Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 14.887
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 17 mei 2026 om 20:35:
open/sluit de onderstaande quote:Willykment schreef op 17 mei 2026 om 20:06:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 17 mei 2026 om 19:39:
Leuke speler.
'Feyenoord toont interesse in NEC-uitblinker Sami Ouaissa'
vandaag, 19:30 91 reacties
Feyenoord heeft belangstelling voor Sami Ouaissa van NEC Nijmegen. De Rotterdammers zien in de 21-jarige aanvaller een interessante optie voor de rechterflank, zeker nu rekening wordt gehouden met een mogelijk vertrek van Anis Hadj Moussa deze zomer. Dit meldt het Algemeen Dagblad.
Lijkt me een logische opvolger die gewend is aan de gewenste intensiteit en veel doorgroeipotentie heeft, Nederlands jeugdinternational ook. Dan kan de zoon van Ruben Schaken, Jerayno, achter hem geleidelijk z'n minuten gaan krijgen.
Is mij persoonlijk nooit opgevallen, maar ik laat me graag verrassen.
Ik vind alleen wel dat Feyenoord met Borges en Slory al twee opties voor de rechterflank heeft. Als die niet goed genoeg worden geacht (dat kan), moet daar wel een oplossing voor gevonden worden. Anders hebben we straks niet alleen 4 rechtsbacks zoals na de winterstop, maar ook (veel) te veel rechtsbuitens.
Feyenoord heeft kwantitatief meer dan genoeg opties. Zeker als men er deze zomer écht in slaagt de oorzaak van al dat blessureleed te achterhalen én de kop in te drukken.
Kwalitatief houdt het misschien niet over, maar investeer daarvoor in een aantal posities; in plaats van dat er een heel/half elftal wordt gehaald en op iedere positie een overdaad aan spelers in de weg loopt...
Als ik nu in de media hoor/lees welke posities Feyenoord moet versterken, vraag ik me af of al die 'volgers' en kenners van Feyenoord wel goed in de gaten hebben hoeveel spelers de club nog onder contract heeft staan...
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 2.050
Reg.: 7 december 2020
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 17 mei 2026 om 21:53:
Ook Younes Taha is interessant kan op 10 en op de vleugels.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 17 mei 2026 om 23:07:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 17 mei 2026 om 21:53:
Ook Younes Taha is interessant kan op 10 en op de vleugels.
Zijn er ook nog spelers van Grun die niet interessant zijn voor Feyenoord?
Dit bericht is gewijzigd op 18 mei 2026, 00:07:39.
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.732
Reg.: 11 januari 2008
'KKD Talent van het Jaar op de radar van Feyenoord'
Ichem Ferrah wordt gevolgd door Feyenoord, zo meldt Sébastien Denis op X. Volgens de journalist van Footmercato is Feyenoord zeker niet de enige die in de race is.
Ferrah is een Frans-Algerijnse dribbelaar die dit seizoen op huurbasis uitkwam voor SC Cambuur. Deze zomer keert hij terug bij LOSC Lille, maar zijn toekomst daar is onzeker. Er zijn namelijk meerdere clubs die Ferrah volgen, zo ook Feyenoord.
Naast Feyenoord zouden ook FC Kopenhagen, Norwich City, KRC Genk, La Gantoise en Malmö interesse hebben in de aanvaller. Ook verschillende Ligue 1-clubs volgen de dribbelaar.
De 20-jarige rechtsbuiten speelde dit seizoen 36 wedstrijden voor SC Cambuur. Hierin was hij goed voor twaalf doelpunten en zes assists. Zijn marktwaarde wordt geschat op 900.000 euro.
open/sluit de onderstaande quote:John Part schreef op 20 mei 2026 om 13:26:
'KKD Talent van het Jaar op de radar van Feyenoord'
Ichem Ferrah wordt gevolgd door Feyenoord, zo meldt Sébastien Denis op X. Volgens de journalist van Footmercato is Feyenoord zeker niet de enige die in de race is.
Ferrah is een Frans-Algerijnse dribbelaar die dit seizoen op huurbasis uitkwam voor SC Cambuur. Deze zomer keert hij terug bij LOSC Lille, maar zijn toekomst daar is onzeker. Er zijn namelijk meerdere clubs die Ferrah volgen, zo ook Feyenoord.
Naast Feyenoord zouden ook FC Kopenhagen, Norwich City, KRC Genk, La Gantoise en Malmö interesse hebben in de aanvaller. Ook verschillende Ligue 1-clubs volgen de dribbelaar.
De 20-jarige rechtsbuiten speelde dit seizoen 36 wedstrijden voor SC Cambuur. Hierin was hij goed voor twaalf doelpunten en zes assists. Zijn marktwaarde wordt geschat op 900.000 euro.
Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten