Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 262 pagina's: 1 2 3 4 ... 258 259 260 261 262

Resink naar Benfica en Mourinho.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 23 januari 2026 om 12:26:

Houd maar in de gaten. Over twee seizoenen zou hij zomaar opgepikt kunnen worden en dan is hij pas 24. Dan kan hij bij Feyenoord zijn loopbaan nieuw leven in blazen als het in Portugal niet gelukt is.

Je hebt op dit moment echt geen middenvelders nodig. Buitenkansjes daargelaten, heb je met Valente, Hwang (wellicht vertrekt hij aankomende zomer?), Moder, Steijn, Targhalline nog voldoende alternatieven. En dan komen Zechiel en Nadje nog terug. Er moet ook ruimte zijn om talenten door te laten stromen en te laten proeven)

(en Stengs, Zerrouki en Ivanušec keren ook nog terug; maar ik mag hopen dat die niet meer in aanmerking komen. Ze staan echter wel weer op je balans)

+1/-0

Vind het zelf tevroeg voor Resink en het buitenland voor zijn ontwikkeling zou Feyenoord een betere stap zijn en hij wil graag het seizoen afmaken in Groningen.

+1/-0

Kitolano staat open voor overstap ''Ik denk dat veel spelers naar Feyenoord willen''
vandaag, 23:13 52 reacties
Joshua Kitolano heeft gereageerd op de geruchten rond een mogelijke overstap naar Feyenoord. Het Algemeen Dagblad meldde deze week dat de Rotterdammers interesse hebben in de Noorse middenvelder, die momenteel onder contract staat bij Sparta Rotterdam.

''Natuurlijk heb ik de geruchten gehoord, maar ik focus me gewoon op mijn werk'', vertelt Joshua Kitolano in gesprek met het clubkanaal van Sparta Rotterdam. ''Als er iets gebeurt, dan regelt mijn zaakwaarnemer dat. Voor mij draait het nu om de rest van het seizoen. Ik richt me alleen op het voetbal.''

Over Feyenoord is de 24-jarige Kitolano wel duidelijk. De middenvelder wordt voor de tweede keer in zijn carrière in verband gebracht met de stadionclub. ''Iedereen weet dat Feyenoord een grote club is. Het is een goede stap als je een volgende stap wilt maken qua niveau en alles eromheen. Ik denk dat veel spelers daarheen zouden willen. Voor nu concentreer ik me gewoon op het seizoen.''

Feyenoord volgde Kitolano al eerder, in de periode dat hij nog speelde voor Odds BK. Destijds zag toenmalig technisch directeur Frank Arnesen veel potentie in de Noorse middenvelder, maar ontbraken de financiële middelen om een transfer te realiseren. Tot een overstap kwam het daardoor niet.

+1/-0

Arnesen en die andere Deense topscout hadden toen een goed beeld van Scandinavië laat Kitolano maar komen. Wel een middenvelder middenveldert. ;)

+1/-0

Lol die Mourinho is in de zomer al weer weg en wat moet je in de Portugese competitie? Is dat nou zo een verbetering tov de eredivisie? Ga dan naar Engeland, Duitsland, spanje of desnoods Frankrijk. Als je eenmaal in Portugal zit hoor je nooit meer wat van die gasten, totaal geen uitstraling die competitie en nauwelijks te volgen buiten Portugal omdat het niemand iets interesseert,

+1/-0

Onderstaande kop is een beetje misleidend omdat Larin nog niet vertrokken is maar wel in de belangstelling staat.

'Larin en Feyenoord per direct uit elkaar'

De Canadese spits Cyle Larin lijkt Feyenoord alweer te gaan verlaten. Dit schrijft de doorgaans goed ingevoerde Fabrizio Romano op X. De 30-jarige aanvaller werd in de zomer gehaald, maar werd geen vaste waarde in het team.

Romano schrijft: "Larin klaar om Feyenoord te verlaten omdat de huurdeal gestopt wordt." Daarnaast weet Romano nog meer te vertellen: "Er staan vier clubs klaar om de aanvaller vast te leggen. De beslissing volgt snel, zodat de aanvaller klaar is om speeltijd te maken met het oog op het Wereldkampioenschap 2026."

Larin zal graag naar het WK willen, maar krijgt bij Feyenoord weinig speeltijd. De grote speler kwam 328 minuten in actie voor de club uit Rotterdam-Zuid. In al die speeltijd scoorde hij eenmaal en wist hij ook één assist te geven.

Concurrenten
De aanvaller is voorbijgestreefd door Shaqueel van Persie, die veel indruk maakt met zijn invalbeurten. Met name de laatste twee weken laat de jonge Van Persie zijn klasse zien.

Larin speelde ook met enige regelmaat op het middenveld, omdat daar een tekort was aan fitte spelers. Ook hier maakte de Canadees een wisselende indruk. Afgelopen donderdag was hij nog wel belangrijk omdat zijn rush onderdeel was van een goal van Feyenoord.

'Huurdeal Larin beëindigd: Feyenoord en Canadese spits uit elkaar'

De huurperiode van Cyle Larin bij Feyenoord is voortijdig beëindigd. Dat meldt transferjournalist Fabrizio Romano. Daarmee komt er een einde aan het verblijf van de Canadese spits in Rotterdam-Zuid.

''Cyle Larin staat op het punt Feyenoord te verlaten, nadat zijn huurcontract is beëindigd in aanloop naar een nieuwe transfer in januari'', schrijft Romano op X. Feyenoord huurde Larin van RCD Mallorca, maar die samenwerking is dus stopgezet.

De 30-jarige aanvaller werd gehaald als extra optie voorin, maar wist geen vaste rol te veroveren binnen de selectie. Zijn bijdrage bleef beperkt en Larin kon niet uitgroeien tot de beoogde versterking voor de aanvalslinie van de Rotterdammers.

Het nieuws over Larin komt niet onverwacht. Afgelopen week werd al duidelijk dat Feyenoord openstaat voor een vertrek van Casper Tengstedt, Jordan Lotomba en de Canadese spits. Voor laatstgenoemde is nu een oplossing gevonden. Larin is op zoek naar meer speeltijd met het oog op deelname aan het WK van komende zomer.

Vier clubs concreet
Larin hoeft zich geen zorgen te maken over het vinden van een nieuwe club. Volgens de journalist hebben zich inmiddels vier clubs concreet gemeld bij zijn management. De Canadese spits kwam bij Feyenoord slechts beperkt in actie. In totaal speelde Larin 328 minuten in het shirt van de Rotterdammers, waarin hij één keer tot scoren kwam en één assist afleverde.

Dit bericht is gewijzigd op 24 januari 2026, 12:30:00.

+1/-0

Knakkie schreef op 24 januari 2026 om 11:31:

Lol die Mourinho is in de zomer al weer weg en wat moet je in de Portugese competitie? Is dat nou zo een verbetering tov de eredivisie? Ga dan naar Engeland, Duitsland, spanje of desnoods Frankrijk. Als je eenmaal in Portugal zit hoor je nooit meer wat van die gasten, totaal geen uitstraling die competitie en nauwelijks te volgen buiten Portugal omdat het niemand iets interesseert,

Klopt zijn uiteindelijke keuze zal iig een club zijn die Champions League gaat spelen.

Bron: NOS https://share.google/spkvpm08KIOuaWsa1link

+1/-0

Knakkie schreef op 24 januari 2026 om 11:31:

Een van de grootste clubs ter wereld, jaarlijks CL voetbal, beter salaris, een competitie die de NL competitie weer voorbij streeft (wel eens over uitstraling), een club waar regelmatig spelers worden opgehaald door de absolute Europese top, en als bonus heerlijk weer. Ja, waarom zou je dit niet doen? Wordt dit jaar 23, dus kan me voorstellen dat hij de stap wil maken.

+1/-0

Zoveel kiezen al snel voor een avontuur in het buitenland had Valente ook makkelijk kunnen doen maar hij is verstandig geweest.
Maar wat betreft Resink als Feyenoord en Ajax niet doorpakken en Benfica wel dan gaat het zoals het gaat in het voetbal.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 24 januari 2026 om 14:13:

Zoveel kiezen al snel voor een avontuur in het buitenland had Valente ook makkelijk kunnen doen maar hij is verstandig geweest.
Maar wat betreft Resink als Feyenoord en Ajax niet doorpakken en Benfica wel dan gaat het zoals het gaat in het voetbal.

Benfica is toch best een prima tussenstap? Iets hoger niveau dan Feyenoord met betere voorwaarden. Een avontuur zou zijn als hij voor Dortmund kiest of zoiets, of een club als Marseille, dan kan je je inderdaad afvragen of hij het gaat redden. Benfica lijkt me een mooie tussenstap voor Resink op zijn leeftijd, zeker als ze een goed plan hebben voor hem.

Had hem ook graag bij Feyenoord gezien, net zoals een Sano, maar je moet ook realistisch zijn.

+1/-0

Ik weet het niet hij komt van Almere en FC Groningen gevoelsmatig lijkt mij deze stap alleen jong in een compleet andere cultuur nog steeds een avontuur. Maar zoals middenveldert zegt wie weet komt hij snel weer terug beetje zoals Schouten bij PSV.

+1/-0

Ze wilden toch een vervanger voor Bijlow halen Vaessen?

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 262 pagina's: 1 2 3 4 ... 258 259 260 261 262

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten