Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 178 179 180 181 182

Niet te wanhopig worden en naar Diemers gaan hengelen. Paar maanden afwachten dan komen er nog zat clubs in de financiële problemen. Die worden dan gedwongen hun beste spelers van de loonlijst te dumpen. Dan kan je een goeie deal maken voor een kwaliteitsspeler.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 08 juni 2020 om 22:02:

Gaat gewoon ( gelukkig) naar FC Groningen.



Die wil daar niet meer heen...

 

+1/-0

Volgens het AD nemen we Christian Conteh over van FC St. Pauli, transfervrij:

Ondertussen is ook duidelijk dat Feyenoord de 20-jarige Christian Conteh weg gaat plukken bij FC St. Pauli, dat gisteren als veertiende eindigde in de Tweede Bundesliga. Conteh, die uit de voeten kan als aanvallende middenvelder en linksbuiten, is transfervrij. Hij begon afgelopen seizoen goed met twee goals in negen duels voor de cultclub uit zijn geboortestad Hamburg, maar Conteh kwam sinds oktober niet meer in actie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willie M. schreef op 29 juni 2020 om 20:25:

Volgens het AD nemen we Christian Conteh over van FC St. Pauli, transfervrij:

Ondertussen is ook duidelijk dat Feyenoord de 20-jarige Christian Conteh weg gaat plukken bij FC St. Pauli, dat gisteren als veertiende eindigde in de Tweede Bundesliga. Conteh, die uit de voeten kan als aanvallende middenvelder en linksbuiten, is transfervrij. Hij begon afgelopen seizoen goed met twee goals in negen duels voor de cultclub uit zijn geboortestad Hamburg, maar Conteh kwam sinds oktober niet meer in actie.



Duitse Ghanees

forumillustratie

 

+1/-0

Als hij op de linksbuitenpositie kan spelen, dan kan hij een toegevoegde waarde zijn.

 

+1/-0

Eerst een paar maandjes optrainen tot hij weer wedstrijdfit is, maar het lijkt mij best een aardige speler.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 01 juli 2020 om 13:56:

Eerst een paar maandjes optrainen tot hij weer wedstrijdfit is, maar het lijkt mij best een aardige speler.



Als hij ook de duitse mentaliteit heeft moet het goed komen.

 

+1/-0

Feyenoord doet laatste poging bij Linssen, zou zomaar wel kunnen lukken nu.

 

+1/-0

Hm ja, Linssen zal wel op 600 tot 750k per jaar met 250k tekengeld afgeslagen worden. Veel te veel als je het mij vraagt. Als je geen geld hebt dan kom je bij Linssen en Diemers uit. Niet goed, niet slecht, bovengemiddeld eredivisie. We moeten het er maar mee doen.

 

+1/-0

Heb hem bij FC Groningen wel redelijk gevolgd speelde altijd wel een voldoende nooit echt slecht.

 

+1/-0

Senesi gaat. Daar kon je natuurlijk op wachten.

 

+1/-0

Voor niet minder dan 40 miljoen, omdat er nog 25% betaald moert worden aan zijn oude club. Ik denk zelf dat hij wel graag één vol seioen wilt (uit) spelen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 02 juli 2020 om 07:41:

Voor niet minder dan 40 miljoen, omdat er nog 25% betaald moert worden aan zijn oude club. Ik denk zelf dat hij wel graag één vol seioen wilt (uit) spelen



Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik denk dat we onze handen dicht mogen knijpen met 25 miljoen.
Ik zou hem echter niet verkopen, we hebben niets wat er direct achter zit en niemand zit op een centraal duo van Beek en Ie te wachten... :nee

 

+1/-0

Er wordt gesproken over 20 miljoen. Dan hou je als Feyenoord dus...wat...5 miljoen over als je alle bijkomende kosten meerekent? Lijkt me niet dat dat de winst is waarvoor je een speler als Senesi laat lopen, en al helemaal niet als er nog zoveel upside is én hij van essentieel belang is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 juli 2020 om 11:58:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 02 juli 2020 om 07:41:

Voor niet minder dan 40 miljoen, omdat er nog 25% betaald moert worden aan zijn oude club. Ik denk zelf dat hij wel graag één vol seioen wilt (uit) spelen



Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik denk dat we onze handen dicht mogen knijpen met 25 miljoen.
Ik zou hem echter niet verkopen, we hebben niets wat er direct achter zit en niemand zit op een centraal duo van Beek en Ie te wachten... :nee




Als hij ook Europees zijn gezicht laat zien en doorbreekt als speler van het Argentijnse elftal, gaat zijn prijs echt omhoog hoor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 02 juli 2020 om 12:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 02 juli 2020 om 11:58:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 02 juli 2020 om 07:41:

Voor niet minder dan 40 miljoen, omdat er nog 25% betaald moert worden aan zijn oude club. Ik denk zelf dat hij wel graag één vol seioen wilt (uit) spelen



Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Ik denk dat we onze handen dicht mogen knijpen met 25 miljoen.
Ik zou hem echter niet verkopen, we hebben niets wat er direct achter zit en niemand zit op een centraal duo van Beek en Ie te wachten... :nee




Als hij ook Europees zijn gezicht laat zien en doorbreekt als speler van het Argentijnse elftal, gaat zijn prijs echt omhoog hoor.



Natuurlijk, maar daar hebben we nu niks aan.

 

+1/-0

daarom is het goed dat Feyenoord nee verkoopt en hem eerst een heel seizoen laat voetballen bij de club.

 

+1/-0

Feyenoord is dus nog niet klaar maar liefst drie spelers willen ze nog halen lees ik net.

 

+1/-0

Ie
Gyamfi

en iemand achter Senesi dus?

 

+1/-0

Volgens Mikos Gouka is de kan groot dat Linssen maandag alsnog tekent.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 182 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 178 179 180 181 182

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten