Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 281 pagina's: 1 2 3 4 ... 277 278 279 280 281

Weer die Farioli met Porto hé.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SjaakF schreef op 20 augustus 2026 om 11:08:

Marc Acardipane schreef op 20 augustus 2026 om 10:52:

Verbaast mij ook wel, maar blijkbaar is er toch behoefte aan versterking dan lijkt me dat Moder en Targhalline niet in de plannen voorkomen.

Het zal wel maar ik begrijp niet dat je als Feyenoord, deelnemer aan de CL, als opleidingsinstituut gaat dienen voor een Spaanse topclub. Als je nou middenvelders te kort komt en een noodverband moet aanleggen voor één seizoen kan ik het me nog voorstellen. Dat is hier helemaal niet aan de orde, middenvelders genoeg.

Vanhoutte en Marmol zijn versterkingen. Valente valt tegen. Bij Groningen speelde hij maar af en toe goed. Hij vertraagde het spel ipv het spel te versnellen.

+1/-0

kees592 schreef op 20 augustus 2026 om 13:29:

SjaakF schreef op 20 augustus 2026 om 11:08:

Marc Acardipane schreef op 20 augustus 2026 om 10:52:

Verbaast mij ook wel, maar blijkbaar is er toch behoefte aan versterking dan lijkt me dat Moder en Targhalline niet in de plannen voorkomen.

Het zal wel maar ik begrijp niet dat je als Feyenoord, deelnemer aan de CL, als opleidingsinstituut gaat dienen voor een Spaanse topclub. Als je nou middenvelders te kort komt en een noodverband moet aanleggen voor één seizoen kan ik het me nog voorstellen. Dat is hier helemaal niet aan de orde, middenvelders genoeg.

Vanhoutte en Marmol zijn versterkingen. Valente valt tegen. Bij Groningen speelde hij maar af en toe goed. Hij vertraagde het spel ipv het spel te versnellen.

Na een vliegende start vorig seizoen werd het in de tweede helft van vorig seizoen allemaal minder dat ben ik wel met je eens. Maar GvB maakt hem niet voor niets aanvoerder, de verwachtingen zijn hoog voor hem. Aan Luciano om dat waar te maken. Dit moet zijn seizoen gaan worden, heb er wel vertrouwen in.

+1/-0

Tot nu toe, na een uur spelen, stort de boel in. Het middenveld geeft dan ook niet echt meer thuis. Dus...
Maar vergeet ook niet de wissels die toepgast zijn. Ook daar valt nog veel te leren...

+1/-0

Vargas ziet er niet onaardig uit.

https://youtu.be/oAmJUWORZF8?is=kweijK5o4dBsetcMlink

+1/-0

Messi had een kut dag tegen hem. :B

+1/-0

'ESPN: Feyenoord meldt zich bij Atlético voor Mexicaans international'

Feyenoord heeft zich bij Atlético Madrid gemeld voor Obed Vargas. De Rotterdammers willen de 21-jarige middenvelder mogelijk op huurbasis naar De Kuip halen. Bronnen bevestigen tegenover ESPN dat Feyenoord concreet heeft geïnformeerd, maar de club heeft te maken met flinke concurrentie uit Spanje.

Naast Feyenoord hebben namelijk ook Real Betis, Valencia, Getafe en Sevilla belangstelling voor Vargas. De Mexicaans international maakte afgelopen winter de overstap van Seattle Sounders naar Atlético Madrid en ligt bij de Spaanse topclub vast tot medio 2030.

Vargas komt bij Atlético voorlopig nauwelijks in aanmerking voor speeltijd. Een tijdelijke verhuur wordt daarom gezien als een mogelijke oplossing. Feyenoord heeft zich inmiddels bij de club uit Madrid gemeld om de mogelijkheden voor een huurtransfer te bespreken.

De middenvelder werd op 5 augustus 2005 geboren in Anchorage in de Verenigde Staten en is 1,75 meter lang. Vargas is rechtsbenig en kan zowel als centrale als defensieve middenvelder uit de voeten. Transfermarkt schat zijn huidige marktwaarde op tien miljoen euro. De middenvelder kwam tot dusver negen keer uit voor het nationale elftal van Mexico.

Vargas actief op het WK
Afgelopen zomer maakte Vargas met Mexico ook zijn opwachting op het WK, dat mede in zijn land werd georganiseerd. De middenvelder kwam tijdens het toernooi in drie van de vijf wedstrijden van Mexico in actie. Feyenoord hoopt hem nu tijdelijk over te nemen van Atlético, maar moet daarbij meerdere Spaanse clubs voorblijven.

+1/-0

Feyenoord hoopt op Mexicaans talent: wie is Obed Vargas?
Feyenoord heeft de pijlen gericht op versterking voor het middenveld. De Rotterdammers hebben hun oog laten vallen op Obed Vargas, een eenentwintigjarig toptalent dat momenteel onder contract staat bij Atlético Madrid. De transfer is nog allesbehalve zeker maar Feyenoord heeft goede hoop dat de speler de overstap naar Rotterdam-Zuid zal maken. De Mexicaans international zou in De Kuip creativiteit moeten toevoegen aan de selectie. Feyenoord hoopt de hevige concurrentie uit Spanje te snel af te zijn en de jonge middenvelder op huurbasis naar de Eredivisie te halen. Maar wie is Obed Vargas eigenlijk?

Vandaag om 15:45 door Tijn Selten
De loopbaan van Vargas
Obed Vargas werd op 5 augustus 2005 geboren in Anchorage, een grote stad in de ijzige Amerikaanse staat Alaska. Vargas begon zijn voetbalcarrière in een uiterst ongebruikelijke omgeving voor een topvoetballer, maar zijn uitzonderlijke talent viel al snel op. Hij verruilde het hoge noorden voor de jeugdopleiding van Seattle Sounders, waar hij de kans kreeg om zich in de kijker te spelen. In Seattle schreef de middenvelder geschiedenis door al op vijftienjarige leeftijd zijn officiële debuut te maken in de Major League Soccer.

De vroege kans in het Amerikaanse profvoetbal pakte Vargas dus met beide handen aan. Hij ontpopte zich in de jaren daarna tot een onbetwiste sterkhouder op het middenveld en speelde ruim tachtig wedstrijden in de hoofdmacht. Zijn indrukwekkende spelinzicht en enorme loopvermogen bleven aan de overkant van de oceaan niet onopgemerkt. Het leverde hem afgelopen winter een droomtransfer op naar Europa, waar Atlético Madrid ruim drie miljoen euro neerlegde om het talent vast te leggen tot 2030.

De overstap naar de Spaanse competitie bracht wel sportieve uitdagingen met zich mee. Hoewel Vargas afgelopen zomer nog met Mexico actief was op het wereldkampioenschap, is de concurrentie in Madrid moordend. Onder leiding van Diego Simeone kwam hij tot dusver tot dertien optredens in La Liga, waarin hij voornamelijk als invaller fungeerde. Een vaste basisplaats zit er voorlopig nog niet in.

Foto: Pro Shots
Vargas, tijdens het WK deze zomer namens Mexico

Wat nu?

De situatie is deze zomer onveranderd gebleven. Tijdens de voorbereiding en de eerste competitiewedstrijd tegen Málaga viel Vargas buiten de wedstrijdselectie. Nu hij door de komst van miljoenenaankopen op een zijspoor is beland, staat Atlético Madrid open voor een verhuurperiode zodat het talent de nodige minuten kan maken. Feyenoord hoopt nu te profiteren van die situatie. Mocht de transfer daadwerkelijk van de grond komen, dan krijgt de Rotterdamse selectie er een veelbelovende kwaliteitsimpuls bij.

+1/-0

Het schiet weer heerlijk alle kanten op, van een Mexicaanse international van Atletico Madrid tot een linksbuiten uit de Noorse tweede divisie. Nog een kleine twee weken en dan keert de rust weer :B

Dit bericht is gewijzigd op 21 augustus 2026, 19:12:42.

+1/-0

SjaakF schreef op 21 augustus 2026 om 18:50:

Het schiet weer heerlijk alle kanten op, van een Mexicaanse international van Atletico Madrid tot een linksbuiten uit de Noorse tweede divisie. Nog een kleine twee weken en dan keert de rust weer :B

Elke club snakt naar 2 september kan Fabrizio Romano en de rest ook weer relaxen die hebben het er maar druk mee maar verdienen goud geld deze periode.

+1/-0

Die Poku van Almere City is best een hele leuke rechtsbuiten. Gek dat die nog niet door een Eredivisie club is opgepikt, lijkt mij een aanwinst een hele oel clubs uit het rechterrijtje en misschien wel voor wat subtoppers.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 281 pagina's: 1 2 3 4 ... 277 278 279 280 281

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten