundig maakte, is de geruchtenmolen weer gaan draaien. De 82-voudig Engels international zou namelijk naast Van Persie, die samenspeelde bij Manchester United met Lingard, een grote rol kunnen spelen in zijn komst naar De Kuip. 'Voormalig United-middenvelder Jesse Lingard staat op het punt een nieuwe carrièrestap te zetten. Een beslissing wordt al deze week verwacht', zo valt te lezen in de Daily Mail.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 266 pagina's: 1 2 3 4 ... 262 263 264 265 266

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten