Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 281 pagina's: 1 2 3 4 ... 275 276 277 278 279 280 281

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 29 juli 2026 om 17:15:

Feyenoord haakt af.

Volgens ESPN verlangt FC Twente naar een bedrag dat ongeveer overeenkomt met het bedrag dat Wolverhampton Wanderers in de winter bood. Feyenoord had ook interesse in Van Rooij, maar is afgehaakt vanwege de vraagprijs van FC Twente. Ook Ajax vindt tien miljoen euro gortig, maar geeft niet op. De Amsterdammers hopen alsnog de 25-jarige back over te nemen uit Enschede.

Snap dit nooit zo, wij kopen voor record bedragen van Twente maar mogen weer terug voor een fooi.
Nu moet je weer record gaan betalen, had je dan niet onze fooi kunnen inzetten ? ze wilde die speler zo verschrikkelijk graag.

+1/-0

wehave schreef op 29 juli 2026 om 17:50:

Feyenoord haakt af.

Volgens ESPN verlangt FC Twente naar een bedrag dat ongeveer overeenkomt met het bedrag dat Wolverhampton Wanderers in de winter bood. Feyenoord had ook interesse in Van Rooij, maar is afgehaakt vanwege de vraagprijs van FC Twente. Ook Ajax vindt tien miljoen euro gortig, maar geeft niet op. De Amsterdammers hopen alsnog de 25-jarige back over te nemen uit Enschede.

Snap dit nooit zo, wij kopen voor record bedragen van Twente maar mogen weer terug voor een fooi.
Nu moet je weer record gaan betalen, had je dan niet onze fooi kunnen inzetten ? ze wilde die speler zo verschrikkelijk graag.

Feyenoord heeft veel te veel betaald voor Zerrouki en voor Steijn al helemaal. Fout van de clubleiding.

+1/-0

Mármol en Wessels is niet ideaal op lb maar ze kunnen er tijdelijk spelen tot Smal en Bos terug zijn dus waarom nog een linksback halen?

+1/-0

wehave schreef op 29 juli 2026 om 17:50:

Feyenoord haakt af.

10 miljoen voor een rechtsback is teveel!

+1/-0

Everton zou redelijk en al langer geïnteresseerd zijn in Ayashe Ueda alleen ligt vraag en aanbod redelijk uitelkaar nog de Toffees denken aan zo'n 20 miljoen pond Feyenoord aan 30 miljoen euro.
Volgens artikel hier boven zou Watanabe ook open staan voor een vertrek zijn marktwaarde ligt op zo'n 10 miljoen. Als Everton slim is doen ze dan een dubbele deal.

Dit bericht is gewijzigd op 29 juli 2026, 21:16:23.

+1/-0

Feyenoord heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Nikolaus Wurmbrand. De twintigjarige vleugelaanvaller van SK Rapid Wien staat open voor een overstap naar Rotterdam. De volgende stap is dat Feyenoord een aanbieding neerlegt bij de Oostenrijkse club

Ja Oostenrijker gelijk vastleggen! :)

+1/-0

Volgens mij wil hij heel erg graag...

Feyenoord-target wil graag naar Rotterdam, vraagprijs van tien miljoen euro

Sami Ouaissa wil graag de overstap maken naar Feyenoord. Dat vertelt Sander Janssen, NEC-watcher namens Voetbal International. De Rotterdammers pakken vooralsnog echter niet door voor de komst van de aanvaller van de Nijmegenaren.

In een video-item van Voetbal International geeft Janssen een update over de stand van zaken bij NEC. "Ze zitten wel in een luxepositie", stelt de clubwatcher. "Ze hebben de vervangers van Ouaissa al binnen met Emre Mor en Tahaui. Mor is een geweldige voetballer, maar je merkt dat hij nog een beetje zijn draai moet vinden. Ik denk dat ze bij NEC ook hopen dat Ouaissa nog even blijft, een week of twee."

Volgens Janssen is er wel een afspraak gemaakt tussen NEC en Ouaissa over een mogelijke transfer. "Het is niet zo dat ze hem voor een spotprijs weg doen, maar ze gaan wel meedenken", legt hij uit. "Als Feyenoord hem wil hebben, moet er ook gewoon aan de vraagprijs worden voldaan. Er zit altijd wel enige onderhandelingsruimte in, maar het is niet zo dat ze hem voor vijf miljoen weg doen. Ze mikken volgens mij op tien miljoen (euro, red.)."

De clubwatcher van NEC denkt dat negen miljoen euro plus een doorverkooppercentage ook genoeg zou moeten zijn om Ouaissa los te weken. "Maar Feyenoord moet zich eerst melden. Vooralsnog is er weinig concrete interesse. Vanuit het buitenland is er ook nog wel wat belangstelling. Ik begreep dat Ouaissa echt wel graag naar Feyenoord wil om in Nederland te blijven om een verstandige stap te zetten. Niet meteen naar het buitenland, waar de kans groot is dat je je basisplek verliest als je twee keer iets minder speelt. Er moet eerst iets gebeuren met Hadj Moussa, dan gaat er pas iets met Ouaissa gebeuren, denk ik."

+1/-0

Ouaissa is een Slot speler ik zou hem zeker halen voor 10 miljoen 21 jaar speler die acties durft temaken ook al blijft Hadj Moussa nog even zou ik hem nog halen.
Is De Kromme ook weer blij met een Nederlands Marokkaanse gastje.

+1/-0

Feyenoord gaat pas concreet worden voor Ouaissa, wanneer Hadj Moussa vertrekt. Dan is 10M waarschijnlijk geen onoverkomelijk bedrag, ervan uitgaande dat onze Algerijn vertrekt voor een recordbedrag (35M).

Ik weet niet of die miljoenen 'duurbetaald' zijn, ik heb mijn twijfels.

Ik hoop dat er bij vertrek van Hadj Moussa náást de komst van Ouaissa ook nog budget overblijft voor die Wurmbrand. Dat vind ik ook een heel interessante speler, die ook vanaf de linkerflank zou kunnen spelen.

Verder moet Feyenoord zich alleen nog versterken met 'directe vervangers' als één van de andere twee 'high-value'-spelers vertrekt. Mocht Ueda vertrekken, moet er nog een spits bij. Want ik krijg de indruk dat Tengstedt echt afgeschreven is.

En datzelfde geldt in het geval van een vertrek van Read ook, want Lotomba en Nieuwkoop lijken ook geen toekomst meer te hebben in de Kuip en Deijl is ook niet goed genoeg. Je zou de back-positie nog kunnen invullen met een speler als St. Juste maar die lijkt zijn positie centraal wel te hebben gevonden.

+1/-0

Er is een persoonlijk akkoord met Ouaissa hij wil dolgraag en Rigaux houdt contact met hem.
Maar dat ze de middelen nu nog niet beschikbaar hebben dat doet me denken aan het oude Feyenoord en dat is teleurstellend.

+1/-0

Persoonlijk zou ik Davis Opoku alvast halen, heb je alvast een back up en er is nog kans dat Read alsnog vertrekt, eigenlijk moet je Deijl, Lotomba en Nieuwkoop wegdoen, maar dan heb je geen back up. Alle drie komen gewoon te kort voor Feyenoord.

+1/-0

John Part schreef op 05 augustus 2026 om 16:25:

Persoonlijk zou ik Davis Opoku alvast halen, heb je alvast een back up en er is nog kans dat Read alsnog vertrekt, eigenlijk moet je Deijl, Lotomba en Nieuwkoop wegdoen, maar dan heb je geen back up. Alle drie komen gewoon te kort voor Feyenoord.

Ja beetje zelfde verhaal als Ouaissa je moet er ook rekening meehouden dat ze zich moeten aanpassen dat Feyenoord eerst moet verkopen om deze jongens tehalen vind ik teleurstellend. CL geld gaat ook binnenkomen dus ik begrijp het ook niet.

+1/-0

Feyenoord heeft de Kuip in eigendom verworven, en zich daarmee gecommitteerd aan een aantal uitgaven die de CL-inkomsten wellicht deels opgesoupeerd hebben.

Daarnaast heeft de club zich al versterkt met een viertal spelers, die al een aardig bedrag gekost hebben. Ook denk ik dat het vertrek van Stengs geld gekost heeft. Als je iemands contract ontbindt, betekent dat vaak dat je een aantal maandsalarissen meegeeft.

Na de komst van Ernst, was het al duidelijk dat Feyenoord zich niet meer zou begeven op de transfermarkt, en er éérst verkocht moest worden. Dat is met het vertrek van Sauer wel gebeurd, maar ik denk dat dit niet de klapper is die Feyenoord direct weer financiele armslag geeft op de transfermarkt. Ik denk namelijk niet dat het volledige bedrag (15M, naar verluidt) direct en volledig kan worden gebruikt voor versterkingen.

Wat er wel van overblijft om te herinvesteren, houdt Rigaux voorlopig even op zak. Denk ik.

Dan is er nog de kwestie van verschillende budgetten; salaris- en transferbudget.

Ik denk dat Feyenoord op salarissen aanzienlijk bespaard heeft afgelopen weken, maar dat dit tegelijkertijd ook hoogst noodzakelijk was. En het zou mij niet verbazen als er met de komst van de nieuwe spelers inmiddels alweer aardig wat ruimte gevuld is. En dan wil je ook nog ruimte overhouden om de contracten van bepaalde spelers (Zechiel, Read, van Persie) op te waarderen.

En een aantal grootverdieners spelen nog steeds bij de club, waar men (op basis van het salaris) wellicht van gehoopt had dat er inmiddels ook afscheid was genomen.
(Lotomba, Ahmedhodzic, Moder)

Een verkoop van Ueda, Hadj Moussa en/of Read zal het transferbudget weer zodanig maken, dat Rigaux aan de slag kan. En de contacten zijn daarvoor al gelegd.

Prima toch?

+1/-0

Ja mischien moet ik even geduldig afwachten kan nog veel gebeuren tot 2 september maar hoop toch dat ze Ouaissa vastleggen voor er een andere kaper komt er is meer belangstelling.
Over vier dagen gaat het los laten we ons focussen op de huidige selectie en dat ziet er al heel leuk uit.

+1/-0

En waarschijnlijk gunnen ze NEC ook wel dat Ouaissa de voorrondes CL nog mee kan doen dat een deal daarna pas rond komt.

+1/-0

Hij droomt nu over een andere club. Leuke gast.

Zou wel eens de Valente aankoop van dit jaar kunnen zijn.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 05 augustus 2026 om 17:49:

En waarschijnlijk gunnen ze NEC ook wel dat Ouaissa de voorrondes CL nog mee kan doen dat een deal daarna pas rond komt.

Daar geloof ik helemaal niets van. De middelen zijn er gewoon niet op dit moment anders was Ouaissa heus wel allang gehaald. Kijk maar naar PSV die Sano een paar uur voor het begin van een hele belangrijke wedstrijd voor NEC zomaar uit het hotel haalde in Griekenland. Nee het elkaar wat gunnen is er in de wereld van het professionele voetbal allang niet meer bij.

+1/-0

Bedoel hoop dat ze al een afspraak met NEC hebben dat ze later verder praten als die voorronden voorbij zijn. NEC was er met Sano zelf bij psv heeft hem niet ontvoerd ofzo. ;)

+1/-0

Overigens zit Sami Ouaissa ook bij Muy Manero.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 281 pagina's: 1 2 3 4 ... 275 276 277 278 279 280 281

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten