Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 267 pagina's: 1 2 3 4 ... 262 263 264 265 266 267

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 05 februari 2026 om 09:23:

Is Lingaard het type speler dat de rest 'wakkerschudt'? Ik betwijfel het.

Hij speelt op posities (rechtsbuiten, middenveld) waar de nood bij Feyenoord niet zit.

Ik zie niet in waarom deze gozert zou moeten komen.

Ik neem het gerucht ook niet echt serieus probleem zijn ook niet de spelers maar hoe er gespeeld wordt.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 05 februari 2026 om 14:25:

Feyenoord greep bij FC Dordrecht naast een koopje van een half miljoen

Als we nooit meer wat horen van deze jongen, zouden we kunnen zeggen dat Feyenoord hier gelukkig geen buil aan gevallen is.

Iets zegt mij echter dat het nog weleens een geweldige mispeer kan gaan blijken.

Kreeg bij Dordt de voorkeur boven dat andere gokje van 2.5 miljoen. Benieuwd hoe hij zich zal ontwikkelen in Duitsland, goed gescout door Ruijl.

+1/-0

+1/-0

Los van Benda weer even snel vlak voor het sluiten vd markt terwijl de kans groot was dat Bijlow zou vertrekken had je al veel eerder echt kunnen scouten naar een goede keeper.

+1/-0

:B

Jesse Lingard werd meermaals gelinkt aan een stap naar Feyenoord. De Engelse middenvelder zit zonder club en kan daardoor nog vastgelegd worden door de Rotterdammers. Diverse media in Engeland melden dat Lingard snel een beslissing neemt over zijn toekomst, waardoor Feyenoord duidelijkheid krijgt of er nog een stunttransfer in de maak is.

Voor Feyenoord-trainer Robin van Persie zou een belangrijke rol zijn weggelegd. Hij kent Lingard nog uit zijn tijd bij Manchester United. Verwacht wordt dan ook dat de oefenmeester een grote vinger in de pap heeft en dat de interesse in de middenvelder op die manier op gang is gekomen. Gemeld werd dat er zelfs al gesprekken werden gevoerd met Feyenoord.

+1/-0

Lingard volgt nu ook Van Persie op instagram.

+1/-0

Jesse Lingard kan je ook makkelijker voor langere tijd vastleggen en twee England players zou wel heel cool zijn ook voor hun zelf.

+1/-0

Luuk de Jong (momenteel nog herstellende van een kruisbandblessure) ziet een terugkeer naar PSV zitten. Maar wellicht kan Feyenoord met Robin van Persie en Dennis te Kloese deze transfer kapen?

Daarnaast zou ik Anton Gaaei en Olivier Edvardsen uit Amsterdam wegplukken. Zij zijn twee spelers die bij de verkeerde club zitten en bij Feyenoord veel beter tot wasdom zullen komen.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Frisse jongen John die zeker talent heeft maar dan doet Feyenoord bij Groningen wat wij ook andere clubs verwijten als ze jeugdspelers weghalen.

+1/-0

GRC en GVAV zijn grote verenigingen hier FC Groningen kwam voort uit GVAV waar de Koemannetjes ook zijn begonnen Martin Koeman een club legende en vooral Erwin heeft een sterke band met GVAV.

+1/-0

+1/-0

17-jarige uit Groningen moet gewoon lekker bij FC Groningen voetballen denk ik. Het is toch steeds een eind reizen, bij Groningen
kun je ook voetballen, zit wellicht nog in groei, kan studie afmaken en speelt vrijwel op zelfde niveau.
Kan bij Groningen eerder al zijn minuutjes maken als ie echt goed is. Ik zou met de belangstelling van Feyenoord schermen,
er nog 1 of 2 jaar (afhankelijk van hoe goed ie is) aan vast plakken, en dan een stap maken.

+1/-0

de realist schreef op 01 maart 2026 om 04:44:

17-jarige uit Groningen moet gewoon lekker bij FC Groningen voetballen denk ik. Het is toch steeds een eind reizen, bij Groningen
kun je ook voetballen, zit wellicht nog in groei, kan studie afmaken en speelt vrijwel op zelfde niveau.
Kan bij Groningen eerder al zijn minuutjes maken als ie echt goed is. Ik zou met de belangstelling van Feyenoord schermen,
er nog 1 of 2 jaar (afhankelijk van hoe goed ie is) aan vast plakken, en dan een stap maken.

Heel normaal.

+1/-0

Tegenstrijdig beleid. Ze zetten vol in op jeugdige voetballers, maar als puntje bij paaltje komt wordt Sterling gehaald en Sliti krijgt zo minder speeltijd.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 267 pagina's: 1 2 3 4 ... 262 263 264 265 266 267

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten