Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 278 pagina's: 1 2 3 4 ... 272 273 274 275 276 277 278

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 05 juli 2026 om 14:02:

Als Bos inderdaad zijn kruisband heeft afgescheurd heb je ook eens lb nodig. Je hebt Smal ook nog op die positie maar die is ook chronisch geblesseerd.

Malacia?

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 05 juli 2026 om 14:59:

Als Bos inderdaad zijn kruisband heeft afgescheurd heb je ook eens lb nodig. Je hebt Smal ook nog op die positie maar die is ook chronisch geblesseerd.

Malacia?

Liever een talent vanuit de jeugdopleiding voor de leeuwen gooien. Malacia is zelf ook heel veel geblesseerd geweest afgelopen jaren. Waarom zou die bij Feyenoord ineens weer topfit worden, zo'n geweldig trackrecord heeft de medische staf niet...

+1/-0

Is ook zo en het schijnt dat Mika Mármol ook linksback heeft gespeeld.

+1/-0

Zagre van Excelsior? Goede linksback.

+1/-0

Feyenoord heeft nadrukkelijke belangstelling voor Sabil Hansen. De twintigjarige verdediger van het Deense Randers FC is volgens Tipsbladet in beeld om de naar verwachting vertrekkende Givairo Read op te volgen in De Kuip. Hoewel de Rotterdammers de komst van de jeugdinternational wel zien zitten, is er op dit moment nog geen officieel contact gezocht met zijn huidige werkgever.

De zoektocht naar een nieuwe rechtsback in Rotterdam komt voort uit de enorme interesse in Read. De vleugelverdediger staat nadrukkelijk op de radar bij Europese grootmachten als Manchester City en Bayern München. Omdat een vertrek van de speler niet wordt uitgesloten, is technisch directeur Dévy Rigaux uitgekomen bij Hansen. De speler heeft nog een jaar contract in Denemarken.

https://static.footballtransfers.com/images/cf/image/upload/19ec5fbe-2661-43e5-0fe8-371ebc077800/w=750,h=938,quality=95,fit=cover,format=auto,q=95link

+1/-0

kees592 schreef op 05 juli 2026 om 15:47:

Zagre van Excelsior? Goede linksback.

Je zal iig wat moeten. Bos heeft het zelf op zijn Insta account er al over dat hem een revalidatie te wachten staat.
Die nieuwe Spaanse aankoop kan ook lb spelen maar die hebben ze gehaald voor het centrum.

+1/-0

Inderdaad kruisband afgescheurd eerst nog een operatie die zijn we kwijt tot het voorjaar 2027 lijkt me. Los je dit intern op of haal je een vervanger dat zal nu op tafel liggen.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 05 juli 2026 om 21:01:

Inderdaad kruisband afgescheurd eerst nog een operatie die zijn we kwijt tot het voorjaar 2027 lijkt me. Los je dit intern op of haal je een vervanger dat zal nu op tafel liggen.

Is nog niet officieel bevestigd toch?

+1/-0

Knakkie schreef op 05 juli 2026 om 22:01:

Is nog niet officieel bevestigd toch?

Volgens AI wel.

+1/-0

Feyenoord volgt de ontwikkelingen rond Matheus Martins nog altijd met belangstelling. Dat meldt VoetbalPrimeur, dat aangeeft dat de 22-jarige Braziliaanse vleugelaanvaller deze zomer mag vertrekken bij Botafogo. De Braziliaanse club zou vanwege financiële problemen bereid zijn mee te werken aan een transfer.

"De club uit Rio de Janeiro verkeert in zwaar weer en staat daardoor open voor een verkoop van Martins," schrijft het medium. Botafogo kroonde zich in 2024 nog tot landskampioen van Brazilië, maar kampt al langere tijd met financiële zorgen. "Eerder werd nog gesproken over een vraagprijs van ongeveer acht miljoen euro, maar die zou inmiddels zijn verlaagd naar zo’n zes miljoen euro om een transfer richting Europa mogelijk te maken. Feyenoord is daarbij één van de kanshebbers, terwijl er volgens ingewijden meer clubs op de loer liggen."

Volgens VoetbalPrimeur staat Martins al geruime tijd op de radar in De Kuip. "Voor Feyenoord en overige topclubs in Nederland is Martins geen onbekende. De Stadionclub is al langer op zoek naar extra kwaliteit op de flanken en volgt de ontwikkeling van de Braziliaan al geruime tijd. Wel lijken de Rotterdammers rekening te moeten houden met concurrentie uit binnen- en buitenland."

+1/-0

Deze speler is voor mijn gevoel toch al teveel 'een gevestigde naam', met een marktwaarde van 6M en een eerdere transfersom van 10M (bedrag waarvoor hij naar verluidt van Udinese terugging naar Brazilie, naar Botafogo) denk ik dat je al behoorlijk moet betalen voor zijn 'bekendheid'.

De vraag is of je die investering ooit kan terugkrijgen. Ik denk niet dat je hem voor minder dan 10M kan oppikken, ondanks de financiele problemen bij zijn clubs. En dan is het wel een enorme gok.

Feyenoord moet proberen om weer een Paixao te ontdekken. Ik weet niet wat daar voor nodig is, misschien dat de scouting op de schop moet. Daar ligt dan ook een mooie klus voor Rigaux.

Paixao was 22 jaar oud (Matheus Martins wordt deze zomer 23) toen hij naar Rotterdam kwam, en was met 4.5M zeker geen goedkope speler. Hoe die zo snel al zijn draai vond en begon te presteren, dat is eigenlijk sensationeel geweest.

Dat mag je eigenlijk niet van iedere aankoop verwachten, ook niet als hij het dubbele kost.

+1/-0

'Feyenoord doet navraag naar Noors supertalent, ook Inter en Como tonen interesse'
Vandaag om 14:09
Update: Vandaag om 14:28

Feyenoord houdt de ontwikkeling van Malte Fismen nauwlettend in de gaten. Dat meldt het Noorse TV 2. De zestienjarige aanvaller staat ook op de radar van onder meer Internazionale. Ook diverse Noorse clubs hebben interesse getoond.

Fismen geldt al jarenlang als een van de grootste talenten van Noorwegen. Op veertienjarige leeftijd maakte hij zijn officieuze debuut voor Åsane Fotball in een oefenwedstrijd tegen SK Brann, waarna hij een jaar later debuteerde in de Noorse Eerste Divisie. Inmiddels begint de aanvaller ook op dat niveau doelpunten en assists te produceren.

https://www.cdn.tv2.no/images/19024191.webp?imageId=19024191&width=1125&height=633&compression=92&format=webplink

+1/-0

Dat is dus NIET het geval, die scenario's zijn uitgesloten na de eerste scans in Rotterdam.

Meer volgt snel.

+1/-0

Gewoon doen 35 kan nog makkelijk vier jaar mee en kunnen we ook roeien. :B
Ernst is een talent maar geen zekerheidje heb meer vertrouwen in een ervaren doelman.

Feyenoord denkt aan stuntje met binnenhalen heldhaftige WK-doelman

Feyenoord is geïnteresseerd in de Noorse keeper Ørjan Nyland, zo bevestigt journalist Martijn Krabbendam in een video-item van Voetbal International. De 35-jarige doelman, die uitblonk tegen Brazilië op het WK, wordt gezien als vervanger van Timon Wellenreuther indien Tjark Ernst niet haalbaar blijkt.

+1/-0

Dit begrijp ik niet eerst een 1e keeper van 23 dan 1e keeper van 35 jaar, heel raar doe dan Orlando Gill als Ernst niet komt.

+1/-0

John Part schreef op 09 juli 2026 om 19:50:

Dit begrijp ik niet eerst een 1e keeper van 23 dan 1e keeper van 35 jaar, heel raar doe dan Orlando Gill als Ernst niet komt.

Mijn inziens heb je twee nieuwe keepers nodig die CL waardig zijn.

+1/-0

En jij neemt het gerucht van 35 jaar gelijk voor waar aan? Of dat die misschien als tweede keeper komt?

Ik geloof niet dat Rigaux een 35 jarige keeper als eerste keeper haalt, die Ernst zal wel komen en anders komt er een gelijkwaardige keeper, maar die 35 jarige absoluut niet als eerste keeper.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 09 juli 2026 om 20:42:

Mijn inziens heb je twee nieuwe keepers nodig die CL waardig zijn.

Ernst/Gill en Nyland dan maar als nieuwe keepers.

+1/-0

Een 23-jarige keeper vind ik (specifiek voor die positie) erg jong. Keepen is een ervaringsvak. Veel minder dan als veldspeler bepaalt de fysieke ontwikkeling wanneer je op je top zit, en juist méér het vermogen situaties te herkennen en op de juiste manier te handelen.

Over het algemeen heeft een keeper langer (méér wedstrijden) nodig om top te worden, en kan het tot op latere leeftijd op die top blijven. Met die ervaring en die jaren komt vaak ook een mate van constantheid die je in een keeper zoekt. Als een vleugelspeler iedere wedstrijd twee keer iets geniaals doet en zich de overige minuten 'verstopt', kan hij daar gemakkelijker mee wegkomen dan een keeper. Je hebt liever een sluitpost zonder uitschieters, naar beneden én boven. Een wereldredding is leuk, maar als hij vervolgens drie keer een bal lost heb je er niks aan.

Tjark Ernst heeft volgens de statistieken die ik gezien heb nu een dikke 80 wedstrijden op het één-na-hoogste niveau in Duitsland gespeeld, en even zoveel wedstrijden in lagere, regionale (jeugd)competities. Nu zal het verschil in niveau en snelheid tussen de Bundesliga en de '2.' voor een keeper minder uitmaken; hij zal daar min of meer dezelfde situaties zijn tegengekomen als een keeper in de Eredivisie. De overige wedstrijden schat ik wel minder in.

Zijn nog geen 100 wedstrijden op niveau voldoende voor deze gozert om als eerste keeper bij Feyenoord zichzelf niet gek te laten maken en een constant niveau te halen? Als Riguax overtuigd is, verdient hij het voordeel van de twijfel. Maar een keeper die een paar jaar ouder is (en wellicht een 100 wedstrijden méér in de tas heeft), zou verder kunnen zijn.

+1/-0

Tjark Ernst lijkt steeds dichter bij een overstap naar Feyenoord te komen. De Rotterdamse club zou volgens eerdere berichten de clausule van vijf miljoen euro in het contract van de Hertha BSC-doelman hebben gelicht. Alleen de laatste details, waaronder een persoonlijk akkoord met de keeper zelf, moeten nog worden afgerond.

Michael Jahn, clubwatcher van Hertha BSC, is enthousiast over de kwaliteiten van de 23-jarige Duitser. "Ernst geldt als een van de grootste keeperstalenten van Duitsland. Hij is sterk in de één-tegen-één-situaties", vertelt hij tegenover VoetbalPrimeur. "Ernst is moedig en beschikt over een uitstekend reactievermogen. Vorig seizoen hoorde hij bij de drie beste keepers van de 2. Bundesliga."

De ervaren journalist benadrukt dat de doelman over nog meer sterke punten beschikt. "Hij blijft altijd kalm en kan een verdediging aansturen. Ernst is de laatste tijd ook zelfverzekerder geworden en durft zijn mening te uiten in de kleedkamer." Volgens Jahn is er echter ook nog ruimte voor verbetering. "Hij is prima in balbezit, maar moet zijn aanwezigheid en dominantie in het strafschopgebied nog verbeteren. Dat is iets waar hij de laatste tijd aan werkt."

Veel interesse
Hoewel meerdere clubs interesse tonen, waaronder Celtic en Borussia Mönchengladbach, denkt Jahn dat Feyenoord momenteel de beste kansen heeft om Ernst vast te leggen. "Ja, daar lijkt het wel op. Hij speelt wel hard to get", zegt hij over het feit dat een persoonlijk akkoord nog niet is bereikt.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 278 pagina's: 1 2 3 4 ... 272 273 274 275 276 277 278

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten