Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 272 pagina's: 1 2 3 4 ... 268 269 270 271 272

Like I said staat veel tegebeuren.


In-beom Hwang en Jakub Moder mogen vertrekken bij Feyenoord. De Rotterdamse club staat open voor een vertrek van beide middenvelders om ruimte te maken voor de komst van een nieuwe controlerende middenvelder. Binnen de club leeft het vertrouwen dat er deze zomer voldoende interesse zal ontstaan om beide internationals te verkopen. Dit meldt het Algemeen Dagblad.

 

+1/-0

Zijn beide prima spelers hoor en zullen zeker geld opleveren waren knappe koopjes van Dennis maar Rigaux wil ook zijn stempel drukken volkomen logisch.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 11 juni 2026 om 22:48:

Zijn beide prima spelers hoor en zullen zeker geld opleveren waren knappe koopjes van Dennis maar Rigaux wil ook zijn stempel drukken volkomen logisch.



Waren beide meer geblesseerd dan dat ze speelden. Hopelijk speelt Hwang een aardig wk zodat er nog wat gevangen wordt voor hem. En met die Marokkaanse postbode hebben we nog een controleur in huis.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Inderdaad, als Hwang en Moder mogen uitzien naar een nieuwe club ontstaat er op het middenveld wel 'ruimte'. Maar ze zijn nog niet verkocht.

Het spreekwoord luidt weliswaar dat je geen oude schoenen weg moet gooien, voordat je nieuwe hebt. Maar in de voetballerij is het ook niet verstandig om veel nieuwe schoenen te kopen, terwijl je kast vol staat met oude exemplaren die je minder gaat dragen. Dat kost (veel) geld.

Het is een balans die je moet vinden.

En Feyenoord heeft op dit moment een flinke kast met schoenen niet (te) weinig gebruikt worden.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 272 pagina's: 1 2 3 4 ... 268 269 270 271 272

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten