Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 278 pagina's: 1 2 3 4 ... 274 275 276 277 278

Sauer naar Hoffenheim, was altijd fan van hem maar het is er niet echt uitgekomen helaas.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 juli 2026 om 23:30:

Sauer naar Hoffenheim, was altijd fan van hem maar het is er niet echt uitgekomen helaas.

fr12.nl
Hoffenheim zet door voor Sauer en voert gesprekken met Feyenoord
Redactie FR12.nl
~2 minuten

TSG 1899 Hoffenheim heeft serieuze belangstelling voor Leo Sauer. De Duitse club heeft inmiddels meerdere biedingen uitgebracht op de twintigjarige buitenspeler van Feyenoord. De onderhandelingen zijn gaande en een definitieve transfer naar de Bundesliga wordt als realistisch beschouwd.

Het is niet bekend hoe hoog de voorstellen van Hoffenheim zijn. Sauer ligt bij Feyenoord nog tot medio 2028 vast, waardoor de Rotterdammers een sterke onderhandelingspositie hebben. Sauer staat open voor een stap naar Hoffenheim.

De Slowaaks international speelt sinds de zomer van 2023 officieel in de hoofdmacht van Feyenoord. In het seizoen 2024/2025 werd hij verhuurd aan NAC Breda, waar hij meer ervaring opdeed in de Eredivisie.

Sauer kan op beide vleugels uit de voeten, maar speelt voornamelijk als linksbuiten. De aanvaller kwam tot dusver tot 64 wedstrijden in de Eredivisie, waarin hij twaalf keer scoorde en acht assists gaf. Ook op internationaal niveau heeft Sauer inmiddels ervaring opgedaan. De twintigjarige aanvaller speelde elf interlands voor Slowakije.

Een overstap naar de Bundesliga wordt verwacht, al hebben Feyenoord en Hoffenheim nog geen definitief akkoord bereikt. De Rotterdammers zijn ondertussen al op zoek naar een vervanger voor Sauer.

Dit bericht is gewijzigd op 14 juli 2026, 23:49:23.

+1/-0

TSG 1899 Hoffenheim heeft serieuze belangstelling voor Leo Sauer. De Duitse club heeft inmiddels meerdere biedingen uitgebracht op de twintigjarige buitenspeler van Feyenoord. De onderhandelingen zijn gaande en een definitieve transfer naar de Bundesliga wordt als realistisch beschouwd.

Het is niet bekend hoe hoog de voorstellen van Hoffenheim zijn. Sauer ligt bij Feyenoord nog tot medio 2028 vast, waardoor de Rotterdammers een sterke onderhandelingspositie hebben. Sauer staat open voor een stap naar Hoffenheim.

+1/-0

Nou die gaat wel weg denk ik, dat proefde je aan het eind van vorig seizoen al, vooral toen zijn vader een interview gaf.

Nog een 2 jarig contract, international, Champions League ervaring, 25 miljoen moet dan wel lukken toch ?

+1/-0

Die vader van hem heeft al twee jaar $$$ in zijn ogen lol.

+1/-0

Mijn gevoel is dat we nog aan het wachten zijn op Sauers échte doorbraak. We hebben allemaal kunnen zien hoeveel talent en potentie hij heeft, maar het is er nog niet echt uitgekomen.

Als zo'n speler dan nu al vertrekt, vind ik dat toch zonde.

Ergens hoop ik dan dat hij blijft, ook omdat de spoeling op zijn positie erg dun is. Hij is de beste linksbuiten in de selectie, Feyenoord mag hoog in de boom gaan zitten voor hem.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 15 juli 2026 om 09:16:

Mijn gevoel is dat we nog aan het wachten zijn op Sauers échte doorbraak. We hebben allemaal kunnen zien hoeveel talent en potentie hij heeft, maar het is er nog niet echt uitgekomen.

Als zo'n speler dan nu al vertrekt, vind ik dat toch zonde.

Ergens hoop ik dan dat hij blijft, ook omdat de spoeling op zijn positie erg dun is. Hij is de beste linksbuiten in de selectie, Feyenoord mag hoog in de boom gaan zitten voor hem.

Ik denk op een paar core spelers na dat iedereen te koop is, maar dat wil niet zeggen dat iedereen ook daadwerkelijk vertrekt.

Momenteel is het heel simpel: Wordt er genoeg geboden valt er te praten, anders blijft een potentiële selectie speler lekker waar die is.
Dat geldt ook voor Hadj Moussa, Ueda en Read.

Rigaux is laat daarin een hele duidelijke lijn zien.

+1/-0

Iedereen is natuurlijk te koop, voor de juiste prijs.

We hebben alleen allemaal een bepaalde verdeling in ons hoofd, van de huidige contractspelers. Er zijn spelers waarmee de club door kan, spelers waar de club om wat voor redenen dan ook afscheid van zou moeten nemen en spelers waarvan de verwachting is dat ze een stap gaan maken en waar Feyenoord financieel óók flink wijzer van wordt.

Wat je nu eigenlijk hoort en ziet, is dat er veel interesse is voor de eerste groep spelers (daar reken ik bijvoorbeeld Sauer en Zechiël toe), spelers die een beetje tussen de eerste en tweede groep in zitten (Wellenreuther, Deijl), en spelers die tussen de eerste en derde groep in zitten (Hwang).

Er gebeurt nog een beetje te weinig rond spelers die volgens mijn indeling in de tweede groep zitten. En daar is het mijn inziens misschien wel het hardste nodig. Feyenoord moet echt van een aantal contractspelers af. Maarja, dat er voor spelers als Stengs, Lotomba, Ivanusec en Nieuwkoop weinig tot geen belangstelling is, is niet voor niets.

En de interesse in de spelers in die laatste categorie (Ueda, Hadj Moussa, Read; spelers waar ik eigenlijk al een beetje afscheid van genomen heb in mijn hoofd en waar Feyenoord haar uitgaande transferrecord weer mee kan breken) zet ook nog niet echt door. Dat is vooralsnog geen ramp, maar voor mijn gevoel zou het toch wel lekker zijn als er een grote klapper rond komt. Daarmee kun je dan ook verder.

Maar goed, we hebben nog even. Het idee dat voor de eerste competitiewedstrijd de selectie voor komend seizoen rond is, is een utopie. Laat staan dat dat lukt voor de Open Dag...

Rigaux en Eenhoorn schaken op meerdere borden. En natuurlijk hoeven zij niet dezelfde 'indeling' te hebben als ik, voor zover ze uberhaupt al zoiets in hun hoofd hebben.

+1/-0

Feyenoord hoopt Matheus Martins binnen te halen. De dribbelaar staat momenteel onder contract bij Botafogo, maar zou daar voor een som van 'slechts' zes miljoen euro weg mogen.

"Hij heeft een bijzondere carrière. Hij heeft gespeeld bij bijvoorbeeld Udinese en Watford. Momenteel speelt hij weer in Brazilië. Op de beelden die ik heb bekeken, ziet het eruit als een leuke buitenspeler", zo zet Dennie van Laar bij #DoneDeal van VoetbalPrimeur over Matheus.

Ruben Winkels is benieuwd of Feyenoord een poging gaat wagen. "Het is een interessant project, als je hem kunt halen. Zeker omdat hij voor een relatief laag bedrag mag vertrekken. Ze hebben bij die club wat financiële problemen en daarom mag hij voor zes miljoen vertrekken. Hij kan zowel op links- als rechtsbuiten, maar speelt het vaakst als linksbuiten."

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 15 juli 2026 om 15:10:

Feyenoord hoopt Matheus Martins binnen te halen. De dribbelaar staat momenteel onder contract bij Botafogo, maar zou daar voor een som van 'slechts' zes miljoen euro weg mogen.

"Hij heeft een bijzondere carrière. Hij heeft gespeeld bij bijvoorbeeld Udinese en Watford. Momenteel speelt hij weer in Brazilië. Op de beelden die ik heb bekeken, ziet het eruit als een leuke buitenspeler", zo zet Dennie van Laar bij #DoneDeal van VoetbalPrimeur over Matheus.

Ruben Winkels is benieuwd of Feyenoord een poging gaat wagen. "Het is een interessant project, als je hem kunt halen. Zeker omdat hij voor een relatief laag bedrag mag vertrekken. Ze hebben bij die club wat financiële problemen en daarom mag hij voor zes miljoen vertrekken. Hij kan zowel op links- als rechtsbuiten, maar speelt het vaakst als linksbuiten."

Dit wordt al 3 maanden geroepen, daus heel concreet is het niet volgens mij.

+1/-0

DUS we gaan hem nu al afschrijven?
Zou hem altijd nog een jaar houden.

+1/-0

wehave schreef op 15 juli 2026 om 16:04:

Zijn vader pusht hem al lang naar de uitgang er zijn twee partijen nodig als je hem voor 15 miljoen plus 20% en bonussen kan verkopen moet je dat pakken.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 15 juli 2026 om 16:20:

Zijn vader pusht hem al lang naar de uitgang er zijn twee partijen nodig als je hem voor 15 miljoen plus 20% en bonussen kan verkopen moet je dat pakken.

Wil hem nog wel onder deze trainer zien.
Haalt die wel de potentie eruit is 15 mil een lachertje.

+1/-0

wehave schreef op 15 juli 2026 om 16:49:

Marc Acardipane schreef op 15 juli 2026 om 16:20:

Wil hem nog wel onder deze trainer zien.
Haalt die wel de potentie eruit is 15 mil een lachertje.

Blijkbaar zijn er toch twijfels over hem hij begon goed bij Slot maar heeft zich niet verder ontwikkeld onder Priske en RVP dan wijzen naar trainers of leeftijd is te makkelijk hij heeft zeker onder Robin heel veel speeltijd gehad. Sommigen blijven een eeuwig talent kan ook.

+1/-0

'Feyenoord en Nadje lijken snel uit elkaar te gaan'

Rond Chris-Kévin Nadje lijkt er beweging te ontstaan op de transfermarkt. De Ivoriaanse middenvelder en Feyenoord lijken volgens Feyenoord Transfermarkt op korte termijn uit elkaar te gaan.

De 24-jarige Nadje kwam vorig jaar naar Rotterdam en maakte sindsdien deel uit van de selectie van Feyenoord. Toch lijkt zijn toekomst niet langer in De Kuip te liggen, waardoor de club en speler op zoek gaan naar een oplossing.

Hoewel er nog geen officiële details bekend zijn over een mogelijke transfer, lijkt een vertrek van Nadje steeds waarschijnlijker. De komende periode moet duidelijk worden waar de middenvelder zijn carrière vervolgt.

'Feyenoord ziet Ismail Ka vertrekken naar AZ, De Mol schuift door'

Feyenoord O21-doelman Ismail Ka lijkt de club deze zomer te gaan verlaten. De keeper, die nog tot medio 2027 vastligt in Rotterdam, maakt volgens Feyenoord Youth Watcher de overstap naar AZ, dat staat op het officiële Bluesky-profiel vermeld.

Door het vertrek van Ka verandert de situatie binnen de keepersgroep van Feyenoord Onder 21. De twee jaar jongere Stenn de Mol schuift door in de hiërarchie en krijgt daardoor een belangrijkere rol binnen de jeugdopleiding.

De Mol lijkt bovendien beloond te worden voor zijn ontwikkeling. De jonge doelman mag mee op trainingskamp met het eerste elftal, waar hij de kans krijgt om zich te laten zien aan de technische staf.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 278 pagina's: 1 2 3 4 ... 274 275 276 277 278

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten