Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 274 pagina's: 1 2 3 4 ... 270 271 272 273 274

'Belgische delegatie onderhandelt met Feyenoord over deal van 9 miljoen euro'
woensdag, 24 juni 2026 (12:32) - VoetbalPrimeur
In dit artikel:

Feyenoord en KVC Westerlo onderhandelen nog altijd over de transfer van spits Nacho Ferri. Volgens transferjournalist Sacha Tavolieri wil de Belgische club in totaal ongeveer negen miljoen euro ontvangen, terwijl er nog een verschil van zo’n miljoen euro zit tussen vraag en bod. De Spaanse aanvaller, 21 jaar oud, zou zelf al akkoord zijn met een overstap naar Rotterdam.

Hoewel eerdere berichten spraken van een hoofdlijnenakkoord tussen Feyenoord en Westerlo, moeten er volgens Tavolieri nog details worden opgelost. Daarom is een delegatie van Westerlo donderdag naar Nederland afgereisd om de gesprekken voort te zetten en mogelijk snel tot een deal te komen.

Ferri was afgelopen seizoen goed voor elf competitiegoals voor Westerlo. Als de transfer rondkomt, wordt hij na Charles Vanhoutte de tweede aanwinst voor Feyenoord onder technisch directeur Dévy Rigaux.

+1/-0

Donderdag moet zijn vandaag woensdag in het bericht over Ferri.

+1/-0

Een grote sterke spits past wel bij Feyenoord Ignacio Ferri voldoet daar aan komt uit de jeugd van Eintracht Frankfurt die staat goed bekend in Duitsland.

+1/-0

Ueda zou aangeboden zijn bij AC Milan maar ze zijn huiverig na Gimenez.

Now, Alessandro Jacobone has tweeted the following: “Japanese class of ’98, and forward for Feyenoord and the Japanese national team with whom he scored a brace this evening in the match against Tunisia, Ayase Ueda has been proposed to the Rossoneri in these hours by an intermediary.”

The 27-year-old Ueda has two goals and an assist in two World Cup matches so far. For Feyenoord last season he scored 24 times in 31 Eredivisie games, and also scored in the Europa League too. Milan will be wary of the last forward they bought from the Dutch club though, you would suspect.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 24 juni 2026 om 16:30:

Now, Alessandro Jacobone has tweeted the following: “Japanese class of ’98, and forward for Feyenoord and the Japanese national team with whom he scored a brace this evening in the match against Tunisia, Ayase Ueda has been proposed to the Rossoneri in these hours by an intermediary.”

The 27-year-old Ueda has two goals and an assist in two World Cup matches so far. For Feyenoord last season he scored 24 times in 31 Eredivisie games, and also scored in the Europa League too. Milan will be wary of the last forward they bought from the Dutch club though, you would suspect.

Ik kan me dat wel voorstellen maar als er een grote competitie is waar hij zou kunnen slagen ie het wel de Serie A. Zijn probleem is dat hij er, ook in de Eredivisie, niet stond in de echte grote wedstrijden.

+1/-0

Knakkie schreef op 24 juni 2026 om 17:41:

Marc Acardipane schreef op 24 juni 2026 om 16:30:

Ik kan me dat wel voorstellen maar als er een grote competitie is waar hij zou kunnen slagen ie het wel de Serie A. Zijn probleem is dat hij er, ook in de Eredivisie, niet stond in de echte grote wedstrijden.

Bundesliga ook wel bij een club als Dortmund of Schalke.

+1/-0

Voor zover ik kan inschatten, denk ik dat de Bundesliga voor Ueda inderdaad de beste vervolgstap is. Vraag me niet waarom, het is vooral een soort onderbuik.

Mijn gevoel is dat hij in Duitsland meer ruimte zou krijgen voorin; het verdedigen in Italie is meedogenlozer. Engeland is echt iedere week pieken, daar worden bijna geen 'kleine' wedstrijden gespeeld. Ik weet niet of hij die intensiteit en dat hoge niveau kan bolwerken.

Anderszijds, als er een PL-club veel geld voor Ueda overheeft, moet Feyenoord niet de partij zijn die gaat zeggen 'dat gaan we niet doen, want we weten niet of de speler slaagt'.

Als een speler die voor veel geld vertrekt wél slaagt, komt de vorige club er natuurlijk wel beter op te staan binnen de voetbalwereld. Als een club waar spelers goed worden opgeleid/begeleid, en echt 'klaar voor de volgende stap' kunnen worden opgepikt. Het straalt toch goed af op Feyenoord, als Ueda bij zijn nieuwe club veel gaat scoren.

Tegelijkertijd blijven het allemaal individuele gevallen; spelers redden het, of niet. Garanties zijn er niet. Dat weten kopende clubs ook. En ondanks dat er nu al meerdere topscoorders van de Eredivisie het niet gered hebben, blijft de interesse voor die spelers groot.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 25 juni 2026 om 08:40:

Voor zover ik kan inschatten, denk ik dat de Bundesliga voor Ueda inderdaad de beste vervolgstap is. Vraag me niet waarom, het is vooral een soort onderbuik.

Mijn gevoel is dat hij in Duitsland meer ruimte zou krijgen voorin; het verdedigen in Italie is meedogenlozer. Engeland is echt iedere week pieken, daar worden bijna geen 'kleine' wedstrijden gespeeld. Ik weet niet of hij die intensiteit en dat hoge niveau kan bolwerken.

Anderszijds, als er een PL-club veel geld voor Ueda overheeft, moet Feyenoord niet de partij zijn die gaat zeggen 'dat gaan we niet doen, want we weten niet of de speler slaagt'.

Als een speler die voor veel geld vertrekt wél slaagt, komt de vorige club er natuurlijk wel beter op te staan binnen de voetbalwereld. Als een club waar spelers goed worden opgeleid/begeleid, en echt 'klaar voor de volgende stap' kunnen worden opgepikt. Het straalt toch goed af op Feyenoord, als Ueda bij zijn nieuwe club veel gaat scoren.

Tegelijkertijd blijven het allemaal individuele gevallen; spelers redden het, of niet. Garanties zijn er niet. Dat weten kopende clubs ook. En ondanks dat er nu al meerdere topscoorders van de Eredivisie het niet gered hebben, blijft de interesse voor die spelers groot.

Niet alleen topscoorders maar ook die enge Antony die van Ajax naar Man united ging voor 95 miljoen euro. Wat een dure miskleun was dat.

+1/-0

Knakkie schreef op 25 juni 2026 om 12:19:

(...)

Je krijgt als aankoop in de grote competities/clubs ook bijna niet de kans/gelegenheid om te slagen. Voor jouw drie anderen; ongeacht het prijskaartje. En het is soms niet eens een kwestie van presteren, maar gewoon een trainer (al dan niet nieuw, omdat die ook ingewisseld worden alsof het nieuw ondergoed is) die je niet denkt te kunnen gebruiken.

Antony is natuurlijk een extreem geval (die totaal niet spoorde, óp en buiten het veld; dat heeft ook niet meegeholpen), maar van bijvoorbeeld Geertruida (bij RB Leipzig), Kökçü (Benfica) en Wieffer (Brighton) had ik ook veel meer verwacht bij hun clubs.

Giménez heeft best pech gehad met blessures, maar was bij Feyenoord ook (nog) niet stabiel in zijn prestaties. En bij Milan gaat het uiteindelijk gewoon om de doelpunten. De kans dat dit niet zou werken, had ik eigenlijk al ingecalculeerd.

Maar ik had wel gedacht dat Kökçü na Benfica de stap naar een echte top competitie kon maken, en had bij Wieffer ook wel het idee dat hij het verwerven van een vaste plek op het middenveld in Zuid-Engeland wellicht naar een grotere club in Londen of verder noordelijk had kunnen maken. Nu is hij bij Brighton rechtsback en zie ik hem niet snel op die positie een stap omhoog maken. Geertruida zelfde verhaal, min of meer.

Dat is voor Feyenoord geen best track-record en een Ueda schat ik toch echt lager in dan deze spelers en andere topverkopen van Feyenoord. Maar toch blijven de 'grotere', meer kapitaalkrachtige clubs aankloppen in Rotterdam voor spelers en voor Ueda specifiek. Als je de geruchten moet geloven. Daar moet je als club gebruik van maken!

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 274 pagina's: 1 2 3 4 ... 270 271 272 273 274

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten