Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: -
Forumreacties: 15.446
Reg.: 9 oktober 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.394
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 2.207
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.394
Reg.: 31 augustus 2023
open/sluit de onderstaande quote:Knakkie schreef op 30 juni 2026 om 20:29:
Dus de drie aanwinsten tot nu toe kunnen er niets van?
Vak: Maastribune - K
Forumreacties: 2.207
Reg.: 7 december 2020
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 01 juli 2026 om 12:12:
Marmol is wat mij betreft een ok toevoeging. Zeker omdat hij tranfervrij is. Al vind ik met Ahmedhodzic, Watanabe, Beelen, St. Juste, Kasanwirjo, Plug niet perse prioteit in het centrum.
Nacho Ferri is geen 1e spits materiaal. Ueda, Tengstedt, van Persie, Carrillo...
Vanhoutte is geen geweldenaar. Daarnaast heb je met Hwang en Targhalline 2 vergelijkbare of betere alternatieven.
Daarom zeg ik: stel aub goed je prioriteiten en koop kwaliteit. Liever nu 3 goede en gerichtte aankopen van 12-15M+ en volgend seizoen weer 3. Dan dat we weer 14 spelers kopen zoals laatste seizoenen, die allemaal tegen gaan vallen. Met het tempo van nu ziet het eruit dat we naar scenario 2 gaan.
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 3.794
Reg.: 11 januari 2008
open/sluit de onderstaande quote:Dn_Kraaij schreef op 01 juli 2026 om 12:12:
Marmol is wat mij betreft een ok toevoeging. Zeker omdat hij tranfervrij is. Al vind ik met Ahmedhodzic, Watanabe, Beelen, St. Juste, Kasanwirjo, Plug niet perse prioteit in het centrum.
Nacho Ferri is geen 1e spits materiaal. Ueda, Tengstedt, van Persie, Carrillo...
Vanhoutte is geen geweldenaar. Daarnaast heb je met Hwang en Targhalline 2 vergelijkbare of betere alternatieven.
Daarom zeg ik: stel aub goed je prioriteiten en koop kwaliteit. Liever nu 3 goede en gerichtte aankopen van 12-15M+ en volgend seizoen weer 3. Dan dat we weer 14 spelers kopen zoals laatste seizoenen, die allemaal tegen gaan vallen. Met het tempo van nu ziet het eruit dat we naar scenario 2 gaan.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 3.811
Reg.: 9 april 2019
De nieuwe directie laat een frisse wind waaien door het Maasgebouw, ik vind dat we iedereen de tijd moeten gunnen om het nieuwe beleid te vormen en te implementeren.
Rigaux is als Technisch Directeur voortvarend van start gegaan op het gebied van versterkingen. Ik onderschrijf je bedenkingen op de aangetrokken spelers deels. Het zijn spelers die in aanmerking komen voor posities die op het eerste gezicht niet de hoogste prioriteit hadden. En van zeker twee spelers is het afwachten of zij kunnen aanhaken op het vereiste niveau.
Tegelijkertijd zijn er valige tegenargumenten in te brengen op die kritiek. De spelers lijken op het eerste gezicht (en naar verluidt; ik heb geen van hen zien spelen en/of intensief gevolgd) specifieke kwaliteiten te hebben waar Rigaux kennelijk naar op zoek is.
Marmol is een 'voetballende' verdediger, en linksbenig. Vanhoutte is een stofzuiger, een verdedigende middenveld met (defensieve) (duel)kracht. En Nacho Ferri is een groot fysiek aanspeelpunt. Dat zijn type spelers die Feyenoord ontbeerde.
Nu is het verre van noodzaak om alle types in huis te hebben, maar aangezien ik (nog) niet weet hoe van Bronckhorst wil gaan spelen en over welke capaciteiten de groep moet beschikken die Rigaux wil samenstellen; valt er nog weinig te zeggen over óf ze niet een zoveelste ... (positie invullen) zijn. In die zin kunnen het hele logische versterkingen zijn, voor de plannen die Feyenoord komend seizoen heeft.
En in dat geval kunnen ze maar alvast binnen zijn. Nu gaat de hand op de knip, totdat Rigaux verkocht heeft. Kennelijk is er geen ruimte meer in het salaris- en transferbudget.
Prima, dan moet Rigaux op dat vlak zijn kwaliteit maar eens aantonen. En wie weet gaat dat zodanig voortvarend (of speelt er al het één en ander; wij weten ook niet alles) dat de versterkingen veel logischer blijken. Dat er spelers vertrekken en de 'ruimte' op de betreffende posities voor de versterkingen vanzelf ontstaat.
Dat er sowieso heel veel spelers moeten vertrekken, is een gegeven. Genoeg werk aan de winkel voor Rigaux en Eenhoorn op dat gebied.
Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten